Volgens mij droeg ze dat ook om haar enkelband te verbergenquote:Op maandag 7 juni 2010 09:33 schreef SEMTEX het volgende:
Lohan
[ afbeelding ]
Soort Tokkie-huispak met glitters
Inderdaad, bahquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind Lieke juist al geen mooie vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat heeft zij een kort nekje en een breed lijf op deze foto'squote:Op woensdag 9 juni 2010 05:15 schreef female81 het volgende:
En niemand heeft het over de jurk van Lieke van Lexmond gehad???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Katy Perry was eerder bekend dan Gaga, en hád al een rare kledingstijl, dus niet van toepassing lijkt mij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:00 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Ik ben Katy Perry en ik doe gaga na.
... maar wel goed
[ afbeelding ]
om in dezelfde periode zo op de foto te verschijnen?Een foto notabene gemaakt door een professionele fotograaf, er schijnt een hele reportage te zijn. Wees dan stoer en laat je op feesten ook met je enkelband fotograferenquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:35 schreef June. het volgende:
[..]
Volgens mij droeg ze dat ook om haar enkelband te verbergen
Het lijkt ook in niets op Gaga. De blauwe pruik? Is nu alle kledingstijl die afwijkt opeens Gaga?quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:41 schreef rena het volgende:
[..]
Katy Perry was eerder bekend dan Gaga, en hád al een rare kledingstijl, dus niet van toepassing lijkt mij.
Tja, ik had ergens gelezen dat ze bij een andere fotoshoot in bikini hoge laarzen had aangetrokken om het juist te verbergen..quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:56 schreef kvd het volgende:
[..]
om in dezelfde periode zo op de foto te verschijnen?Een foto notabene gemaakt door een professionele fotograaf, er schijnt een hele reportage te zijn. Wees dan stoer en laat je op feesten ook met je enkelband fotograferen
[ afbeelding ]
Misschien wil ze het gewoon verbergen omdat het niet zo mooi is. Ze zal heus wel weten dat iedereen het weet, maar kom op, een 'mooi sieraad' is het niet, ik vind het niet zo vreemd dat ze dat wil bedekkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 17:01 schreef sherezade het volgende:
ja who cares, we weten ondertussen wel allemaal af van haar mooie enkel sieraad..dus dat ze dat verdoezelen gewoon achterwege laat ....
maarja ik word sowieso moe van dat mens....van mij mogen ze haar een overdosisje toedienen
Is dat zo? Ik hou dat niet zo bij.quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:41 schreef rena het volgende:
[..]
Katy Perry was eerder bekend dan Gaga, en hád al een rare kledingstijl, dus niet van toepassing lijkt mij.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:58 schreef Vivi het volgende:
Wat ik altijd zo raar vind aan Lieke van L. is dat haar neus haar kin raakt als ze lacht. Verder lijkt ze me wel aardig.
quote:
Misschien vindt Lieke het wél mooi hèquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:35 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind Lieke juist al geen mooie vrouw, maar ze heeft blijkbaar niets geleerd.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 17:52 schreef Bellatrix het volgende:
Katy Perry haalt uit naar GaGa
De clip van Lady Gaga’s nieuwe single Alejandro is uit en Katy Perry is één van de eerste die commentaar heeft. Ze vindt de clip godslasterend en dat kan volgens haar écht niet. 'Godslastering als entertainment gebruiken is net zo goedkoop als een cabaretier die een grap over scheten maakt', twittert Katy.
Ze zal vast niet de laatste zijn die over de clip van GaGa struikelt. In Alejandro paradeert GaGa vrolijk rond in een latex monnikengewaad en stopt rozenkransen in haar mond. Later worstelt ze met bijna naakte dansers op een bed én bedekt ze haar kruis slechts met een religieus kruis.
Katy Perry, wat een duf wijf.
Ik heb het niet over mogelijke vetrolletjes (en ik denk bovendien dat iedereen dat zou zeggen) maar dat iets haar gewoon niet goed staat/verkeerde vorm van de kleding. Of ze daarbij nou dun is of vetrolletjes heeft, heeft daar weinig mee te maken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien vindt Lieke het wél mooi hè![]()
Toen ze in de Playboy ging zei ze dat ze liever meer vetrolletjes had dan alles nep bewerkt zou krijgen... dus die vindt het geen probleem om wat extra te showen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 07:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mogelijke vetrolletjes (en ik denk bovendien dat iedereen dat zou zeggen) maar dat iets haar gewoon niet goed staat/verkeerde vorm van de kleding. Of ze daarbij nou dun is of vetrolletjes heeft, heeft daar weinig mee te maken.
quote:
Nee, brederquote:Op zondag 13 juni 2010 08:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Iedereen zei hier toch dat de jurk haar nóg groter maakt, dat boeit haar niet, dat bedoelde ik
En er zijn echt zelden BN-vrouwen die zeggen dat ze dol zijn op hun vetjes hoor, Linda de Mol roept het en Lieke en verder niemand. Alleen geklaag
Hoofd en onderarmen zijn het meest in de zon, denk ik.quote:Op zondag 13 juni 2010 08:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik dacht eerst dat hij meer in z'n gezicht had laten tattoeeren, maar hij is op z'n armen ook zo donker, wat een vage kleurverdeling van de huid
quote:Op zondag 13 juni 2010 09:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoofd en onderarmen zijn het meest in de zon, denk ik.
Probeert ze iemand mee naar binnen te smokkelenquote:
Eerst de tieten er bijna uit laten vallen en ze vervolgens weer volledig verbergen voor de buitenwereld. Lijkt wel een lampekap uit de jaren 70. Wat in je interieur leuk kan zijn (in de zin van 'lekker retro'), maar níet als je hem over je hoofd heen trekt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |