Zoo inderdaad!quote:Op donderdag 10 februari 2011 10:42 schreef NotYou het volgende:
Awesome episode/season finale.Zou 't nu wel erg jammer vinden als deze serie geen 3e seizoen krijgt.
Ach ja, komt toch geen nieuw seizoenquote:
Dat zou best leuk kunnen worden inderdaad, een bad guy-versie van Burn Notice. En de serie dan gewoon Guerrero noemenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:39 schreef dapluiz het volgende:
Kunnen ze Guerrero niet zijn eigen serie geven ?
Staat op het lijstje hierquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:56 schreef Houniet het volgende:
Wellicht een rare kick, maar [USA 2010] Hawaii - Five-0 is een leuke opvolger. Mocht je je vervelen.
Dat was mijn gratis tip.
quote:FOX
Cancelled
Lone Star
Running Wilde
The Good Guys
Renewed
American Dad
Cleveland Show
Family Guy
Glee
The Simpsons
Heel slecht
Human Target
Lie to Me
Traffic Light
Slecht
Fringe
Matig/Slecht
Bob's Burgers
The Chicago Code
Heel goed
Bones
House
Genoeg vervangers ja, maar toch wel jammer hoor. Guerrero was briljantquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:41 schreef pberends het volgende:
.
Maar hij zal idd wel gecanceld worden. Niet zo erg overigens, er komen weer wat nieuwe series aan.
Zijn zat andere goede series, zeker als je Human Target al voldoende vond.quote:Op woensdag 11 mei 2011 18:43 schreef angel008 het volgende:
jammer dan issie weg uit mn lijst.. morgen breaking in kijken,.. stargate weg.. nou ben benieuwd hoe de kijkcijfers de komende tijd zijn op hun zenders.. alleen the big bang theory en ncis is nog leuk de rest is pleite
dexter chuck en burn notice volg ik al, de andere lijkt me niks behalve falling skies deze maar geaddquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:03 schreef pberends het volgende:
[..]
Zijn zat andere goede series, zeker als je Human Target al voldoende vond.
Tips: Boardwalk Empire, Sons of Anarchy en vanaf 19 juni begint ook Falling Skies.
[HBO] Boardwalk Empire #2 (USA)
Sons of Anarchy (USA) #2 - Begint ergens in 2011 weer!
[USA] Falling Skies #1: Spielbergs alienserie 19 juni 2011 van start
Uiteraard blijven Dexter, Chuck en Burn Notice ook aanraders.
Sons of Anarchy en Boardwalk Empire zijn toch wel een beetje de grootste bazenseries van nu hoor.quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:15 schreef angel008 het volgende:
[..]
dexter chuck en burn notice volg ik al, de andere lijkt me niks behalve falling skies deze maar geadd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |