Naar mijn mening is Sindragosa naast The Lich King de enige boss in icc10 waarbij je je hersens moet gebruiken.quote:Op zondag 11 april 2010 12:12 schreef Evertjan het volgende:
gisteren een ICC 10 gedaan tot aan Sindragosa niet slecht voor een pug
Dooie hamsters, wat ik je brom.quote:Op zondag 11 april 2010 13:19 schreef msnk het volgende:
Leuk, denk je weer even WoW te gaan doen kun je 12 uur lang niet inloggen
Heeft Blizzard in de weekenden stagiaires rondlopen ofzo.
Shamans kunnen wel axes gebruiken hoor. En welke class speel je?quote:Op zondag 11 april 2010 12:56 schreef Dibble het volgende:
Sommige mensen in PUG's zijn echte retardsgisteren dropte er een Axe. Pakt een Shaman hem terwijl die het helemaal niet nodig heeft en het is wel m'n primary melee wapen. Terwijl ik items die ik niet kan dragen altijd pass
Voortaan ga ik ook altijd rollen.
kijk anders even welke classes welke wapens allemaal kunnen gebruiken inclusief jijzelf, hunters kunnen toch alles dus alles wat je kan gebruiken gewoon needenquote:Op zondag 11 april 2010 12:56 schreef Dibble het volgende:
Sommige mensen in PUG's zijn echte retardsgisteren dropte er een Axe. Pakt een Shaman hem terwijl die het helemaal niet nodig heeft en het is wel m'n primary melee wapen. Terwijl ik items die ik niet kan dragen altijd pass
Voortaan ga ik ook altijd rollen.
Ik denk dat hij een 2x axe bedoelde.quote:Op zondag 11 april 2010 14:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Shamans kunnen wel axes gebruiken hoor. En welke class speel je?
quote:Op zondag 11 april 2010 15:19 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een 2x axe bedoelde.
quote:
Oh, dan wel ja.quote:Op zondag 11 april 2010 15:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
[..]
![]()
Dan heeft die shaman het volste recht om te needen.
Kom jij in PUGs zonder achievemetns? Op onze realm niet hoor: LFM icc. Must have achievements.quote:Op zondag 11 april 2010 18:10 schreef msnk het volgende:
Sowieso mensen in PUGs, zelfs mensen die de achievements godverdomme al hebben weten het op te fucken op bosses als BQ en Sindrigoza, gaat echt nergens over.
Ik heb het niet over mijzelf, ik weet best hoe ik moet spelen.quote:Op zondag 11 april 2010 18:12 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Kom jij in PUGs zonder achievemetns? Op onze realm niet hoor: LFM icc. Must have achievements.
underachiever? (zelf nog niet nodig gehad maar goede dingen over gehoord)quote:Op zondag 11 april 2010 18:12 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Kom jij in PUGs zonder achievemetns? Op onze realm niet hoor: LFM icc. Must have achievements.
lees trouwens deze reactie op wow forum:quote:Op zondag 11 april 2010 18:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
underachiever? (zelf nog niet nodig gehad maar goede dingen over gehoord)
quote:I solve this problem by asking the raid leader to link his achievement, then i link it right back, its not my fault they cant read. This is for my priest alt of course.
Hey, eindelijk een mede foker op alonsus! Dacht dat ik de enige was! Wie ben jij:?quote:Op zondag 11 april 2010 19:19 schreef classpc het volgende:
Ik kan niet in m'n realm (Alonsus) komen
[edit]
Never mind, het werkt alweer
Whehequote:Op zondag 11 april 2010 20:39 schreef lifeblind het volgende:
Whehe... stond in de queue (als DPS) met de random dungeon finder. Na 15 minuten eindelijk een dungeon, ik accept. Kom ik in de Violet Hold, en 3 secondes nadat ik join, was de laatste boss down. Instant frost emblems
Naochan, ik heb mezelf ook toegevoegd aan de OP, maar ik had Alonsus nog niet in de lijst gezien. Klopt dat?quote:Op zondag 11 april 2010 20:30 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Hey, eindelijk een mede foker op alonsus! Dacht dat ik de enige was! Wie ben jij:?
Als DPS altijd he. Tanks en healers hebben daar niet zo'n last vanquote:Op zondag 11 april 2010 21:59 schreef Evertjan het volgende:
ben nu weer op me mage aan het spelen maar damm wat is de que time for LFG lang als dps
Je bedoelt frost emblems na 15 minuten en 3 seconden?quote:Op zondag 11 april 2010 20:39 schreef lifeblind het volgende:
Whehe... stond in de queue (als DPS) met de random dungeon finder. Na 15 minuten eindelijk een dungeon, ik accept. Kom ik in de Violet Hold, en 3 secondes nadat ik join, was de laatste boss down. Instant frost emblems
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |