quote:
Serieus, hoe kan ze daarop lopen? Je zwaartepunt ligt toch veel te ver naar achteren, dan moet je continu voorover hellen wil je niet vallenquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Serieus, hoe kan ze daarop lopen? Je zwaartepunt ligt toch veel te ver naar achteren, dan moet je continu voorover hellen wil je niet vallen
Als je op hoge hakken loopt, loop je sowieso meer op de voorkant van je voet dus dat zal hier ook wel zo zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Serieus, hoe kan ze daarop lopen? Je zwaartepunt ligt toch veel te ver naar achteren, dan moet je continu voorover hellen wil je niet vallen
nja ik doe het haar iig niet na,quote:Op zondag 13 juni 2010 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je op hoge hakken loopt, loop je sowieso meer op de voorkant van je voet dus dat zal hier ook wel zo zijn.
Het probleem is alleen dat ze überhaupt geen hakken heeftquote:Op zondag 13 juni 2010 19:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Als je op hoge hakken loopt, loop je sowieso meer op de voorkant van je voet dus dat zal hier ook wel zo zijn.
Iets té inderdaad. Maar lelijk is het ook weer niet.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Vinden jullie dat mooi,?
Ik vind het teveel (dat afgetrainde),.
wat een vormloze zak van Tilda Swintonquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:00 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
Deze is ook al eerder langs geweest.
Tilda Swinton
[ afbeelding ]
JLo in 'piercingjurk'
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:30 schreef Aventura het volgende:
Megan Fox's tieten zien er onnatuurlijk uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als in mager bedoel je? Ik vind haar ook te dun voor dit type jurkje. Die beentjes.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar gezicht valt me eerder op, wordt steeds strakker
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:34 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als in mager bedoel je? Ik vind haar ook te dun voor dit type jurkje. Die beentjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |