Of willen mensen dat absoluut niet?quote:Op zondag 4 april 2010 00:11 schreef Maringo het volgende:
Misschien een stukje met tips in de op?
zoals:
- Voor namen en titels met dubbele woorden volstaat dat 1 woord geschreven word. Bv: "Vengaboys - Boom Boom Boom" volstaat "vengaboys boom"
- woorden als "the" en "a" hoeven (vaak?) niet geschreven te worden.
- leestekens zijn ook niet nodig. Guns N' Roses volstaat met "guns n roses"
Nee, dat kun je zelf ook wel nagaan als je eenmaal speelt.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:36 schreef Maringo het volgende:
En ik wilde dit nog ff tot de aandacht brengen:
[..]
Of willen mensen dat absoluut niet?
En dat live nummer van Evanescence is Bring Me To Life.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:00 schreef padlarf het volgende:
Nummers die nog al eens fout willen gaan:
Fall out boy - thnks fr th mmrs
Avril Lavigne - Sk8er boi
Alizee - moi lolita (moi niet vergeten)
Edith Piaf - Non, je me regrette rien (non niet vergeten)
The Verve - Bitter sweet symphony (SPATIE!)
Black eyed peas - don't phunk with my heart
Metallica - Enter Sandman (niet iedereen kent deze titel)
Ja die laatste kende ik ook niet, overkomt me ook regelmatig dat ik een nummer wel ken maar de artiest nietquote:Op donderdag 8 april 2010 12:17 schreef Chriz2k het volgende:
Ayo - Down On My Knees
Alles van Texas, ik ken de titels nog steeds niet.
Yael Naïm, die ik ook nog steeds niet ken.
Ja, zoals Mambo 5 en Mambo no 5. Doe nu maar steeds de tweede, weet ik zeker dat 'ie 'm pikt.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:56 schreef Qunix het volgende:
Daddy DJ - Daddy DJ hoef je alleen eenmalig Daddy DJ in te vullen
Btw... Veel nummers komen meerdere malen voor...
Groot gemis... Plaats het in de suggestions.quote:
ik wilde gister systeemfout in de chat typen, krijg ik de melding dat ik waarschijnlijk het antwoord voor wilde gaan zeggen.... het nummer was Take Me Out van Franz Ferdinandquote:Op donderdag 8 april 2010 14:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Groot gemis... Plaats het in de suggestions.
Het is dan wel zo dat het mogelijk is om te cheaten... Ze zouden daarop wat moeten verzinnen.
Die heb ik ook!quote:
En nog maar 74 als hoogste score..quote:
Niet slecht voor iemand die met twee vingers typt.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
En nog maar 74 als hoogste score..
Nee, nicequote:Op donderdag 8 april 2010 17:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Niet slecht voor iemand die met twee vingers typt.
Je hoeft alleen je geboortejaar in te vullen, niet de datumquote:Op donderdag 8 april 2010 18:13 schreef skittelman het volgende:
http://en.massivemusicquiz.com/users/show/372672
a man, 24 years old, Netherlands
ik wil niet zeuren hoor, maar ik ben echt "pas" 23. profile gecheckt staat ook echt juli 1986
of hebben die fransen opeens een andere kalender
andreas johnson - glorius
dat nummer heeft vaak iedereen fout (ken het nl. ook niet) kan je de winst op pakken (1x luisteren op YT en je kent hem)
Chart Positionquote:Op donderdag 8 april 2010 18:13 schreef skittelman het volgende:
andreas johnson - glorius
dat nummer heeft vaak iedereen fout (ken het nl. ook niet) kan je de winst op pakken (1x luisteren op YT en je kent hem)
edit: link
ik wil nog helemaal geen 24 zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 18:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je hoeft alleen je geboortejaar in te vullen, niet de datumVandaar dat MMQ er 24 van maakt: 2010 - 1986 = 24. En Glorious is al genoemd.
Rustig, jappy-b heeft geen Gold-account meer, en hij alleen kan requests aanvaarden.quote:
Ik ken wel wat hiphop, maar hierbij gaat er geen lichtje branden...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:50 schreef Chriz2k het volgende:
.
http://en.massivemusicqui(...)17-Rap+%2526+Hip-Hop
Kunnen er nog wat bazen op mijn requests stemmen?
Voor jou altijd. (L)(F)xDquote:Op donderdag 8 april 2010 22:50 schreef Chriz2k het volgende:
.
http://en.massivemusicqui(...)17-Rap+%2526+Hip-Hop
Kunnen er nog wat bazen op mijn requests stemmen?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 04:47 schreef Maringo het volgende:
Nieuwe highscore![]()
[ afbeelding ]
Maar 1 beker te weinig voor Champion
Ik zag het, feliquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:56 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]![]()
Ik heb gisteren wel de champion badge gewonnen
's nachts is het een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:25 schreef renwan het volgende:
Maar dan moet je bij alle nummers 1 van de eerste 3 zijn die het raden ofzo?
Dat klinkt als een onmogelijke opgave voor me
Ja, bij pop is het ook wel al overdag te doen, maar er zitten dan soms ook klotesongs tussenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
's nachts is het een stuk makkelijker
's nachts een uurtje spelen en je hebt hemquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
's nachts is het een stuk makkelijker
Goed zo!quote:
Wil je in de OP? Stuur me dan een PM met de link naar je MMQ-profiel, zo hoef ik niet te gaan zoeken op MMQ zelfquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:28 schreef Boterhamzakje het volgende:
TVP-tje!
En ik ben Boterhamzakje op die quiz
Een kater aan het hebben.quote:
Nu nog?quote:
Ja, ik faal.quote:
Ik ben er net uit, na 3 rondes perfect met een derde plek tot besluitquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik faal.En vanavond weer geen tijd, want dan moet ik eerst te werk en daarna te afterparty
![]()
Al gingen we vorige week om half 6 's morgens zitten quizzen, dus of ik het écht niet ga spelen is de vraag.
Edit: Whee, weer even spelen nu.
Feli!quote:
Ik had je gezienquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
Zit trouwens continue bij Vladimir en Aight in de box
Oefening!quote:Op zaterdag 10 april 2010 03:04 schreef Lindgren. het volgende:
DAAAAAAMN. julliie zijn goed. Hoe kun je nou na 3 rondes al 21 punten hebben.
Niet. 12 misschienquote:Op zaterdag 10 april 2010 03:04 schreef Lindgren. het volgende:
DAAAAAAMN. julliie zijn goed. Hoe kun je nou na 3 rondes al 21 punten hebben.
.quote:
Die wil ik ookquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Verrek. Niet eens gezien dat er 21 stond.
Goed, om half 7 mogen dat soort foutjes. Ben benieuwd of ik dit weekend een championbadge kan scoren.
Ik ben hier. Doe dadelijk een rondje meequote:
Wederom een kater aan het hebben.quote:
De chat.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:48 schreef renwan het volgende:
Ik zie trouwens geen voordelen aan een gold account op het groepen joinen na dan
Welkom bij de clubquote:Op maandag 12 april 2010 00:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb ineens geen gold-account meer...
Dat ben ik !quote:
Echt hèquote:Op maandag 12 april 2010 01:48 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Yo Evenstar, hoe snel typ jij?
quote:Op maandag 12 april 2010 01:48 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Yo Evenstar, hoe snel typ jij?
Ik type zo snel als een harde drol die door een bevroren trechter gaat...quote:Op maandag 12 april 2010 08:43 schreef _evenstar_ het volgende:niet zo snel als criz2k en aight en TSE
jappy zn gold is verlopen dus hij kan niemand toevoegen aan de groep...quote:Op maandag 12 april 2010 20:00 schreef tho_Omas het volgende:
Mijn goldaccount verloopt al bijna en ik ben nog niet aangemeld.
Nice!quote:
Kun je niet nog een keer goud verdienen op één of andere manier?quote:Op maandag 12 april 2010 20:33 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Er was toch iemand hier met een betaalde account? Kunnen we die geen opperhoofd maken dan?
quote:Op maandag 12 april 2010 22:54 schreef jappy-b het volgende:
gold acount kost 1,30 voor 3 weken, heb de mijne weer geactiveerd gelijk de pending users lid gemaakt
gold account
-Teams joinenquote:
Dat klinkt zo spannend allemaal niet.quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
-Teams joinen
-Chatten tijdens quiz
-Requests voordragen
-Profiel pimpen
quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat klinkt zo spannend allemaal niet.
Nee dat wil ik niet zeggen, want ik deed net heel toevallig ditquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:54 schreef skittelman het volgende:
[..]je wil zeggen dat je niet in het FOK team wilt!
quote:Op maandag 12 april 2010 22:54 schreef jappy-b het volgende:
gold acount kost 1,30 voor 3 weken, heb de mijne weer geactiveerd gelijk de pending users lid gemaakt
gold account
Oefeningquote:Op dinsdag 13 april 2010 12:16 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe doen jullie dat zo snel.
* Lindgren nu wel een gold account heeft.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 13 april 2010 13:53 schreef ScottTracy het volgende:
Oké dit is zwaar verslavendHeb al wel een perfect badge [ afbeelding ]
Waarschijnlijk is hij een Fransman, dichter bij de server.quote:Op dinsdag 13 april 2010 16:51 schreef ScottTracy het volgende:
Sommige spelers zijn echt belachelijk snel
Bv die Hyperion, dat moet een bot zijn toch? Je kan niet binnen 1 seconde luisteren, weten welk liedje het is, én titel en artiest juist typen
Kun je niet alle mogelijke antwoorden in je klembord zetten en dan pats met CTRL+V de antwoorden eruit gooien?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij een Fransman, dichter bij de server.
Dat is echt niet snellerquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:39 schreef Slickk het volgende:
[..]
Kun je niet alle mogelijke antwoorden in je klembord zetten en dan pats met CTRL+V de antwoorden eruit gooien?
Dat zou bij mij alleen maar langer durenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:39 schreef Slickk het volgende:
[..]
Kun je niet alle mogelijke antwoorden in je klembord zetten en dan pats met CTRL+V de antwoorden eruit gooien?
Alle antwoorden in één zin achter elkaar, bedoel ik. Dus één keer CTRL+V -> Enter. Binnen 1 seconde gedaan.quote:
Oh, op zo'n manierquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:07 schreef Slickk het volgende:
[..]
Alle antwoorden in één zin achter elkaar, bedoel ik. Dus één keer CTRL+V -> Enter. Binnen 1 seconde gedaan.
Net geprobeerd via Bronweergave, maar kan maximaal 50 tekens ofzo.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:07 schreef Slickk het volgende:
[..]
Alle antwoorden in één zin achter elkaar, bedoel ik. Dus één keer CTRL+V -> Enter. Binnen 1 seconde gedaan.
Jazeker! Dan kun je bij het team en kun je met je vriendjes chatten...quote:Op woensdag 14 april 2010 00:02 schreef ScottTracy het volgende:
Is zo'n Gold account de moeite waard?
Die chat leidt me echt af, en dan zie ik ook nog steeds alleen maar antwoorden. Ik hide het nu altijd.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jazeker! Dan kun je bij het team en kun je met je vriendjes chatten...
Hoef er al geen meer te kopenquote:Hello st3volution,
To reward your amazing performance on Massive Music Quiz, the MassiveBrainGames is pleased to offer you a Gold account for 8 days.
Enjoy it.
Goeie ik weet niet of er mensen zijn die intresse hebben?quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Kunnen er niet meerdere owner van het team worden?
quote:Op woensdag 14 april 2010 08:25 schreef jappy-b het volgende:
Ga vanmiddag de pending users toevoegen heb geduld
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 april 2010 10:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nieuw persoonlijk record: 78 punten!
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
83. Weet niet of ik blij of juist zuur moet zijn...
quote:Op woensdag 14 april 2010 17:35 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb nu al een paar keer 78 gehad, ik moet echt snel die 84 krijgen anders speel ik dit spel nooit meer.
U bent toegevoegdquote:
Ik heb mezelf toegevoegd als dat goed isquote:
je bent ook leetquote:Op woensdag 14 april 2010 23:33 schreef aight1 het volgende:
Volgens mij heb ik de hoogste rank van team FOK
Je hebt het goed gedaan, dus ik heb geen opmerkingen..quote:Op woensdag 14 april 2010 23:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik heb mezelf toegevoegd als dat goed is
Waarom niet dan?quote:Op woensdag 14 april 2010 23:34 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
je bent ook leet
Jammer dat ik neit meer mee kan doen
met je laptop naar parijs geweestquote:Op donderdag 15 april 2010 01:45 schreef ScottTracy het volgende:
[ afbeelding ]
Weer een levensdoel vervuld
quote:Op donderdag 15 april 2010 17:06 schreef skittelman het volgende:
[..]
met je laptop naar parijs geweest
Ik heb het teveel gespeeld denk ik. Misschien dat ik na het weekend weer zin heb.quote:
quote:
Er speelt nu ook wel een partij supersnelle spelers meequote:Op vrijdag 16 april 2010 16:39 schreef belsen het volgende:
Ik heb ook maar een acount aangemaakt, maar erg hoog kom ik nog niet.
Dit is niet tof voor mijn zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 03:04 schreef ScottTracy het volgende:
[ afbeelding ]
Oké het is maar tegen 6 spelers maar ik vond het wel tof eruitzien
Zomg. Mij lukt het nog niet eens om overal een beker te halen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 03:04 schreef ScottTracy het volgende:
[ afbeelding ]
Oké het is maar tegen 6 spelers maar ik vond het wel tof eruitzien
Goed idee.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Kunnen er niet meerdere owner van het team worden?
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En meteen eerste!
Zonder chat is het veel minder leuk.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:19 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
ik speel het soms nog, maar zonder chat is het irri en zie nooit fokkers meer
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zonder chat is het veel minder leuk.
Ben ik te lui voor.quote:
Het was tof destijds, toen iedereen gold account hadquote:Op zondag 14 november 2010 13:11 schreef Chriz2k het volgende:
In één keer helemaal doodgevallen dit topic.
Ik had ook na een tijdje totaal geen behoefte meer om te spelen.
Dat was heel tofquote:Op zondag 14 november 2010 13:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Het was tof destijds, toen iedereen gold account had
Ik zie in m'n profiel nog wel wat badges staan, maar dat zijn ze niet allemaal. En daglijsten zou ik niet weten waar dat staan moet.quote:Op zondag 14 november 2010 19:14 schreef Maartel het volgende:
Kun je eigenlijk ergens zien hoeveelste je in daglijsten e.d. bent (zonder ze allemaal door te lopen), en staan je badges ook ergens, behalve in t mailtje wat je erover krijgt?
Ik had een t teveel.quote:Op zondag 14 november 2010 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kon sk8er boi niet correct spellen,.
Iedereen die bij de chat kan cheat. En waarschijnlijk is het een fransoos, die horen de nummers eerder.quote:Op zondag 14 november 2010 20:08 schreef Maartel het volgende:
Die Hyperion loopt echt te cheaten.. dit kan gewoon niet..
Jep.quote:Op zondag 14 november 2010 20:12 schreef aight1 het volgende:
Jezus, speelt Hyperion nogsteeds?![]()
die vent was toen wij t speelde ook altijd de snelste
Mijn snelheid is ook een beetje weg, moet langer nadenken steedsquote:Op zondag 14 november 2010 20:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.
En toch had ik "vroegâh" meer tempo met typen. Al kan dat ook aan m'n kater liggen natuurlijk.
Ben jij mvnl?quote:Op zondag 14 november 2010 20:32 schreef Maartel het volgende:
Het regent bekertjes nu Hyperion weg is
Moest je volgens mij een goldaccount voor hebben.quote:
Wat typ jij snelquote:Op zondag 14 november 2010 20:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
Moest je volgens mij een goldaccount voor hebben.
Haha, hier exact hetzelfde probleem.quote:Op woensdag 8 juni 2011 10:43 schreef rhubarbje het volgende:
gatver dit spelletje is verslavend
niet goed voor mijn studie voortgang
Grappig, keek van het weekend nog op mijn accountquote:
quote:Op woensdag 8 juni 2011 15:10 schreef bhm het volgende:
Laatst zaten we met paar bij iemand thuis, en dan allemaal mee doen
Same problemquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:24 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Ik heb het probleem dat ik geen activatiemail krijg voor m'n account. Hebben anderen dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |