neen slapen lijkt een onmogelijk iets nuquote:Op woensdag 7 april 2010 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Goe bezig!
Inmiddels wel een beetje kunnen slapen?
Of spookt je date nog steeds door je koppie?
[..]
Herkenbaar.
Kan, al blijkt dat dat tering veronica heeft zitten knippen in de afleveringquote:Op woensdag 7 april 2010 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb ik nou toch nog het begin gemist?
Serieus?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan, al blijkt dat dat tering veronica heeft zitten knippen in de aflevering
Dan heb je het goed te pakkenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen slapen lijkt een onmogelijk iets nuhoop wel dat ik vnacht beter slaap en morgen overdag een uurtje kan pakken... zal wel voor 23 uur niet thuis zijn en moet vrijdag tussen 5 en 6 opstaan
Ja, ik ga dus toch maar downloaden en het dan nog eens kijken.quote:
geen idee... ben niet vaak vliefd ofzo normaal slaap ik wel gewoon dus dit is wel iets nieuws voor mijquote:Op woensdag 7 april 2010 23:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan heb je het goed te pakken.
Mja, ik hoop voor je dat je toch wel wat slaap kan krijgen.
Ik wacht op de DVD-box.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, ik ga dus toch maar downloaden en het dan nog eens kijken.
Die komt er ook natuurlijkquote:
Ja, en al best aak gezien inmiddels.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die komt er ook natuurlijk
Heb je die van BOB ook?
Voor alles moet een eerste keer zijnquote:Op woensdag 7 april 2010 23:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geen idee... ben niet vaak vliefd ofzo normaal slaap ik wel gewoon dus dit is wel iets nieuws voor mij
Trustequote:Op woensdag 7 april 2010 23:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat maar zo proberen te slapen
Zo erg is het nog niet, maar wel meer dan tien keer denk ik.quote:
Het mooiste dat er is denk ik.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor alles moet een eerste keer zijn. En als de gevoelens wederzijds zijn, is dat alleen maar mooi, toch?
[..]
Truste
Trustequote:Op woensdag 7 april 2010 23:30 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat maar zo proberen te slapen
Ik kan zo weer gaan kijken. En dan alles ook nogquote:Op woensdag 7 april 2010 23:40 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Zo erg is het nog niet, maar wel meer dan tien keer denk ik.
Das nog veelquote:Op woensdag 7 april 2010 23:40 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Zo erg is het nog niet, maar wel meer dan tien keer denk ik.
Dat denk ik ook jaquote:[..]
Het mooiste dat er is denk ik.
Als het slecht weer is en ik ben ervoor in de stemming, trek ik hem weer uit de kast.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kan zo weer gaan kijken. En dan alles ook nog
Truste naamgenootquote:
Truste friemelquote:Op woensdag 7 april 2010 23:53 schreef friemelaar het volgende:
En nu maar gauw naar jullie warme nestjes,
Oogjes dicht en snaveltjes toe.
Slaap lekker .![]()
Ik ga mij schamenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:52 schreef -Maggie- het volgende:
[..]
Best veel ja, maar het is gewoon een geweldige serie.
Oké meneer de Uil!quote:Op woensdag 7 april 2010 23:53 schreef friemelaar het volgende:
En nu maar gauw naar jullie warme nestjes,
Oogjes dicht en snaveltjes toe.
Slaap lekker .![]()
Wat, heb je BOB nooit gezien?quote:Op woensdag 7 april 2010 23:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Truste naamgenoot.
[..]
Truste friemel![]()
[..]
Ik ga mij schamen.
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |