Chubby Hubby, vanilleijs met fudge en pindakaas, met stukjes pretzel die gevuld zijn met pindakaas en omgeven door fudge. De Ben en Jerry`s bij het Leideplein verkocht deze smaak en op de een op andere dag was het uit het assortiment verdwenen. Ohja, Ben en Jerry's bestaat al sinds 1978. We waren van plan een bezoekje te brengen aan de fabriek in Vermont, maar dat redden we helaas niet meerquote:Op vrijdag 9 april 2010 07:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Welke is dat? Twintig jaar geleden kende ik B&J nog helemaal niet!
Seconded!quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:44 schreef Tinkepink het volgende:
En terecht mo, dat je trots bent. Ik ben ook trots op je
Na de overstromingen zijn we naar New York gegaan (geweldig en warm), de Niagara's (ook geweldig met een ontzettend luxe hotel, maar helaas wel wat regen) en nu zitten we in Portland (Maine is koud, maar ik kom hier zeker nog eens terug). De VS vallen me 100% meequote:Op vrijdag 9 april 2010 15:45 schreef conleche het volgende:
Hoe is het daar Tink? Heb je nog steeds overstromingen en zo?
Die zien het volgens mij als een normale vakantiequote:Op vrijdag 9 april 2010 15:50 schreef motorbloempje het volgende:
geweldig!Lekker met 't gezin? Hoe vinden de kinderen het?
Klinkt goed!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Na de overstromingen zijn we naar New York gegaan (geweldig en warm), de Niagara's (ook geweldig met een ontzettend luxe hotel, maar helaas wel wat regen) en nu zitten we in Portland (Maine is koud, maar ik kom hier zeker nog eens terug). De VS vallen me 100% meeJe gaat een fantastische vakantie tegemoet.
fijn dat t je zo meevalt! ik dacht eerst ook dat ik de VS niet leuk zou vinden, en nu wil ik dólgraag terug!quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Na de overstromingen zijn we naar New York gegaan (geweldig en warm), de Niagara's (ook geweldig met een ontzettend luxe hotel, maar helaas wel wat regen) en nu zitten we in Portland (Maine is koud, maar ik kom hier zeker nog eens terug). De VS vallen me 100% meeJe gaat een fantastische vakantie tegemoet.
Iddquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat plaatje is echt te zielig!. Succes Maria!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |