Ga enveloppen likken johquote:Op donderdag 8 april 2010 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet ik je even op je blote kont komen spanken soms?![]()
Studeren jij en rap wat
In het midden van het land is het bewolkt, al probeert de zon wel door de wolken heen te prikken. Maar goed om te weten dat als ik vanmiddag naar huis ga, ik de zon tegemoet ga!quote:Op donderdag 8 april 2010 13:32 schreef skitzin het volgende:
[..]
Ik werk in Hoofddorp en de zon schijnt en het is heeeeeeeeerlijk weer
Ik zal jouw envelop likkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik gebruik thuis SRWrae Iron, dat is een chrome kloon waar alle google shit uitgesloopt is. Werkt beter dan FF vind ik. FF hikt me te vaak de laatste tijd.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Och, ik ben tevreden met Firefox. Ook niet himmelhoch jauchzend, maar het is goed genoeg om niet te gaan switchen naar iets andersEn Google slaat al veel meer op dan me lief is, daar hoeft niet ok nog mijn browsing history, mijn favorieten, mijn cookies en al dat soort geneuzel bij
Ik zou Opera wel weer eens willen proberen, of desnoods Safari. Maar Chrome zeker niet
Oh dat zei je ja. Naja, als ik me hard genoeg verveel kan ik daar ook nog weleens naar kijkenquote:Op donderdag 8 april 2010 13:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik gebruik thuis SRWrae Iron, dat is een chrome kloon waar alle google shit uitgesloopt is. Werkt beter dan FF vind ik. FF hikt me te vaak de laatste tijd.
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zal jouw envelop likken
Rot op, ik moet studerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
FOK O_Oquote:Op woensdag 7 april 2010 16:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, dit is een merrie:
[ afbeelding ]
Dan was je vandaag iets minder gegroeid als briljantjequote:Op donderdag 8 april 2010 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Het begint zowaar een beetje aangenaam weer te worden![]()
Ik had net zo goed een rondje op de baan kunnen gaan maken
Maar ja, dan had ik weer geen enveloppen dicht kunnen mongoliseren en zo. Wat een drama was me dat geweest.
Ik weeg al 510.000 karaat, dat lijkt me voorlopig wel even voldoendequote:Op donderdag 8 april 2010 14:03 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dan was je vandaag iets minder gegroeid als briljantje
Dan zit je vast niet in eindhovenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
T is gewoon volop zonnig hier, strak blauwe lucht
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:28 schreef Giertje het volgende:
hier is dik bewolkt geen zon te bekennen maar wel droog
als het zometeen maar droog is als ik naar mijn ouwelui gaquote:
Net maar even besloten dat ik morgen een paar uur eerder naar huis ga.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:32 schreef Symphonic het volgende:
Hier is het lekker zonnig, maar het windje is wel heel erg dun.
Zonder jas naar buiten is niet handig...
niks ouwe koeien, ik (en mijn mede modjes) pikken het niet dat een van de leukste SC's om zeep wordt geholpen door kliekjesgedrag. Degene die er voor gezorgd hebben dat de sfeer is omgeslagen mogen het stukje lezen, en zich er iets van aantrekken, de rest kan doorlopen, niets te zien.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:57 schreef skitzin het volgende:
[..]
Stop eens met ouwe koeien uit de sloot te halen joh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |