Realm: Aggramarquote:Windigo Aphrodyte-(A)- Paladin (75)
quote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
Realm: Anachronosquote:
Realm: Aszunequote:Sanakthe Sanakthe-(H)- Warlock (80)
Realm: Azjol-Nerubquote:
Realm: Balnazzarquote:
Realm: Bladefistquote:MarkyB. Xtype-(A)- Death Knight (80)
Realm: Blade's Edgequote:
quote:Maraca Dolera - ?? - ??
Realm: Boulderfistquote:Hypertje Uxormortuus - ?? - ??
quote:
Realm: Chromaggusquote:AlwaysHappy Alwayshappy - ?? - ??
Realm: Darksorrowquote:
Realm: Draenorquote:
Realm: Executusquote:Nachtraaf Nachtschaduw-(H)- Warlock (80) Nachtraaf-(H)- Rogue (80) Nachtgier-(H)- Warrior (80) Nachtarend-(H)- Death Knight (80) Nachtwinter-(H)- Mage (80) Nachtvalk-(H)- Hunter (80) Nachthavik-(H)- Priest (76) Nachtbuizerd-(H)- Paladin (80)
Realm: Emerald Dreamquote:Hanstin Éládor -(A)- Fury Warrior (80)
quote:
quote:
Realm: Emerissquote:
Realm: Frostmanequote:
quote:
Realm: Grim Batolquote:Knoflook Runetusk -(H)- Shaman
Realm: Hellfirequote:
Realm: Karazhanquote:
Realm: Khadgarquote:
quote:
quote:Hansch Kaenargh-(H)- Paladin (80) Kadavúrial-(H)- Death Knight Tharsolas-(H)- Rogue Morbithos-(H)- Priest
Realm: Outlandquote:
Realm: Nordrassilquote:
Realm: Ragnarosquote:
Realm: Ravenholdtquote:
Realm: Shattered Hallsquote:Lifeblind Lifeblind-(A)- Paladin (80)
Realm: Spinebreakerquote:
Realm: Tarren Millquote:HSG-BOMBER Hiir-(H)- Shaman
Realm: The Sha'tarquote:MarkyB. Megamíndy-(A)- Death Knight
Realm: Turalyonquote:Windigo Shelai-(A)- Hunter (50)
Realm: Twilight's Hammerquote:
quote:Joyvke [url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twilight's+Hammer&cn=Shenarea[/url]-(A)- Priest
Realm: Xaviusquote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe: De openingspost is hier te vinden.quote:Windigo Svbrosa-(A)- Mage (69)
plan voortaan je vrije dagen wat anders ipv op maintenance morningquote:Op woensdag 7 april 2010 08:33 schreef leeell het volgende:
Tvp
en natuurlijk, op mijn vrije ochtend is het maintenance
quote:
behalve dan dat ik geen enige zeggenschap daarin hebquote:Op woensdag 7 april 2010 08:51 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
plan voortaan je vrije dagen wat anders ipv op maintenance morning
al nieuws bekent over de eerste serie class changes?
Serieusquote:Op woensdag 7 april 2010 08:54 schreef leeell het volgende:
[..]
behalve dan dat ik geen enige zeggenschap daarin heb![]()
en ja van de Warrior weet ik het
alle Attacks On next Swing zijn weg maar instant en Rage word gebalanceerd (red energy bar dus)
ja kijk , ze gaan het zo veranderen dat het bijna zo word als energy omdat rage gewoonweg niet goed werktquote:
hmm dacht dat het niet een red energy bar zou worden.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:01 schreef leeell het volgende:
[..]
ja kijk , ze gaan het zo veranderen dat het bijna zo word als energy omdat rage gewoonweg niet goed werkt
vb: Warriors die expres slechtere gear nemen, vooral op lagere levels omdat ze anders helemaal niet geraakt worden (niet geraakt worden = geen rage)
hmm, zat gister in een (flamequote:Op woensdag 7 april 2010 09:09 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
hmm dacht dat het niet een red energy bar zou worden.
normal hit MH(mainhand) = 50% rage
normal hit OF(offhand) = 25% rage.
crit = 200% rage
dat is alles wat ik me even herinner. kan er naast zitten. het stond op mmo-champion front page.
jaa, dat zei iedereen al, gewoon rage naar 100 cappen en dan 3x instant cleaven met crit en en de talent van cleavequote:Op woensdag 7 april 2010 09:22 schreef Zeroku het volgende:
Instant cleave. Daar doe ik atm al fucking veel damage mee. Gaat nog leuk worden dan.
miss dat het meer rage gaat kosten om te compenseren dat het instant is.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:22 schreef Zeroku het volgende:
Instant cleave. Daar doe ik atm al fucking veel damage mee. Gaat nog leuk worden dan.
Mja, zullen ze ook wel weer wat op vinden. Maar het wordt wel eens tijd dat warriors eens niet zo generfed wordenquote:Op woensdag 7 april 2010 09:24 schreef leeell het volgende:
[..]
jaa, dat zei iedereen al, gewoon rage naar 100 cappen en dan 3x instant cleaven met crit en en de talent van cleave
ja, minimaal 10 met minimum damage en dan up to 30 rage max dus alsnog 3 x met 'volle kracht'quote:Op woensdag 7 april 2010 09:25 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
miss dat het meer rage gaat kosten om te compenseren dat het instant is.
lol heb maandag ook de sunwell geprobeert met een pug maar dat ging ook goed fout. bij felmyst hebben we anderhalf uur gewipedquote:Op woensdag 7 april 2010 09:14 schreef lifeblind het volgende:
TVP dan maar.
Gisteren op Sunwell Plateau een eker of 4 gewiped... in 't eerste gedeelte. Blijkbaar vonden mensen 't leuk om de hele ruimte te pullen... ja ook al ben je dan met 15 lvl 80's, dan gaat 't toch mis op een gegeven moment als je de halve instance om je heen hebt staan
Nooit gedaan hoor, maar is die zo moeilijk? En waarom is die zo populair, ik zie hem regelmatig op de trade voorbij komen.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:31 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
lol heb maandag ook de sunwell geprobeert met een pug maar dat ging ook goed fout. bij felmyst hebben we anderhalf uur gewiped.
achievement enzo waarschijnlijk. felmyst is nieteens de meest moeilijke, maar het is setup dependant. je moet een aantal priests hebben die mass dispell doen op de raid. ivm de poison die de raid soms krijgt. felmyst was toendertijd nog 1 van de makkelijkerequote:Op woensdag 7 april 2010 09:38 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Nooit gedaan hoor, maar is die zo moeilijk? En waarom is die zo populair, ik zie hem regelmatig op de trade voorbij komen.
Het was voor WotLK de moeilijkste raid, zeg maar wat nu ICC is, was vroeger Sunwell Plateau (oftewel: endgame content voor TBC uitbreiding).quote:Op woensdag 7 april 2010 09:38 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Nooit gedaan hoor, maar is die zo moeilijk? En waarom is die zo populair, ik zie hem regelmatig op de trade voorbij komen.
sunwell was toen wel end-game, maar de moeilijkheidsgraad lag VEEL hoger dan bij icc. waar je icc kan puggen, kon dat totaal niet in sunwell. zelfs de trash was een uitdaging omdat ze mensen bijna 1shotten. het was wel leuk bedacht. er was 1 mod die patrolled en als je die aggroed loopt die naar de andere groepen toe zodat die ook aggroed zijn op de raid. daarom moest die supersnel killed wordenquote:Op woensdag 7 april 2010 10:00 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Het was voor WotLK de moeilijkste raid, zeg maar wat nu ICC is, was vroeger Sunwell Plateau (oftewel: endgame content voor TBC uitbreiding).
Ik heb 'm zelf nog nooit gedaan, ben pas actief gaan spelen op de blizzard servers toen WotLK bijna uitkwam.
Had Sunwell dan wel een Heroic mode eigenlijk? Of is dat iets wat voor raids pas bij WotLK gekomen is? Dat Sunwell moeilijk is, was wel duidelijk.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:08 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
sunwell was toen wel end-game, maar de moeilijkheidsgraad lag VEEL hoger dan bij icc. waar je icc kan puggen, kon dat totaal niet in sunwell. zelfs de trash was een uitdaging omdat ze mensen bijna 1shotten. het was wel leuk bedacht. er was 1 mod die patrolled en als je die aggroed loopt die naar de andere groepen toe zodat die ook aggroed zijn op de raid. daarom moest die supersnel killed worden
maar bosses waren VEEL challenging dan de huidige in icc op normal. heroic kan ik niet over meepraten dat heb ik nog niet gedaan.
Hebben warriors geen talent dat je rage geeft bij een block, parry of dodge oid? Feral druids hebben die wel en daardoor heb je niet echt last van dat probleem.quote:Op woensdag 7 april 2010 09:01 schreef leeell het volgende:
[..]
ja kijk , ze gaan het zo veranderen dat het bijna zo word als energy omdat rage gewoonweg niet goed werkt
vb: Warriors die expres slechtere gear nemen, vooral op lagere levels omdat ze anders helemaal niet geraakt worden (niet geraakt worden = geen rage)
normal sunwell was de heroic modequote:Op woensdag 7 april 2010 10:30 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Had Sunwell dan wel een Heroic mode eigenlijk? Of is dat iets wat voor raids pas bij WotLK gekomen is? Dat Sunwell moeilijk is, was wel duidelijk.
Tempest Keep sloeg gisteren echt nergens op, stormden er dwars doorheen
Dan kan je ook gewoon even met je rug naar de mobs toe draaien, reken maar dat je dan geraakt wordtquote:Op woensdag 7 april 2010 09:01 schreef leeell het volgende:
[..]
Kwa tacts is het 'moeilijk' omdat mensen denken het wel ff te halen en lopen te slacken omdat het maar een 'TBC raid' is. En idd het is voor achievements whores zoals ik die hem willen halen (+ dat ik de content wil zien).quote:Op woensdag 7 april 2010 09:38 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Als er 1 class echt continue generfed wordt is het ALLES van pally's. Holy/Prot/Ret allemaal. QQquote:Op woensdag 7 april 2010 09:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, zullen ze ook wel weer wat op vinden. Maar het wordt wel eens tijd dat warriors eens niet zo generfed worden
Niet om het 1 of ander maar die maintenance op Woensdag ochtend is er al 5 jaar. Elke woensdag moppert er wel 1 dat het 'toevallig' op zijn vrije ochtend is, alsof het elke keer weer een verrassing is.....quote:Op woensdag 7 april 2010 08:33 schreef leeell het volgende:
Tvp
en natuurlijk, op mijn vrije ochtend is het maintenance
Lol, zo'n standaard butthurt hapreactie van een pve heldquote:Op woensdag 7 april 2010 00:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Lol, zo'n standaard kut reactie.
PVP/PVE zijn zo verschillend (al doet blizz er alles aan om PVP OP te maken).
PVP gear zou in PVE content een dikke debuff moeten krijgen en vice versa.
In vanilla was je als healer sitting duck in pvp, absoluut waar (toen was ik nog priest).
En ja extremen waren er (zat in group met magtheridon toen (dus met hetgeen voor ensidia kwam enzo) die gewoon (in vanilla al 20k HP tanks hadden) en daar 2 healers en wat ranged op meestuurden. Maar pvp is zon ander spel als pve, begin niet over "l2p, go pvp" want dat is BS.
emh...juist jaquote:Op woensdag 7 april 2010 11:33 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Als er 1 class echt continue generfed wordt is het ALLES van pally's. Holy/Prot/Ret allemaal. QQ
Ret paladins kunnen alleen meekomen omdat ze telkens ERG goede tier set bonussen krijgen. als dat niet het geval is dan zouden ze minder goed meekomen dan zoals ze nu doen.quote:Op woensdag 7 april 2010 11:59 schreef jagga het volgende:
[..]
emh...juist ja
En nog steeds hebben ze ze blijkbaar nodig, anders kreeg je ze niet.
En nog steeds kunnen ze goed meekomen met alles, moet je nagaan hoe OP ze waren![]()
Captain Obviousquote:Op woensdag 7 april 2010 11:34 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Niet om het 1 of ander maar die maintenance op Woensdag ochtend is er al 5 jaar. Elke woensdag moppert er wel 1 dat het 'toevallig' op zijn vrije ochtend is, alsof het elke keer weer een verrassing is.....
niet dat ik weet, en dit zijn allemaal al gerapporteerde problemen uit de warrior community vandaan dus het zal geen onzin zijn.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hebben warriors geen talent dat je rage geeft bij een block, parry of dodge oid? Feral druids hebben die wel en daardoor heb je niet echt last van dat probleem.
Helemaal bovenin de prot talent tree.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:57 schreef leeell het volgende:
[..]
niet dat ik weet, en dit zijn allemaal al gerapporteerde problemen uit de warrior community vandaan dus het zal geen onzin zijn.
omdat ze ooit een keer geroepen hebben dat ALLE specs viable moeten zijn in pvp?quote:Op woensdag 7 april 2010 12:57 schreef Ezio het volgende:
Ik vraag me trouwens af waarom blizzard wilde dat prot specs in PvP ook viable waren? Rare move lijkt me.
Trouwens: in cata wordt blood een tree die volledig toegeweid is aan tanken!
nja, hij is er dus wel, maar als er dan nog problemen zijn zit er dus toch nog wat foutquote:Op woensdag 7 april 2010 13:11 schreef ApoclysmX het volgende:
[..]
Helemaal bovenin de prot talent tree.
http://www.wowhead.com/spell=12727
ik had er wel een beetje last van, echter met de nieuwe revenge buff (die nu ook 2 targets raakt) hoef ik minder te cleaven, en revenge verbruikt niet zoveel rage.quote:Op woensdag 7 april 2010 13:13 schreef leeell het volgende:
[..]
nja, hij is er dus wel, maar als er dan nog problemen zijn zit er dus toch nog wat fout
warrior begonnen, in 1 week 38 met 1-2 uurtjes spelen per dagquote:Op woensdag 7 april 2010 14:14 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik schiet al op, inmiddels al lvl 31 in 2.5 week. Ik heb geloof ik te weinig tijd om te levelen of ik spendeer mij tijd slecht ;c
Ik zou mijn spec iets aanpassen als ik jou wasquote:Op woensdag 7 april 2010 13:52 schreef Zokunen het volgende:
Nog geen week 80 en mn hunter loopt er nu zo bij. Best tevreden op zich.
Nog te doen:
- enchanten, maar die stomme gems en 300 riding hebben m'n gold een beetje opgemaakt(1e char op server)
- fatsoenlijke boots looten
- hit cap halen (hit trinket voor emblems)
Iemand verder nog tips?
Ik was in 2.5 week 80quote:Op woensdag 7 april 2010 14:14 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik schiet al op, inmiddels al lvl 31 in 2.5 week. Ik heb geloof ik te weinig tijd om te levelen of ik spendeer mij tijd slecht ;c
En hoe? Voor MM is mn gear nog niet goed genoeg, vandaar dat ik SV heb nu.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zou mijn spec iets aanpassen als ik jou was
De standaard Survival spec!quote:Op woensdag 7 april 2010 14:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En hoe? Voor MM is mn gear nog niet goed genoeg, vandaar dat ik SV heb nu.
Paar simpele upgrades die je kan halen:quote:Op woensdag 7 april 2010 14:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En hoe? Voor MM is mn gear nog niet goed genoeg, vandaar dat ik SV heb nu.
dat is toch ook de bedoeling. de 4 pure DPS classes (mage rogue hunter en warlock) altijd in theorie beter moeten zijn in DPS dan hybride classes. Kan me een GC quote daar over herinnerenquote:Op woensdag 7 april 2010 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
Retri is best crap single target. Nouja het is wel okay, maar je moet het vooral hebben van aoe op packs. Single target kom je als retri nooit boven mages, rogues, warlocks etc. Behalve als die aan het slacken zijn dan.
Ik weet het wel, en de normal Sunwell mode was moeilijker dan de hardcore modes nu. veel moeilijker.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:34 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
normal sunwell was de heroic mode![]()
mja ik weet niet of je hardcore was, maar de guild waar ik in zat had wel een klein beetje moeite met bosses. vooral omdat ze nooit echt oplette wat er om zich heen gebeurde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan kan je alles gewoon kitenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:06 schreef CraniuM het volgende:
Spiritwalker's Grace (level 85): When this self-targeted buff is active, your spells are no longer interrupted by movement and possibly even by your own attacks. This will give shaman of all three specs another way to heal or do damage when it’s necessary to move in both PvE and PvP. Instant cast. 10-second duration. 2-minute cooldown.
Tering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Magma totem, Fire Nova, Chain Lightning nog niet genoeg?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:14 schreef CraniuM het volgende:
Had zelf meer gehoopt op iets meer enhance aoe dmg, en dat ze weer de 2h terug zouden brengen
Gebruik jij nou Needle-Encrusted Scorpion als SV?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:11 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Paar simpele upgrades die je kan halen:
Necklace - Head of Onyxia, bijna niemand heeft die nog nodig en door de head in te leveren krijg je een hele mooie necklace.
Gun/Bow - of ook Onyxia, dropt een leuke Gun. Of je doet PoS Hc die een mooie Pre-raid Crossbow dropt.
Trinkets tja wordt vechten geblazen zoals alle Dpsers. FoS Hc dropt wel een leuke trinket die ik momenteel nog steeds gebruik. (Tot ik Death's Choice of DBW heb
)
Zelf heb ik nu een tijdje Whispering Fanged Skull van ICC10 en probeer DBW te krijgen maar wilt niet echt droppen.
Voor Surv spec kan je of die wat Ezio linkten pakken of je jat die van mij (ietjes anders)
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&cn=Maxxedranged
Moet zeggen voor een alt heb ik toch redelijk leuke gear erop.
Zodra ik DBW heb respec ik naar MM PvE en ga ik Full Arp gemmen.
Edit: Owja ik zie nog geen Minor Glyphs, Advies: Feign Death <-- is gewoon je vriend tijdens raiden.
en Mend Pet glyph zodat je, je pet blij houd met Mend pet. Vandaar dat ik soms alleen een BG join om Mend Pet te spammen
![]()
ik ken sunwell wel, mijn tweede stuk text ging over tempest keep. toen zat ik in een andere guild die daar nog moeite mee had.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:23 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik weet het wel, en de normal Sunwell mode was moeilijker dan de hardcore modes nu. veel moeilijker.
Ik heb healer tank en dps gespeeld in die periode, tank omhoog houden tegen Brutallus was echt niet grappig, soms had je maar 0.00000001 sec om een klap waar de tank van 100 naar 5 procent vloog bij te healen.
Zoek voor de grap eens de tactiek en de abilities van de eerste baas op.
Dat ding stopt nu gewoon nog steeds PuG's naar Sunwell toe, omdat gecoordineerd bewegen een must is.
BWL en MC doen mijn guild nu ook weer regelmatig, om zelfde reden. We gaan met een man of 7, daarmee kunnen we alles makkelijk doen. Ik denk dat BWL nog te hard is voor 2man.quote:Op donderdag 8 april 2010 09:32 schreef lifeblind het volgende:
Tussen het raiden door hebben ik en een vriend van me een leuk tijdverdrijf gevonden: We gaan allebei de Tier2 set voor Paladins verzamelen (de Judgement Armor).
De helm had ik al heel lang (toendertijd op lvl 60 al uit Onyxia), en gister de legs van Ragnaros.
Van het weekend maar eens BWL doen voor de rest bij elkaar te sprokkelen
Gisteren waren we met z'n vieren: een lvl 70 slacker die meelifte op ons, een tank, een healer en een dps (ik).quote:Op donderdag 8 april 2010 10:09 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
BWL en MC doen mijn guild nu ook weer regelmatig, om zelfde reden. We gaan met een man of 7, daarmee kunnen we alles makkelijk doen. Ik denk dat BWL nog te hard is voor 2man.
Ten eerste: Jaquote:Op woensdag 7 april 2010 23:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Gebruik jij nou Needle-Encrusted Scorpion als SV?
hahaquote:Op donderdag 8 april 2010 12:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dus ik browse MMO, zoveel bagger/QQ posts, zie ik toevallig een avatar in een bepaald topic dat mij heel erg bekend voorkomt...en wie zie ik daar?! http://www.mmo-champion.c(...)g2465563/#msg2465563
quote:Deoxyribonucleic http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Terenas&cn=Lumon -H- (80)
Gedaan, mezelf er ook maar bijgezet.quote:Op donderdag 8 april 2010 12:36 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Kan iemand mij toevoegen in de OP? ben te bang dat ik de wiki verneuk
Realm : Terenas
[..]
Rest van me alts niet de moeite waard
haha ja... zet 5 priests op en rij in WSG om de FC te lanceren... hehequote:Op donderdag 8 april 2010 12:39 schreef SharQueDo het volgende:
Omg, die level 85 Priest spell! De mogenlijkheden in PvE en PvP!![]()
![]()
hoiquote:Op donderdag 8 april 2010 12:28 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Dus ik browse MMO, zoveel bagger/QQ posts, zie ik toevallig een avatar in een bepaald topic dat mij heel erg bekend voorkomt...en wie zie ik daar?! http://www.mmo-champion.c(...)g2465563/#msg2465563
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:22 schreef R-Mon het volgende:
Oh man leuke priest changesDie laatste ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tho is het wel verplaatsing van de verantwoordelijkheid
phluphy for president!
Ja stond al zo'n comment bij: it wuz not m fult. heal didnt grip me out is bad healrquote:Op donderdag 8 april 2010 14:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Die laatste ooktho is het wel verplaatsing van de verantwoordelijkheid
Totdat er een 0.5 second casttime op blijkt te zitten.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:46 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Ja stond al zo'n comment bij: it wuz not m fult. heal didnt grip me out is bad healr
Bij de eerste die dat flikt spring ik van een brug, life grip op hem en levitate op mezelf
Neuh die gratis maand spelen krijg je er gelijk bij of je nou een payment optie selecteerd of nietquote:Op donderdag 8 april 2010 15:20 schreef Dibble het volgende:
Hey
Ben nu met de trial bezig. Doe het rustig aan maar helaas kan ik niet verder dan level 20 met m'n hunter. Had WoW en TBC eerder al gekocht maar ben account info vergeten dus moet ik het opnieuw kopen. Alleen kost het een flinke duit als ik het samen met alle expansions en een gamecard erbij koop.
Als ik gewoon eerst WoW haal ( 15 EU) samen met een gamecard en later bij level 60 TBC haal kan ik dan gewoon overvloeien met mijn bestaande non expansion character naar expansion gebieden of moet je dan een nieuw char aanmaken? En voor die 1 maand gratis die je in het begin erbij krijgt, is dat alleen met een CC of krijg ik die maand erbij als ik met een gamecard meteen 2 maanden erbij pleur ( wat sowiezo zal moeten)?
Ok, dat is nicequote:Op donderdag 8 april 2010 15:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Neuh die gratis maand spelen krijg je er gelijk bij of je nou een payment optie selecteerd of niet.
ik hoop dat je gelijk hebt, maar het kan ook zo zijn dat ze niets kunnen verzinnen om het te balanceren met andere classesquote:Op donderdag 8 april 2010 15:36 schreef Phoneutria het volgende:
Ben wel heel benieuwd wat ze voor de Paladins in petto hebben.
Als ze nog steeds in diepe development zitten word 't wss wel een flinke change!
neu dat kan gewoon, heb ik ook ooit toen der tijd gedaanquote:Op donderdag 8 april 2010 15:26 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ok, dat is nice. Maar ik wil ook nog rustig door levellen naar level 60 en dan TBC erbij pakken. Ik kan dan gewoon met mijn bestaande char overstromen neem ik aan naar de expansion? Niet dat mijn level 60 char niet meer herkend wordt omdat ik geen expansion geinstalleerd had tijdens het maken ervan enz..
Tuurlijk welquote:Op donderdag 8 april 2010 15:43 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
neu dat kan gewoon, heb ik ook ooit toen der tijd gedaan
Toen ik 1,5jaar geleden begon ofzo had ik eerst alleen Vanilla, toen ik lvl42 was op mijn toen malige Main (rogue) kocht ik TBC erbij en kan op lvl 58 gewoon weer door naar TBC, Waar je wel op moet letten is, stel je gaat 1week of 10dagen TBC trial halen maar nog geen TBC key hebt zorg dan dat je op de laatste dag nog in Vanilla staat anders kan je volgens mij niet meer inloggen <3.
We hebben laatst gewoon voor de gein OS253D gerushed, te makkelijkquote:Op donderdag 8 april 2010 15:53 schreef Sapstengel het volgende:
Vroeger.. toen OS10+3 moeilijk was. Nu is het standaard als sarth weekly raid is.
yup we doen het om de tijd als we ons vervelen en niet genoeg mensen hebben om fatsoenlijk progress te maken in ICCquote:Op donderdag 8 april 2010 16:03 schreef Katth het volgende:
[..]
We hebben laatst gewoon voor de gein OS253D gerushed, te makkelijk
Ja, eerst alle trash clearen en dan de 3 kleine draken in leven houden. Als je dan de middelste boss aanvalt zal er elke 45 seconde ongeveer een draak bijkomen. De 3D zerg houdt in dat je de baas zo snel mogelijk probeert te nuken voordat de kleine draken hun abilities gebruiken.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:34 schreef MarkyB het volgende:
Wat houdt die 3d dan in in OS? Gewoon op de middelste draak af stormen en dan komen die 3 blauwe draken erbij ofzo?
waarom matig? ze krijgen inventieve dingen erbij die nuttig zijn voor pvp en pve + ze gaan minder stunlocken. iedereen is blij lijkt mequote:Op vrijdag 9 april 2010 10:29 schreef Metonae het volgende:
Vind de nieuwe skills voor Rogue nogal matig tbh. Ben zeer benieuwd naar Druid en Mage vandaagPaladin duurt verdomme nog een week
quote:
Wat had je dan gewild?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:09 schreef jagga het volgende:
[..]jaa ik weet het warrior QQ is het mooist wat er is
Maar doe voor de gein eens vergelijk met warlock/rpiest/rogue.
Op het eerste gezicht lijkt het mooi voor een warrior maar als je er over nadenkt is het een en al bagger.
Maargoed tis een preview en dus lang niet zeker, dus hopen dan maar
Niet al te veel veranderenquote:
Hij wou misschien oneindig rage, Instant attacks die 50k damage doen die instant zijn en 1 rage kostquote:
Vrij normaal jaquote:k heb mijn trial account geupgrade. Alleen zat ik nog in laag level gebied met m'n hunter level 20. Even monstertje afgemaakt wat level 10 was en ik kreeg geen XP daarvan. Van een level 19 kreeg ik wel XP. Dit is normaal he, niet dat er wat fout is aan mijn account enz . Vraag toch even voor de zekerheid.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:53 schreef Vengswiejj het volgende:
Let dan wel op speciale Omheinings van hun icoontje
grijskleurig omheining = Rare Elite dropt altijd wel wat leuks (op hoger lvl) maar zijn moeilijker te kille en te vinden,
Goudkleurig omheining = Elite ook moeilijk tekille maar dropt normaal niet veel waar je wat aan hebt. (geregeld een quest target)
Nee joh, je moet geen zooi kopen in autions, de drops in dungeons zijn meestal veel beter!quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:26 schreef Dibble het volgende:
Hey bedankt voor de info. Goede schema heb je gegeven. Nu weet ik ook waarom ik zoveel moeite heb met rood soms. Gelukkig heb ik een pet, die stuur ik er meestal op af om af te leiden en samen krijgen we ze meestal wel down. 2x rood is natuurlijk nog steeds een no go..
Heb die skulls ook gezien. Ging met m'n dwarf even horde area binnen. Allemaal super sterke monsters waarvan het level niet eens wordt gegeven. Die kan ik dus niet aan.
Nu ik gebruik kan maken van de auction ga ik maar eens flink sparen voor een sterke gun.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee joh, je moet geen zooi kopen in autions, de drops in dungeons zijn meestal veel beter!
gear in de lage lvls maakt weinig uit. je kan het beter bewaren tot je je flying mount kan kopen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:01 schreef muhahaha het volgende:
http://www.wowhead.com/item=13136 voor +/- 25 gold
[..]
Ligt er wel aan, soms loopt een bepaald item 20 levels achter en dan is het wel handig om 3 tot 6 gold te investeren in een green van rond je level.
welke server zit je dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:26 schreef Dibble het volgende:
Hey bedankt voor de info. Goede schema heb je gegeven. Nu weet ik ook waarom ik zoveel moeite heb met rood soms. Gelukkig heb ik een pet, die stuur ik er meestal op af om af te leiden en samen krijgen we ze meestal wel down. 2x rood is natuurlijk nog steeds een no go..
Heb die skulls ook gezien. Ging met m'n dwarf even horde area binnen. Allemaal super sterke monsters waarvan het level niet eens wordt gegeven. Die kan ik dus niet aan.
Nu ik gebruik kan maken van de auction ga ik maar eens flink sparen voor een sterke gun.
Ja, ik heb 1x een dungeon gedaan en dat was vet. Heb ook een paar goede items gepakt. Eigenlijk is dat beter ja. Maar zal wel lang duren voordat er een gun voor m'n dwarf hunter dropt. Thnx voor the tip. Ik ga voortaan minimaal 1 dungeon raid doen voortaan\ als ik het spel opstart. Die dungeon finder is trouwens best handig en makkelijker om erin te springen voor een newbie als ik. Volgens mij had je dat eerst niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee joh, je moet geen zooi kopen in autions, de drops in dungeons zijn meestal veel beter!
Stormscalequote:
nee idd, het nieuwe LFG (wat er eerst niet was) werkt erg goed, en voor een beter geweer, tja je moet maar even kijken, wat is je profession dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:47 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ja, ik heb 1x een dungeon gedaan en dat was vet. Heb ook een paar goede items gepakt. Eigenlijk is dat beter ja. Maar zal wel lang duren voordat er een gun voor m'n dwarf hunter dropt. Thnx voor the tip. Ik ga voortaan minimaal 1 dungeon raid doen voortaan\ als ik het spel opstart. Die dungeon finder is trouwens best handig en makkelijker om erin te springen voor een newbie als ik. Volgens mij had je dat eerst niet.
[..]
Stormscale
Ze zijn er nu nog wel onduidelijk over...quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:55 schreef Zeroku het volgende:
Camouflage gaat denk ik hard falen. Vooral in PVP.
Ja, maarja. Je kunt gewoon door melee worden aangevallen, en dan ga je uit camouflage, dus dan kunnen mages/priest/hunter/warlock toch weer aanvallen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ze zijn er nu nog wel onduidelijk over...
En het breekt ook door damage. Betekent dat dat ik niet kan Camouflagen als ik dots op me heb?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, maarja. Je kunt gewoon door melee worden aangevallen, en dan ga je uit camouflage, dus dan kunnen mages/priest/hunter/warlock toch weer aanvallen.
Denk ik ja. Dus als een caster slim is, meteen dots en op houden dan heeft die aanval 0 nut.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
En het breekt ook door damage. Betekent dat dat ik niet kan Camouflagen als ik dots op me heb?![]()
Ik had veel liever de oude camouflage gehad
Dit is wel stoerquote:If you target a camo hunter or a rogue using Smoke Bomb, you will get an error message saying something like "Target obscured." You can see them and target them, but can't use your attacks. Imagine they are behind a pillar or something. You can try and get off an AE near them or you can move to melee.
Heb nog geen profession. Ja, first aid gekozenquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:03 schreef leeell het volgende:
[..]
nee idd, het nieuwe LFG (wat er eerst niet was) werkt erg goed, en voor een beter geweer, tja je moet maar even kijken, wat is je profession dan?
zit je bij vrienden dan op Stormscale?quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:27 schreef Dibble het volgende:
[..]
Heb nog geen profession. Ja, first aid gekozen. Ik denk dat ik leathering ga kiezen. Heb alleen geen flauw idee van hoe je items moet craften. Even de WoW wiki doorneuzen.
Haha inderdaad, zo heb ik die van mij ook naar 80 gekregen. Macro om flash of light op jezelf te casten voor art of war procs en gewoon mega pullen. Werkt het beste idd, prot levellen is irritant met een paladin, minder met rage-gebruikende classes. Daarom ga ik ook gewoon shadow en niet holy ofzoquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:52 schreef ufopiloot het volgende:
Hallo, ze heeft een paladin. Zelfs als retri kan je 7 mobs tegelijk aanvallen zonder ooit dood te gaan of te hoeven drinken, daar heeft ze jouw heals niet voor nodig hoor
Ik las trouwens dat disc een makkelijkere spec is om te levelen tot lvl40, en om vanaf dat moment shadow te gaan met shadowform.
hah, neeh man, ben een loner op dit moment. Ben level 26 bijna nu. Kan even niet de mitovatie nog opbrengen om een nieuwe te starten. Wellicht laterquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:28 schreef leeell het volgende:
[..]
zit je bij vrienden dan op Stormscale?
en is het nog niet te laat om over te stappen?
dan zou ik of iemand anders je wel kunnen helpen, met 50 G beginnen is altijd fijn als je begint
Ze speelt toch wel met haar gezicht hoop ikquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:30 schreef Sapstengel het volgende:
Heb gisteren m'n oude dualbox account weer geactiveerd en ben samen met m'n vriendin een level 1 begonnen. Zij had het nog nooit gespeeld, maar het leek haar wel leuk, dus maar wat gaan spelen. Zij een paladin, ik een priest. Werkt prima
, zij valt aan, ik heal en cast wat smites. In het begin was het nog wat moeilijk met lopen, draaien enzo, maar ze leert snel
.
Na een half uurtje en de eerste paar quests en levels zei ze: "Wow, dit is echt een leuk spel man!" Toen dacht ik: "Wat heb ik gedaan?"
We zijn nu allebei level 6. Denk dat op level 10 ik gewoon richting shadow ga, genoeg mogelijkheden om te healen nog. M'n vriendin weet het niet, protection lijkt haar wel cool, maar dat schiet niet echt op tijdens het levellen, dus waarschijnlijk retri. Met een eigen healer blijf je nog steeds wel in leven en je doet iets meer damage + je hoeft niet na elke pack te drinken.
Als in facerollen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ze speelt toch wel met haar gezicht hoop ik
quote:
quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:17 schreef farscapevr7 het volgende:
heb je even de tijd om te kijken hoe een DK sart solood;)
Maraudon corpsewalken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, je moet in ghostvorm naar de ingang van de dungeon lopen. Als je er dan in loopt, begin je levend weer bij de start en moet je naar de plek lopen waar je doodging, binnen de instance.
Het is alleen wel lastig, sommige dungeons hebben een lange weg er naartoe (deadmines, wailnig caverns enz) en door die teleport to dungeon ken je die meestal niet.
idd, moest het gister nog doenquote:
Ik solo Hoggerquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:17 schreef farscapevr7 het volgende:
heb je even de tijd om te kijken hoe een DK sart solood;)
quote:The causes behind our login server outage are being actively investigated, and we are working to resolve this as quickly as possible. We will provide continual updates until this situation is resolved.
quote:
Gek hequote:
Dat zijn character op een andere server staat. Je kunt alleen dingen ruilen met mensen van je eigen server.quote:Op zondag 11 april 2010 00:38 schreef Dibble het volgende:
Ik wou vandaag tijdens een dungeon iemand een potion geven. Dus ik doe trade klikken maar kan het niet geven omdat ie van een andere realm ofzo was. Wat betekent dat?
Je kan niets traden met iemand op een ander realm.quote:Op zondag 11 april 2010 00:38 schreef Dibble het volgende:
Ik wou vandaag tijdens een dungeon iemand een potion geven. Dus ik doe trade klikken maar kan het niet geven omdat ie van een andere realm ofzo was. Wat betekent dat?
zouden ze dat ooit nog aanpassen?quote:Op zondag 11 april 2010 00:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zijn character op een andere server staat. Je kunt alleen dingen ruilen met mensen van je eigen server.
Je jumpt ook niet van server; de LFG haalt mensen van verschillende servers om in een dungeon samen te werken. Net zoals de battlegrounds dat doen. (beiden halen ook mensen van dezelfde battlegroup)quote:Op zondag 11 april 2010 00:41 schreef Dibble het volgende:
ooowh, ik wist niet dat je van server kon jumpen
Geen idee.quote:Op zondag 11 april 2010 00:40 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
zouden ze dat ooit nog aanpassen?
het is niet echt handig namenlijk
Zeer lastig voor goldsellers idd, zo kunnen ze niet makkelijk cross-server gejatte gold van gehackte accounts traden.quote:Op zondag 11 april 2010 00:40 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
zouden ze dat ooit nog aanpassen?
het is niet echt handig namenlijk
Ah zo dus. Gewoon een matchmaking systeem wat mensen overal vandaan pikt dus. Handig. Zucht, ik heb nog zoveel te lerenquote:Op zondag 11 april 2010 00:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je jumpt ook niet van server; de LFG haalt mensen van verschillende servers om in een dungeon samen te werken. Net zoals de battlegrounds dat doen. (beiden halen ook mensen van dezelfde battlegroup)
Je jumpt wel van server, maar niet van Realm. Een Realm bestaat uit meerdere servers. Dungeon bevinden zich op andere servers dan de gewone speel wereld. Daarom is crossrealm ook mogelijk, want verschil tussen server X en Y is niet mogelijk. Dat is ook de reden waarom je de overige spelers niet ziets als je dood bent.quote:Op zondag 11 april 2010 00:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je jumpt ook niet van server; de LFG haalt mensen van verschillende servers om in een dungeon samen te werken. Net zoals de battlegrounds dat doen. (beiden halen ook mensen van dezelfde battlegroup)
Naar mijn mening is Sindragosa naast The Lich King de enige boss in icc10 waarbij je je hersens moet gebruiken.quote:Op zondag 11 april 2010 12:12 schreef Evertjan het volgende:
gisteren een ICC 10 gedaan tot aan Sindragosa niet slecht voor een pug
Dooie hamsters, wat ik je brom.quote:Op zondag 11 april 2010 13:19 schreef msnk het volgende:
Leuk, denk je weer even WoW te gaan doen kun je 12 uur lang niet inloggen
Heeft Blizzard in de weekenden stagiaires rondlopen ofzo.
Shamans kunnen wel axes gebruiken hoor. En welke class speel je?quote:Op zondag 11 april 2010 12:56 schreef Dibble het volgende:
Sommige mensen in PUG's zijn echte retardsgisteren dropte er een Axe. Pakt een Shaman hem terwijl die het helemaal niet nodig heeft en het is wel m'n primary melee wapen. Terwijl ik items die ik niet kan dragen altijd pass
Voortaan ga ik ook altijd rollen.
kijk anders even welke classes welke wapens allemaal kunnen gebruiken inclusief jijzelf, hunters kunnen toch alles dus alles wat je kan gebruiken gewoon needenquote:Op zondag 11 april 2010 12:56 schreef Dibble het volgende:
Sommige mensen in PUG's zijn echte retardsgisteren dropte er een Axe. Pakt een Shaman hem terwijl die het helemaal niet nodig heeft en het is wel m'n primary melee wapen. Terwijl ik items die ik niet kan dragen altijd pass
Voortaan ga ik ook altijd rollen.
Ik denk dat hij een 2x axe bedoelde.quote:Op zondag 11 april 2010 14:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Shamans kunnen wel axes gebruiken hoor. En welke class speel je?
quote:Op zondag 11 april 2010 15:19 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een 2x axe bedoelde.
quote:
Oh, dan wel ja.quote:Op zondag 11 april 2010 15:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
[..]
![]()
Dan heeft die shaman het volste recht om te needen.
Kom jij in PUGs zonder achievemetns? Op onze realm niet hoor: LFM icc. Must have achievements.quote:Op zondag 11 april 2010 18:10 schreef msnk het volgende:
Sowieso mensen in PUGs, zelfs mensen die de achievements godverdomme al hebben weten het op te fucken op bosses als BQ en Sindrigoza, gaat echt nergens over.
Ik heb het niet over mijzelf, ik weet best hoe ik moet spelen.quote:Op zondag 11 april 2010 18:12 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Kom jij in PUGs zonder achievemetns? Op onze realm niet hoor: LFM icc. Must have achievements.
underachiever? (zelf nog niet nodig gehad maar goede dingen over gehoord)quote:Op zondag 11 april 2010 18:12 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Kom jij in PUGs zonder achievemetns? Op onze realm niet hoor: LFM icc. Must have achievements.
lees trouwens deze reactie op wow forum:quote:Op zondag 11 april 2010 18:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
underachiever? (zelf nog niet nodig gehad maar goede dingen over gehoord)
quote:I solve this problem by asking the raid leader to link his achievement, then i link it right back, its not my fault they cant read. This is for my priest alt of course.
Hey, eindelijk een mede foker op alonsus! Dacht dat ik de enige was! Wie ben jij:?quote:Op zondag 11 april 2010 19:19 schreef classpc het volgende:
Ik kan niet in m'n realm (Alonsus) komen
[edit]
Never mind, het werkt alweer
Whehequote:Op zondag 11 april 2010 20:39 schreef lifeblind het volgende:
Whehe... stond in de queue (als DPS) met de random dungeon finder. Na 15 minuten eindelijk een dungeon, ik accept. Kom ik in de Violet Hold, en 3 secondes nadat ik join, was de laatste boss down. Instant frost emblems
Naochan, ik heb mezelf ook toegevoegd aan de OP, maar ik had Alonsus nog niet in de lijst gezien. Klopt dat?quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Hey, eindelijk een mede foker op alonsus! Dacht dat ik de enige was! Wie ben jij:?
Als DPS altijd he. Tanks en healers hebben daar niet zo'n last vanquote:Op zondag 11 april 2010 21:59 schreef Evertjan het volgende:
ben nu weer op me mage aan het spelen maar damm wat is de que time for LFG lang als dps
Je bedoelt frost emblems na 15 minuten en 3 seconden?quote:Op zondag 11 april 2010 20:39 schreef lifeblind het volgende:
Whehe... stond in de queue (als DPS) met de random dungeon finder. Na 15 minuten eindelijk een dungeon, ik accept. Kom ik in de Violet Hold, en 3 secondes nadat ik join, was de laatste boss down. Instant frost emblems
gzquote:Op maandag 12 april 2010 07:40 schreef GI het volgende:
EINDELIJK! Dreamwalker naar full gekregen.
En wat is dat princes fight fucking confusing
een goeie centrale plek zoeken en zoveel mogelijk stationair blijven. zorgen dat niemand bij je in de buurt is en als je getarget word die flameblast ver wegrennen of bubble gebruikenquote:Op maandag 12 april 2010 08:27 schreef GI het volgende:
We zijn er drie keer op gewiped zaterdag en toen hebben we het onder mom van vermoeidheid maar opgegeven
Heb je een tip voor healers op dat gevecht ? Ik moet bij mijn tank in de buurt blijven maar pakte de hele tijd damage/orbs op.
Wij hadden het gisteren andersom, de princes down en dreamwalker op een paar procent na...quote:Op maandag 12 april 2010 08:27 schreef GI het volgende:
We zijn er drie keer op gewiped zaterdag en toen hebben we het onder mom van vermoeidheid maar opgegeven
Heb je een tip voor healers op dat gevecht ? Ik moet bij mijn tank in de buurt blijven maar pakte de hele tijd damage/orbs op.
Ik heb wel eens op mijn alt naar een groep gewhisperd of ze nog een holy priest nodig hadden (en dan vroegen ze om achievement + gs in trade) en dat ik direct een uitnodiging kreegquote:Op maandag 12 april 2010 02:17 schreef Zokunen het volgende:
Woei! underachiever addon FTW.
Ik heb er nog geen gebruik van gemaakt maar hij werkt wel(testjes in guild en trade, lol)
In trade op mn lvl 11 alt Lich King achievements linken gaf enkele reacties
Centraal staan, zet /range aan en blijf op 12 foot van iedereen vandaan (dps hoort bij jou vandaan te blijven, niet andersom). Dat is het wel.quote:Op maandag 12 april 2010 08:27 schreef GI het volgende:
hehe is me ook eens voorgekomen. al vraag ik niet naar GS + achievment. invite ik een lvl 1omdat ik ff niet zat op te letten vanwege alle whispers die ik kreegquote:Op maandag 12 april 2010 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel eens op mijn alt naar een groep gewhisperd of ze nog een holy priest nodig hadden (en dan vroegen ze om achievement + gs in trade) en dat ik direct een uitnodiging kreeg![]()
Erm, jongens? Dit is een level 40 hunter...
misleid nog welquote:Op maandag 12 april 2010 11:40 schreef Isabeau het volgende:
Misschien dat ik over een tijdje maar ga solliciteren bij een ander guild, dit valt me vies tegen en ik voel me misleid.
Kijk, dat is al een stuk makkelijker. Ik had al de indruk dat het niet de bedoeling moest zijn dat ik als een gek moest blijven lopen, maar dat die taak dus bij anderen lag. Iedereen leek als een gek rond te rennen en de beste plek die ik tot dan toe kon krijgen was helemaal rechts, en mijn tank vloog de hele tijd uit range.quote:Op maandag 12 april 2010 11:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Centraal staan, zet /range aan en blijf op 12 foot van iedereen vandaan (dps hoort bij jou vandaan te blijven, niet andersom). Dat is het wel.
Vanavond extended LK 25
Ik zit dus in T1, het goede team van mijn guild *flex*....dat door extensions dus al weeeeekenlang geen loot meer heeft gehad en continue wiped op LK. Team 2, die de raids nooit heeft extended, hebben de LK afgelopen week neergehaaldIK ben zo trots op ze
![]()
Mijn guild doet me aan Eisntein denken waar dit citaat van is:
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Misschien dat ik over een tijdje maar ga solliciteren bij een ander guild, dit valt me vies tegen en ik voel me misleid.
Ze zeiden dat ze goede progress hadden en een hecht team en blah blah, maar niemand had me ooit verteld dat ze helemaal niets meer deden, behalve de Lich King elke week. Progress? Wat voor progress... Ik wilde graag raiden, niet alleen maar wipen. Kan mij het schelen dat ik elke week 11 andere bosses moet doodmaken en dan wipe op de LK. Maar alleen maar wipen?! Kom op zeg! Ik vraag me uberhaupt af of dit stelletje Sindragosa nog een keer kan doodmakenquote:Op maandag 12 april 2010 11:47 schreef jagga het volgende:
misleid nog wel
Hoezo dat? hadden ze je iets anders voorgeschoteld dan?
Helemaal rechts is de raid (en tank) continue uit je range, dat kan echt niet. Hou die laatste zin van je in gedachtenquote:Op maandag 12 april 2010 11:49 schreef GI het volgende:
Kijk, dat is al een stuk makkelijker. Ik had al de indruk dat het niet de bedoeling moest zijn dat ik als een gek moest blijven lopen, maar dat die taak dus bij anderen lag. Iedereen leek als een gek rond te rennen en de beste plek die ik tot dan toe kon krijgen was helemaal rechts, en mijn tank vloog de hele tijd uit range.
Vanavond is het weer zoals ook bij saurfang "No, I'm not in your range, you are in mine. "
Die hou ik normaal ook wel in gedachten hoor. Saurfang is een goed voorbeeld "MOVE" en ook Lord J. was het een kwestie van "Dude, I run around. If I stop in your range. YOU move. I'm a mobile healer chasing a offtank that is grabbing adds. I win"quote:Op maandag 12 april 2010 11:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal rechts is de raid (en tank) continue uit je range, dat kan echt niet. Hou die laatste zin van je in gedachtenJij staat gewoon centraal. Punt.
Bewegen op saurfang though? De enige keer dat ik daar ooit loop is om een frost trap neer te zettenquote:Op maandag 12 april 2010 12:00 schreef GI het volgende:
[..]
Die hou ik normaal ook wel in gedachten hoor. Saurfang is een goed voorbeeld "MOVE" en ook Lord J. was het een kwestie van "Dude, I run around. If I stop in your range. YOU move. I'm a mobile healer chasing a offtank that is grabbing adds. I win"
Alleen een compleet nieuw gevecht is altijd even wennen
Dat ken ik ergens van, als ik op mijn shammy aant healen ben dan sta ik meestal in het midden vooraan. Oner het motto earthbind totem neerzetten en up houden daar.quote:Op maandag 12 april 2010 12:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Bewegen op saurfang though? De enige keer dat ik daar ooit loop is om een frost trap neer te zetten
Zeker wel. Er willen nog wel eens mensen tijdens het kiten van een bloodbeast in mijn range komen.quote:Op maandag 12 april 2010 12:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Bewegen op saurfang though? De enige keer dat ik daar ooit loop is om een frost trap neer te zetten
Ik heb geeeeen ideeeee!!!quote:Op maandag 12 april 2010 14:00 schreef ufopiloot het volgende:
Waarom zou je wekenlang extenden.. in een goede avond zit je makkelijk op 9/12 of meer.
- adem inquote:Op maandag 12 april 2010 14:02 schreef GI het volgende:
Ik zou gewoon een andere guild zoeken isa. Dit is voor je eigen gezondheid niet goed
Wij doen in anderhalf uur tot en met sindragosa meestal, dat gaat echt supersnel.quote:
Met de alt groep (van Excesse) zijn we ook binnen no time bij Sindragosaquote:Op maandag 12 april 2010 14:04 schreef Ezio het volgende:
Wij doen in anderhalf uur tot en met sindragosa meestal, dat gaat echt supersnel.
idd showoffsquote:Op maandag 12 april 2010 14:08 schreef GI het volgende:
Pfft. Showoffs! Onze 25 man oneshot nu wel alles t/m saurfang maar daar doen we dan wel drie uur over
Ik wilde het niet zeggen...quote:Op maandag 12 april 2010 14:12 schreef ufopiloot het volgende:
Tering!Als we binnen drie kwartier niet in de plagueworks bezig zijn gaat er echt iets GOED mis.
Rush je er zo snel doorheen, maar LK krijg je niet down met zoveel extra tijd over?quote:Op maandag 12 april 2010 14:12 schreef ufopiloot het volgende:
Tering!Als we binnen drie kwartier niet in de plagueworks bezig zijn gaat er echt iets GOED mis.
afgezien van dat gedeelte van 25-mans (bij ons doen we die wel elke week, genoeg mensen enz) zou jij zomar in mijn guild kunnen zitten, wij hebben precies hetzelfdequote:Op maandag 12 april 2010 14:20 schreef GI het volgende:
Undergeared inderdaad![]()
Niks mis mee hoor, we zijn een social 10 man guild die nu ook 25's begint te doen. De vorige 25 run hebben we wel alles down gekregen maar zat er maar 5 man boven de 7K. en zaten er maar iets van 8 rond de 5 en hadden we twee van 3.5K mee.
Een bewuste keuze trouwens, we gearen langzaam omhoog en het is de eerste keer dat de guild zich aan guild-run 25 mans waagt. We doen ook maar 1 keer in de 2 weken een 25 run omdat de 10 man gewoon zeker de boventoon voert. OP dit moment zijn we bezig een 3e tien man op te zetten om iedereen tevreden te houden.
Tanks en healers zijn goed genoeg gegeared en hebben geen moeite met iets langere gevechten.
Als we onze beste 10 man bij elkaar stoppen dan runnen we, terwijl we vooral gezellig aan het raiden zijn vanaf 19:00 tot 21:00 naar Dreamwalker toe. Dus ook daar is het geen haastje rep je. We nemen rustig de tijd om de loot te verdelen en het is niet zo dat we nog met loot bezig zijn terwijl de volgende trash gecleared wordt.
Tegen de tijd dat we op 25 ook een daadwerkelijke kans maken op Festergut gaat er ook een follow-up voor de 25 man komen en gaan we het in de 10 man week ook vaker opzetten. Maar op dit moment is de raid calender vol genoeg.quote:Op maandag 12 april 2010 14:22 schreef jagga het volgende:
[..]
afgezien van dat gedeelte van 25-mans (bij ons doen we die wel elke week, genoeg mensen enz) zou jij zomar in mijn guild kunnen zitten, wij hebben precies hetzelfde_!
Hij is nog mooier:quote:
We doen incidenteel nog TOC Hc. Maar er is met de beperkte raidavonden per persoon niet veel ruimte voor.quote:En misschien kunnen de mensen uit de 25 man groep ook proberen wat gear nog uit totc of totgc te halen?
En van icc 10 man runs natuurlijk.
Mijn oude guild is nu overigens op LK heroic 25 man. Ben benieuwd tot hoeveel % ze daarbij komen
Wij hebben een periode gehad waar we in 1 tien man 3 priests en 4 pallies haddenquote:Op maandag 12 april 2010 15:25 schreef jagga het volgende:
Wat hij heeft met pala's hebben wij met priests
we hebben 8 priests waarvan 5 disc 1 holy en 2 shadow_!
5 shamans waarvan 4 resto
de rest is wel redelijk verdeeld.
ik ben wel de enige warrior die regelmatig raid. de andere is fury dps maar raid niet veel dus vaak ben ik de enige warrior
5 disc priests...hopelijk niet in 1 raidquote:Op maandag 12 april 2010 15:25 schreef jagga het volgende:
Wat hij heeft met pala's hebben wij met priests
we hebben 8 priests waarvan 5 disc 1 holy en 2 shadow_!
5 shamans waarvan 4 resto
de rest is wel redelijk verdeeld.
ik ben wel de enige warrior die regelmatig raid. de andere is fury dps maar raid niet veel dus vaak ben ik de enige warrior
Met z'n vijven rond de tank staan en dan penancequote:Op maandag 12 april 2010 15:35 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
5 disc priests...hopelijk niet in 1 raid
casual gaming gogoquote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef Isabeau het volgende:
Net Paragon's world first LK heroic video gezien.Dat ziet er moeilijk uit
Ze doen het met 5 healers en die healers dps'en ook nog....
Ze hadden 1 seconde over voor de enrage timer. Heftig hoor!
Ja , als je die tactics leest. Ze doen allemaal 11-14k dps, en nog in de enrage.quote:Op maandag 12 april 2010 15:57 schreef Isabeau het volgende:
Net Paragon's world first LK heroic video gezien.Dat ziet er moeilijk uit
Ze doen het met 5 healers en die healers dps'en ook nog....
Ze hadden 1 seconde over voor de enrage timer. Heftig hoor!
Je bent alliequote:Op zondag 11 april 2010 21:57 schreef classpc het volgende:
[..]
Naochan, ik heb mezelf ook toegevoegd aan de OP, maar ik had Alonsus nog niet in de lijst gezien. Klopt dat?
Ik heb Alonsus nu zelf maar toegevoegd.
quote:Op maandag 12 april 2010 19:39 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
shaman: shadinges
Paladin: palapowerr
Damagemeter.quote:Op maandag 12 april 2010 20:43 schreef Dibble het volgende:
weet iemand hoe die DPS showtool heet die in de chat komt soms?
Verschijnt die ook als HUD op je scherm? Zou wel handig zijn. Ben een beetje een DPS whore aan het wordenquote:
quote:Op maandag 12 april 2010 20:49 schreef Dibble het volgende:
[..]
Verschijnt die ook als HUD op je scherm? Zou wel handig zijn. Ben een beetje een DPS whore aan het worden
quote:
recount:quote:Op maandag 12 april 2010 20:43 schreef Dibble het volgende:
weet iemand hoe die DPS showtool heet die in de chat komt soms?
Geweldig, kom ik iemand anders tegen, is 'ie horde.quote:Op maandag 12 april 2010 19:39 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Je bent allieikke horde:
mijn chars btw:
shaman:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Alonsus&n=shadinges
Death knight:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Alonsus&n=sheless
Paladin:
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Alonsus&n=palapowerr
Dat had ik in t begin van lvl 80 met mn paladin ookquote:Op dinsdag 13 april 2010 00:47 schreef Sjiznit het volgende:
Gister een beetje lopen sleutelen aan mijn fury spec. Ik had het idee dat ik gewoon ronduit slecht bezig was met mijn dps. Na wat fora gelezen te hebben uiteindelijk mijn talents gereset en herverdeeld. Bevalt me prima nu.
Vanmiddag dus even getest in Violet Hold. Normaal kwam ik eigenlijk niet boven de 1k dps uit. Nu op Cyanigosa zat ik op 1400 en was ik niet meer de allerslechtse met damage. Goede vooruitgang dus, en dan te bedenken dat mijn toetsenbord er vlak voor de boss geen zin meer in had en ik dus alles heb moeten klikken.
ik 36 ook twee daysquote:Op maandag 12 april 2010 22:24 schreef SuperKaasNacho het volgende:
inmiddels al level 34 is 2 days playtime.
YAY
Wij hadden hem vandaag op 19%quote:Op dinsdag 13 april 2010 00:10 schreef DJ_ het volgende:
LK 10 man down( jammer dat ik zelf moest werken
) , nu 25 nog ( zitten op 10/12 )
woensdag 10 man HC run
Ik vind het nog steeds verbazend, een vrouwelijke WoW spelerquote:Op maandag 12 april 2010 11:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helemaal rechts is de raid (en tank) continue uit je range, dat kan echt niet. Hou die laatste zin van je in gedachtenJij staat gewoon centraal. Punt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |