Kun je niet alle mogelijke antwoorden in je klembord zetten en dan pats met CTRL+V de antwoorden eruit gooien?quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij een Fransman, dichter bij de server.
Dat is echt niet snellerquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:39 schreef Slickk het volgende:
[..]
Kun je niet alle mogelijke antwoorden in je klembord zetten en dan pats met CTRL+V de antwoorden eruit gooien?
Dat zou bij mij alleen maar langer durenquote:Op dinsdag 13 april 2010 22:39 schreef Slickk het volgende:
[..]
Kun je niet alle mogelijke antwoorden in je klembord zetten en dan pats met CTRL+V de antwoorden eruit gooien?
Alle antwoorden in één zin achter elkaar, bedoel ik. Dus één keer CTRL+V -> Enter. Binnen 1 seconde gedaan.quote:
Oh, op zo'n manierquote:Op dinsdag 13 april 2010 23:07 schreef Slickk het volgende:
[..]
Alle antwoorden in één zin achter elkaar, bedoel ik. Dus één keer CTRL+V -> Enter. Binnen 1 seconde gedaan.
Net geprobeerd via Bronweergave, maar kan maximaal 50 tekens ofzo.quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:07 schreef Slickk het volgende:
[..]
Alle antwoorden in één zin achter elkaar, bedoel ik. Dus één keer CTRL+V -> Enter. Binnen 1 seconde gedaan.
Jazeker! Dan kun je bij het team en kun je met je vriendjes chatten...quote:Op woensdag 14 april 2010 00:02 schreef ScottTracy het volgende:
Is zo'n Gold account de moeite waard?
Die chat leidt me echt af, en dan zie ik ook nog steeds alleen maar antwoorden. Ik hide het nu altijd.quote:Op woensdag 14 april 2010 00:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Jazeker! Dan kun je bij het team en kun je met je vriendjes chatten...
Hoef er al geen meer te kopenquote:Hello st3volution,
To reward your amazing performance on Massive Music Quiz, the MassiveBrainGames is pleased to offer you a Gold account for 8 days.
Enjoy it.
Goeie ik weet niet of er mensen zijn die intresse hebben?quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Kunnen er niet meerdere owner van het team worden?
quote:Op woensdag 14 april 2010 08:25 schreef jappy-b het volgende:
Ga vanmiddag de pending users toevoegen heb geduld
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 april 2010 10:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Nieuw persoonlijk record: 78 punten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |