Ah je bent bij Martijn wezen buurtenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:08 schreef see-through het volgende:
[..]
Beetje veel wijn gedronken, bij Martijn Knip bijna een hele fles en in popfront 2 flessen waarvan de 3e nog aangebroken werd..... bwuaahhhh
[..]
Cute!![]()
Thanks
niet teveel wijn drinkenquote:Op donderdag 8 april 2010 12:22 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ah je bent bij Martijn wezen buurtenZodra het weer opknapt ga ik hem ook even smsen, wijntje op de boot doen
het regent gekquote:Op donderdag 8 april 2010 12:59 schreef skitzin het volgende:
Hmmmm... lekker op de boot met dit weer
Goed idee!
Hier in Hoofddorp schijnt ze zon en is het heerlijk weerquote:
Als je dit keer maar niet mij de schuld geeft als je verkouden bentquote:Op donderdag 8 april 2010 13:03 schreef littledrummergirl het volgende:
in rotterrrrdam ook![]()
miss zo nog maar eens een terras poging doen, schijt aan verslagen
moet tot 18 uur werken maar daarna kan het wel ffquote:Op donderdag 8 april 2010 13:03 schreef littledrummergirl het volgende:
in rotterrrrdam ook![]()
miss zo nog maar eens een terras poging doen, schijt aan verslagen
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:12 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
moet tot 18 uur werken maar daarna kan het wel ff
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:10 schreef skitzin het volgende:
[..]
Als je dit keer maar niet mij de schuld geeft als je verkouden bent
zieke mensen horen in bed, hup stuk tuigquote:Op donderdag 8 april 2010 13:37 schreef VorteXxX het volgende:
GOEEEEEDEMIDDAG!!!!!!!
Eej LDG ga je verslagen maken
Ik lig in bedquote:Op donderdag 8 april 2010 13:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zieke mensen horen in bed, hup stuk tuig
en beschuitjes, slappe thee en een sapje?quote:
Neequote:Op donderdag 8 april 2010 13:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en beschuitjes, slappe thee en een sapje?
De horrorquote:Op donderdag 8 april 2010 13:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en beschuitjes, slappe thee en een sapje?
een biertje op t terras kun je krijgenquote:Op donderdag 8 april 2010 13:42 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Neeik wacht tot jij langs komt in je zuster outfit en dat voor mij regelt
ja iddquote:
en daarom haat ik het feit dat ik zo'n visualiserend vermogen hebquote:Op donderdag 8 april 2010 13:42 schreef VorteXxX het volgende:
[..]
Neeik wacht tot jij langs komt in je zuster outfit en dat voor mij regelt
thnx mopquote:Op donderdag 8 april 2010 14:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en daarom haat ik het feit dat ik zo'n visualiserend vermogen heb
graag gedaan schatquote:
en het is jequote:Op donderdag 8 april 2010 14:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
graag gedaan schat
ik weet nog steeds niet of ik wel of niet naar utrecht ga.... voel me echt zo slap als een vaatdoek... aan andere kant wie weet doet het er ff eropuit juist goed.... dillema's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |