quote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:20 schreef kvd het volgende:
Die oranje jurk heeft Kary Pery aangehad tijdens de presentatie van de mtv music awards 2009
[ afbeelding ]
Do I sense a hint of trailerparktrash?quote:
De jurken van V&R vind ik wel mooi, hoewel ondraagbaar, maar wat ik echt niet begrijp is dat ze voor Stacey R. die bleekgele kleur hebben gekozen, terwijl zij bleekgeel haar heeft en een spierwitte huidquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:03 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Stacey Rookhuizen tijdens de premniere van Mary Poppins
Wel een ontzettend mooie jurk,quote:
Ja natuurlijk, zou ik ook doen!quote:Op vrijdag 14 mei 2010 12:18 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Is die vrouw daar rechts haar nou aan t uitlachen?
quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:50 schreef kvd het volgende:
Die schoenen lijken wel een beetje op de laarzen van Victoria Beckham
[ afbeelding ]
Beckham komt er beter mee weg dan Gaga, naar mijn meningquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:50 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
victoria moet eens van die strenge meesteres look afquote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:50 schreef kvd het volgende:
[ afbeelding ]
die foto is inmiddels al wel 1,5 jaar oud hoor, is niet echt een recente...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
victoria moet eens van die strenge meesteres look af![]()
![]()
![]()
10 kilo erbij, een andere kapsel inc kleur en een andere outfit
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:55 schreef June. het volgende:
Die split in de jurk van Emma Watson is hoog! Ze hoeft maar één verkeerde beweging te maken en je ziet haar Hermelien.
Ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel tof
Maar die lange jurken echt heeeeeeeeel mooi
Vinden jullie dit niet mooi?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]I am in love!!!!!!!!!!!!!!
Deze vond ik niet mooi:
[ afbeelding ]
Vind deze eigenlijk wel mooi,quote:Op zondag 16 mei 2010 18:54 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ashley Greene + inspiratieloze tietenjurk=
[ afbeelding ]
ik ookquote:
Het lijkt net of er iemand onder haar jurk staat om dat ding omhoog te houden.quote:
Eerste vind ik leuk, tweede niet veel mis meequote:Op zondag 16 mei 2010 18:54 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
![]()
[..]
IkV&R
Evangeline Lilly
[ afbeelding ]
Carey Mulligan
[ afbeelding ]
Pocahontas meets Wilma Flinstone ...quote:
Oh my God! Dit is best triest eigenlijk!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:26 schreef Malahide het volgende:
Liza with a Z bij de premiere van Sex And The City 2![]()
[ afbeelding ]
En er is niemand die tegen haar zegt dat dit gewoon écht niet kanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:26 schreef Malahide het volgende:
Liza with a Z bij de premiere van Sex And The City 2![]()
[ afbeelding ]
Kan hun outfit nog wel mooi zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:49 schreef rena het volgende:
Ik vind het altijd een beetje flauw om foto's van een celeb in hun vrije tijd te plaatsen. Alsof ze dan in een galajurk gaan shoppen of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |