warrior begonnen, in 1 week 38 met 1-2 uurtjes spelen per dagquote:Op woensdag 7 april 2010 14:14 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik schiet al op, inmiddels al lvl 31 in 2.5 week. Ik heb geloof ik te weinig tijd om te levelen of ik spendeer mij tijd slecht ;c
Ik zou mijn spec iets aanpassen als ik jou wasquote:Op woensdag 7 april 2010 13:52 schreef Zokunen het volgende:
Nog geen week 80 en mn hunter loopt er nu zo bij. Best tevreden op zich.
Nog te doen:
- enchanten, maar die stomme gems en 300 riding hebben m'n gold een beetje opgemaakt(1e char op server)
- fatsoenlijke boots looten
- hit cap halen (hit trinket voor emblems)
Iemand verder nog tips?
Ik was in 2.5 week 80quote:Op woensdag 7 april 2010 14:14 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Ik schiet al op, inmiddels al lvl 31 in 2.5 week. Ik heb geloof ik te weinig tijd om te levelen of ik spendeer mij tijd slecht ;c
En hoe? Voor MM is mn gear nog niet goed genoeg, vandaar dat ik SV heb nu.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zou mijn spec iets aanpassen als ik jou was
De standaard Survival spec!quote:Op woensdag 7 april 2010 14:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En hoe? Voor MM is mn gear nog niet goed genoeg, vandaar dat ik SV heb nu.
Paar simpele upgrades die je kan halen:quote:Op woensdag 7 april 2010 14:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En hoe? Voor MM is mn gear nog niet goed genoeg, vandaar dat ik SV heb nu.
dat is toch ook de bedoeling. de 4 pure DPS classes (mage rogue hunter en warlock) altijd in theorie beter moeten zijn in DPS dan hybride classes. Kan me een GC quote daar over herinnerenquote:Op woensdag 7 april 2010 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
Retri is best crap single target. Nouja het is wel okay, maar je moet het vooral hebben van aoe op packs. Single target kom je als retri nooit boven mages, rogues, warlocks etc. Behalve als die aan het slacken zijn dan.
Ik weet het wel, en de normal Sunwell mode was moeilijker dan de hardcore modes nu. veel moeilijker.quote:Op woensdag 7 april 2010 10:34 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
normal sunwell was de heroic mode![]()
mja ik weet niet of je hardcore was, maar de guild waar ik in zat had wel een klein beetje moeite met bosses. vooral omdat ze nooit echt oplette wat er om zich heen gebeurde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan kan je alles gewoon kitenquote:Op woensdag 7 april 2010 21:06 schreef CraniuM het volgende:
Spiritwalker's Grace (level 85): When this self-targeted buff is active, your spells are no longer interrupted by movement and possibly even by your own attacks. This will give shaman of all three specs another way to heal or do damage when it’s necessary to move in both PvE and PvP. Instant cast. 10-second duration. 2-minute cooldown.
Tering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Magma totem, Fire Nova, Chain Lightning nog niet genoeg?quote:Op woensdag 7 april 2010 21:14 schreef CraniuM het volgende:
Had zelf meer gehoopt op iets meer enhance aoe dmg, en dat ze weer de 2h terug zouden brengen
Gebruik jij nou Needle-Encrusted Scorpion als SV?quote:Op woensdag 7 april 2010 15:11 schreef Vengswiejj het volgende:
[..]
Paar simpele upgrades die je kan halen:
Necklace - Head of Onyxia, bijna niemand heeft die nog nodig en door de head in te leveren krijg je een hele mooie necklace.
Gun/Bow - of ook Onyxia, dropt een leuke Gun. Of je doet PoS Hc die een mooie Pre-raid Crossbow dropt.
Trinkets tja wordt vechten geblazen zoals alle Dpsers. FoS Hc dropt wel een leuke trinket die ik momenteel nog steeds gebruik. (Tot ik Death's Choice of DBW heb
)
Zelf heb ik nu een tijdje Whispering Fanged Skull van ICC10 en probeer DBW te krijgen maar wilt niet echt droppen.
Voor Surv spec kan je of die wat Ezio linkten pakken of je jat die van mij (ietjes anders)
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Twisting+Nether&cn=Maxxedranged
Moet zeggen voor een alt heb ik toch redelijk leuke gear erop.
Zodra ik DBW heb respec ik naar MM PvE en ga ik Full Arp gemmen.
Edit: Owja ik zie nog geen Minor Glyphs, Advies: Feign Death <-- is gewoon je vriend tijdens raiden.
en Mend Pet glyph zodat je, je pet blij houd met Mend pet. Vandaar dat ik soms alleen een BG join om Mend Pet te spammen
![]()
ik ken sunwell wel, mijn tweede stuk text ging over tempest keep. toen zat ik in een andere guild die daar nog moeite mee had.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:23 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik weet het wel, en de normal Sunwell mode was moeilijker dan de hardcore modes nu. veel moeilijker.
Ik heb healer tank en dps gespeeld in die periode, tank omhoog houden tegen Brutallus was echt niet grappig, soms had je maar 0.00000001 sec om een klap waar de tank van 100 naar 5 procent vloog bij te healen.
Zoek voor de grap eens de tactiek en de abilities van de eerste baas op.
Dat ding stopt nu gewoon nog steeds PuG's naar Sunwell toe, omdat gecoordineerd bewegen een must is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |