quote:
dat weet je helemaal nog niet zekerquote:Op woensdag 7 april 2010 23:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
mja ik ga proberen te slapen.... wordt lange dag en korte nacht (neen geen sex) morgen.... vrijdag weer vroeg op mja heb brak zijn wel voor over =)
je hebt haar sms gelezen denk niet dat het zo vlot gaat lopenquote:Op woensdag 7 april 2010 23:34 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat weet je helemaal nog niet zeker
ja ikquote:
ga ik zeker nog wel doen die serie lijkt me geweldigquote:Op donderdag 8 april 2010 07:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga downloaden. Echt! Veronica laat grote stukken weg.
Super film!quote:Op woensdag 7 april 2010 23:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
how to train your dragon is cooool
en 2e date morgen
zie je je brengt hem helemaal van slagquote:Op donderdag 8 april 2010 10:25 schreef Cyntiaa het volgende:
Nee, hij was het vergeten dus moest hij dat vanmorgen voor werktijd doen...
Hij was gister aan het klussen geweest bij zijn ouders. Wel een familieman dusquote:Op donderdag 8 april 2010 10:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
zie je je brengt hem helemaal van slag
wij zijn ook naar imax geweestquote:Op donderdag 8 april 2010 10:43 schreef skitzin het volgende:
[..]
Super film!
Afgelopen weekend in 3d imax gezien
als ik mij om 15uur niet wat beter voel niets, anders naar utrechtquote:Op donderdag 8 april 2010 10:56 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hij was gister aan het klussen geweest bij zijn ouders. Wel een familieman dus![]()
Heb hem gesmst dat we anders altijd een drankje kunnen doen dit weekend, wie weet pakt dat goed uit![]()
Jullie nog leuke plannen vandaag? Ik ben aan het werk, vanavond heb ik school en ga ik een wijntje doen in Popfront. Bij onze bass spelende dame.
Vanmiddag werken, en denken wat ik vanavond ga etenquote:Op donderdag 8 april 2010 10:56 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hij was gister aan het klussen geweest bij zijn ouders. Wel een familieman dus![]()
Heb hem gesmst dat we anders altijd een drankje kunnen doen dit weekend, wie weet pakt dat goed uit![]()
Jullie nog leuke plannen vandaag? Ik ben aan het werk, vanavond heb ik school en ga ik een wijntje doen in Popfront. Bij onze bass spelende dame.
bleh.. verslagen makenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zometeen mn bed uit en dan een hele boel verslagen makenstond eigk gisteren op de planning maar toen moest ik dringend kz'en
sure blame mequote:Op donderdag 8 april 2010 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zometeen mn bed uit en dan een hele boel verslagen makenstond eigk gisteren op de planning maar toen moest ik dringend kz'en
quote:Op donderdag 8 april 2010 11:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
sure blame medan geef ik jou de schuld dat ik last van mijn keel heb.... jij zei ja en toen zat ik op een zonneloos terrasje met en blouse met een lage insnede bij de borst
Ik ook, maar ik heb niemand om de schuld te gevenquote:Op donderdag 8 april 2010 11:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
edit: ben ook snikverkouden
die blouse staat me idd goedquote:Op donderdag 8 april 2010 11:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
edit: ben ook snikverkouden
neem mij maar hoorquote:Op donderdag 8 april 2010 11:38 schreef skitzin het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb niemand om de schuld te geven
* Knuffelzacht maakt see-throughquote:Op donderdag 8 april 2010 12:02 schreef see-through het volgende:
Hallo lekkere bi-seksuelen!
Damn wat ben ik kapot!
Beetje veel wijn gedronken, bij Martijn Knip bijna een hele fles en in popfront 2 flessen waarvan de 3e nog aangebroken werd..... bwuaahhhhquote:
Cute!quote:Op donderdag 8 april 2010 12:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht maakt see-through
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |