Er speelt nu ook wel een partij supersnelle spelers meequote:Op vrijdag 16 april 2010 16:39 schreef belsen het volgende:
Ik heb ook maar een acount aangemaakt, maar erg hoog kom ik nog niet.
Dit is niet tof voor mijn zelfvertrouwen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 03:04 schreef ScottTracy het volgende:
[ afbeelding ]
Oké het is maar tegen 6 spelers maar ik vond het wel tof eruitzien
Zomg. Mij lukt het nog niet eens om overal een beker te halen.quote:Op zaterdag 17 april 2010 03:04 schreef ScottTracy het volgende:
[ afbeelding ]
Oké het is maar tegen 6 spelers maar ik vond het wel tof eruitzien
Goed idee.quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:07 schreef Maringo het volgende:
[..]
Kunnen er niet meerdere owner van het team worden?
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En meteen eerste!
Zonder chat is het veel minder leuk.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:19 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
![]()
ik speel het soms nog, maar zonder chat is het irri en zie nooit fokkers meer
quote:Op woensdag 28 april 2010 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zonder chat is het veel minder leuk.
Ben ik te lui voor.quote:
Het was tof destijds, toen iedereen gold account hadquote:Op zondag 14 november 2010 13:11 schreef Chriz2k het volgende:
In één keer helemaal doodgevallen dit topic.
Ik had ook na een tijdje totaal geen behoefte meer om te spelen.
Dat was heel tofquote:Op zondag 14 november 2010 13:21 schreef aight1 het volgende:
[..]
Het was tof destijds, toen iedereen gold account had
Ik zie in m'n profiel nog wel wat badges staan, maar dat zijn ze niet allemaal. En daglijsten zou ik niet weten waar dat staan moet.quote:Op zondag 14 november 2010 19:14 schreef Maartel het volgende:
Kun je eigenlijk ergens zien hoeveelste je in daglijsten e.d. bent (zonder ze allemaal door te lopen), en staan je badges ook ergens, behalve in t mailtje wat je erover krijgt?
Ik had een t teveel.quote:Op zondag 14 november 2010 19:29 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kon sk8er boi niet correct spellen,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |