quote:Op vrijdag 9 april 2010 04:47 schreef Maringo het volgende:
Nieuwe highscore![]()
[ afbeelding ]
Maar 1 beker te weinig voor Champion
Ik zag het, feliquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:56 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]![]()
Ik heb gisteren wel de champion badge gewonnen
's nachts is het een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:25 schreef renwan het volgende:
Maar dan moet je bij alle nummers 1 van de eerste 3 zijn die het raden ofzo?
Dat klinkt als een onmogelijke opgave voor me
Ja, bij pop is het ook wel al overdag te doen, maar er zitten dan soms ook klotesongs tussenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
's nachts is het een stuk makkelijker
's nachts een uurtje spelen en je hebt hemquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
's nachts is het een stuk makkelijker
Goed zo!quote:
Wil je in de OP? Stuur me dan een PM met de link naar je MMQ-profiel, zo hoef ik niet te gaan zoeken op MMQ zelfquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:28 schreef Boterhamzakje het volgende:
TVP-tje!
En ik ben Boterhamzakje op die quiz
Een kater aan het hebben.quote:
Nu nog?quote:
Ja, ik faal.quote:
Ik ben er net uit, na 3 rondes perfect met een derde plek tot besluitquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik faal.En vanavond weer geen tijd, want dan moet ik eerst te werk en daarna te afterparty
![]()
Al gingen we vorige week om half 6 's morgens zitten quizzen, dus of ik het écht niet ga spelen is de vraag.
Edit: Whee, weer even spelen nu.
Feli!quote:
Ik had je gezienquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
Zit trouwens continue bij Vladimir en Aight in de box
Oefening!quote:Op zaterdag 10 april 2010 03:04 schreef Lindgren. het volgende:
DAAAAAAMN. julliie zijn goed. Hoe kun je nou na 3 rondes al 21 punten hebben.
Niet. 12 misschienquote:Op zaterdag 10 april 2010 03:04 schreef Lindgren. het volgende:
DAAAAAAMN. julliie zijn goed. Hoe kun je nou na 3 rondes al 21 punten hebben.
.quote:
Die wil ik ookquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Verrek. Niet eens gezien dat er 21 stond.
Goed, om half 7 mogen dat soort foutjes. Ben benieuwd of ik dit weekend een championbadge kan scoren.
Ik ben hier. Doe dadelijk een rondje meequote:
Wederom een kater aan het hebben.quote:
De chat.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:48 schreef renwan het volgende:
Ik zie trouwens geen voordelen aan een gold account op het groepen joinen na dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |