Precies! Daarom ook de vergelijking met Burn Notice, dat soort series doen het altijd goed.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:14 schreef Ereinion het volgende:
Dit is echt zo'n toffe serie. Leuke actie, goede humor, toffe karakters, leuke plots. Het is natuurlijk geen The Wire of zo, maar gewoon heerlijk vermaak.
Dat belooft veel goeds, ben nu bij episode 7.quote:Op maandag 12 april 2010 22:23 schreef Johnny Blaze het volgende:
Zo, toffe season finale zeg! Hopelijk wordt de serie renewed.
Was inderdaad goed, zoals jij zegt hopelijk krijgt het een renewing.quote:Op maandag 12 april 2010 22:23 schreef Johnny Blaze het volgende:
Bedankt dat je dit geregeld hebt, al zou ik het de volgende keer aardig vinden als ik hiervan op de hoogte zou zijn.quote:
Ja dus, Human Target seizoen 2 krijgt 13 episodes!quote:Op maandag 12 april 2010 22:23 schreef Johnny Blaze het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:11 schreef pberends het volgende:
http://tvbythenumbers.com(...)2010-11-season/56923
HUMAN TARGET and THE GOOD GUYS Premiere Friday, September 24;
24 september weer terug.
quote:In a Comic-Con panel moderated by our friend James Hibberd, new Human Target showrunner Matthew Miller weighed-in on the Friday night timeslot.
Miller also talked about the show’s move to Friday nights, a night that’s been very difficult for recent Fox genre shows.
“It’s not always the best time slot, but ‘The X-Files’ did well on Friday nights,” Miller said of “Human Target’s” move during its hour in the spotlight at Comic-Con.
I’m not sure I’d classify Human Target as a “genre show” but if I were Miller and had been dealt a similar hand, I too might play “The X-Files” card and hope for the best. Of course, lots of scripted shows used to do well on Fridays for the broadcast networks. The “X-File’s” best years ratings-wise were 1997-1999, a bygone era of broadcast network television.
Human Target will not be alone among scripted Friday shows on the broadcast nets this fall. It will be one of nine joining The Good Guys (FOX), Body of Proof (ABC), Smallville (CW), Supernatural (CW), Medium (CBS), CSI: NY (CBS), Blue Bloods (CBS), and Outlaw (NBC).
De vraag is nu even hoever de kijkcijfers gaan instorten als je het vergelijkt met de woensdag voorheen.quote:Comment: Popping the word x-files and the phrase "did well on friday nights" into Google, I find that this statement has also been used by various people, both fans and in the industry, to describe Dollhouse, Terminator: The Sarah Connor Chronicles, John Doe and Star Trek: Enterprise. This is without really trying to dig.
I sense a pattern. And a denial of reality.
Tja, je hoeft geen profeet te zijn om te weten dat Human Target niet lang zal meegaan. Echter geen reden om van het tweede seizoen te gaan genieten.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:04 schreef Mr.Silencer het volgende:
Will ‘Human Target‘ Weather ‘The Dollhouse Treatment’ Better Than ‘Dollhouse?’
[..]
[..]
De vraag is nu even hoever de kijkcijfers gaan instorten als je het vergelijkt met de woensdag voorheen.
Toch denk ik het verlies van kijkers na verloop van tijd te groot zal zijn en uiteindelijk zal verdwijnen.
Een serie moet wel een verdomd sterke fanbase hebben om de vrijdag bij de FOX te overleven, en dat hebben we niet meer gezien sinds The X-Files.
seizoen 2 is net begonnenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:20 schreef Houniet het volgende:
Ik ga de pilot een kans geven, wellicht meer.
De tering inderdaad.quote:Op donderdag 18 november 2010 22:07 schreef bietelboer het volgende:
En het heeft een leuke verrassing![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:55 schreef n0ir het volgende:
Ik heb alleen aflevering 1 gezien. Die vond ik best vermakelijk maar ook niet meer dan dat.
Ik vond aflevering 1 van seizoen 1 eigenlijk ook de slechtste aflevering. Het wordt veel beter daarna.quote:
quote:Op woensdag 24 november 2010 15:06 schreef n0ir het volgende:
[..]
Inmiddels heb ik de rest gekeken en het wordt echt een stuk beter.
Net episode 2 gekeken maar inderdaad, meesterlijke toevoeging aan deze seriequote:Op zaterdag 20 november 2010 00:30 schreef pberends het volgende:
[..]
De tering inderdaad.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:26 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
Net episode 2 gekeken maar inderdaad, meesterlijke toevoeging aan deze serie
quote:Op vrijdag 26 november 2010 08:15 schreef dapluiz het volgende:
Van mij mogen ze Guerrero zijn eigen serie geven
"Where are your glasses?" "They fell into a meat grinder"
En niemand ook die verbaasd is
Hij was weer goed. Ilsa Pucciquote:
En ze is rijkquote:
Maak je niet ongerust, ik denk eerder dat de dames zijn ingehuurd om de mannelijke kijkers een stijve lul te bezorgen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 21:46 schreef n0ir het volgende:
Ze is wel een zeurpiet met d'r moralistisch gezeur de hele tijd. Moest de serie ook leuker gevonden worden door de dames die met hun vriend/man mee keken?
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:26 schreef Broodjebitterbal het volgende:
[..]
Net episode 2 gekeken maar inderdaad, meesterlijke toevoeging aan deze serie
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:27 schreef zquing het volgende:
heb de eerste 2 afleveringen nu gezien, en de ongeloofwaardigheid is een beetje vervelend
Met burnnotice kan ik leven, maar een sleutel tot het internet en een paar andere dingen. En dat van aflevering 1quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:40 schreef pberends het volgende:
[..]. Dan moet je vooral helemaal geen series kijken. Human Target is echt niet ongeloofwaardiger dan andere series.
Voordeel van Human Target is dat het steeds beter wordtquote:Op zaterdag 27 november 2010 20:00 schreef zquing het volgende:
[..]
Met burnnotice kan ik leven, maar een sleutel tot het internet en een paar andere dingen. En dat van aflevering 1dat gaat gewoon te ver
Iddquote:Op vrijdag 26 november 2010 21:21 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hallelujah.
De 40-dolla hookerquote:Op zondag 5 december 2010 11:37 schreef bietelboer het volgende:
Ik hoop dat we deze dame ook nog weer eens terug zien:
[ afbeelding ]
Emmanuelle Vaugier!quote:Op zondag 5 december 2010 11:37 schreef bietelboer het volgende:
Ik hoop dat we deze dame ook nog weer eens terug zien:
[ afbeelding ]
Ehm, nee? Irritante wijvenserie vind ik datquote:Op maandag 6 december 2010 11:29 schreef dapluiz het volgende:
Idd, in Covert affairs komt ze vaker voor![]()
Ook best een leuke serie dat
Al was Ames ook leuk in die air duct
Is inderdaad een beetje een vrouwenserie in een spy jasje maar ik ben helemaal door m'n series heen dus toch maar aan't kijken geslagen.quote:Op maandag 6 december 2010 14:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Ehm, nee? Irritante wijvenserie vind ik dat.
Covert blabla is echt een dozenseriequote:Op maandag 6 december 2010 18:36 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Is inderdaad een beetje een vrouwenserie in een spy jasje maar ik ben helemaal door m'n series heen dus toch maar aan't kijken geslagen.![]()
On that subject, iemand die de nieuwe Nikita kijkt? Ben benieuwd of dat iets is...
Van de series in je sig heb ik alles wat er te zien valt al gezien behalve Dexter. Die bewaar ik (alle 5 seizoenen) voor de eerste weken van januari als ik geen reet te doen heb.quote:Op maandag 6 december 2010 19:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Covert blabla is echt een dozenserie.
De series in m'n sig zijn natuurlijk altijd aan te raden. En The Hard Times Of RJ Berger.
Ja Nikita is zeker een aanrader om te kijken.quote:Op maandag 6 december 2010 18:36 schreef Ludootje het volgende:
On that subject, iemand die de nieuwe Nikita kijkt? Ben benieuwd of dat iets is...
Dexter heeft maar liefst 22 topics, dus dat zit wel goed.quote:Op maandag 6 december 2010 22:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Van de series in je sig heb ik alles wat er te zien valt al gezien behalve Dexter. Die bewaar ik (alle 5 seizoenen) voor de eerste weken van januari als ik geen reet te doen heb.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:18 schreef Houniet het volgende:
Dexter moet je sowieso kijken, dat moet.
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:01 schreef pberends het volgende:
[..]
Dexter heeft maar liefst 22 topics, dus dat zit wel goed.
En dank u, ga ik ook aan beginnen nadat ik klaar ben met Covert Affairs.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:24 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Ja Nikita is zeker een aanrader om te kijken.
The Hard Times Of RJ Berger ook?quote:
Mee eens, EN WAAR WAS AMES?????quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:25 schreef Houniet het volgende:
Ik vond deze laatste aflevering maar slapjes.
Ik vond 'm wel aardig, met eindelijk een goede hoofdrol voor Ilsa.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:25 schreef Houniet het volgende:
Ik vond deze laatste aflevering maar slapjes.
Ja, want dat merkt ook echt iedereen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:00 schreef pberends het volgende:
Zat wel een dik foutje in:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Guerro maakt een SATA-verbinding met twee interne SATA-connectoren, en opeens doet de satelliet het.
Ilsa Pucci niet, daar gaat het om.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:25 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Ja, want dat merkt ook echt iedereen.
Nerdquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:00 schreef pberends het volgende:
Zat wel een dik foutje in:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Guerro maakt een SATA-verbinding met twee interne SATA-connectoren, en opeens doet de satelliet het.
Jerichoquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:33 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nerd![]()
Aardige aflevering wel. Maar dan vooral door BaptisteDie acteur is echt briljant in alles wat hij doet. Die twee nieuwe chicks interesseren me eigenlijk totaal niet. Die Pucci is maar een zeikerd, en die overduidelijk aankomende liefdesverhouding met Chance zit ik ook niet op te wachten. Die Ames ziet er wel lekker uit, maar vorig jaar had je die hacker en die FBI-agente, waarom die niet gewoon terug laten komen?
Idd ff zien. Agent Barnes of bijv Maria zouden ook leuk zijn, zeker samenquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Jericho.
Human Target season 1 was wel fijn omdat het een echte mannen serie was, waarbij vrouwen gewoon de bijrollen vervulde (net zoals vrouwen eigenlijk in de keuken horen). We moeten nog maar zien of de nieuwe vrouwelijke teamleden iets gaan toevoegen aan Human Target.
Wow dan heb je wel een gave dag gehad!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:45 schreef Witchfynder het volgende:
Heb vandaag bijna heel seizoen 1 en 2x01 gezien
Ik vinnet een enorme creepquote:Op zondag 11 april 2010 21:47 schreef Jnk18 het volgende:
Die Guerrero vind ik wel een creepy karakter hebben.
Guerrero = lief en een baasquote:
Dat kapsel was toch een stuk minder. Gelukkig was het verderop in de aflevering weer weg.quote:
Inderdaad. Mooie vrouwquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat kapsel was toch een stuk minder. Gelukkig was het verderop in de aflevering weer weg.
He's an Applebaumquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:09 schreef pberends het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm1594256/
Lucky basterd die nerd. De Amerikaanse Alexander Klopping.
Inderdaadquote:
Over en uit, lijkt me.quote:Top 10 series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(02). Life Unexpected (CW)
02(01). Chase (NBC)
03(04). Human Target (FOX)
04(03). Detroit 1-8-7 (ABC)
Bryce Larkinquote:Op maandag 27 december 2010 17:27 schreef Houniet het volgende:
Dat ga ik proberen, maak het topic maar en ik help je mee.
Die gast zat ook in Chuck.
Tja, ik vind toch dat ik betere OP's maak voor seriesquote:
Wow, nooit het verband gelegd. Blijkbaar zat hij ook nog eens in traveler.quote:Op maandag 27 december 2010 17:27 schreef Houniet het volgende:
Dat ga ik proberen, maak het topic maar en ik help je mee.
Die gast zat ook in Chuck.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heerlijk veel Ames vlees.![]()
But where did her hips go?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:03 schreef n0ir het volgende:
Echt genoten van deze twee afleveringen vanavond, wat een spektakel!
Ik vond dat Chance gelijk had over dat gezeur van Ilsa, maar uiteindelijk is ie toch die sentimentele goedzak met een klein hartje hè.
Ik kwam er vandaag trouwens achter dat deze serie op een gelijknamige strip is gebaseerd. Grappig, dat had ik nooit verwacht.
![]()
[ afbeelding ]
quote:In a measure of how far it had already fallen, Foxs Human Target double episodes were up 21% (vs. 12/22/10), but still each only reached a 1.7 adults 18-49 rating. The shows headed for the dumpster.
Aflevering 9 staat online:quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:02 schreef Ereinion het volgende:
De planning was dat er twee afleveringen uitgezonden zouden worden gisteren, maar door die herdenking van die schietpartij is het tv-schema nogal omgegooid, waardoor we dus waarschijnlijk een week moeten wachten. Blijkbaar werden de afleveringen wel ergens in Canada uitgezonden, maar die zal wel niemand opgenomen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bedankt voor de informatie!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Volgens http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Human_Target_episodes wordt pas morgenavond in Amerika S02E09 uitgezonden. De S02E10 is nog niet bekend wanneer die uitgezonden wordt. Even wachten op de HD-versie dus.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:02 schreef Ereinion het volgende:
De planning was dat er twee afleveringen uitgezonden zouden worden gisteren, maar door die herdenking van die schietpartij is het tv-schema nogal omgegooid, waardoor we dus waarschijnlijk een week moeten wachten. Blijkbaar werden de afleveringen wel ergens in Canada uitgezonden, maar die zal wel niemand opgenomen hebben.
quote:January 14, 2011 (Human Target S02E09)
TBA (Human Target S02E10)
January 26, 2011 (Human Target S02E11)
February 2, 2011 (Human Target S02E12)
February 9, 2011 (Human Target S02E13)
Ze's vreemd...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:24 schreef Houniet het volgende:
Die Ames he, die heeft iets.. maar toch ook niet.
Lol, waar was ze ook al weer zo enthousiast over ?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:16 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze's vreemd...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar wel lekker.
Guerro was baas in E09 en E10.
Sweetquote:Op maandag 31 januari 2011 18:43 schreef ThaRooP het volgende:
Vanavond eindelijk weer nieuwe aflevering !
Daar moet ik ook altijd mee oppassenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef Piles het volgende:
Zo, ben eindelijk rond met de aflevering, kan ik tenminste veilig hier lezen
Zekerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:26 schreef Moron het volgende:
Ik vond het weer een geweldige aflevering!! Blijft supervermakelijke deze serie!
Het ziet er nog wel aardig goed uit.quote:
quote:Foxs Human Target scored a 2.1 adults 18-49 rating, up 24% from its last new non-Friday episode (up 75% from its Friday episode).
Ja, een paar weken terug was die scene met die Latina ook al zo Mr and Mrs Smith achtig.quote:Op woensdag 2 februari 2011 02:58 schreef schijffie het volgende:
Die tafel scene was behoorlijk mr and mrs smith achtig.
En waar had pucci het over dat hij nog nooit van iemand gehouden zou hebben, er was maria toch.?
Wowquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef Ludootje het volgende:
En men, wat is die Angie een mooie vrouw!
Yep. De huidige componist van Human Target is trouwens ook de componist van Chuck. Ook wel duidelijk hoorbaar in bijv. de s2 openingtheme van HT.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:16 schreef tvfan42 het volgende:
Zijn er hier lui die ook Chuck volgen?
Ik vond de "Kill Bob" aflevering wel heel erg verwijzen naar de algemene plot en de twee hoofd personages van Chuck. Mogelijk zie ik dingen die er niet zijn, kan het niet uitsluiten, maar ik heb begrepen dat er wat voormalige Chuck schrijvers aan Human Target werken. Ook toevallig is dat precies deze aflevering in de VS exact gelijktijdig met Chuck werd uitgezonden, precies op de Chuck-verlovingsaflevering. Ik vind het allemaal wel erg toevallig.
Een geintje van de HT-makers? Of zie ik spoken?
Dat is me bekend ja. Fraaie openingstune trouwens van HT. Die in basis simpele maar harmonierende gelijjktijdige melodielijntjes.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:36 schreef NotYou het volgende:
[..]
Yep. De huidige componist van Human Target is trouwens ook de componist van Chuck. Ook wel duidelijk hoorbaar in bijv. de s2 openingtheme van HT.
Een blonde spionne die getrouwd is met een donkerharige IT-nerd om hem zijn geheimen af te futselen maar dan ondanks de nep relatie echt verliefd om hem wordt, hem gaat beschermen en met hem voor eeuwig en altijd gelukkig wil worden? En dan dat tongue-in-cheek geklets over huwelijken/relaties/ect door de episode heen?quote:Niettemin deed de episode zelf me vreemd genoeg eigenlijk helemaal niet denken aan Chuck,
Leuke aflevering !quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:57 schreef Ludootje het volgende:
Leuke aflevering! En men, wat is die Angie een mooie vrouw!
Held! Vooral de bovenste!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:17 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Leuke aflevering !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog Ames:
[ afbeelding ]
Vanavond als in vanavond in de VS of vanavond als in vanavond op een website bij u in de buurt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:19 schreef ThaRooP het volgende:
Vanavond trouwens weer nieuwe aflevering !
Over 5,5 uur in de VS.. Dus diep in de nacht op je favoriete websitequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:24 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vanavond als in vanavond in de VS of vanavond als in vanavond op een website bij u in de buurt?
Alweer?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:19 schreef ThaRooP het volgende:
Vanavond trouwens weer nieuwe aflevering !
Meen je dat? Ik vond die romance juist extreem voorspelbaar, ze zaten constant ruzie te maken juist omdat ze elkaar leuk vonden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:57 schreef n0ir het volgende:
Hmm ineens een romance tussen Ilsa en Chance? Ik vond dat een beetje als een donderslag bij heldere hemel, in vorige afleveringen hadden ze nooit echt chemie.
Er was wel een sfeer dat ze gevoelens voor elkaar hadden maar ik dacht toch meer vriendschappelijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:02 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik vond die romance juist extreem voorspelbaar, ze zaten constant ruzie te maken juist omdat ze elkaar leuk vonden.
Gewoon in vervolg mijn posts beter lezen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:19 schreef n0ir het volgende:
Ja shit nu zit ik te balen dat ik het niet eerder doorhad
en dat bij zo'n simpele serie![]()
Wow je zag het 9 afleveringen van te voren al aankomen, restecp dudequote:Op vrijdag 4 februari 2011 00:05 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Gewoon in vervolg mijn posts beter lezen.
Je moet wel stekeblind zijn om dat niet te zien aankomen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 05:37 schreef n0ir het volgende:
[..]
Wow je zag het 9 afleveringen van te voren al aankomen, restecp dude.
Angiequote:Op woensdag 2 februari 2011 20:17 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Leuke aflevering !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoo inderdaad!quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:42 schreef NotYou het volgende:
Awesome episode/season finale.Zou 't nu wel erg jammer vinden als deze serie geen 3e seizoen krijgt.
Ach ja, komt toch geen nieuw seizoenquote:
Dat zou best leuk kunnen worden inderdaad, een bad guy-versie van Burn Notice. En de serie dan gewoon Guerrero noemenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef dapluiz het volgende:
Kunnen ze Guerrero niet zijn eigen serie geven ?
Staat op het lijstje hierquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:56 schreef Houniet het volgende:
Wellicht een rare kick, maar [USA 2010] Hawaii - Five-0 is een leuke opvolger. Mocht je je vervelen.
Dat was mijn gratis tip.
quote:FOX
Cancelled
Lone Star
Running Wilde
The Good Guys
Renewed
American Dad
Cleveland Show
Family Guy
Glee
The Simpsons
Heel slecht
Human Target
Lie to Me
Traffic Light
Slecht
Fringe
Matig/Slecht
Bob's Burgers
The Chicago Code
Heel goed
Bones
House
Genoeg vervangers ja, maar toch wel jammer hoor. Guerrero was briljantquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef pberends het volgende:
.
Maar hij zal idd wel gecanceld worden. Niet zo erg overigens, er komen weer wat nieuwe series aan.
Zijn zat andere goede series, zeker als je Human Target al voldoende vond.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:43 schreef angel008 het volgende:
jammer dan issie weg uit mn lijst.. morgen breaking in kijken,.. stargate weg.. nou ben benieuwd hoe de kijkcijfers de komende tijd zijn op hun zenders.. alleen the big bang theory en ncis is nog leuk de rest is pleite
dexter chuck en burn notice volg ik al, de andere lijkt me niks behalve falling skies deze maar geaddquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Zijn zat andere goede series, zeker als je Human Target al voldoende vond.
Tips: Boardwalk Empire, Sons of Anarchy en vanaf 19 juni begint ook Falling Skies.
[HBO] Boardwalk Empire #2 (USA)
Sons of Anarchy (USA) #2 - Begint ergens in 2011 weer!
[USA] Falling Skies #1: Spielbergs alienserie 19 juni 2011 van start
Uiteraard blijven Dexter, Chuck en Burn Notice ook aanraders.
Sons of Anarchy en Boardwalk Empire zijn toch wel een beetje de grootste bazenseries van nu hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:15 schreef angel008 het volgende:
[..]
dexter chuck en burn notice volg ik al, de andere lijkt me niks behalve falling skies deze maar geadd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |