Links boven doet me denken aan Lady GaGa?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:21 schreef cinnamongirl het volgende:
LiLo showt haar nieuwste kledinglijn, die wordt gekenmerkt door klasse en stijl!
[ afbeelding ]
Oh jezus. En het is de bedoeling dat normale mensen dit gaan kopen?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:21 schreef cinnamongirl het volgende:
LiLo showt haar nieuwste kledinglijn, die wordt gekenmerkt door klasse en stijl!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh jezus. En het is de bedoeling dat normale mensen dit gaan kopen?
Lady GaGa is de queen als het gaat om outfits, dus over haar kan je vrij weinig slechts zeggen.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook veel klasse en stijl, waar ze op doelde.
Die is helemaal niet doorzichtig, plus het is een concertoutfit niet iets waar ze mee over straat gaat. Vind ik nogal een verschil.quote:Op donderdag 8 april 2010 19:35 schreef Seam het volgende:
Lohan
Die outfit van Rihanna is ook erg triest zeg
quote:Op donderdag 8 april 2010 20:08 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Lady GaGa is de queen als het gaat om outfits, dus over haar kan je vrij weinig slechts zeggen.
quote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Turbomuis het volgende:
Ene Marina Diamandis, een Britse zangeres:
[ afbeelding ]
Zij is leuk!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Marina van Marina and the Diamonds!quote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van haar.quote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een vreselijke stem heeft zijquote:Op vrijdag 9 april 2010 22:14 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Marina van Marina and the Diamonds!
Toffe muziek en ze draagt nooit normale kleding.
/offtopic
Is hier wat mis mee?quote:
Jeuzes, wat een kop heeft dat mens zeg.quote:Op zondag 11 april 2010 22:29 schreef alors het volgende:
[..]
Is hier wat mis mee?
Classy as usual, Heidi Montag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar of dat nou zo'n positieve ontwikkeling isquote:Op zondag 11 april 2010 22:50 schreef Enfermera het volgende:
Nouja, on the bright side: we hebben een nieuwe lolo ferrari?![]()
Vandaar de 'quote:Op maandag 12 april 2010 07:21 schreef June. het volgende:
[..]
Maar of dat nou zo'n positieve ontwikkeling is
Het is ook iemand die beroemd is geworden met niets doen. Ze zat in The Hills, zogenaamd een reality soap, maar alles was geacteerd en vooropgezetquote:Op maandag 12 april 2010 13:07 schreef Noek het volgende:
Ik had eigenlijk nog nooit dat van dat mokkel gehoord. Op FOK! wordt het opeens iemand voor me.
Dat jurkje vind ik toch zo leukquote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Die jurk vind ik zooo coooolquote:Op donderdag 8 april 2010 21:29 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Dan wil ik niet heel hip zijn, zou me de hele dag een zak met spekjes voelenquote:Op dinsdag 20 april 2010 11:43 schreef female81 het volgende:
Of het is heel hip, en wij hebben het nog niet door.
Lijkt net alsof haar borsten op half zeven hangen.
jepquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:12 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Is dat Katy Perry? Zou zomaar iedereen kunnen zijn.
Veronica Webb
[ afbeelding ]
Ben ik nou gek of had zij vroeger veel dunnere benen, of is het ook een ongelukkig fotohoekje?quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 09:28 schreef Copycat het volgende:
Die denkt dat ze de Rihanna look wel kan hebben?
Zo lelijk ordinair, die leggings/catsuits met letterlijke zijkanten.
En Kelisquote:Op woensdag 28 april 2010 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ze krijgen ook meteen de stempel ghetto-dingesWat is dat toch met die negerinnen, gaan ze een beetje terug in de tijd met die ordi-look. Rihanna ook al
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:52 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
En Kelis
Let maar op, over een paar maanden loopt Sylvana Simons er ook mee![]()
Ik weet niet of ik het nou wel of niet leuk vindquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:38 schreef rena het volgende:
Pete Wentz
[ afbeelding ]Ook al is het voor de gelegenheid
Ashlee ziet er voor de verandering wel oké uit.
Een derby ofzoiets, maar alle mensen die ik daar zag waren in die stijl, dus het zal wel een dresscode zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 08:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het nou wel of niet leuk vind, gaan ze richting een theater of feestje?
Ik vind het leuk: helemaal The Great Gatsby. En die schoenen van Ashlee zijn to die for!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:38 schreef rena het volgende:
Pete Wentz
[ afbeelding ]Ook al is het voor de gelegenheid
Ashlee ziet er voor de verandering wel oké uit.
Ach, dat mens heeft nooit iets fatsoenlijks aan, dus dan blijf je bezigquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:03 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Stacey Rookhuizen tijdens de premniere van Mary Poppins
quote:Op zondag 2 mei 2010 18:52 schreef alors het volgende:
[..]Ik vind V&R echt niks he, zo tuttig.
Stacey Roookhuizen vind ik ook zo'n raar wereldvreemd figuur, past prima bij die apatische Viktor en Rolf, zijn ook al van die weirdo's
Of ze door de wasstraat is geweest, en de borstels zijn blijven hangen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:03 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Stacey Rookhuizen tijdens de premniere van Mary Poppins
designborstels, dat dan weer welquote:Op zondag 2 mei 2010 23:14 schreef shomila het volgende:
[..]
Of ze door de wasstraat is geweest, en de borstels zijn blijven hangen.
Kun je niet menenquote:
Bedoel je niet Lanvin?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:42 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Claire Danes is aangespoeld
[ afbeelding ]
Natalie Portman (Tudor chick leeft in het echt gelukkig nog steeds)
[ afbeelding ]
Allebei in Lavin. Dus blijkbaar ben ik geen Lavin fan.
Ikvind dit juist wel cool, en ze kan het hebbenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:18 schreef June. het volgende:
[..]
Kun je niet menen![]()
Deze dan, van Hilary Swank, als je nu niet blind bent weet ik het niet meer
[ afbeelding ]
Ik hou van knalkleurenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:18 schreef June. het volgende:
[..]
Kun je niet menen![]()
[ afbeelding ]
Die paardenbakkes van haar ook er bij....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:18 schreef June. het volgende:
[..]
Kun je niet menen![]()
[ afbeelding ]
Ook hun winkel is helemaal Alice in Wonderland.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:52 schreef alors het volgende:
[..]Ik vind V&R echt niks he, zo tuttig.
Stacey Roookhuizen vind ik ook zo'n raar wereldvreemd figuur, past prima bij die apatische Viktor en Rolf, zijn ook al van die weirdo's
Je hebt helemaal gelijk.quote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 18:47 schreef sherezade het volgende:
jessica simpson is de overtollige kilootjes weer kwijt
Volgens de modellen ook heb ik het ideequote:Op maandag 10 mei 2010 19:03 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Dit was trouwens de hele show van V&R. Hebben jullie nog wat te lachen.![]()
http://www.dailymotion.co(...)fashion-sho_creation
Volgens mij lopen die schoenen k**.
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel tofquote:Op maandag 10 mei 2010 19:03 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Dit was trouwens de hele show van V&R. Hebben jullie nog wat te lachen.![]()
http://www.dailymotion.co(...)fashion-sho_creation
Volgens mij lopen die schoenen k**.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |