\quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:58 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een project, kwak! Amai!
Ik heb nog drie van mijn grootouders, maar ze worden erg oud. Mijn ene opa heeft heel erg akelige kanker, maar hij blijft naar steeds levenZo'n lieve man is het, ik had het er laatst nog met mijn broertje over: we zullen hem echt heel erg missen als hij er niet meer is... Ik wil er eigenlijk nog niet aan denken.
Ik zie het hier een beetje opklarenquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het wordt hier nu serieus bewolkter
Viking!![]()
Dat is echt jammer, ja. Mijn ene oma is kort voordat wij trouwden overleden. Dat vond ik zo verdrietig; zij was echt dol op mijn Meneer, en hoe dement ze ook was, dat was het enige wat ze nog van me wist, en dat vond ik zo vreselijk liefquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
\
Ik heb helemaal geen opa's en oma's meer. Ik mis vooral de oma die vorig jaar is overleden echt heel erg. Nooit meer even zo maar bellen, nooit meer langsgaan, ze zal niet bij mijn afstuderen zijn terwijl ze dat zo graag wou enzo.
Maar goed, het leven gaat door!
67 allebei. En mijn moeder kan dus momenteel niet bij mij op bezoek komen, omdat ze geen 6 trappen op kan komen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:43 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe oud zijn jouw ouders, Vik?
Taalnaziquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:17 schreef conleche het volgende:
Mijn moeder is net 60 geworden en die vind ik nog niet zo oud eigenlijk. Mijn vader is 63 en daar maak ik me altijd meer zorgen om, maar die heeft een progessieve spierziekte en dat heeft dus meer daar mee te maken dan het ouder worden.
Mijn laatste oma is een jaar of 2 geleden overleden, maar daar had ik al heel lang geen contact meer mee. M'n lievelingsomaatje is iets van 94 geworden en die is wel al een tijdje dood, maar heb haar nog best lang meegemaakt, gezien het feit dat ze mijn vader pas op haar 42e kreeg.
Ontopic: heb net ontbeten met chocoladesoesjes.
En Puffel: het is glijdende schaal, en niet geleidend
Ja, want ik ben heeeeel veel jonger dan Co, en mijn moeder is 58!quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
Whoa, dan was jouw moeder echt jong toen ze jou kreeg, Co
Ik weet niet wat het is natuurlijk, maar je zou even kunnen bellen en dan zeggen: misschien bedoelde je het niet zo, maar toen je dat en dat zei, voelde ik me zo en zo.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:39 schreef AKnynke het volgende:
Tis ook niet zo'n mooi lijstje, Ewelina!
Jongens, wat moet ik nu doen? Ik ben best pissig op het vriendje om iets wat hij aan de telefoon zei vanmorgen. Toen heb ik er niet echt op gereageerd, maar merk nu dat het me dwars zit. Zal ik ruzie maken over de telefoon, of het maar gewoon voorbij laten gaan?
Soms baal ik zo van die afstand, want ruzie over de telefoon wordt vergroot en je kunt het niet zo maar even goedmaken...
Ik had een verplichte pubquiz na college, tussentijds was niet echt de moeite om naar huis te gaan.. Ik dacht dus dat we ergens in een restaurantje gingen zitten, maar we gingen dus naar de snackbar. En nee, daar hadden ze echt NIETS gezonds... en bier op een lege maag leek me geen strak plan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:39 schreef AKnynke het volgende:
Tis ook niet zo'n mooi lijstje, Ewelina!
Jongens, wat moet ik nu doen? Ik ben best pissig op het vriendje om iets wat hij aan de telefoon zei vanmorgen. Toen heb ik er niet echt op gereageerd, maar merk nu dat het me dwars zit. Zal ik ruzie maken over de telefoon, of het maar gewoon voorbij laten gaan?
Soms baal ik zo van die afstand, want ruzie over de telefoon wordt vergroot en je kunt het niet zo maar even goedmaken...
hij's niet thuis. Straks nog maar een keer proberen..Thanks allemaal!quote:
Buu Nynke! Hopelijk bedoelde hij het gewoon anders (vaak zo met dudes geloof ikquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hij's niet thuis. Straks nog maar een keer proberen..Thanks allemaal!
Waar? Ik wil ook zien!quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:33 schreef AKnynke het volgende:
oh, CF! Ik zag foto's van jullie trip, en wat ben je slank!
Zo'n band vind ik inderdaad heel fijn, ik lijk qua karakter ook heel erg op mijn oma, het is alsof er een generatie is over geslagen want mijn moeder is bijvoorbeeld best rustig, en mijn oma en ik zijn heel ehm...nou explosief en een beetje hittepetitten zeg maar. Daarom zijn we allebei van die huilebalkenquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Buu Nynke! Hopelijk bedoelde hij het gewoon anders (vaak zo met dudes geloof ik). Ik kan me inderdaad nog herinneren dat je toen af en toe poste over je oma, ik vond het toen wel ook heel bijzonder dat jullie zo close waren! Net als met Shiny, heel mooi om te lezen wel. Maakt afscheid nemen niet makkelijker, maar herinnering wel mooier.
Tevens een algehelevoor alle zorgen om (groot)ouders! Mijn mamma wordt ook al 50 in mei! Gaat hard. Maar ik vind haar nog niet zo oud aan doen, dus dat scheelt! Al vind ik het af en toe wel een beetje gek dat ik nog maar 1 ouder heb, en mocht ik later kinderen willen, en krijgen, dan hebben die een opa te weinig!
Nouja ze zouden er niet veel aan gehad hebben I guess
1500 kcal, da's weinigquote:Op zaterdag 10 april 2010 16:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is dat een balansdag?Dat zou voor mij een 'ik heb teveel gegeten'-dag zijn
![]()
.
Vandaar dat ik altijd faal...quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Stom is dat hè? Ik heb dat vaak als ik op het station iets te eten wil kopen, voor iets gezonds zoals fruit of yoghurt ben je toch wel een paar euro kwijt voor een redelijke hoeveelheid (gisteren nog een flesje smoothie van 250ml gekocht voor 1,80), maar als je gewoon naar Burger King ofzo gaat kun je voor een euro honderden kcals naar binnen werken. Soms snapt mijn hoofd gewoon niet dat iets zo goedkoop is en toch zoveel kwaad kan.
Maar ja, je wordt ook wel behoorlijk gestoord van jezelf als je de optimale combinatie van gezond én vegetarisch én niet te duur gaat proberen te vinden op een station, of all places.
Kwak: ik bewonder je doorzettingsvermogen, echt knap gedaan!
Ik ga al 20 jaar naar tandarts in Diemen, op de harteveldseweg. En ik heb nog nooit een gaatje gehadquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:23 schreef conleche het volgende:
Ik ga nooit naar de tandarts. Ben er niet eens bang voor, maar heb gewoon nergens last van. Geen tandsteen, geen gaatjes. Ik heb niet eens een tandarts. Laatst dacht ik om er toch eens een te zoeken en te gaan, maar toen heb ik het uit bijgelovigheid niet gedaan. Mijn eerste keer tandarts in meer dan 20 jaar gaat pas gebeuren als ik ergens last van krijg.
DaD, what's wrong?
Lijstje:
O: volkoren pistoletje met gekookt ei, filet A. ui en rucola
L: volkoren pistoletje met gekookt ei, light mayo, tomaat, komkommer en rucola
T: 2 crackers filet A.
S: hardlopen
T:wodka, nootjes
D: wrap met varkensreepjes, groenten en knoflooksaus.
Je kan toch friets lijn (van remia) + beetje yoghurt + knoflook doen en dan zelf een saus maken?quote:Op vrijdag 9 april 2010 19:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had gisteren vegashoarma, en ik hoop maar dat dat minder vet was dan echte shoarma, want mèn, wat zit er schandalig veel vet in knoflooksaus![]()
![]()
Het was heerlijk hoor, ik eet dat bijna nooit ook, maar nu dus helemaal niet meer!!
Dat klinkt wel zieligquote:Op zaterdag 10 april 2010 08:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat betreft afleiding, ik hoorde dat het schijnt te werken voor obese mensen om een speurtocht te doen met aan het einde een (voedsel) beloning. Dan weet het brein dat het voedsel krijgt en is afgeleid en de beweging heeft een doel en wordt leuker. Onderwerp was 'wat te doen om insulineresistentie tegen te gaan' en doelloos achter een beeldscherm op een roeimachine is demotiverend en mensen haken af, naar buiten en licht bewegen met andere mensen had betere resultaten. En de beloning in het vooruitzicht, zodat de hersenen niet alsnog tussendoor op zoek zouden gaan naar voedsel.
Heb je daar geen UB oid?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:48 schreef AKnynke het volgende:
m'n huisgenoot heeft 7 mensen over, de hele middag al. Hij vroeg me, 'vind je het goed als erik en z'n vriendin even koffie komen drinken'. Geen probleem natuurlijk. Maar, erik en z'n vriendin zijn verdriedubbeld en koffie drinken is uitgelopen in heel luid spelletjes spelen. Terwijl ik probeer te studeren.
Zo frustrerend!
wat voor kortingen zijn dat? mijn ouders worden deze zomer beide 55!!quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:50 schreef neen het volgende:
Ik heb nog een oma, die gaat ook erg achteruit en dat is soms wel jammer. Ze is ook al ergens in de 80 dus niet zo gek, ze sport nog wel geloof ik. Alleen zei ze wel dat ze niet meer met alles meedoet. Ik lijk alleen als ik thuis vrienden over de vloer heb op haar want ik wil ze altijd ook eten gevenwant ja, je moet goed eten heb ik altijd geleerd.
Qua karakter lijk ik nogal veel op m'n vader, m'n vrienden kunnen het ook wel goed met hem vinden en ik tegenwoordig ook al maar vroeger echt niet. Toen hadden we altijd mot met elkaarmet m'n moeder heb ik het altijd goed kunnen vinden, zij is echt een topper
binnenkort ga ik weer met haar naar een concert
ondanks dat ze ook al dik in de 50 zijn en uitkijken naar de 55+ kortingen
Ik weet het eigenlijk nietquote:Op zaterdag 10 april 2010 17:57 schreef P.F het volgende:
[..]
wat voor kortingen zijn dat? mijn ouders worden deze zomer beide 55!!
ik moet heeeeeeel erg uitkijken met belonen met voedsel, dat is nou juist een patroon waar ik me uit aan het vechten ben. soms is het niet slecht om te doen, maar ik moet de reflex kwijtraken en dus voorlopig eten en beloning zo veel mogelijk echt loskoppelen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 08:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat betreft afleiding, ik hoorde dat het schijnt te werken voor obese mensen om een speurtocht te doen met aan het einde een (voedsel) beloning. Dan weet het brein dat het voedsel krijgt en is afgeleid en de beweging heeft een doel en wordt leuker. Onderwerp was 'wat te doen om insulineresistentie tegen te gaan' en doelloos achter een beeldscherm op een roeimachine is demotiverend en mensen haken af, naar buiten en licht bewegen met andere mensen had betere resultaten. En de beloning in het vooruitzicht, zodat de hersenen niet alsnog tussendoor op zoek zouden gaan naar voedsel.
die pijn heb ik ook regelmatig terugkerend, vanwege klemrakende peesjes en zenuwen tussen schouderdekseltje en sleutelbeen - omdat mn schouder veel te los in zn kommetje kan bewegen en dat dus ook regelmatig doet, voorals als ik veel met een map sta te zingen...quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lief dat je er naar vraagt. Arm doet nog steeds pijn. Spier over de zeik in het 'kommetje' tussen je schouder en je sleutelbeen. Volgens fysio 'de zoveelste uiting van verstoorde sturing van het bewegingsapparaat'. Maar het is heel vervelend, want het trekt m'n hele arm door.
En nog even verder zeuren; ik moet waarschijnlijk aan een ander matras, ik word nu elke ochtend wakker met rugpijn. Kan er niet langer dan 6-7 uur op liggen, dan geeft mn lijf het op.
Maar: wat is het mooi weer!![]()
![]()
Ja!! Het zit ergens tussen dat kommetje en achterzijde rug naast mn schouderblad. Ik word er helemaal gek van . Heb het meeste last in de ochtend vreemd genoeg en als ik gewoon rustig zit te werken. Met fietsen had ik er lang niet zoveel last van.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
die pijn heb ik ook regelmatig terugkerend, vanwege klemrakende peesjes en zenuwen tussen schouderdekseltje en sleutelbeen - omdat mn schouder veel te los in zn kommetje kan bewegen en dat dus ook regelmatig doet, voorals als ik veel met een map sta te zingen...
paar maanden fysio voor gehad, nu sta ik wel bewuster en heb er minder last van.
ken de pijn, echt heel naar trekt t door je arm heen. en je kan t niet masseren, want t zit een soort onder je botik ben er een keer door van mn stokje gegaan, toen ik een onverwachte beweging maakte en t ineens walgelijk zeer deed
het ergste is de pijn bij mij als ik dan probeer mn arm/schouder te ontspannen langs mn lijf, of mn arm naar voren optil... is dat wat jij ook hebt?
ik vraag zo door omdat ik behoorlijk regelmatig problemen heb die wellicht toch samenhangen met hypermobiliteit enzo....
dubbel p en dubbel c, voor de rest helemaal goed.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Terug van de stad, en geslaagd!
Het is geworden een donkerblauwe broek met wit katoenen en een lichtblauw linnen overhemd, van WE en donkerbruine schoenen erbij. Het staat hem echt goed!
Meneer vond t alleen nogal duuren daarom mocht ik geen nieuwe bril meer uitzoeken
Lijstje:
O: pindakaas en chocopasta op 2 brood
L: 3 brood filet americain
T: capucino (Co, hoe schrijf je dat?van simon met zo'n klein, supergoed stukje pure chocola erbij
T: glas sap
D: pad thai
T: fruityoghurt
Beter dan afgelopen dagen in elk geval
bij mij zit t aan de voorkant, ik krege er last van met zingen, dan steek ik mn arm en schouder vooruit met een zware map erin. ontspannen van die arm en erin drukken (bij mij aan de voorkant dus) geeft idd. misselijke pijn.quote:Op zaterdag 10 april 2010 18:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik word echt akelig van de pijn als ik in dat 'kommetje' druk.
Wist wel dat t fout was, het stond gewoon niet! Maar mn taalintuïtie hoe het wèl moet ben ik kwijt sinds ik naar de uni gaquote:Op zaterdag 10 april 2010 18:15 schreef conleche het volgende:
[..]
dubbel p en dubbel c, voor de rest helemaal goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door DevilsAndDust op 10-04-2010 18:43:30 ]Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door P.F op 10-04-2010 19:42:04 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nynke, zou je je post aan willen passen?. Edit: Dank je.
.
[ Bericht 32% gewijzigd door DevilsAndDust op 10-04-2010 18:51:53 ]Still a little bit of your face I haven't kissed.
[ Bericht 83% gewijzigd door P.F op 10-04-2010 19:41:36 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo alles weer weghalen, zouden jullie je posts ook weg willen halen?.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:
Yeah I know! (Little britain modus)quote:Op zaterdag 10 april 2010 21:05 schreef AKnynke het volgende:
MevrouwPuff, you killed the topic!
Boh, ik ben brak. Straks maar even in bad ofzo. Nu nog even een aflevering brothers en sisters kijken, leuke serie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |