die foto is inmiddels al wel 1,5 jaar oud hoor, is niet echt een recente...quote:Op vrijdag 14 mei 2010 21:17 schreef sherezade het volgende:
[..]
victoria moet eens van die strenge meesteres look af![]()
![]()
![]()
10 kilo erbij, een andere kapsel inc kleur en een andere outfit
quote:Op maandag 10 mei 2010 19:55 schreef June. het volgende:
Die split in de jurk van Emma Watson is hoog! Ze hoeft maar één verkeerde beweging te maken en je ziet haar Hermelien.
Ikquote:Op dinsdag 11 mei 2010 08:47 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk allemaal wel tof
Maar die lange jurken echt heeeeeeeeel mooi
Vinden jullie dit niet mooi?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]I am in love!!!!!!!!!!!!!!
Deze vond ik niet mooi:
[ afbeelding ]
Vind deze eigenlijk wel mooi,quote:Op zondag 16 mei 2010 18:54 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ashley Greene + inspiratieloze tietenjurk=
[ afbeelding ]
ik ookquote:
Het lijkt net of er iemand onder haar jurk staat om dat ding omhoog te houden.quote:
Eerste vind ik leuk, tweede niet veel mis meequote:Op zondag 16 mei 2010 18:54 schreef Phoenixbirdy het volgende:
[..]
![]()
[..]
IkV&R
Evangeline Lilly
[ afbeelding ]
Carey Mulligan
[ afbeelding ]
Pocahontas meets Wilma Flinstone ...quote:
Oh my God! Dit is best triest eigenlijk!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:26 schreef Malahide het volgende:
Liza with a Z bij de premiere van Sex And The City 2![]()
[ afbeelding ]
En er is niemand die tegen haar zegt dat dit gewoon écht niet kanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:26 schreef Malahide het volgende:
Liza with a Z bij de premiere van Sex And The City 2![]()
[ afbeelding ]
Kan hun outfit nog wel mooi zijn.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:49 schreef rena het volgende:
Ik vind het altijd een beetje flauw om foto's van een celeb in hun vrije tijd te plaatsen. Alsof ze dan in een galajurk gaan shoppen of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |