skitzinquote:Op donderdag 8 april 2010 09:58 schreef skitzin het volgende:
goeie smorges trouwens
eerst ff een bakkie doen
Als taalmod zou dat imho wel zo moeten zijnquote:Op donderdag 8 april 2010 08:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat Symphonic zegt.
[..]
Ik kan ook niet de betekenis van elke afkorting direct raden, natuurlijk.
Hoezo ouwe koeien? Een open sfeer die hier al dik drie jaar hangt en nu in enkele weken om aan het slaan is in een kliekjesvorming? Terecht dat iedereen even wakker geschud wordt door de GC-mods imho. Niks mis met een goede discussie, maar een wij-tegen-zij en verzanden in op de man spelen zijn zaken die je niet moet willen.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:57 schreef skitzin het volgende:
[..]
Stop eens met ouwe koeien uit de sloot te halen joh!
Dat is waar.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Als taalmod zou dat imho wel zo moeten zijn.
[..]
Hoezo ouwe koeien? Een open sfeer die hier al dik drie jaar hangt en nu in enkele weken om aan het slaan is in een kliekjesvorming? Terecht dat iedereen even wakker geschud wordt door de GC-mods imho. Niks mis met een goede discussie, maar een wij-tegen-zij en verzanden in op de man spelen zijn zaken die je niet moet willen.
Dan ben ik benieuwd naar de DVD-box van Bewust Onbeschonken Bestuurdersquote:Op donderdag 8 april 2010 10:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Als taalmod zou dat imho wel zo moeten zijn.
* wel.o.k eens met skitzin en weer op vingers gaat zittenquote:Op donderdag 8 april 2010 10:21 schreef skitzin het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar dat de sfeer op eens omsloeg vorige week, is in mijn mening ook de oorzaak van een mod
maar ik ga hier maar niet verder op in
Als mensen die oude dingen nou gewoon achter zich laten zou het een stuk gezelliger zijnen waren deze problemen er helemaal niet geweest/ontstaan
en dit is mijn laatste reactie op dit onderwerp.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k eens met skitzin en weer op vingers gaat zitten
De sfeer sloeg niet ineens om hoor. Hij werd alleen nog eens bevestigd naar aanleiding van de reacties op wat legitieme vragenquote:Op donderdag 8 april 2010 10:21 schreef skitzin het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar dat de sfeer op eens omsloeg vorige week, is in mijn mening ook de oorzaak van een mod
maar ik ga hier maar niet verder op in
Als mensen die oude dingen nou gewoon achter zich laten zou het een stuk gezelliger zijnen waren deze problemen er helemaal niet geweest/ontstaan
Precies, willen we ook nietquote:Op donderdag 8 april 2010 10:19 schreef MPG het volgende:
Niks mis met een goede discussie, maar een wij-tegen-zij en verzanden in op de man spelen zijn zaken die je niet moet willen.
Da's nie waar, het was terecht dat DaMart er wat van zei, en daarmee was de kous af. En dat klonk nu hetzelfde nog een keer zegt, en sym ook, nja, prima. Beetje laat misschien, maar goed. Zo'n drama is het nooit geweest eigenlijk. Ik moet zegen dat ik "dat wij-tegen-zij-kliekjesgedoe" ook helemaal niet herken hier eigenllijk.quote:Op donderdag 8 april 2010 10:21 schreef skitzin het volgende:
3 weken nadat iets al lang niet meer ter sprake is geweest is vind ik oude koeien uit de sloot halenquote:Op donderdag 8 april 2010 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, willen we ook nietMaar dat ligt inmiddels achter ons wmb. Hoeven we niet over te blijven doormalen alsof er heel wat aan de hand is.
[..]
Da's nie waar, het was terecht dat DaMart er wat van zei, en daarmee was de kous af. En dat klonk nu hetzelfde nog een keer zegt, en sym ook, nja, prima. Beetje laat misschien, maar goed. Zo'n drama is het nooit geweest eigenlijk. Ik moet zegen dat ik "dat wij-tegen-zij-kliekjesgedoe" ook helemaal niet herken hier eigenllijk.
kutweer.....quote:Op donderdag 8 april 2010 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi. Ik vind het kutweer.
En ik mag van mn pa 50 brieven op naam en 50 kaarten op naam in een envelop gaan stoppen. EN stempelen. Denkt die man dat ik bezigehouden moet worden de hele dag of zo
gierquote:
heeyquote:
Ging jij niet al weer iets werken?quote:Op donderdag 8 april 2010 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
En ik mag van mn pa 50 brieven op naam en 50 kaarten op naam in een envelop gaan stoppen. EN stempelen. Denkt die man dat ik bezigehouden moet worden de hele dag of zo
dat doet ie toch? op de postkamerquote:Op donderdag 8 april 2010 11:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ging jij niet al weer iets werken?
heb je teminste tijd voor huiswerkquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 10:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Diamand groep heet dat in onze regio , hij is een groeibriljantje gewordenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat doet ie toch? op de postkamer Sociale werkplaats
Neequote:Op donderdag 8 april 2010 12:06 schreef Fha het volgende:
Skitzin![]()
Mart![]()
Wok
Friem![]()
![]()
Sym![]()
Flessiepeeeeees![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen gehad zo?
wokquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 12:06 schreef Fha het volgende:
Skitzin![]()
Mart![]()
Wok
Friem![]()
![]()
Sym![]()
Flessiepeeeeees![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen gehad zo?
Je mag hem delen met GFquote:Op donderdag 8 april 2010 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Hoi Fha
Krijg ik nu een aparte zwaaikushoipost?
whehehequote:
smakelijk wokquote:
Het is lunchtijd.quote:
helemaal niet, het was lunch tijd.quote:
hier nietquote:
Aan elkaar dus. Of heb je Engelse Ziekte?quote:Op donderdag 8 april 2010 12:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
helemaal niet, het was lunch tijd.
wat voor tijd? lunch.
PWNedquote:Op donderdag 8 april 2010 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit nog aan de koffie. Was druk met het dichtmongolen van die kutenveloppen.
Hoiquote:Op donderdag 8 april 2010 12:06 schreef Fha het volgende:
Skitzin![]()
Mart![]()
Wok
Friem![]()
![]()
Sym![]()
Flessiepeeeeees![]()
![]()
![]()
![]()
Iedereen gehad zo?