\quote:Op vrijdag 9 april 2010 20:58 schreef ColdFeet het volgende:
Wat een project, kwak! Amai!
Ik heb nog drie van mijn grootouders, maar ze worden erg oud. Mijn ene opa heeft heel erg akelige kanker, maar hij blijft naar steeds levenZo'n lieve man is het, ik had het er laatst nog met mijn broertje over: we zullen hem echt heel erg missen als hij er niet meer is... Ik wil er eigenlijk nog niet aan denken.
Ik zie het hier een beetje opklarenquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het wordt hier nu serieus bewolkter
Viking!![]()
Dat is echt jammer, ja. Mijn ene oma is kort voordat wij trouwden overleden. Dat vond ik zo verdrietig; zij was echt dol op mijn Meneer, en hoe dement ze ook was, dat was het enige wat ze nog van me wist, en dat vond ik zo vreselijk liefquote:Op zaterdag 10 april 2010 11:21 schreef AKnynke het volgende:
[..]
\
Ik heb helemaal geen opa's en oma's meer. Ik mis vooral de oma die vorig jaar is overleden echt heel erg. Nooit meer even zo maar bellen, nooit meer langsgaan, ze zal niet bij mijn afstuderen zijn terwijl ze dat zo graag wou enzo.
Maar goed, het leven gaat door!
67 allebei. En mijn moeder kan dus momenteel niet bij mij op bezoek komen, omdat ze geen 6 trappen op kan komen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 11:43 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe oud zijn jouw ouders, Vik?
Taalnaziquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:17 schreef conleche het volgende:
Mijn moeder is net 60 geworden en die vind ik nog niet zo oud eigenlijk. Mijn vader is 63 en daar maak ik me altijd meer zorgen om, maar die heeft een progessieve spierziekte en dat heeft dus meer daar mee te maken dan het ouder worden.
Mijn laatste oma is een jaar of 2 geleden overleden, maar daar had ik al heel lang geen contact meer mee. M'n lievelingsomaatje is iets van 94 geworden en die is wel al een tijdje dood, maar heb haar nog best lang meegemaakt, gezien het feit dat ze mijn vader pas op haar 42e kreeg.
Ontopic: heb net ontbeten met chocoladesoesjes.
En Puffel: het is glijdende schaal, en niet geleidend
Ja, want ik ben heeeeel veel jonger dan Co, en mijn moeder is 58!quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:24 schreef ColdFeet het volgende:
Whoa, dan was jouw moeder echt jong toen ze jou kreeg, Co
Ik weet niet wat het is natuurlijk, maar je zou even kunnen bellen en dan zeggen: misschien bedoelde je het niet zo, maar toen je dat en dat zei, voelde ik me zo en zo.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:39 schreef AKnynke het volgende:
Tis ook niet zo'n mooi lijstje, Ewelina!
Jongens, wat moet ik nu doen? Ik ben best pissig op het vriendje om iets wat hij aan de telefoon zei vanmorgen. Toen heb ik er niet echt op gereageerd, maar merk nu dat het me dwars zit. Zal ik ruzie maken over de telefoon, of het maar gewoon voorbij laten gaan?
Soms baal ik zo van die afstand, want ruzie over de telefoon wordt vergroot en je kunt het niet zo maar even goedmaken...
Ik had een verplichte pubquiz na college, tussentijds was niet echt de moeite om naar huis te gaan.. Ik dacht dus dat we ergens in een restaurantje gingen zitten, maar we gingen dus naar de snackbar. En nee, daar hadden ze echt NIETS gezonds... en bier op een lege maag leek me geen strak plan.quote:Op zaterdag 10 april 2010 12:39 schreef AKnynke het volgende:
Tis ook niet zo'n mooi lijstje, Ewelina!
Jongens, wat moet ik nu doen? Ik ben best pissig op het vriendje om iets wat hij aan de telefoon zei vanmorgen. Toen heb ik er niet echt op gereageerd, maar merk nu dat het me dwars zit. Zal ik ruzie maken over de telefoon, of het maar gewoon voorbij laten gaan?
Soms baal ik zo van die afstand, want ruzie over de telefoon wordt vergroot en je kunt het niet zo maar even goedmaken...
hij's niet thuis. Straks nog maar een keer proberen..Thanks allemaal!quote:
Buu Nynke! Hopelijk bedoelde hij het gewoon anders (vaak zo met dudes geloof ikquote:Op zaterdag 10 april 2010 12:48 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hij's niet thuis. Straks nog maar een keer proberen..Thanks allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |