Links boven doet me denken aan Lady GaGa?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:21 schreef cinnamongirl het volgende:
LiLo showt haar nieuwste kledinglijn, die wordt gekenmerkt door klasse en stijl!
[ afbeelding ]
Oh jezus. En het is de bedoeling dat normale mensen dit gaan kopen?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:21 schreef cinnamongirl het volgende:
LiLo showt haar nieuwste kledinglijn, die wordt gekenmerkt door klasse en stijl!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh jezus. En het is de bedoeling dat normale mensen dit gaan kopen?
Lady GaGa is de queen als het gaat om outfits, dus over haar kan je vrij weinig slechts zeggen.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook veel klasse en stijl, waar ze op doelde.
Die is helemaal niet doorzichtig, plus het is een concertoutfit niet iets waar ze mee over straat gaat. Vind ik nogal een verschil.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:35 schreef Seam het volgende:
Lohan
Die outfit van Rihanna is ook erg triest zeg
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Lady GaGa is de queen als het gaat om outfits, dus over haar kan je vrij weinig slechts zeggen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Turbomuis het volgende:
Ene Marina Diamandis, een Britse zangeres:
[ afbeelding ]
Zij is leuk!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Marina van Marina and the Diamonds!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van haar.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vreselijke stem heeft zijquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Marina van Marina and the Diamonds!
Toffe muziek en ze draagt nooit normale kleding.
/offtopic
Is hier wat mis mee?quote:
Jeuzes, wat een kop heeft dat mens zeg.quote:Op zondag 11 april 2010 22:29 schreef alors het volgende:
[..]
Is hier wat mis mee?
Classy as usual, Heidi Montag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar of dat nou zo'n positieve ontwikkeling isquote:Op zondag 11 april 2010 22:50 schreef Enfermera het volgende:
Nouja, on the bright side: we hebben een nieuwe lolo ferrari?![]()
Vandaar de 'quote:Op maandag 12 april 2010 07:21 schreef June. het volgende:
[..]
Maar of dat nou zo'n positieve ontwikkeling is
Het is ook iemand die beroemd is geworden met niets doen. Ze zat in The Hills, zogenaamd een reality soap, maar alles was geacteerd en vooropgezetquote:Op maandag 12 april 2010 13:07 schreef Noek het volgende:
Ik had eigenlijk nog nooit dat van dat mokkel gehoord. Op FOK! wordt het opeens iemand voor me.
Dat jurkje vind ik toch zo leukquote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Die jurk vind ik zooo coooolquote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Dan wil ik niet heel hip zijn, zou me de hele dag een zak met spekjes voelenquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:43 schreef female81 het volgende:
Of het is heel hip, en wij hebben het nog niet door.
Lijkt net alsof haar borsten op half zeven hangen.
jepquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:12 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Is dat Katy Perry? Zou zomaar iedereen kunnen zijn.
Veronica Webb
[ afbeelding ]
Ben ik nou gek of had zij vroeger veel dunnere benen, of is het ook een ongelukkig fotohoekje?quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 09:28 schreef Copycat het volgende:
Die denkt dat ze de Rihanna look wel kan hebben?
Zo lelijk ordinair, die leggings/catsuits met letterlijke zijkanten.
En Kelisquote:Op woensdag 28 april 2010 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ze krijgen ook meteen de stempel ghetto-dingesWat is dat toch met die negerinnen, gaan ze een beetje terug in de tijd met die ordi-look. Rihanna ook al
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:52 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
En Kelis
Let maar op, over een paar maanden loopt Sylvana Simons er ook mee![]()
Ik weet niet of ik het nou wel of niet leuk vindquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:38 schreef rena het volgende:
Pete Wentz
[ afbeelding ]Ook al is het voor de gelegenheid
Ashlee ziet er voor de verandering wel oké uit.
Een derby ofzoiets, maar alle mensen die ik daar zag waren in die stijl, dus het zal wel een dresscode zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 08:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het nou wel of niet leuk vind, gaan ze richting een theater of feestje?
Ik vind het leuk: helemaal The Great Gatsby. En die schoenen van Ashlee zijn to die for!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:38 schreef rena het volgende:
Pete Wentz
[ afbeelding ]Ook al is het voor de gelegenheid
Ashlee ziet er voor de verandering wel oké uit.
Ach, dat mens heeft nooit iets fatsoenlijks aan, dus dan blijf je bezigquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:03 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Stacey Rookhuizen tijdens de premniere van Mary Poppins
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:52 schreef alors het volgende:
[..]Ik vind V&R echt niks he, zo tuttig.
Stacey Roookhuizen vind ik ook zo'n raar wereldvreemd figuur, past prima bij die apatische Viktor en Rolf, zijn ook al van die weirdo's
Of ze door de wasstraat is geweest, en de borstels zijn blijven hangen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:03 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
designborstels, dat dan weer welquote:Op zondag 2 mei 2010 23:14 schreef shomila het volgende:
[..]
Of ze door de wasstraat is geweest, en de borstels zijn blijven hangen.
Kun je niet menenquote:
Bedoel je niet Lanvin?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:42 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Claire Danes is aangespoeld
[ afbeelding ]
Natalie Portman (Tudor chick leeft in het echt gelukkig nog steeds)
[ afbeelding ]
Allebei in Lavin. Dus blijkbaar ben ik geen Lavin fan.
Ikvind dit juist wel cool, en ze kan het hebbenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:18 schreef June. het volgende:
[..]
Kun je niet menen![]()
Deze dan, van Hilary Swank, als je nu niet blind bent weet ik het niet meer
[ afbeelding ]
Ik hou van knalkleurenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:18 schreef June. het volgende:
[..]
Kun je niet menen![]()
[ afbeelding ]
Die paardenbakkes van haar ook er bij....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:18 schreef June. het volgende:
[..]
Kun je niet menen![]()
[ afbeelding ]
Ook hun winkel is helemaal Alice in Wonderland.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:52 schreef alors het volgende:
[..]Ik vind V&R echt niks he, zo tuttig.
Stacey Roookhuizen vind ik ook zo'n raar wereldvreemd figuur, past prima bij die apatische Viktor en Rolf, zijn ook al van die weirdo's
Je hebt helemaal gelijk.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:47 schreef sherezade het volgende:
jessica simpson is de overtollige kilootjes weer kwijt
Volgens de modellen ook heb ik het ideequote:Op maandag 10 mei 2010 19:03 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Dit was trouwens de hele show van V&R. Hebben jullie nog wat te lachen.![]()
http://www.dailymotion.co(...)fashion-sho_creation
Volgens mij lopen die schoenen k**.
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel tofquote:Op maandag 10 mei 2010 19:03 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Dit was trouwens de hele show van V&R. Hebben jullie nog wat te lachen.![]()
http://www.dailymotion.co(...)fashion-sho_creation
Volgens mij lopen die schoenen k**.
quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:20 schreef kvd het volgende:
Die oranje jurk heeft Kary Pery aangehad tijdens de presentatie van de mtv music awards 2009
[ afbeelding ]
Do I sense a hint of trailerparktrash?quote:
De jurken van V&R vind ik wel mooi, hoewel ondraagbaar, maar wat ik echt niet begrijp is dat ze voor Stacey R. die bleekgele kleur hebben gekozen, terwijl zij bleekgeel haar heeft en een spierwitte huidquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:03 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een ontzettend mooie jurk,quote:
Ja natuurlijk, zou ik ook doen!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:18 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Is die vrouw daar rechts haar nou aan t uitlachen?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:50 schreef kvd het volgende:
Die schoenen lijken wel een beetje op de laarzen van Victoria Beckham
[ afbeelding ]
Beckham komt er beter mee weg dan Gaga, naar mijn meningquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:50 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
victoria moet eens van die strenge meesteres look afquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:50 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
die foto is inmiddels al wel 1,5 jaar oud hoor, is niet echt een recente...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
victoria moet eens van die strenge meesteres look af![]()
![]()
![]()
10 kilo erbij, een andere kapsel inc kleur en een andere outfit
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:55 schreef June. het volgende:
Die split in de jurk van Emma Watson is hoog! Ze hoeft maar één verkeerde beweging te maken en je ziet haar Hermelien.
Ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel tof
Maar die lange jurken echt heeeeeeeeel mooi
Vinden jullie dit niet mooi?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]I am in love!!!!!!!!!!!!!!
Deze vond ik niet mooi:
[ afbeelding ]
Vind deze eigenlijk wel mooi,quote:Op zondag 16 mei 2010 18:54 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ashley Greene + inspiratieloze tietenjurk=
[ afbeelding ]
ik ookquote:
Het lijkt net of er iemand onder haar jurk staat om dat ding omhoog te houden.quote:
Eerste vind ik leuk, tweede niet veel mis meequote:Op zondag 16 mei 2010 18:54 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
![]()
[..]
IkV&R
Evangeline Lilly
[ afbeelding ]
Carey Mulligan
[ afbeelding ]
Pocahontas meets Wilma Flinstone ...quote:
Oh my God! Dit is best triest eigenlijk!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:26 schreef Malahide het volgende:
Liza with a Z bij de premiere van Sex And The City 2![]()
[ afbeelding ]
En er is niemand die tegen haar zegt dat dit gewoon écht niet kanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:26 schreef Malahide het volgende:
Liza with a Z bij de premiere van Sex And The City 2![]()
[ afbeelding ]
Kan hun outfit nog wel mooi zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:49 schreef rena het volgende:
Ik vind het altijd een beetje flauw om foto's van een celeb in hun vrije tijd te plaatsen. Alsof ze dan in een galajurk gaan shoppen of zo
Ja maar loop jij er zo dagelijks ook bij? Je kan toch gewoon een jeans en sweater doen (als ze dan toch iets comfy als een sweater wilt)?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:49 schreef rena het volgende:
Ik vind het altijd een beetje flauw om foto's van een celeb in hun vrije tijd te plaatsen. Alsof ze dan in een galajurk gaan shoppen of zo
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 08:55 schreef sherezade het volgende:
WHO CARES, vrije tijd of geen vrije tijd....
Dat weet je van te voren als je in de spotlights staat dan had ze een ander vak moeten kiezen
Betekent ook niet dat ze in gala moet zijn maar een douche kan geen kwaad en op zijn minst een kam door je haren halen, ze ziet er altijd uit alsof ze zo uit haar bed komt gerold met haar acne plaat![]()
zelfs ik ga zo nooit de deur uit in mijn vrije tijdoverzorgd lotje
Dat is waarquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar loop jij er zo dagelijks ook bij? Je kan toch gewoon een jeans en sweater doen (als ze dan toch iets comfy als een sweater wilt)?
En je geboortedatum zou 11-08-1983 moeten zijn? Niet erg geloofwaardig aan je niveau van reageren te zien.quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:41 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is waarMaar ik kan me wel voorstellen dat ze dit lekker vind zitten en zij kiest er ook niet voor om constant achtervolgt te worden door paparazzi imo. Als ze er mooi uitziet hoor je er niks over, maar loopt iemand een keer in joggingbroek word het 10 keer uitvergroot. Misschien ging ze wel naar de sportschool
lekker boeiend dat je iemand zijn profiel gaat checken op geboortedatum,, hoor jij niet op een tina forum te zitten of bij hitkrant ????quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:52 schreef rena het volgende:
[..]
En je geboortedatum zou 11-08-1983 moeten zijn? Niet erg geloofwaardig aan je niveau van reageren te zien.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:51 schreef rena het volgende:
Alicia Keys
[ afbeelding ]
Ze heeft Pino geslacht
Mja, maar er zitten ook vlekken in, hmquote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:41 schreef rena het volgende:
[..]
Dat is waarMaar ik kan me wel voorstellen dat ze dit lekker vind zitten en zij kiest er ook niet voor om constant achtervolgt te worden door paparazzi imo. Als ze er mooi uitziet hoor je er niks over, maar loopt iemand een keer in joggingbroek word het 10 keer uitvergroot. Misschien ging ze wel naar de sportschool
Inderdaad, ook al loop je in je vrije tijd door de stad dan kun je er toch nog wel een beetje fatsoenlijk uitzien? Sowieso uggs en dan in combinatie met een paarse trainingsbroek = trailer trash en kampvolk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een keer? Britney komt nooit anders op de foto dan als trailertrash, das geen eenmalige actie zoals bij sommige celebs hoor
En een zwarte joggingsbroek zit ook lekker, waarom een paarse![]()
Van die dierenstaartjes zijn het:quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:06 schreef Marrije het volgende:
[..]
Is dat nou een dot haar achterop die schoenen?
Als ik van die knookknietjes zou hebben, zou zo'n jurk het laatste zijn wat ik aan zou doen...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:12 schreef Phoenixbirdy het volgende:
O my, wat een lelijke dingen weer!
[..]
Sarah Jessica Parker
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:26 schreef sherezade het volgende:
[..]
lekker boeiend dat je iemand zijn profiel gaat checken op geboortedatum,, hoor jij niet op een tina forum te zitten of bij hitkrant ????
zo einde discussie nu back 2 on topic!!
Whehequote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:51 schreef rena het volgende:
Alicia Keys
[ afbeelding ]
Ze heeft Pino geslacht
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:51 schreef rena het volgende:
Alicia Keys
[ afbeelding ]
Ze heeft Pino geslacht
En zonder vlekken zitten een joggingbroek en sweater net zo lekker!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 09:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een keer? Britney komt nooit anders op de foto dan als trailertrash, das geen eenmalige actie zoals bij sommige celebs hoor
En een zwarte joggingsbroek zit ook lekker, waarom een paarse![]()
quote:
Die is inderdaad niet erg subtiel daar bij het kruisquote:Op zondag 30 mei 2010 09:05 schreef kvd het volgende:
Ik hou niet van die broeken....het lijkt zo net of Christina in haar broek heeft geplast...
[ afbeelding ]
quote:
Yup, iedereen is ineens "extreem". Beetje irritant.quote:
Volgens mij droeg ze dat ook om haar enkelband te verbergenquote:Op maandag 7 juni 2010 09:33 schreef SEMTEX het volgende:
Lohan
[ afbeelding ]
Soort Tokkie-huispak met glitters
Inderdaad, bahquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind Lieke juist al geen mooie vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heeft zij een kort nekje en een breed lijf op deze foto'squote:Op woensdag 9 juni 2010 05:15 schreef female81 het volgende:
En niemand heeft het over de jurk van Lieke van Lexmond gehad???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Katy Perry was eerder bekend dan Gaga, en hád al een rare kledingstijl, dus niet van toepassing lijkt mij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:00 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Ik ben Katy Perry en ik doe gaga na.
... maar wel goed
[ afbeelding ]
om in dezelfde periode zo op de foto te verschijnen?Een foto notabene gemaakt door een professionele fotograaf, er schijnt een hele reportage te zijn. Wees dan stoer en laat je op feesten ook met je enkelband fotograferenquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:35 schreef June. het volgende:
[..]
Volgens mij droeg ze dat ook om haar enkelband te verbergen
Het lijkt ook in niets op Gaga. De blauwe pruik? Is nu alle kledingstijl die afwijkt opeens Gaga?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:41 schreef rena het volgende:
[..]
Katy Perry was eerder bekend dan Gaga, en hád al een rare kledingstijl, dus niet van toepassing lijkt mij.
Tja, ik had ergens gelezen dat ze bij een andere fotoshoot in bikini hoge laarzen had aangetrokken om het juist te verbergen..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef kvd het volgende:
[..]
om in dezelfde periode zo op de foto te verschijnen?Een foto notabene gemaakt door een professionele fotograaf, er schijnt een hele reportage te zijn. Wees dan stoer en laat je op feesten ook met je enkelband fotograferen
[ afbeelding ]
Misschien wil ze het gewoon verbergen omdat het niet zo mooi is. Ze zal heus wel weten dat iedereen het weet, maar kom op, een 'mooi sieraad' is het niet, ik vind het niet zo vreemd dat ze dat wil bedekkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:01 schreef sherezade het volgende:
ja who cares, we weten ondertussen wel allemaal af van haar mooie enkel sieraad..dus dat ze dat verdoezelen gewoon achterwege laat ....
maarja ik word sowieso moe van dat mens....van mij mogen ze haar een overdosisje toedienen
Is dat zo? Ik hou dat niet zo bij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:41 schreef rena het volgende:
[..]
Katy Perry was eerder bekend dan Gaga, en hád al een rare kledingstijl, dus niet van toepassing lijkt mij.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:58 schreef Vivi het volgende:
Wat ik altijd zo raar vind aan Lieke van L. is dat haar neus haar kin raakt als ze lacht. Verder lijkt ze me wel aardig.
quote:
Misschien vindt Lieke het wél mooi hèquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind Lieke juist al geen mooie vrouw, maar ze heeft blijkbaar niets geleerd.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:52 schreef Bellatrix het volgende:
Katy Perry haalt uit naar GaGa
De clip van Lady Gaga’s nieuwe single Alejandro is uit en Katy Perry is één van de eerste die commentaar heeft. Ze vindt de clip godslasterend en dat kan volgens haar écht niet. 'Godslastering als entertainment gebruiken is net zo goedkoop als een cabaretier die een grap over scheten maakt', twittert Katy.
Ze zal vast niet de laatste zijn die over de clip van GaGa struikelt. In Alejandro paradeert GaGa vrolijk rond in een latex monnikengewaad en stopt rozenkransen in haar mond. Later worstelt ze met bijna naakte dansers op een bed én bedekt ze haar kruis slechts met een religieus kruis.
Katy Perry, wat een duf wijf.
Ik heb het niet over mogelijke vetrolletjes (en ik denk bovendien dat iedereen dat zou zeggen) maar dat iets haar gewoon niet goed staat/verkeerde vorm van de kleding. Of ze daarbij nou dun is of vetrolletjes heeft, heeft daar weinig mee te maken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien vindt Lieke het wél mooi hè![]()
Toen ze in de Playboy ging zei ze dat ze liever meer vetrolletjes had dan alles nep bewerkt zou krijgen... dus die vindt het geen probleem om wat extra te showen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 07:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mogelijke vetrolletjes (en ik denk bovendien dat iedereen dat zou zeggen) maar dat iets haar gewoon niet goed staat/verkeerde vorm van de kleding. Of ze daarbij nou dun is of vetrolletjes heeft, heeft daar weinig mee te maken.
quote:
Nee, brederquote:Op zondag 13 juni 2010 08:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen zei hier toch dat de jurk haar nóg groter maakt, dat boeit haar niet, dat bedoelde ik
En er zijn echt zelden BN-vrouwen die zeggen dat ze dol zijn op hun vetjes hoor, Linda de Mol roept het en Lieke en verder niemand. Alleen geklaag
Hoofd en onderarmen zijn het meest in de zon, denk ik.quote:Op zondag 13 juni 2010 08:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht eerst dat hij meer in z'n gezicht had laten tattoeeren, maar hij is op z'n armen ook zo donker, wat een vage kleurverdeling van de huid
quote:Op zondag 13 juni 2010 09:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoofd en onderarmen zijn het meest in de zon, denk ik.
Probeert ze iemand mee naar binnen te smokkelenquote:
Eerst de tieten er bijna uit laten vallen en ze vervolgens weer volledig verbergen voor de buitenwereld. Lijkt wel een lampekap uit de jaren 70. Wat in je interieur leuk kan zijn (in de zin van 'lekker retro'), maar níet als je hem over je hoofd heen trekt.quote:
quote:
Serieus, hoe kan ze daarop lopen? Je zwaartepunt ligt toch veel te ver naar achteren, dan moet je continu voorover hellen wil je niet vallenquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Serieus, hoe kan ze daarop lopen? Je zwaartepunt ligt toch veel te ver naar achteren, dan moet je continu voorover hellen wil je niet vallen
Als je op hoge hakken loopt, loop je sowieso meer op de voorkant van je voet dus dat zal hier ook wel zo zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Serieus, hoe kan ze daarop lopen? Je zwaartepunt ligt toch veel te ver naar achteren, dan moet je continu voorover hellen wil je niet vallen
nja ik doe het haar iig niet na,quote:Op zondag 13 juni 2010 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je op hoge hakken loopt, loop je sowieso meer op de voorkant van je voet dus dat zal hier ook wel zo zijn.
Het probleem is alleen dat ze überhaupt geen hakken heeftquote:Op zondag 13 juni 2010 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je op hoge hakken loopt, loop je sowieso meer op de voorkant van je voet dus dat zal hier ook wel zo zijn.
Iets té inderdaad. Maar lelijk is het ook weer niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Vinden jullie dat mooi,?
Ik vind het teveel (dat afgetrainde),.
wat een vormloze zak van Tilda Swintonquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:00 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Deze is ook al eerder langs geweest.
Tilda Swinton
[ afbeelding ]
JLo in 'piercingjurk'
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:30 schreef Aventura het volgende:
Megan Fox's tieten zien er onnatuurlijk uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als in mager bedoel je? Ik vind haar ook te dun voor dit type jurkje. Die beentjes.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar gezicht valt me eerder op, wordt steeds strakker
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als in mager bedoel je? Ik vind haar ook te dun voor dit type jurkje. Die beentjes.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:09 schreef Whiskers het volgende:
SJP in die schotse ruitcreatie is al een keer voorbijgekomen.
* Whiskers vindt hem nog steeds leuk
quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:30 schreef kvd het volgende:
Milley Cyrus, dit had ze aan naar een awardshow
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:44 schreef ChipsZak. het volgende:
[maar ik weet hoe ze van dichtbij eruit zien]
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is ze al 18 eik? Dan kan ze nu lekker los gaan, zo blijkt wel
quote:
Nee heel mooiquote:
Iew die tenen!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 10:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee heel mooi![]()
.
edit;
Want als ik het goed heb zijn het deze;
[ afbeelding ]
Kijk eigk meer op van Friso. Wat een vetklep zeg...quote:Op maandag 21 juni 2010 20:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze ziet eruit of ze met de verkleedkleren van dr kinderen heeft gespeeld
quote:
Unflatteringquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 23:16 schreef SEMTEX het volgende:
Jessica Simpson
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |