Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Geheimpje: Dat is het ook!quote:
ik zit er al aanquote:Op woensdag 7 april 2010 14:42 schreef skitzin het volgende:
Hmmmzz,... nu heb ik ook trek in bier...
Straks maar even halen
hier mag hetquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Featured pic of the day:
[ afbeelding ]
Pa_Fles kijkt gebiologeerd toe terwijl een ANWB-meneer een slangklem aandraait zodat ons koelvloeistofreservoir niet meer leegloopt als een pissende hengst.
een volvoquote:Op woensdag 7 april 2010 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Featured pic of the day:
[ afbeelding ]
Pa_Fles kijkt gebiologeerd toe terwijl een ANWB-meneer een slangklem aandraait zodat ons koelvloeistofreservoir niet meer leegloopt als een pissende hengst.
Is dit een merrie?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Pissende merries zijn erger trouwens om over pismerries maar te zwijgen
Mijn merrie is nu ook pishengstig en daar worden ze altijd zo vrolijk van
Is dat een leeglopend koelvloeistofreservoirquote:
Ja.quote:Op woensdag 7 april 2010 15:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat een leeglopend koelvloeistofreservoir?
paardenbiefstuk en lekker in één zinquote:
Dit was het paard van Oranjeboomquote:Op woensdag 7 april 2010 16:08 schreef MPG het volgende:
Fles en Sym, zijn we nou klaar met die foto's van het productieproces van heineken?
Ja? Danku.
zoietsquote:
quote:
Ah juist, okeequote:Op woensdag 7 april 2010 16:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, dit is een merrie:
[ afbeelding ]
Ammehoela!quote:Op woensdag 7 april 2010 16:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je meteen rosébier meegenomen voor Goldfinger?.
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:39 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ammehoela!
Ik raak rosébier nog niet met een stok aan.
ik ook nietquote:Op woensdag 7 april 2010 16:39 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ammehoela!
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:48 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Batskoning is zonder spatie trouwens.
dat is een ander woordquote:Op woensdag 7 april 2010 16:48 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Yuck!quote:Op woensdag 7 april 2010 16:39 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ammehoela!
Dat vind ik ook niet echt lekker nee, maar iets minder beroerd dan rosébier.quote:Op woensdag 7 april 2010 16:52 schreef skitzin het volgende:
[..]
Yuck!
Doet me denken aan mn ouwe baas, die dronk elke dag kriek
Ik ben gewoon van mening dat je bier niet moet mixenquote:Op woensdag 7 april 2010 16:57 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet echt lekker nee, maar iets minder beroerd dan rosébier.
Daar mag hooguit een schijfje citroen in.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:01 schreef skitzin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon van mening dat je bier niet moet mixen!
Vooral een heerlijk witbiertje
Dat geeft zo'n rotzooi hè.quote:Op woensdag 7 april 2010 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn wieckse roseetjes heb ik maar weer uit de diepvries gehaald. Straks vriest de boel kapot
marcquote:
En je hebt nog verstand van spelling ookquote:Op woensdag 7 april 2010 16:48 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:00 schreef Giertje het volgende:
er gaat trouwens niks boven hertog jan en grolsch
Hoe dat zo?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
Whehehehehe, wat een watjes lopen er toch rond
volgens mij hier ook zoquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:53 schreef marcb1974 het volgende:
Net een man op tv. was met zijn vriendin bij de huisarts. Omdat zij last had van haar knie. Niets te zien, verder, geen bloed oid.
Valt hij bijna flauw
het word hier al donkerderquote:Op woensdag 7 april 2010 20:07 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Hier regent het al.
Past wel goed bij de aflevering van Over mijn Lijk die ik zat te kijken.
zit je ver van apeldoorn af?quote:
mja dat ook maar ook bewolkingquote:Op woensdag 7 april 2010 20:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier doet ook de avondschemering zijn intrede.
dat kan dus zijn van arnhem tot zwolle en alles wat er tussen komtquote:
fixetquote:Op woensdag 7 april 2010 19:00 schreef Giertje het volgende:
er gaat trouwens niks boven hertog jan en grolschjupiler
hier ookquote:
marcquote:
jij kennelijk nietquote:Op woensdag 7 april 2010 19:28 schreef MPG het volgende:
[..]
En je hebt nog verstand van spelling ook
Kijk eens in mijn profiel.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat kan dus zijn van arnhem tot zwolle en alles wat er tussen komt
aah arnhem daar kom ik nog wel es voor concertjes in de willemeenquote:
Ah Willemeen!quote:Op woensdag 7 april 2010 20:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah arnhem daar kom ik nog wel es voor concertjes in de willemeen
het is niet echt groot ben ook wel es in musis sacrum geweestquote:Op woensdag 7 april 2010 20:40 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ah Willemeen!
Ik kom er echt heel vaak langs, maar nooit binnen eigenlijk...
dat geloof ik graagquote:Op woensdag 7 april 2010 19:33 schreef -Maggie- het volgende:
Pastasalade met biefstukreepjes is best een goede combinatie.
Musis is mooi geworden he?quote:Op woensdag 7 april 2010 20:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
het is niet echt groot ben ook wel es in musis sacrum geweest
en vroeger in de goudvishal
is 4 jaar geleden als et niet langer is dat ik daar wasquote:
Dat verbaast me helemaal niets!quote:Op woensdag 7 april 2010 21:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
is 4 jaar geleden als et niet langer is dat ik daar was
toen was er arnhem metal meeting
na die nacht zag het er helemaal niet zo mooi meer uit
gelredome ja das wel vet ik was daar met rammsteinquote:Op woensdag 7 april 2010 21:14 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Dat verbaast me helemaal niets!
In juni is Rage Against The Machine in Gelredome, dan ga ik maar een avondje weg denk ik.
Trustequote:
Daar had ik best graag heen willen gaan.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
gelredome ja das wel vet ik was daar met rammstein
trusten giertjequote:
Ik ookquote:Op woensdag 7 april 2010 21:47 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Daar had ik best graag heen willen gaan.
quote:
te weinig slaap begint te werkenquote:
Huphup, op tijd naar bed dan!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
te weinig slaap begint te werken
dan ben ik over 2 uur weer wakkerquote:
Dat lijkt me heel lastig!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan ben ik over 2 uur weer wakker
Ik ben heel onregelmatig thuis, dus ik wacht op de DVD- of BluRay-box, maar het lijkt me een geweldige serie.quote:
Ja.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb ik nou toch nog het begin gemist?
Goe bezig!quote:Op woensdag 7 april 2010 22:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
morgen 2e date =)
en how to train your dragon is COOL!!
Herkenbaarquote:Op woensdag 7 april 2010 22:24 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel lastig!
Als ik ga liggen, slaap ik praktisch al voor ik mijn kussen raak.
neen slapen lijkt een onmogelijk iets nuquote:Op woensdag 7 april 2010 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Goe bezig!
Inmiddels wel een beetje kunnen slapen?
Of spookt je date nog steeds door je koppie?
[..]
Herkenbaar.
Kan, al blijkt dat dat tering veronica heeft zitten knippen in de afleveringquote:Op woensdag 7 april 2010 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb ik nou toch nog het begin gemist?
Serieus?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan, al blijkt dat dat tering veronica heeft zitten knippen in de aflevering
Dan heb je het goed te pakkenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen slapen lijkt een onmogelijk iets nuhoop wel dat ik vnacht beter slaap en morgen overdag een uurtje kan pakken... zal wel voor 23 uur niet thuis zijn en moet vrijdag tussen 5 en 6 opstaan
Ja, ik ga dus toch maar downloaden en het dan nog eens kijken.quote:
geen idee... ben niet vaak vliefd ofzo normaal slaap ik wel gewoon dus dit is wel iets nieuws voor mijquote:Op woensdag 7 april 2010 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je het goed te pakken.
Mja, ik hoop voor je dat je toch wel wat slaap kan krijgen.
Ik wacht op de DVD-box.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ik ga dus toch maar downloaden en het dan nog eens kijken.
Die komt er ook natuurlijkquote:
Ja, en al best aak gezien inmiddels.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die komt er ook natuurlijk
Heb je die van BOB ook?
Voor alles moet een eerste keer zijnquote:Op woensdag 7 april 2010 23:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geen idee... ben niet vaak vliefd ofzo normaal slaap ik wel gewoon dus dit is wel iets nieuws voor mij
Trustequote:Op woensdag 7 april 2010 23:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat maar zo proberen te slapen
Zo erg is het nog niet, maar wel meer dan tien keer denk ik.quote:
Het mooiste dat er is denk ik.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor alles moet een eerste keer zijn. En als de gevoelens wederzijds zijn, is dat alleen maar mooi, toch?
[..]
Truste
Trustequote:Op woensdag 7 april 2010 23:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat maar zo proberen te slapen
Ik kan zo weer gaan kijken. En dan alles ook nogquote:Op woensdag 7 april 2010 23:40 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Zo erg is het nog niet, maar wel meer dan tien keer denk ik.
Das nog veelquote:Op woensdag 7 april 2010 23:40 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Zo erg is het nog niet, maar wel meer dan tien keer denk ik.
Dat denk ik ook jaquote:[..]
Het mooiste dat er is denk ik.
Als het slecht weer is en ik ben ervoor in de stemming, trek ik hem weer uit de kast.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan zo weer gaan kijken. En dan alles ook nog
Truste naamgenootquote:
Truste friemelquote:Op woensdag 7 april 2010 23:53 schreef friemelaar het volgende:
En nu maar gauw naar jullie warme nestjes,
Oogjes dicht en snaveltjes toe.
Slaap lekker .![]()
Ik ga mij schamenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:52 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Best veel ja, maar het is gewoon een geweldige serie.
Oké meneer de Uil!quote:Op woensdag 7 april 2010 23:53 schreef friemelaar het volgende:
En nu maar gauw naar jullie warme nestjes,
Oogjes dicht en snaveltjes toe.
Slaap lekker .![]()
Wat, heb je BOB nooit gezien?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Truste naamgenoot.
[..]
Truste friemel![]()
[..]
Ik ga mij schamen.
Neequote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 07-04-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 057 -Maggie-
02. 055 goldfinger1963
03. 030 wel.o.k
04. 029 Giertje
05. 026 MPG
06. 018 DaMart
07. 015 skitzin
08. 013 marcb1974
09. 012 Symphonic
10. 012 Knuffelzacht
11. 011 Dr_Flash
12. 006 friemelaar
13. 006 Bengeltje
14. 001 john-frusciante
15. 001 FFSletop
quote:Top 100 van woensdag 7 april 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
34. 120 Pheno
46. 107 Knuffelzacht
49. 106 goldfinger1963
89. 074 Symphonic
IK had een klasgenoot die Bob heette, die heb ik vaak genoeg gezien. Maar die bedoel je vast niet?quote:
amenquote:Op donderdag 8 april 2010 07:41 schreef Klonk het volgende:
nee hoor, het is een goeie morgen en het gezeik is nu voorbij
het regent en iets van 2 weken geleden wordt steeds opnieuw aangehaald.quote:Op donderdag 8 april 2010 07:41 schreef Klonk het volgende:
* wel.o.k op vingers zitten doetquote:Op donderdag 8 april 2010 07:48 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
De sfeer was ooit goed en die moet weer goed worden.
Je hoeft hjeus niet geforceerd gezellig doen, maar dit is wel een plek waar ruimte is voor iedereen.
En zit er iemand tussen die een andere mening heeft dan jij, geen probleem, ga op je vingers zitten, of loop een blokje om. Elkaar de tent uitjagen daar is niemand mee gebaat.
Het hoeft geen flower power topic te worden, maar just al little bit more tolerance would be nice.
Weet ikquote:
Nee. Ze bedoelt Band of Brothers. Like duh.quote:Op donderdag 8 april 2010 06:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
IK had een klasgenoot die Bob heette, die heb ik vaak genoeg gezien. Maar die bedoel je vast niet?
Goedemorgen trouwens.
Helemaal niet. Het miezelt buitenquote:Op donderdag 8 april 2010 07:41 schreef Klonk het volgende:
Nee, ik wacht op mijn baadster van 7:35 (die normaal om 8:45 komt, dus zal wel en planningsfoutje zijn, het zoveelste).quote:Op donderdag 8 april 2010 07:07 schreef Klonk het volgende:
zijn jullie nu zo geschrokken dat niemand meer post, of heb ik dadelijk mijn PM box vol met boze berichtjes zitten die nu uit jullie toetsenbord stromen
ik haat fietsen, intens.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik wacht op mijn baadster van 7:35 (die normaal om 8:45 komt, dus zal wel en planningsfoutje zijn, het zoveelste).
Qua wat sfeer betreft gesproken, en dan in zijn algemeenheid: Iedereen komt hier omdat en zolang hij het hier naar zijn plezier heeft. Er valt weleens een onvertogen woord, dat is zo. En mensen die hier wat vaker komen weten wat beter wat ze aan elkaar hebben. Als je als nieuweling meteen in een felle discussie terecht komt is het logisch dat iemand denkt "ja hoi, ik kom hier voor mn lol, bekijk t ff"
Het verwijderen van iemand uit de OP zo van "jij hoort er niet meer bij" is natuurlijk een uitermate kinderachtige actie, wie dat dan ook gedaan heeft. Overigens denk ik dat het de meesten aan hun reet kan roesten of ze in de OP staan of niet.
Waarom zijn er eigenlijk zo veel SC-reeksen met een lineup van "users die erbij horen" in de OP? Ik dacht dat er al minstens sinds 2004 crewbeleid was om te strijden tegen xenofobe kliekjes? Er is heel goed een prachtige KSC OP mogelijk zonder zo'n "Who's hot and who's not".
Op zich wel weer een teken van onderlinge naastenliefdedat dat eigenlijk niet veel vaker een probleem is. Dat zou ook kunnen namelijk.
In het algemeen vind ik niet dat er iets mis is met de sfeer hier hoor. Anders bleef ik wel weg dus, als gezegd
Ten slotte denk ik dat het vertrek van bepaalde mensen niet als permanent gezien moet worden. Als je maandenlang heel intensief aan het fok!ken bent kan het heerlijk zijn om eens een tijdje afstand te nemen, en vervolgens, bevrijd van een stuk loopgravenmentaliteit, weer terug te komen en gezellig mee te fietsen
heul niet, van fietsen wordt je niet dik, dat komt van eten van dinges.quote:Op donderdag 8 april 2010 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Van fietsen word je dik. EN van stoppen met fietsen helemaal ! Echt waar! Wetenschappelijk bewezen!
Ik schrok meer van de klok, toen ik zag dat ik toch echt weg moest om nog op tijd op mijn werk te komen. En dat is dus gelukt. Nu eerst even de eerste kop werkthee van de dag naar binnen gietenquote:Op donderdag 8 april 2010 07:07 schreef Klonk het volgende:
zijn jullie nu zo geschrokken dat niemand meer post, of heb ik dadelijk mijn PM box vol met boze berichtjes zitten die nu uit jullie toetsenbord stromen
Wat Symphonic zegtquote:Op donderdag 8 april 2010 07:48 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
De sfeer was ooit goed en die moet weer goed worden.
Je hoeft hjeus niet geforceerd gezellig doen, maar dit is wel een plek waar ruimte is voor iedereen.
En zit er iemand tussen die een andere mening heeft dan jij, geen probleem, ga op je vingers zitten, of loop een blokje om. Elkaar de tent uitjagen daar is niemand mee gebaat.
Het hoeft geen flower power topic te worden, maar just al little bit more tolerance would be nice.
Ik kan ook niet de betekenis van elke afkorting direct raden, natuurlijkquote:Op donderdag 8 april 2010 08:15 schreef MPG het volgende:
Nee. Ze bedoelt Band of Brothers. Like duh.
Stop eens met ouwe koeien uit de sloot te halen joh!quote:Op donderdag 8 april 2010 06:42 schreef Klonk het volgende:
Goeiemorgen Klonk het modje hier en ik maak me zorgen, ik krijg links en rechts wat seintjes dat het sfeer hier tamelijk naar de mallemoeren is en dat de kliekjesvorming hier ook begint toe te slaan.
Eerste punt: MarijkeZwolle gaat weer terug in de OP, beetje users weghalen omdat ze niet welkom zijn dat gaat nou eenmaal niet samen met het open karakter van KSC, een user bepaalt dat zelf..
Tweede punt: iedereen komt hier voor z´n plezier maar niemandis verplicht vragen te beantwoorden![]()
Derde punt: vertel hier lekker waar je zin in hebt, voor degene die zich daar aan ergeren: je hoeft niet te reageren...
Vierde punt: heb respect voor iedereen die hier komt, of je hem nu wel of niet leuk vindt
Als laatste (en dat gaat alleen op voor diegene die zich aangesproken voelen): kappen met de leukste SC van heel FOK! te verneuken...
Zo, tot zover de ochtendmededelingen van mij, ben de rest van de dag weg, dus kan niet gelijk reageren op PM´s ofzo
skitzinquote:Op donderdag 8 april 2010 09:58 schreef skitzin het volgende:
goeie smorges trouwens
eerst ff een bakkie doen
Als taalmod zou dat imho wel zo moeten zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 08:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat Symphonic zegt.
[..]
Ik kan ook niet de betekenis van elke afkorting direct raden, natuurlijk.
Hoezo ouwe koeien? Een open sfeer die hier al dik drie jaar hangt en nu in enkele weken om aan het slaan is in een kliekjesvorming? Terecht dat iedereen even wakker geschud wordt door de GC-mods imho. Niks mis met een goede discussie, maar een wij-tegen-zij en verzanden in op de man spelen zijn zaken die je niet moet willen.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:57 schreef skitzin het volgende:
[..]
Stop eens met ouwe koeien uit de sloot te halen joh!
Dat is waar.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Als taalmod zou dat imho wel zo moeten zijn.
[..]
Hoezo ouwe koeien? Een open sfeer die hier al dik drie jaar hangt en nu in enkele weken om aan het slaan is in een kliekjesvorming? Terecht dat iedereen even wakker geschud wordt door de GC-mods imho. Niks mis met een goede discussie, maar een wij-tegen-zij en verzanden in op de man spelen zijn zaken die je niet moet willen.
Dan ben ik benieuwd naar de DVD-box van Bewust Onbeschonken Bestuurdersquote:Op donderdag 8 april 2010 10:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Als taalmod zou dat imho wel zo moeten zijn.
* wel.o.k eens met skitzin en weer op vingers gaat zittenquote:Op donderdag 8 april 2010 10:21 schreef skitzin het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar dat de sfeer op eens omsloeg vorige week, is in mijn mening ook de oorzaak van een mod
maar ik ga hier maar niet verder op in
Als mensen die oude dingen nou gewoon achter zich laten zou het een stuk gezelliger zijnen waren deze problemen er helemaal niet geweest/ontstaan
en dit is mijn laatste reactie op dit onderwerp.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k eens met skitzin en weer op vingers gaat zitten
De sfeer sloeg niet ineens om hoor. Hij werd alleen nog eens bevestigd naar aanleiding van de reacties op wat legitieme vragenquote:Op donderdag 8 april 2010 10:21 schreef skitzin het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar dat de sfeer op eens omsloeg vorige week, is in mijn mening ook de oorzaak van een mod
maar ik ga hier maar niet verder op in
Als mensen die oude dingen nou gewoon achter zich laten zou het een stuk gezelliger zijnen waren deze problemen er helemaal niet geweest/ontstaan
Precies, willen we ook nietquote:Op donderdag 8 april 2010 10:19 schreef MPG het volgende:
Niks mis met een goede discussie, maar een wij-tegen-zij en verzanden in op de man spelen zijn zaken die je niet moet willen.
Da's nie waar, het was terecht dat DaMart er wat van zei, en daarmee was de kous af. En dat klonk nu hetzelfde nog een keer zegt, en sym ook, nja, prima. Beetje laat misschien, maar goed. Zo'n drama is het nooit geweest eigenlijk. Ik moet zegen dat ik "dat wij-tegen-zij-kliekjesgedoe" ook helemaal niet herken hier eigenllijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:21 schreef skitzin het volgende:
3 weken nadat iets al lang niet meer ter sprake is geweest is vind ik oude koeien uit de sloot halenquote:Op donderdag 8 april 2010 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, willen we ook nietMaar dat ligt inmiddels achter ons wmb. Hoeven we niet over te blijven doormalen alsof er heel wat aan de hand is.
[..]
Da's nie waar, het was terecht dat DaMart er wat van zei, en daarmee was de kous af. En dat klonk nu hetzelfde nog een keer zegt, en sym ook, nja, prima. Beetje laat misschien, maar goed. Zo'n drama is het nooit geweest eigenlijk. Ik moet zegen dat ik "dat wij-tegen-zij-kliekjesgedoe" ook helemaal niet herken hier eigenllijk.
kutweer.....quote:Op donderdag 8 april 2010 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi. Ik vind het kutweer.
En ik mag van mn pa 50 brieven op naam en 50 kaarten op naam in een envelop gaan stoppen. EN stempelen. Denkt die man dat ik bezigehouden moet worden de hele dag of zo
gierquote:
heeyquote:
Ging jij niet al weer iets werken?quote:Op donderdag 8 april 2010 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik mag van mn pa 50 brieven op naam en 50 kaarten op naam in een envelop gaan stoppen. EN stempelen. Denkt die man dat ik bezigehouden moet worden de hele dag of zo
dat doet ie toch? op de postkamerquote:Op donderdag 8 april 2010 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ging jij niet al weer iets werken?
heb je teminste tijd voor huiswerkquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Diamand groep heet dat in onze regio , hij is een groeibriljantje gewordenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat doet ie toch? op de postkamer Sociale werkplaats
Neequote:Op donderdag 8 april 2010 12:06 schreef Fha het volgende:
Skitzin![]()
Mart![]()
Wok
Friem![]()
![]()
Sym![]()
Flessiepeeeeees![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen gehad zo?
wokquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:06 schreef Fha het volgende:
Skitzin![]()
Mart![]()
Wok
Friem![]()
![]()
Sym![]()
Flessiepeeeeees![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen gehad zo?
Je mag hem delen met GFquote:Op donderdag 8 april 2010 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Hoi Fha
Krijg ik nu een aparte zwaaikushoipost?
whehehequote:
smakelijk wokquote:
Het is lunchtijd.quote:
helemaal niet, het was lunch tijd.quote:
hier nietquote:
Aan elkaar dus. Of heb je Engelse Ziekte?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
helemaal niet, het was lunch tijd.
wat voor tijd? lunch.
PWNedquote:Op donderdag 8 april 2010 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit nog aan de koffie. Was druk met het dichtmongolen van die kutenveloppen.
Hoiquote:Op donderdag 8 april 2010 12:06 schreef Fha het volgende:
Skitzin![]()
Mart![]()
Wok
Friem![]()
![]()
Sym![]()
Flessiepeeeeees![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen gehad zo?
Symquote:
pas op of ik zeg het tegen klonkquote:
Ja die komt me over drie weken met de mattenkloppert geven zekerquote:Op donderdag 8 april 2010 12:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pas op of ik zeg het tegen klonk
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die komt me over drie weken met de mattenkloppert geven zeker
dan moeten we wel eerst over 2 weken beginnen met oprakelenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die komt me over drie weken met de mattenkloppert geven zeker
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan moeten we wel eerst over 2 weken beginnen met oprakelen
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja niet vergeten, ff remindertje zetten
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja niet vergeten, ff remindertje zetten
Hai Bquote:
Was jij nou ook weggepest, begreep ik dat goed?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
nee, dat was biekske.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was jij nou ook weggepest, begreep ik dat goed?
Oh dat was het jaquote:Op donderdag 8 april 2010 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
maar dat was door modjes dus dan mag het.
Moet ik je even op je blote kont komen spanken soms?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:20 schreef Fha het volgende:
Bengeltje![]()
Bleg, ik heb een hekel aan moeten studeren terwijl het heul niet wil lukken
Welk lekker weer?? Waar woon jij?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:14 schreef skitzin het volgende:
Hoi Bengel
Gaat goed hoorLekker van het weer aan het genieten hier
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hai B![]()
Nou, beetje chagrijnig weer dus![]()
En behoorlijk gesloopt van de fysio. Maar goed, dan voel je wel dat je echt wat gedaan hebt daar![]()
EN bij jou?
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was jij nou ook weggepest, begreep ik dat goed?
Ik werk in Hoofddorp en de zon schijnt en het is heeeeeeeeerlijk weerquote:Op donderdag 8 april 2010 13:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Welk lekker weer?? Waar woon jij?![]()
[..]
Hoe kom je daar nou bijquote:Op donderdag 8 april 2010 13:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, dat was biekske.
maar dat was door modjes dus dan mag het.
Ga enveloppen likken johquote:Op donderdag 8 april 2010 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ik je even op je blote kont komen spanken soms?![]()
Studeren jij en rap wat
In het midden van het land is het bewolkt, al probeert de zon wel door de wolken heen te prikken. Maar goed om te weten dat als ik vanmiddag naar huis ga, ik de zon tegemoet ga!quote:Op donderdag 8 april 2010 13:32 schreef skitzin het volgende:
[..]
Ik werk in Hoofddorp en de zon schijnt en het is heeeeeeeeerlijk weer
Ik zal jouw envelop likkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik gebruik thuis SRWrae Iron, dat is een chrome kloon waar alle google shit uitgesloopt is. Werkt beter dan FF vind ik. FF hikt me te vaak de laatste tijd.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Och, ik ben tevreden met Firefox. Ook niet himmelhoch jauchzend, maar het is goed genoeg om niet te gaan switchen naar iets andersEn Google slaat al veel meer op dan me lief is, daar hoeft niet ok nog mijn browsing history, mijn favorieten, mijn cookies en al dat soort geneuzel bij
Ik zou Opera wel weer eens willen proberen, of desnoods Safari. Maar Chrome zeker niet
Oh dat zei je ja. Naja, als ik me hard genoeg verveel kan ik daar ook nog weleens naar kijkenquote:Op donderdag 8 april 2010 13:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik gebruik thuis SRWrae Iron, dat is een chrome kloon waar alle google shit uitgesloopt is. Werkt beter dan FF vind ik. FF hikt me te vaak de laatste tijd.
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal jouw envelop likken
Rot op, ik moet studerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
FOK O_Oquote:Op woensdag 7 april 2010 16:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, dit is een merrie:
[ afbeelding ]
Dan was je vandaag iets minder gegroeid als briljantjequote:Op donderdag 8 april 2010 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Het begint zowaar een beetje aangenaam weer te worden![]()
Ik had net zo goed een rondje op de baan kunnen gaan maken
Maar ja, dan had ik weer geen enveloppen dicht kunnen mongoliseren en zo. Wat een drama was me dat geweest.
Ik weeg al 510.000 karaat, dat lijkt me voorlopig wel even voldoendequote:Op donderdag 8 april 2010 14:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan was je vandaag iets minder gegroeid als briljantje
Dan zit je vast niet in eindhovenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
T is gewoon volop zonnig hier, strak blauwe lucht
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:28 schreef Giertje het volgende:
hier is dik bewolkt geen zon te bekennen maar wel droog
als het zometeen maar droog is als ik naar mijn ouwelui gaquote:
Net maar even besloten dat ik morgen een paar uur eerder naar huis ga.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:32 schreef Symphonic het volgende:
Hier is het lekker zonnig, maar het windje is wel heel erg dun.
Zonder jas naar buiten is niet handig...
niks ouwe koeien, ik (en mijn mede modjes) pikken het niet dat een van de leukste SC's om zeep wordt geholpen door kliekjesgedrag. Degene die er voor gezorgd hebben dat de sfeer is omgeslagen mogen het stukje lezen, en zich er iets van aantrekken, de rest kan doorlopen, niets te zien.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:57 schreef skitzin het volgende:
[..]
Stop eens met ouwe koeien uit de sloot te halen joh!
hier zonnig aan de goede kant van het pand, dus uit de windquote:Op donderdag 8 april 2010 14:32 schreef Symphonic het volgende:
Hier is het lekker zonnig, maar het windje is wel heel erg dun.
Zonder jas naar buiten is niet handig...
Net geprobeerd...quote:Op donderdag 8 april 2010 14:50 schreef Symphonic het volgende:
Kan iemand die klok eens een rottrap verkopen?
Wat gaat dat ding langzaam
Je wordt bedankt !quote:Op donderdag 8 april 2010 14:34 schreef skitzin het volgende:
[..]
Net maar even besloten dat ik morgen een paar uur eerder naar huis ga.
Moet je op letten, is het morgen rot weer
mazzelaars, Limburg is al de hele dag grijs en miezerig...quote:Op donderdag 8 april 2010 14:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hier zonnig aan de goede kant van het pand, dus uit de wind![]()
Helpt niet veel , ik moet tot half elf vanavondquote:Op donderdag 8 april 2010 14:50 schreef Symphonic het volgende:
ik heb er een draai aangegevenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:50 schreef Symphonic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb er een draai aangegevenniet meer doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou kan ik hem niet meer lezen
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
[..]
ik heb er een draai aangegevenMet die van jou is het in ieder geval beter af gelopen dan met de mijneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die kan ik iig nog lezenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:03 schreef skitzin het volgende:
[..]
Met die van jou is het in ieder geval beter af gelopen dan met de mijne
[ afbeelding ]
hier ookquote:Op donderdag 8 april 2010 14:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
mazzelaars, Limburg is al de hele dag grijs en miezerig...
whehehequote:
proostquote:
Tuurlijk. 1 streep zon en ik zit buitenquote:Op donderdag 8 april 2010 15:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
whehehe![]()
daar ben je speciaal voor buiten gaan zitten
vandaag geen zon gezien hierquote:Op donderdag 8 april 2010 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk. 1 streep zon en ik zit buiten
wat dacht jij danquote:
dan kan ik niet meer op internet heb geen laptopquote:Op donderdag 8 april 2010 15:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag geen zon gezien hier![]()
maar als hij maar even schijnt ben ik ook buiten
HEY, HEY,quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
HEY, HEY,
Kom van dat dak af,
'k waarschuw niet meer,
Nee, nee, nee, nee, nee, nee, van dat dak af
dit was de laatste keer
The roof the roof the roof is on fire!quote:Op donderdag 8 april 2010 15:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
HEY, HEY,
Kom van dat dak af,
'k waarschuw niet meer,
Nee, nee, nee, nee, nee, nee, van dat dak af
dit was de laatste keer
[..]
ik heb er een draai aangegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na een goede fles cognac ziet de klok er ook zo uit...Juin uit Eigen Tuin!
daar zit hij nogquote:Op donderdag 8 april 2010 15:36 schreef friemelaar het volgende:
Fles kan 't dak op met z'n rosébier !
oei lekker zo'n puntje vlaaiquote:Op donderdag 8 april 2010 15:51 schreef -Maggie- het volgende:
Goedemiddag! Dit keer heb ik de koffie meegebracht.
[ afbeelding ]
kersen vlaai met koffie, goede keus.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:51 schreef -Maggie- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind kersenvlaai een van de lekkerste vlaaisoorten die er is.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kersen vlaai met koffie, goede keus.
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:01 schreef -Maggie- het volgende:
Oh wacht, voor ik beschuldigd word van discriminatie:
[ afbeelding ]
Voor de theedrinkers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag weggaaners![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Theequote:Op donderdag 8 april 2010 16:01 schreef -Maggie- het volgende:
Oh wacht, voor ik beschuldigd word van discriminatie:
[ afbeelding ]
Voor de theedrinkers.
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Je mag wel een stukje pakken uit de koffiehoek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag weggaaners![]()
![]()
Niet te hard slingeren hè, dan gaat je computer stuk.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo de computer maar eens uitslingeren
Nou vooruit, jij mag ook een stukje.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Thee.
Maar waarom zit er geen vlaai bij de thee?.
lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 8 april 2010 16:09 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Niet te hard slingeren hè, dan gaat je computer stuk.
quote:Op donderdag 8 april 2010 16:02 schreef Fha het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dag weggaaners![]()
o ja, ik moet weg.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Dan kan hij morgen ook wel thuisblijven, want met een stukke computer kun je niet werkenquote:Op donderdag 8 april 2010 16:09 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Niet te hard slingeren hè, dan gaat je computer stuk.
Aardbeienquote:Op donderdag 8 april 2010 16:10 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Nou vooruit, jij mag ook een stukje.
Aardbeien of kersen?
Bountyvlaai? WTF! Waar haalt ze die vandaanquote:Op donderdag 8 april 2010 16:02 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Ik vind kersenvlaai een van de lekkerste vlaaisoorten die er is.
Al vond ik de Bountyvlaai waar mijn moeder mee aankwam ook helemaal niet verkeerd!
Omdat jij toch liever abrikozenvlaai hebtquote:Op donderdag 8 april 2010 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Thee.
Maar waarom zit er geen vlaai bij de thee?.
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm, koffie met vlaaiquote:Op donderdag 8 april 2010 15:51 schreef -Maggie- het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, daar zeg ik ook zeker geen nee tegen!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
lijkt me heerlijk
Nog een lang weekend....
Ook lekker!quote:Op donderdag 8 april 2010 16:11 schreef MPG het volgende:
Omdat jij toch liever abrikozenvlaai hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |