Nee, nicequote:Op donderdag 8 april 2010 17:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Niet slecht voor iemand die met twee vingers typt.
Je hoeft alleen je geboortejaar in te vullen, niet de datumquote:Op donderdag 8 april 2010 18:13 schreef skittelman het volgende:
http://en.massivemusicquiz.com/users/show/372672
a man, 24 years old, Netherlands
ik wil niet zeuren hoor, maar ik ben echt "pas" 23. profile gecheckt staat ook echt juli 1986
of hebben die fransen opeens een andere kalender
andreas johnson - glorius
dat nummer heeft vaak iedereen fout (ken het nl. ook niet) kan je de winst op pakken (1x luisteren op YT en je kent hem)
Chart Positionquote:Op donderdag 8 april 2010 18:13 schreef skittelman het volgende:
andreas johnson - glorius
dat nummer heeft vaak iedereen fout (ken het nl. ook niet) kan je de winst op pakken (1x luisteren op YT en je kent hem)
edit: link
ik wil nog helemaal geen 24 zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 18:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je hoeft alleen je geboortejaar in te vullen, niet de datumVandaar dat MMQ er 24 van maakt: 2010 - 1986 = 24. En Glorious is al genoemd.
Rustig, jappy-b heeft geen Gold-account meer, en hij alleen kan requests aanvaarden.quote:
Ik ken wel wat hiphop, maar hierbij gaat er geen lichtje branden...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:50 schreef Chriz2k het volgende:
.
http://en.massivemusicqui(...)17-Rap+%2526+Hip-Hop
Kunnen er nog wat bazen op mijn requests stemmen?
Voor jou altijd. (L)(F)xDquote:Op donderdag 8 april 2010 22:50 schreef Chriz2k het volgende:
.
http://en.massivemusicqui(...)17-Rap+%2526+Hip-Hop
Kunnen er nog wat bazen op mijn requests stemmen?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 04:47 schreef Maringo het volgende:
Nieuwe highscore![]()
[ afbeelding ]
Maar 1 beker te weinig voor Champion
Ik zag het, feliquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:56 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]![]()
Ik heb gisteren wel de champion badge gewonnen
's nachts is het een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:25 schreef renwan het volgende:
Maar dan moet je bij alle nummers 1 van de eerste 3 zijn die het raden ofzo?
Dat klinkt als een onmogelijke opgave voor me
Ja, bij pop is het ook wel al overdag te doen, maar er zitten dan soms ook klotesongs tussenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
's nachts is het een stuk makkelijker
's nachts een uurtje spelen en je hebt hemquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
's nachts is het een stuk makkelijker
Goed zo!quote:
Wil je in de OP? Stuur me dan een PM met de link naar je MMQ-profiel, zo hoef ik niet te gaan zoeken op MMQ zelfquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:28 schreef Boterhamzakje het volgende:
TVP-tje!
En ik ben Boterhamzakje op die quiz
Een kater aan het hebben.quote:
Nu nog?quote:
Ja, ik faal.quote:
Ik ben er net uit, na 3 rondes perfect met een derde plek tot besluitquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik faal.En vanavond weer geen tijd, want dan moet ik eerst te werk en daarna te afterparty
![]()
Al gingen we vorige week om half 6 's morgens zitten quizzen, dus of ik het écht niet ga spelen is de vraag.
Edit: Whee, weer even spelen nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |