quote:Je bent niet bi, maar gewoon een wannabi Je hebt een grote bek, maar backen kan je nie' Dus het wordt tijd dat elke griet beseft: Je bent niet bi als je ook niet beft!
Ja, ik tikte toch net in het ander topic dat ik hem dicht laat gooien?quote:Op woensdag 7 april 2010 11:52 schreef Giertje het volgende:
deze gaat door?
anders ik welquote:Op woensdag 7 april 2010 11:51 schreef Ladylike het volgende:
Gelukkig
oh man ik ben blij als ik lekker in de zon kan gaan zitten
aah okee danquote:Op woensdag 7 april 2010 11:53 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ja, ik tikte toch net in het ander topic dat ik hem dicht laat gooien?
helemaal mee eensquote:
Kreeg van het weekend te horen dat scharrel is uitgenodigt door een meid om met haar en haar vriend en mij mee te gaan naar de club van een vriend van hun. Krijg het nog druk (geen idee welkequote:
Er is al geruime tijd een leuk uitziende schilder bij mij in de straat aan het werk... Toen ging ik naar het bedrijf mailen wie die leuke jongen wasquote:Op woensdag 7 april 2010 12:12 schreef Giertje het volgende:
schilder-boy?
whahaha okee dat is wel leuk danquote:Op woensdag 7 april 2010 12:13 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Er is al geruime tijd een leuk uitziende schilder bij mij in de straat aan het werk... Toen ging ik naar het bedrijf mailen wie die leuke jongen wasMailcontact ontstaan, msn en nu sms-en of bellen.
das minderquote:
af en toe heb je zo van die dagenquote:Op woensdag 7 april 2010 13:06 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
klopt, zo zonde dat ik dan binnen zit met diverse volslagen sufkutten om me heen
buitensportenquote:
en daar ga ik zo mooi effe van genietenquote:
DMTAquote:
Ik ga de 15e voor acyl, kan ik leuke kleurtjes en glittertjes enzo doen als ik daar zin in hebquote:
coolquote:Op woensdag 7 april 2010 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik ga de 15e voor acyl, kan ik leuke kleurtjes en glittertjes enzo doen als ik daar zin in heb
kan je wel fijn mee krabbenquote:Op woensdag 7 april 2010 13:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb jaren acryl gehad, blij dat ik er vanaf ben. Wat vernielt dat je nagels!
Ben ik het helemaal mee eens, ziet er ook mooier uit ook! (als het goed gedaan is)quote:Op woensdag 7 april 2010 13:40 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik kan nu beter krabben dan met acryl nagelsEn je moet het ook vaak laten bijvullen enzovoort. Nee, doe mij maar echte nagels met een mooi lakje!
Ben ik nu overigens klaar mee dus kan kantoorartikelen op gaan ruimen
Goeie smiddagsquote:
zijn dat geen gelnagelsquote:Op woensdag 7 april 2010 13:40 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik kan nu beter krabben dan met acryl nagelsEn je moet het ook vaak laten bijvullen enzovoort. Nee, doe mij maar echte nagels met een mooi lakje!
Ben ik nu overigens klaar mee dus kan kantoorartikelen op gaan ruimen
Ik weet niets over nagels.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:43 schreef stbabylon het volgende:
Er zijn hier mannen die veel te veel weten over nagels...
vortexquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:43 schreef stbabylon het volgende:
Er zijn hier mannen die veel te veel weten over nagels...
tegen het nagelbijtenquote:
klopt, alleen gingen mijn nagels van acryl niet kapot.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:44 schreef Cyntiaa het volgende:
Acryl en Gel moeten beide zeer regelmatig bijgewerkt worden..
ja dat werkt, je bijt eerder een stuk van je tanden af, dan van de acrylquote:Op woensdag 7 april 2010 14:44 schreef skitzin het volgende:
[..]
Hmm.. vraag me nou af of dat echt werkt he.. ik doe dat ook altijd
Ik moest het om de 3 weken bij laten werken, wilde het er fatsoenlijk uitzienquote:Op woensdag 7 april 2010 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
klopt, alleen gingen mijn nagels van acryl niet kapot.
ben er toen alleen mee gestaakt omdat het zo peperduur was.. in de gulden tijd betaalde ik 175 gulden voor het eerste setje en meer dan 75 voor het bijvullen.
Nu is het eerste set 50 euro en bijvullen 20...
en aangezien ik nu eindelijk een vaste baan heb kan ik me die 2 tientjes per 4/6 weken wel permiteren
ik zie alleen mezelf geen acryl nagels nemenquote:Op woensdag 7 april 2010 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja dat werkt, je bijt eerder een stuk van je tanden af, dan van de acryl
gel kreeg ik wel gebeten
TOEN (ten tijde van het nagelbijten) was 4/6 weken prima, maar ik weet niet of mijn nagels sneller zijn gaan groeien nu ik er niet meer aan kluifquote:Op woensdag 7 april 2010 14:48 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik moest het om de 3 weken bij laten werken, wilde het er fatsoenlijk uitzien
je kunt zo ook alleen roze nemen (nagelbed dus), dat heeft mn vriend toen ook gedaan om goed te kunnen plukken aan de snaren van zijn gitaar.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:48 schreef skitzin het volgende:
[..]
ik zie alleen mezelf geen acryl nagels nemen
Hij zit niet toevallig in een rockband tog?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
TOEN (ten tijde van het nagelbijten) was 4/6 weken prima, maar ik weet niet of mijn nagels sneller zijn gaan groeien nu ik er niet meer aan kluif
[..]
je kunt zo ook alleen roze nemen (nagelbed dus), dat heeft mn vriend toen ook gedaan om goed te kunnen plukken aan de snaren van zijn gitaar.
Mijn toenmalige nagel-dame had veel mannelijke gitaristen als klant
tis maar net waar je je voor schaamt
Niet meerquote:Op woensdag 7 april 2010 14:54 schreef skitzin het volgende:
[..]
Hij zit niet toevallig in een rockband tog?
Nee maar ff serieus.. Ik zou echt niet weten of dat wel iets voor mij is
daarnaast zou het misschien niet eens zo iets geks zijn
ik ook maar als het 60 euri's kost blijf je er sneller vanafquote:Op woensdag 7 april 2010 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja dat werkt, je bijt eerder een stuk van je tanden af, dan van de acryl
gel kreeg ik wel gebeten
Hahahaha dat is nog een redenquote:Op woensdag 7 april 2010 15:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook maar als het 60 euri's kost blijf je er sneller vanaf
quote:
dat is minderquote:Op woensdag 7 april 2010 16:18 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Al heel de dag thuis omdat ik ziek ben
jij bent laat begonnenquote:
aaahwquote:Op woensdag 7 april 2010 16:18 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Al heel de dag thuis omdat ik ziek ben
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij bent laat begonnen![]()
[..]
aaahw
kusje en een fruitmandje dan maar
hoorde van mn vriend dat de kleine ook ziekjes was
Gisteren avond geen luier aangedaan met de belofte naar de Mac te gaan als ie droog bleef (ja ja, slecht, maar kinderen reageren nou eenmaal goed op omkopen).
Kleine blijft droog, showt dat aan pa, pa is trots en belooft mac... waarna kleine alles onder kotst nog voordat ze vertrokken zijn
had je kunnen nagaan hoe ziek hij was geweest als ze al naar de mac waren geweest
niet zoveel laterquote:
scheelt wel weer een mac menuquote:[..]
aaahw
kusje en een fruitmandje dan maar
hoorde van mn vriend dat de kleine ook ziekjes was
Gisteren avond geen luier aangedaan met de belofte naar de Mac te gaan als ie droog bleef (ja ja, slecht, maar kinderen reageren nou eenmaal goed op omkopen).
Kleine blijft droog, showt dat aan pa, pa is trots en belooft mac... waarna kleine alles onder kotst nog voordat ze vertrokken zijn
had je kunnen nagaan hoe ziek hij was geweest als ze al naar de mac waren geweest
Hmmmm sauna... lekker..quote:Op woensdag 7 april 2010 16:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, bijna klaar om naar huis te gaan! Even mijn sporttas ophalen, jas pakken en dan bij een vriendin eten. Samen sporten en hup, de sauna in!![]()
En zomerschoentjes aan doen was geen goed ideeBlaar op mijn teen! Auw!
Tot later!
quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 17:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En mij VERSCHRIKKELIJK nieuwsgierig gemaakt
er mocht niemand meequote:
wat en kutwijven zeg!quote:
Ja erg he... nou volgende keer mogen ze ook niet met ons meequote:
verschrikkelijke kutwijvenquote:
hun verdiende loonquote:Op woensdag 7 april 2010 21:30 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ja erg he... nou volgende keer mogen ze ook niet met ons mee
nktcquote:Op woensdag 7 april 2010 21:09 schreef nktc het volgende:
![]()
![]()
Heerlijk zo'n dagje vrij.. Morgen ook nog en vrijdag maar 4 uur!Wat een leven.......
niet bij schilderboyquote:Op woensdag 7 april 2010 22:06 schreef Cyntiaa het volgende:
Evening, Darlings
Zit even met mijn laptop bij de buurjongen, voetbal kijken en zo bezig met zijn huurtoeslag
die had het liever andersom gezienquote:Op woensdag 7 april 2010 22:22 schreef Cyntiaa het volgende:
Nee, niet bij schilderboy, daar zit ik mee op msn
quote:
dat weet je helemaal nog niet zekerquote:Op woensdag 7 april 2010 23:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
mja ik ga proberen te slapen.... wordt lange dag en korte nacht (neen geen sex) morgen.... vrijdag weer vroeg op mja heb brak zijn wel voor over =)
je hebt haar sms gelezen denk niet dat het zo vlot gaat lopenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat weet je helemaal nog niet zeker
ja ikquote:
ga ik zeker nog wel doen die serie lijkt me geweldigquote:Op donderdag 8 april 2010 07:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga downloaden. Echt! Veronica laat grote stukken weg.
Super film!quote:Op woensdag 7 april 2010 23:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
how to train your dragon is cooool
en 2e date morgen
zie je je brengt hem helemaal van slagquote:Op donderdag 8 april 2010 10:25 schreef Cyntiaa het volgende:
Nee, hij was het vergeten dus moest hij dat vanmorgen voor werktijd doen...
Hij was gister aan het klussen geweest bij zijn ouders. Wel een familieman dusquote:Op donderdag 8 april 2010 10:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zie je je brengt hem helemaal van slag
wij zijn ook naar imax geweestquote:Op donderdag 8 april 2010 10:43 schreef skitzin het volgende:
[..]
Super film!
Afgelopen weekend in 3d imax gezien
als ik mij om 15uur niet wat beter voel niets, anders naar utrechtquote:Op donderdag 8 april 2010 10:56 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hij was gister aan het klussen geweest bij zijn ouders. Wel een familieman dus![]()
Heb hem gesmst dat we anders altijd een drankje kunnen doen dit weekend, wie weet pakt dat goed uit![]()
Jullie nog leuke plannen vandaag? Ik ben aan het werk, vanavond heb ik school en ga ik een wijntje doen in Popfront. Bij onze bass spelende dame.
Vanmiddag werken, en denken wat ik vanavond ga etenquote:Op donderdag 8 april 2010 10:56 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hij was gister aan het klussen geweest bij zijn ouders. Wel een familieman dus![]()
Heb hem gesmst dat we anders altijd een drankje kunnen doen dit weekend, wie weet pakt dat goed uit![]()
Jullie nog leuke plannen vandaag? Ik ben aan het werk, vanavond heb ik school en ga ik een wijntje doen in Popfront. Bij onze bass spelende dame.
bleh.. verslagen makenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zometeen mn bed uit en dan een hele boel verslagen makenstond eigk gisteren op de planning maar toen moest ik dringend kz'en
sure blame mequote:Op donderdag 8 april 2010 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zometeen mn bed uit en dan een hele boel verslagen makenstond eigk gisteren op de planning maar toen moest ik dringend kz'en
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sure blame medan geef ik jou de schuld dat ik last van mijn keel heb.... jij zei ja en toen zat ik op een zonneloos terrasje met en blouse met een lage insnede bij de borst
Ik ook, maar ik heb niemand om de schuld te gevenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
edit: ben ook snikverkouden
die blouse staat me idd goedquote:Op donderdag 8 april 2010 11:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
edit: ben ook snikverkouden
neem mij maar hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 11:38 schreef skitzin het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb niemand om de schuld te geven
* Knuffelzacht maakt see-throughquote:Op donderdag 8 april 2010 12:02 schreef see-through het volgende:
Hallo lekkere bi-seksuelen!
Damn wat ben ik kapot!
Beetje veel wijn gedronken, bij Martijn Knip bijna een hele fles en in popfront 2 flessen waarvan de 3e nog aangebroken werd..... bwuaahhhhquote:
Cute!quote:Op donderdag 8 april 2010 12:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht maakt see-through
Ah je bent bij Martijn wezen buurtenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:08 schreef see-through het volgende:
[..]
Beetje veel wijn gedronken, bij Martijn Knip bijna een hele fles en in popfront 2 flessen waarvan de 3e nog aangebroken werd..... bwuaahhhh
[..]
Cute!![]()
Thanks
niet teveel wijn drinkenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:22 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ah je bent bij Martijn wezen buurtenZodra het weer opknapt ga ik hem ook even smsen, wijntje op de boot doen
het regent gekquote:Op donderdag 8 april 2010 12:59 schreef skitzin het volgende:
Hmmmm... lekker op de boot met dit weer
Goed idee!
Hier in Hoofddorp schijnt ze zon en is het heerlijk weerquote:
Als je dit keer maar niet mij de schuld geeft als je verkouden bentquote:Op donderdag 8 april 2010 13:03 schreef littledrummergirl het volgende:
in rotterrrrdam ook![]()
miss zo nog maar eens een terras poging doen, schijt aan verslagen
moet tot 18 uur werken maar daarna kan het wel ffquote:Op donderdag 8 april 2010 13:03 schreef littledrummergirl het volgende:
in rotterrrrdam ook![]()
miss zo nog maar eens een terras poging doen, schijt aan verslagen
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
moet tot 18 uur werken maar daarna kan het wel ff
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:10 schreef skitzin het volgende:
[..]
Als je dit keer maar niet mij de schuld geeft als je verkouden bent
zieke mensen horen in bed, hup stuk tuigquote:Op donderdag 8 april 2010 13:37 schreef VorteXxX het volgende:
GOEEEEEDEMIDDAG!!!!!!!
Eej LDG ga je verslagen maken
Ik lig in bedquote:Op donderdag 8 april 2010 13:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zieke mensen horen in bed, hup stuk tuig
en beschuitjes, slappe thee en een sapje?quote:
Neequote:Op donderdag 8 april 2010 13:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en beschuitjes, slappe thee en een sapje?
De horrorquote:Op donderdag 8 april 2010 13:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en beschuitjes, slappe thee en een sapje?
een biertje op t terras kun je krijgenquote:Op donderdag 8 april 2010 13:42 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Neeik wacht tot jij langs komt in je zuster outfit en dat voor mij regelt
ja iddquote:
en daarom haat ik het feit dat ik zo'n visualiserend vermogen hebquote:Op donderdag 8 april 2010 13:42 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Neeik wacht tot jij langs komt in je zuster outfit en dat voor mij regelt
thnx mopquote:Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en daarom haat ik het feit dat ik zo'n visualiserend vermogen heb
graag gedaan schatquote:
en het is jequote:Op donderdag 8 april 2010 14:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
graag gedaan schat
ik weet nog steeds niet of ik wel of niet naar utrecht ga.... voel me echt zo slap als een vaatdoek... aan andere kant wie weet doet het er ff eropuit juist goed.... dillema's
laat dat de zuster maar niet horenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:13 schreef VorteXxX het volgende:
Ik ga zo maar es een pintske pakken in der stad
dat gaan we nog onderzoeken of het mijnquote:Op donderdag 8 april 2010 14:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en het is jedaar ga je je vast beter door voelen
komt goedquote:Op donderdag 8 april 2010 14:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat gaan we nog onderzoeken of het mijnis
have fun in stad
is da officieel vandaag?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
komt goed![]()
en n mens kan nooit genoeg terrasjes pikkendus ik ga me wel vermaken, happy birthday to meeeeeee
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 8 april 2010 14:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
komt goed![]()
en n mens kan nooit genoeg terrasjes pikkendus ik ga me wel vermaken, happy birthday to meeeeeee
feli ldgquote:Op donderdag 8 april 2010 14:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
komt goed![]()
gewoon gaanquote:Op donderdag 8 april 2010 14:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
weet nog steeds niet wat ik moet doen... wel of niet naar utrecht
ga gewoonquote:Op donderdag 8 april 2010 14:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
weet nog steeds niet wat ik moet doen... wel of niet naar utrecht
gefeliciteeeeerdquote:Op donderdag 8 april 2010 14:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
komt goed![]()
cutequote:Op donderdag 8 april 2010 15:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
Kztje gaat onder dwang naar utrecht
had meisje smsje gestuurd van van hoe erg vind je het als ik brak bij je op de bank hang? bne zo slap als een vaat doek maar wil je wel zien
reply
BANKHANGEN!!
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
Kztje gaat onder dwang naar utrecht
had meisje smsje gestuurd van van hoe erg vind je het als ik brak bij je op de bank hang? bne zo slap als een vaat doek maar wil je wel zien
reply
BANKHANGEN!!
lekker toch?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo ben nu bij sanne en ze is aan het koken, mag niet helpen, kreeg laptop in handen geduwd
vrouw naar mijn hartquote:
dat is lief van d'rquote:Op donderdag 8 april 2010 18:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo ben nu bij sanne en ze is aan het koken, mag niet helpen, kreeg laptop in handen geduwd
je typt te snelquote:Op donderdag 8 april 2010 18:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja alleen irriteer ik mij aan haar laptop... rete traagof typ ik te snel
maar lief is het wel
smakelijk knuffelquote:
wat is ze aan het koken dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
whehehequote:
amateurquote:Op donderdag 8 april 2010 19:35 schreef VorteXxX het volgende:
Ik heb niet eens een kadotje voor je gekochtik ging nog wel zoeken daarom was ik iets later
had niemand door joh, spelbrekerquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben zoooooo jarig
en wijn is liev
geef d'r een fles wijnquote:Op donderdag 8 april 2010 19:35 schreef VorteXxX het volgende:
Ik heb niet eens een kadotje voor je gekochtik ging nog wel zoeken daarom was ik iets later
ze hoeft hem vandaag niet meer leeg te makenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:41 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ze heeft alweer genoeg wijn op voor vandaag
zoete witte wijnquote:Op donderdag 8 april 2010 19:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben zoooooo jarig
en wijn is liev
jij wil ook dronken wordenquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:41 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ze heeft alweer genoeg wijn op voor vandaag
ik heb een feestjequote:
daarom gewoon door drinkenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
but but but.... it's my party
cyn komt ook meevieren met jequote:Op donderdag 8 april 2010 19:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb een feestjegeloof ik
er is altijd ruimte in mn bedquote:Op donderdag 8 april 2010 19:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
cyn komt ook meevieren met je
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er is altijd ruimte in mn bed
En bij deze laat ik jullie ook weer in de steek... Voor eventjes!quote:Op donderdag 8 april 2010 20:06 schreef Cyntiaa het volgende:
Feeestjeeee!!!
feest ze cynquote:Op donderdag 8 april 2010 20:17 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
En bij deze laat ik jullie ook weer in de steek... Voor eventjes!
Later, Darlings!
Om thee te drinken zeker?quote:Op donderdag 8 april 2010 19:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
er is altijd ruimte in mn bed
geef je nummer maarquote:Op donderdag 8 april 2010 23:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik ook nog niet maar ga zo maar wel afsluiten
wie wil mij om 6uur wakker bellen?
trusten Knuffelquote:
en jij ook Cynquote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik kreeg gisteren een kaartje van twee topwijven
Oh, en waarom zie ik nog maar zo weinig mensen van hier bij mijn club
http://forum.fok.nl/topic/1439473
TJquote:
Omdat niet iedereen toegang heeft?quote:Op vrijdag 9 april 2010 07:30 schreef stbabylon het volgende:
Ik kreeg gisteren een kaartje van twee topwijven
Oh, en waarom zie ik nog maar zo weinig mensen van hier bij mijn club
http://forum.fok.nl/topic/1439473
en niet alleen aan je schilder-boyquote:Op vrijdag 9 april 2010 08:37 schreef Cyntiaa het volgende:
'Morning iedereen!
Stiekem toch even mijn toeter laten klinken voor schilder-boy
Wat is er, moet ik ook ff naar jou toeteren?quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en niet alleen aan je schilder-boy
kom maarquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:12 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wat is er, moet ik ook ff naar jou toeteren?
liever nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:12 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wat is er, moet ik ook ff naar jou toeteren?
quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:17 schreef Cyntiaa het volgende:Ik kan nu in KPD maar moet wachten tot ik vanavond thuis ben
@ TJD - *TOET*TOET*
Mijn club is nog veilig (geen garantie voor de toekomst)quote:Op vrijdag 9 april 2010 09:17 schreef Cyntiaa het volgende:Ik kan nu in KPD maar moet wachten tot ik vanavond thuis ben
@ TJD - *TOET*TOET*
Maar het komt dan wel mooi bij mijn internet geschiedenis te staanquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn club is nog veilig (geen garantie voor de toekomst)
Truequote:Op vrijdag 9 april 2010 09:38 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Maar het komt dan wel mooi bij mijn internet geschiedenis te staan
of juist welquote:Op vrijdag 9 april 2010 09:50 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat vind onze ICT-er vast niet zo leuk, haha!
zolang hij geen toegang vraagt nietquote:
Huh?quote:
Ik gok erop dat zij hem de schuld er van geeft dat ze nu koppijn heeft, terwijl ze toch echt zelf al die drank naar binnen heeft gegooidquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:12 schreef nktc het volgende:
Whoehoe... Maandag begint mijn leukste (oud) collega weer op het werk! Eindelijk weer wat gezelligheid op het werk.......
En LDG, das niet goed dat het dood moet, wat is er gebeurt?
GMTAquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gok erop dat zij hem de schuld er van geeft dat ze nu koppijn heeft, terwijl ze toch echt zelf al die drank naar binnen heeft gegooid
hij houdt me wakker terwijl ik wil uitslapenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik gok erop dat zij hem de schuld er van geeft dat ze nu koppijn heeft, terwijl ze toch echt zelf al die drank naar binnen heeft gegooid
Haha, ja dan is het haar eigen schuldquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, hij is blijven batsenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij houdt me wakker terwijl ik wil uitslapen
niet eensquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah, hij is blijven batsen
Ook eigen schuld.
voor t laatst jaquote:
Aah, ik wil ook een logee. Dat is gezellig, samen slapen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
voor t laatst jairritant stuitergastje brr
niet eens wezen batsenquote:
Ja, ga dan niet bij elkaar in bed liggen vind ik. Lekker zinloos enzo.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:30 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Bij mij is het 99% van de tijd gewoon samen slapen
nja ik nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:31 schreef littledrummergirl het volgende:
dat van dat belabbert zijn neem ik terug
Waarom is dat zinloos? We hebben nog 1% over hé..quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, ga dan niet bij elkaar in bed liggen vind ik. Lekker zinloos enzo.
Zelfs al lig je elke nacht bij iemand in bed, zou dat nog betekenen dat je maar 3,6x per jaar seks hebt...quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:34 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Waarom is dat zinloos? We hebben nog 1% over hé..![]()
Hap..Hap..
bij mij gelukkig nietquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:30 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Bij mij is het 99% van de tijd gewoon samen slapen
Je weet mijn standpunt toch?quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelfs al lig je elke nacht bij iemand in bed, zou dat nog betekenen dat je maar 3,6x per jaar seks hebt...
die ,6 doet het helemaalquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelfs al lig je elke nacht bij iemand in bed, zou dat nog betekenen dat je maar 3,6x per jaar seks hebt...
Eigenlijk ,65quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |