quote:Op donderdag 8 april 2010 23:09 schreef neen het volgende:
tvp en fipo sepo
Ik ga als bob naar de stad, dikke prima.
Kan je niet een beetje rijst opbakken? Met wat zout? Dat houd ik meestal wel binnen.quote:Op donderdag 8 april 2010 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
Oww man. Ik heb zo'n zin in eten, maar ik word er steeds kotsmisselijk vanik denk de hele dag aan eten
Stiekem nog niet weg, opstaan en tanden poetsen is blijkbaar moeilijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:24 schreef kwakz0r het volgende:
is iedereen nu weg? ik ben bijna klaar... maar de laatste dingetjes zijn t lastigst... boe!
Pijn tussen je schouders is omdat je spieren niet gewend zijn om je rug zo lang overeind te houden. Niet dat je wat aan die info hebt, maar je hebt morgen vanaf half 11 tot dinsdag om bij te komenquote:Op vrijdag 9 april 2010 01:47 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb vandaag 5100 woorden geschrevendat is op regelafstand 1,5 een pagina of 15... record. t is nu wel echt bijna klaar...
@neen: geen tijd van hard chillen, dat is t pas als ik dit voor morgenochtend haf elf heb ingeleverd. en dan ook ECHT hard chillen. tot dinsdag gewoon.
het voelt nu wel alsof er een mes tussen mn schouders gestoken zit als ik beweeg. kutcomputer.
Welke is dat? Twintig jaar geleden kende ik B&J nog helemaal niet!quote:Op vrijdag 9 april 2010 03:55 schreef Tinkepink het volgende:
d. een beker van mijn lievelings ben en jerry ijs (na bijna 20 jaar weer gevonden) + een paar chipjes
Amen!quote:Op vrijdag 9 april 2010 08:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kwak, wat heb je vreselijk hard gewerkt! Wat goed!.
ik kom vandaag ook niet echt op gang hoor, net uit de douchequote:Op vrijdag 9 april 2010 08:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom niet op gang vandaag.. Heb ontbeten en de krant gelezen, nu eens kijken of ik mezelf onder de douche kan schoppen...
Ik zit hier nu een potje te janken. Gaat 't ook niet sneller van.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:06 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik kom vandaag ook niet echt op gang hoor, net uit de doucheik kan ook niet élke dag zo productief zijn (als dat zo was had ik over twee maanden mijn dissertatie helemaal af denk ik... en een maagzweer... en een burn out)
Awwquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zit hier nu een potje te janken. Gaat 't ook niet sneller van..
aww, ga even lekker een rondje lopen lieve DaD... soms lukt t gewoon even nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:50 schreef de_nachtwacht het volgende:
Goedemorgen!
Lijstje voor vandaag:
O: Muesli met melk
T: Koffie
L: 4 boterhammen
T: 2 boterhammen
D: Pasta met zalm
T: Koffie
Verder vanmiddag een gesprek met m'n scriptiebegeleidster. Ik ga wat van mijn bevindingen laten zien met voorbeelden uit de filmpjes... spannend dus!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Stom is dat hè? Ik heb dat vaak als ik op het station iets te eten wil kopen, voor iets gezonds zoals fruit of yoghurt ben je toch wel een paar euro kwijt voor een redelijke hoeveelheid (gisteren nog een flesje smoothie van 250ml gekocht voor 1,80), maar als je gewoon naar Burger King ofzo gaat kun je voor een euro honderden kcals naar binnen werken. Soms snapt mijn hoofd gewoon niet dat iets zo goedkoop is en toch zoveel kwaad kan.quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Die gummibeertjes, dikke faal. Of als je het van de positieve kant bekijkt, geen geld, 79 cent voor +/- 1000 kcals.
Van je afbijten indien nodigquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:57 schreef uniekhoorn het volgende:
tandarts *bibber* ben zo bang voor de tandarts
Ik zou niet weten wat, maar wel heel lief van je.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:11 schreef sigme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan ik iets voor je doen?
I feel your pain.quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:57 schreef uniekhoorn het volgende:
tandarts *bibber* ben zo bang voor de tandarts
*kwijl*quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:16 schreef AKnynke het volgende:
oh, en lijstje:
O: yoghurt met bramen en frambozen
T: mueslireep
T: bakje rabarber
T: 2 plakjes rauwe ham
L: gevulde soep met brood
D: Appetizer: Serrano ham rolls with lemon sauce, served on a bed of endive and pea shoots
Main Course: Chicken breast with roasted root vegetables and creamy white wine sauce
Dessert: Vanilla panna cotta with blueberry coulis.
Ja hoor. Nog anderhalve maand, en dan is ie klaar! Hopelijk.quote:Op vrijdag 9 april 2010 11:56 schreef kwakz0r het volgende:
@ Nynke: jouw onderzoek klinkt zó ineterssant! mag ik je scriptie lezen als ie af is? gewoon uit belangstelling?
Goed zo!quote:Op vrijdag 9 april 2010 01:47 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb vandaag 5100 woorden geschrevendat is op regelafstand 1,5 een pagina of 15... record. t is nu wel echt bijna klaar...
@neen: geen tijd van hard chillen, dat is t pas als ik dit voor morgenochtend haf elf heb ingeleverd. en dan ook ECHT hard chillen. tot dinsdag gewoon.
het voelt nu wel alsof er een mes tussen mn schouders gestoken zit als ik beweeg. kutcomputer.
Pimp-modus: mijn record staat op 7000 woorden in een avond, nacht en ochtend...quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
*digi-hug voor DaD!*Tijd voor thee met een brownie, says I!
En Kwak, allemachtig!Mijn record zit geloof ik op 3900 woorden op 1 dag ofzo
Jij hebt gewoon bijna een BA-scriptie in 1 dag geschreven!
![]()
Overigens kom ik ook langzaam op gang, maar da's meestal als ik een 'vrije' dag heb (tussen aanhalingstekens wegens het moeten schrijven van paper).
Zekerquote:
jup, rauwe ham is een plakje schwarzwalder of coburger of parmaham. gewoon ham is een plakje magere ahcterham, die ik een beetje aanbak in de koekenpan met een klein drupje bak en braadmargarinequote:Op vrijdag 9 april 2010 13:40 schreef Ewelina het volgende:
kwakkie, zit er eigenlijk een verschil tussen de rauwe ham en 'ham' die je in je lijstjes noemt? (die je op boterhammen doet) ? Just curious.
ik koop t bij de lidl, 200 gram voor 1,79 ipv 100 gram voor 1,89 bij de AHquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:00 schreef Ewelina het volgende:
Oeh, klinkt lekker die gebakken hamEn schwarzwalder is heerlijk, maar ik vind het wel erg duur dus ik eet het niet zo vaak.
arme mariaaaaaaaaaaa... kom op je kan t!!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Paper schrijven. Do not want!
[ afbeelding ]
Lijstjeee
O: notenbrood met kaaas
L: twee plakken roggebrood met pindakaas
T: ? yoghurt oids? Eens zien of het nog goed is!
T: twee gekookte eitjes
D: geen idee![]()
T: glas cola
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
arme mariaaaaaaaaaaa... kom op je kan t!!
Stel jezelf een harde deadline, met beloning daarnaquote:Op vrijdag 9 april 2010 14:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Het valt ook allemaal wel mee hoor! Had even behoefte aan een dramaqueen-stervende zwaan-Stitch in de regen-moment!
Dan komt de inspiratie vanzelf wel!
Thanks missus!quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Stel jezelf een harde deadline, met beloning daarnaSucces!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |