Wow dan heb je wel een gave dag gehad!quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:45 schreef Witchfynder het volgende:
Heb vandaag bijna heel seizoen 1 en 2x01 gezien
Ik vinnet een enorme creepquote:Op zondag 11 april 2010 21:47 schreef Jnk18 het volgende:
Die Guerrero vind ik wel een creepy karakter hebben.
Guerrero = lief en een baasquote:
Dat kapsel was toch een stuk minder. Gelukkig was het verderop in de aflevering weer weg.quote:
Inderdaad. Mooie vrouwquote:Op vrijdag 24 december 2010 19:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat kapsel was toch een stuk minder. Gelukkig was het verderop in de aflevering weer weg.
He's an Applebaumquote:Op vrijdag 24 december 2010 20:09 schreef pberends het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm1594256/
Lucky basterd die nerd. De Amerikaanse Alexander Klopping.
Inderdaadquote:
Over en uit, lijkt me.quote:Top 10 series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(02). Life Unexpected (CW)
02(01). Chase (NBC)
03(04). Human Target (FOX)
04(03). Detroit 1-8-7 (ABC)
Bryce Larkinquote:Op maandag 27 december 2010 17:27 schreef Houniet het volgende:
Dat ga ik proberen, maak het topic maar en ik help je mee.
Die gast zat ook in Chuck.
Tja, ik vind toch dat ik betere OP's maak voor seriesquote:
Wow, nooit het verband gelegd. Blijkbaar zat hij ook nog eens in traveler.quote:Op maandag 27 december 2010 17:27 schreef Houniet het volgende:
Dat ga ik proberen, maak het topic maar en ik help je mee.
Die gast zat ook in Chuck.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En heerlijk veel Ames vlees.![]()
But where did her hips go?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 02:03 schreef n0ir het volgende:
Echt genoten van deze twee afleveringen vanavond, wat een spektakel!
Ik vond dat Chance gelijk had over dat gezeur van Ilsa, maar uiteindelijk is ie toch die sentimentele goedzak met een klein hartje hè.
Ik kwam er vandaag trouwens achter dat deze serie op een gelijknamige strip is gebaseerd. Grappig, dat had ik nooit verwacht.
![]()
[ afbeelding ]
quote:In a measure of how far it had already fallen, Foxs Human Target double episodes were up 21% (vs. 12/22/10), but still each only reached a 1.7 adults 18-49 rating. The shows headed for the dumpster.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |