dat is lief van d'rquote:Op donderdag 8 april 2010 18:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo ben nu bij sanne en ze is aan het koken, mag niet helpen, kreeg laptop in handen geduwd
je typt te snelquote:Op donderdag 8 april 2010 18:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
ja alleen irriteer ik mij aan haar laptop... rete traagof typ ik te snel
maar lief is het wel
smakelijk knuffelquote:
wat is ze aan het koken dan?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo ben nu bij sanne en ze is aan het koken, mag niet helpen, kreeg laptop in handen geduwd
whehehequote:
amateurquote:Op donderdag 8 april 2010 19:35 schreef VorteXxX het volgende:
Ik heb niet eens een kadotje voor je gekochtik ging nog wel zoeken daarom was ik iets later
had niemand door joh, spelbrekerquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben zoooooo jarig
en wijn is liev
geef d'r een fles wijnquote:Op donderdag 8 april 2010 19:35 schreef VorteXxX het volgende:
Ik heb niet eens een kadotje voor je gekochtik ging nog wel zoeken daarom was ik iets later
ze hoeft hem vandaag niet meer leeg te makenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:41 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ze heeft alweer genoeg wijn op voor vandaag
zoete witte wijnquote:Op donderdag 8 april 2010 19:32 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ben zoooooo jarig
en wijn is liev
jij wil ook dronken wordenquote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:41 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ze heeft alweer genoeg wijn op voor vandaag
ik heb een feestjequote:
daarom gewoon door drinkenquote:Op donderdag 8 april 2010 19:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
but but but.... it's my party
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |