Ik weet niets over nagels.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:43 schreef stbabylon het volgende:
Er zijn hier mannen die veel te veel weten over nagels...
vortexquote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 13:43 schreef stbabylon het volgende:
Er zijn hier mannen die veel te veel weten over nagels...
tegen het nagelbijtenquote:
klopt, alleen gingen mijn nagels van acryl niet kapot.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:44 schreef Cyntiaa het volgende:
Acryl en Gel moeten beide zeer regelmatig bijgewerkt worden..
ja dat werkt, je bijt eerder een stuk van je tanden af, dan van de acrylquote:Op woensdag 7 april 2010 14:44 schreef skitzin het volgende:
[..]
Hmm.. vraag me nou af of dat echt werkt he.. ik doe dat ook altijd
Ik moest het om de 3 weken bij laten werken, wilde het er fatsoenlijk uitzienquote:Op woensdag 7 april 2010 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
klopt, alleen gingen mijn nagels van acryl niet kapot.
ben er toen alleen mee gestaakt omdat het zo peperduur was.. in de gulden tijd betaalde ik 175 gulden voor het eerste setje en meer dan 75 voor het bijvullen.
Nu is het eerste set 50 euro en bijvullen 20...
en aangezien ik nu eindelijk een vaste baan heb kan ik me die 2 tientjes per 4/6 weken wel permiteren
ik zie alleen mezelf geen acryl nagels nemenquote:Op woensdag 7 april 2010 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja dat werkt, je bijt eerder een stuk van je tanden af, dan van de acryl
gel kreeg ik wel gebeten
TOEN (ten tijde van het nagelbijten) was 4/6 weken prima, maar ik weet niet of mijn nagels sneller zijn gaan groeien nu ik er niet meer aan kluifquote:Op woensdag 7 april 2010 14:48 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik moest het om de 3 weken bij laten werken, wilde het er fatsoenlijk uitzien
je kunt zo ook alleen roze nemen (nagelbed dus), dat heeft mn vriend toen ook gedaan om goed te kunnen plukken aan de snaren van zijn gitaar.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:48 schreef skitzin het volgende:
[..]
ik zie alleen mezelf geen acryl nagels nemen
Hij zit niet toevallig in een rockband tog?quote:Op woensdag 7 april 2010 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
TOEN (ten tijde van het nagelbijten) was 4/6 weken prima, maar ik weet niet of mijn nagels sneller zijn gaan groeien nu ik er niet meer aan kluif
[..]
je kunt zo ook alleen roze nemen (nagelbed dus), dat heeft mn vriend toen ook gedaan om goed te kunnen plukken aan de snaren van zijn gitaar.
Mijn toenmalige nagel-dame had veel mannelijke gitaristen als klant
tis maar net waar je je voor schaamt
Niet meerquote:Op woensdag 7 april 2010 14:54 schreef skitzin het volgende:
[..]
Hij zit niet toevallig in een rockband tog?
Nee maar ff serieus.. Ik zou echt niet weten of dat wel iets voor mij is
daarnaast zou het misschien niet eens zo iets geks zijn
ik ook maar als het 60 euri's kost blijf je er sneller vanafquote:Op woensdag 7 april 2010 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja dat werkt, je bijt eerder een stuk van je tanden af, dan van de acryl
gel kreeg ik wel gebeten
Hahahaha dat is nog een redenquote:Op woensdag 7 april 2010 15:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook maar als het 60 euri's kost blijf je er sneller vanaf
quote:
dat is minderquote:Op woensdag 7 april 2010 16:18 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Al heel de dag thuis omdat ik ziek ben
jij bent laat begonnenquote:
aaahwquote:Op woensdag 7 april 2010 16:18 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Al heel de dag thuis omdat ik ziek ben
quote:Op woensdag 7 april 2010 16:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij bent laat begonnen![]()
[..]
aaahw
kusje en een fruitmandje dan maar
hoorde van mn vriend dat de kleine ook ziekjes was
Gisteren avond geen luier aangedaan met de belofte naar de Mac te gaan als ie droog bleef (ja ja, slecht, maar kinderen reageren nou eenmaal goed op omkopen).
Kleine blijft droog, showt dat aan pa, pa is trots en belooft mac... waarna kleine alles onder kotst nog voordat ze vertrokken zijn
had je kunnen nagaan hoe ziek hij was geweest als ze al naar de mac waren geweest
niet zoveel laterquote:
scheelt wel weer een mac menuquote:[..]
aaahw
kusje en een fruitmandje dan maar
hoorde van mn vriend dat de kleine ook ziekjes was
Gisteren avond geen luier aangedaan met de belofte naar de Mac te gaan als ie droog bleef (ja ja, slecht, maar kinderen reageren nou eenmaal goed op omkopen).
Kleine blijft droog, showt dat aan pa, pa is trots en belooft mac... waarna kleine alles onder kotst nog voordat ze vertrokken zijn
had je kunnen nagaan hoe ziek hij was geweest als ze al naar de mac waren geweest
Hmmmm sauna... lekker..quote:Op woensdag 7 april 2010 16:48 schreef Cyntiaa het volgende:
Zo, bijna klaar om naar huis te gaan! Even mijn sporttas ophalen, jas pakken en dan bij een vriendin eten. Samen sporten en hup, de sauna in!![]()
En zomerschoentjes aan doen was geen goed ideeBlaar op mijn teen! Auw!
Tot later!
quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 17:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En mij VERSCHRIKKELIJK nieuwsgierig gemaakt
er mocht niemand meequote:
wat en kutwijven zeg!quote:
Ja erg he... nou volgende keer mogen ze ook niet met ons meequote:
verschrikkelijke kutwijvenquote:
hun verdiende loonquote:Op woensdag 7 april 2010 21:30 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Ja erg he... nou volgende keer mogen ze ook niet met ons mee
nktcquote:Op woensdag 7 april 2010 21:09 schreef nktc het volgende:
![]()
![]()
Heerlijk zo'n dagje vrij.. Morgen ook nog en vrijdag maar 4 uur!Wat een leven.......
niet bij schilderboyquote:Op woensdag 7 april 2010 22:06 schreef Cyntiaa het volgende:
Evening, Darlings
Zit even met mijn laptop bij de buurjongen, voetbal kijken en zo bezig met zijn huurtoeslag
die had het liever andersom gezienquote:Op woensdag 7 april 2010 22:22 schreef Cyntiaa het volgende:
Nee, niet bij schilderboy, daar zit ik mee op msn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |