laat dat de zuster maar niet horenquote:Op donderdag 8 april 2010 14:13 schreef VorteXxX het volgende:
Ik ga zo maar es een pintske pakken in der stad
dat gaan we nog onderzoeken of het mijnquote:Op donderdag 8 april 2010 14:10 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en het is jedaar ga je je vast beter door voelen
komt goedquote:Op donderdag 8 april 2010 14:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dat gaan we nog onderzoeken of het mijnis
have fun in stad
is da officieel vandaag?quote:Op donderdag 8 april 2010 14:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
komt goed![]()
en n mens kan nooit genoeg terrasjes pikkendus ik ga me wel vermaken, happy birthday to meeeeeee
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 8 april 2010 14:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
komt goed![]()
en n mens kan nooit genoeg terrasjes pikkendus ik ga me wel vermaken, happy birthday to meeeeeee
feli ldgquote:Op donderdag 8 april 2010 14:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
komt goed![]()
gewoon gaanquote:Op donderdag 8 april 2010 14:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
weet nog steeds niet wat ik moet doen... wel of niet naar utrecht
ga gewoonquote:Op donderdag 8 april 2010 14:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
weet nog steeds niet wat ik moet doen... wel of niet naar utrecht
gefeliciteeeeerdquote:Op donderdag 8 april 2010 14:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
komt goed![]()
cutequote:Op donderdag 8 april 2010 15:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
Kztje gaat onder dwang naar utrecht
had meisje smsje gestuurd van van hoe erg vind je het als ik brak bij je op de bank hang? bne zo slap als een vaat doek maar wil je wel zien
reply
BANKHANGEN!!
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
Kztje gaat onder dwang naar utrecht
had meisje smsje gestuurd van van hoe erg vind je het als ik brak bij je op de bank hang? bne zo slap als een vaat doek maar wil je wel zien
reply
BANKHANGEN!!
lekker toch?quote:Op donderdag 8 april 2010 18:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
zooo ben nu bij sanne en ze is aan het koken, mag niet helpen, kreeg laptop in handen geduwd
vrouw naar mijn hartquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |