Of willen mensen dat absoluut niet?quote:Op zondag 4 april 2010 00:11 schreef Maringo het volgende:
Misschien een stukje met tips in de op?
zoals:
- Voor namen en titels met dubbele woorden volstaat dat 1 woord geschreven word. Bv: "Vengaboys - Boom Boom Boom" volstaat "vengaboys boom"
- woorden als "the" en "a" hoeven (vaak?) niet geschreven te worden.
- leestekens zijn ook niet nodig. Guns N' Roses volstaat met "guns n roses"
Nee, dat kun je zelf ook wel nagaan als je eenmaal speelt.quote:Op donderdag 8 april 2010 11:36 schreef Maringo het volgende:
En ik wilde dit nog ff tot de aandacht brengen:
[..]
Of willen mensen dat absoluut niet?
En dat live nummer van Evanescence is Bring Me To Life.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:00 schreef padlarf het volgende:
Nummers die nog al eens fout willen gaan:
Fall out boy - thnks fr th mmrs
Avril Lavigne - Sk8er boi
Alizee - moi lolita (moi niet vergeten)
Edith Piaf - Non, je me regrette rien (non niet vergeten)
The Verve - Bitter sweet symphony (SPATIE!)
Black eyed peas - don't phunk with my heart
Metallica - Enter Sandman (niet iedereen kent deze titel)
Ja die laatste kende ik ook niet, overkomt me ook regelmatig dat ik een nummer wel ken maar de artiest nietquote:Op donderdag 8 april 2010 12:17 schreef Chriz2k het volgende:
Ayo - Down On My Knees
Alles van Texas, ik ken de titels nog steeds niet.
Yael Naïm, die ik ook nog steeds niet ken.
Ja, zoals Mambo 5 en Mambo no 5. Doe nu maar steeds de tweede, weet ik zeker dat 'ie 'm pikt.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:56 schreef Qunix het volgende:
Daddy DJ - Daddy DJ hoef je alleen eenmalig Daddy DJ in te vullen
Btw... Veel nummers komen meerdere malen voor...
Groot gemis... Plaats het in de suggestions.quote:
ik wilde gister systeemfout in de chat typen, krijg ik de melding dat ik waarschijnlijk het antwoord voor wilde gaan zeggen.... het nummer was Take Me Out van Franz Ferdinandquote:Op donderdag 8 april 2010 14:38 schreef Qunix het volgende:
[..]
Groot gemis... Plaats het in de suggestions.
Het is dan wel zo dat het mogelijk is om te cheaten... Ze zouden daarop wat moeten verzinnen.
Die heb ik ook!quote:
En nog maar 74 als hoogste score..quote:
Niet slecht voor iemand die met twee vingers typt.quote:Op donderdag 8 april 2010 17:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
En nog maar 74 als hoogste score..
Nee, nicequote:Op donderdag 8 april 2010 17:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Niet slecht voor iemand die met twee vingers typt.
Je hoeft alleen je geboortejaar in te vullen, niet de datumquote:Op donderdag 8 april 2010 18:13 schreef skittelman het volgende:
http://en.massivemusicquiz.com/users/show/372672
a man, 24 years old, Netherlands
ik wil niet zeuren hoor, maar ik ben echt "pas" 23. profile gecheckt staat ook echt juli 1986
of hebben die fransen opeens een andere kalender
andreas johnson - glorius
dat nummer heeft vaak iedereen fout (ken het nl. ook niet) kan je de winst op pakken (1x luisteren op YT en je kent hem)
Chart Positionquote:Op donderdag 8 april 2010 18:13 schreef skittelman het volgende:
andreas johnson - glorius
dat nummer heeft vaak iedereen fout (ken het nl. ook niet) kan je de winst op pakken (1x luisteren op YT en je kent hem)
edit: link
ik wil nog helemaal geen 24 zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 18:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Je hoeft alleen je geboortejaar in te vullen, niet de datumVandaar dat MMQ er 24 van maakt: 2010 - 1986 = 24. En Glorious is al genoemd.
Rustig, jappy-b heeft geen Gold-account meer, en hij alleen kan requests aanvaarden.quote:
Ik ken wel wat hiphop, maar hierbij gaat er geen lichtje branden...quote:Op donderdag 8 april 2010 22:50 schreef Chriz2k het volgende:
.
http://en.massivemusicqui(...)17-Rap+%2526+Hip-Hop
Kunnen er nog wat bazen op mijn requests stemmen?
Voor jou altijd. (L)(F)xDquote:Op donderdag 8 april 2010 22:50 schreef Chriz2k het volgende:
.
http://en.massivemusicqui(...)17-Rap+%2526+Hip-Hop
Kunnen er nog wat bazen op mijn requests stemmen?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 04:47 schreef Maringo het volgende:
Nieuwe highscore![]()
[ afbeelding ]
Maar 1 beker te weinig voor Champion
Ik zag het, feliquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:56 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]![]()
Ik heb gisteren wel de champion badge gewonnen
's nachts is het een stuk makkelijkerquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:25 schreef renwan het volgende:
Maar dan moet je bij alle nummers 1 van de eerste 3 zijn die het raden ofzo?
Dat klinkt als een onmogelijke opgave voor me
Ja, bij pop is het ook wel al overdag te doen, maar er zitten dan soms ook klotesongs tussenquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
's nachts is het een stuk makkelijker
's nachts een uurtje spelen en je hebt hemquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
's nachts is het een stuk makkelijker
Goed zo!quote:
Wil je in de OP? Stuur me dan een PM met de link naar je MMQ-profiel, zo hoef ik niet te gaan zoeken op MMQ zelfquote:Op vrijdag 9 april 2010 13:28 schreef Boterhamzakje het volgende:
TVP-tje!
En ik ben Boterhamzakje op die quiz
Een kater aan het hebben.quote:
Nu nog?quote:
Ja, ik faal.quote:
Ik ben er net uit, na 3 rondes perfect met een derde plek tot besluitquote:Op vrijdag 9 april 2010 18:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik faal.En vanavond weer geen tijd, want dan moet ik eerst te werk en daarna te afterparty
![]()
Al gingen we vorige week om half 6 's morgens zitten quizzen, dus of ik het écht niet ga spelen is de vraag.
Edit: Whee, weer even spelen nu.
Feli!quote:
Ik had je gezienquote:Op vrijdag 9 april 2010 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
Zit trouwens continue bij Vladimir en Aight in de box
Oefening!quote:Op zaterdag 10 april 2010 03:04 schreef Lindgren. het volgende:
DAAAAAAMN. julliie zijn goed. Hoe kun je nou na 3 rondes al 21 punten hebben.
Niet. 12 misschienquote:Op zaterdag 10 april 2010 03:04 schreef Lindgren. het volgende:
DAAAAAAMN. julliie zijn goed. Hoe kun je nou na 3 rondes al 21 punten hebben.
.quote:
Die wil ik ookquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Verrek. Niet eens gezien dat er 21 stond.
Goed, om half 7 mogen dat soort foutjes. Ben benieuwd of ik dit weekend een championbadge kan scoren.
Ik ben hier. Doe dadelijk een rondje meequote:
Wederom een kater aan het hebben.quote:
De chat.quote:Op zaterdag 10 april 2010 20:48 schreef renwan het volgende:
Ik zie trouwens geen voordelen aan een gold account op het groepen joinen na dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |