We hebben laatst gewoon voor de gein OS253D gerushed, te makkelijkquote:Op donderdag 8 april 2010 15:53 schreef Sapstengel het volgende:
Vroeger.. toen OS10+3 moeilijk was. Nu is het standaard als sarth weekly raid is.
yup we doen het om de tijd als we ons vervelen en niet genoeg mensen hebben om fatsoenlijk progress te maken in ICCquote:Op donderdag 8 april 2010 16:03 schreef Katth het volgende:
[..]
We hebben laatst gewoon voor de gein OS253D gerushed, te makkelijk
Ja, eerst alle trash clearen en dan de 3 kleine draken in leven houden. Als je dan de middelste boss aanvalt zal er elke 45 seconde ongeveer een draak bijkomen. De 3D zerg houdt in dat je de baas zo snel mogelijk probeert te nuken voordat de kleine draken hun abilities gebruiken.quote:Op donderdag 8 april 2010 16:34 schreef MarkyB het volgende:
Wat houdt die 3d dan in in OS? Gewoon op de middelste draak af stormen en dan komen die 3 blauwe draken erbij ofzo?
waarom matig? ze krijgen inventieve dingen erbij die nuttig zijn voor pvp en pve + ze gaan minder stunlocken. iedereen is blij lijkt mequote:Op vrijdag 9 april 2010 10:29 schreef Metonae het volgende:
Vind de nieuwe skills voor Rogue nogal matig tbh. Ben zeer benieuwd naar Druid en Mage vandaagPaladin duurt verdomme nog een week
quote:
Wat had je dan gewild?quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:09 schreef jagga het volgende:
[..]jaa ik weet het warrior QQ is het mooist wat er is
Maar doe voor de gein eens vergelijk met warlock/rpiest/rogue.
Op het eerste gezicht lijkt het mooi voor een warrior maar als je er over nadenkt is het een en al bagger.
Maargoed tis een preview en dus lang niet zeker, dus hopen dan maar
Niet al te veel veranderenquote:
Hij wou misschien oneindig rage, Instant attacks die 50k damage doen die instant zijn en 1 rage kostquote:
Vrij normaal jaquote:k heb mijn trial account geupgrade. Alleen zat ik nog in laag level gebied met m'n hunter level 20. Even monstertje afgemaakt wat level 10 was en ik kreeg geen XP daarvan. Van een level 19 kreeg ik wel XP. Dit is normaal he, niet dat er wat fout is aan mijn account enz . Vraag toch even voor de zekerheid.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 14:53 schreef Vengswiejj het volgende:
Let dan wel op speciale Omheinings van hun icoontje
grijskleurig omheining = Rare Elite dropt altijd wel wat leuks (op hoger lvl) maar zijn moeilijker te kille en te vinden,
Goudkleurig omheining = Elite ook moeilijk tekille maar dropt normaal niet veel waar je wat aan hebt. (geregeld een quest target)
Nee joh, je moet geen zooi kopen in autions, de drops in dungeons zijn meestal veel beter!quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:26 schreef Dibble het volgende:
Hey bedankt voor de info. Goede schema heb je gegeven. Nu weet ik ook waarom ik zoveel moeite heb met rood soms. Gelukkig heb ik een pet, die stuur ik er meestal op af om af te leiden en samen krijgen we ze meestal wel down. 2x rood is natuurlijk nog steeds een no go..
Heb die skulls ook gezien. Ging met m'n dwarf even horde area binnen. Allemaal super sterke monsters waarvan het level niet eens wordt gegeven. Die kan ik dus niet aan.
Nu ik gebruik kan maken van de auction ga ik maar eens flink sparen voor een sterke gun.
quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee joh, je moet geen zooi kopen in autions, de drops in dungeons zijn meestal veel beter!
gear in de lage lvls maakt weinig uit. je kan het beter bewaren tot je je flying mount kan kopen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:01 schreef muhahaha het volgende:
http://www.wowhead.com/item=13136 voor +/- 25 gold
[..]
Ligt er wel aan, soms loopt een bepaald item 20 levels achter en dan is het wel handig om 3 tot 6 gold te investeren in een green van rond je level.
welke server zit je dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 15:26 schreef Dibble het volgende:
Hey bedankt voor de info. Goede schema heb je gegeven. Nu weet ik ook waarom ik zoveel moeite heb met rood soms. Gelukkig heb ik een pet, die stuur ik er meestal op af om af te leiden en samen krijgen we ze meestal wel down. 2x rood is natuurlijk nog steeds een no go..
Heb die skulls ook gezien. Ging met m'n dwarf even horde area binnen. Allemaal super sterke monsters waarvan het level niet eens wordt gegeven. Die kan ik dus niet aan.
Nu ik gebruik kan maken van de auction ga ik maar eens flink sparen voor een sterke gun.
Ja, ik heb 1x een dungeon gedaan en dat was vet. Heb ook een paar goede items gepakt. Eigenlijk is dat beter ja. Maar zal wel lang duren voordat er een gun voor m'n dwarf hunter dropt. Thnx voor the tip. Ik ga voortaan minimaal 1 dungeon raid doen voortaan\ als ik het spel opstart. Die dungeon finder is trouwens best handig en makkelijker om erin te springen voor een newbie als ik. Volgens mij had je dat eerst niet.quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:00 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee joh, je moet geen zooi kopen in autions, de drops in dungeons zijn meestal veel beter!
Stormscalequote:
nee idd, het nieuwe LFG (wat er eerst niet was) werkt erg goed, en voor een beter geweer, tja je moet maar even kijken, wat is je profession dan?quote:Op vrijdag 9 april 2010 16:47 schreef Dibble het volgende:
[..]
Ja, ik heb 1x een dungeon gedaan en dat was vet. Heb ook een paar goede items gepakt. Eigenlijk is dat beter ja. Maar zal wel lang duren voordat er een gun voor m'n dwarf hunter dropt. Thnx voor the tip. Ik ga voortaan minimaal 1 dungeon raid doen voortaan\ als ik het spel opstart. Die dungeon finder is trouwens best handig en makkelijker om erin te springen voor een newbie als ik. Volgens mij had je dat eerst niet.
[..]
Stormscale
Ze zijn er nu nog wel onduidelijk over...quote:Op vrijdag 9 april 2010 22:55 schreef Zeroku het volgende:
Camouflage gaat denk ik hard falen. Vooral in PVP.
Ja, maarja. Je kunt gewoon door melee worden aangevallen, en dan ga je uit camouflage, dus dan kunnen mages/priest/hunter/warlock toch weer aanvallen.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:04 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ze zijn er nu nog wel onduidelijk over...
En het breekt ook door damage. Betekent dat dat ik niet kan Camouflagen als ik dots op me heb?quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, maarja. Je kunt gewoon door melee worden aangevallen, en dan ga je uit camouflage, dus dan kunnen mages/priest/hunter/warlock toch weer aanvallen.
Denk ik ja. Dus als een caster slim is, meteen dots en op houden dan heeft die aanval 0 nut.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
En het breekt ook door damage. Betekent dat dat ik niet kan Camouflagen als ik dots op me heb?![]()
Ik had veel liever de oude camouflage gehad
Dit is wel stoerquote:If you target a camo hunter or a rogue using Smoke Bomb, you will get an error message saying something like "Target obscured." You can see them and target them, but can't use your attacks. Imagine they are behind a pillar or something. You can try and get off an AE near them or you can move to melee.
Heb nog geen profession. Ja, first aid gekozenquote:Op vrijdag 9 april 2010 17:03 schreef leeell het volgende:
[..]
nee idd, het nieuwe LFG (wat er eerst niet was) werkt erg goed, en voor een beter geweer, tja je moet maar even kijken, wat is je profession dan?
zit je bij vrienden dan op Stormscale?quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:27 schreef Dibble het volgende:
[..]
Heb nog geen profession. Ja, first aid gekozen. Ik denk dat ik leathering ga kiezen. Heb alleen geen flauw idee van hoe je items moet craften. Even de WoW wiki doorneuzen.
Haha inderdaad, zo heb ik die van mij ook naar 80 gekregen. Macro om flash of light op jezelf te casten voor art of war procs en gewoon mega pullen. Werkt het beste idd, prot levellen is irritant met een paladin, minder met rage-gebruikende classes. Daarom ga ik ook gewoon shadow en niet holy ofzoquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:52 schreef ufopiloot het volgende:
Hallo, ze heeft een paladin. Zelfs als retri kan je 7 mobs tegelijk aanvallen zonder ooit dood te gaan of te hoeven drinken, daar heeft ze jouw heals niet voor nodig hoor
Ik las trouwens dat disc een makkelijkere spec is om te levelen tot lvl40, en om vanaf dat moment shadow te gaan met shadowform.
hah, neeh man, ben een loner op dit moment. Ben level 26 bijna nu. Kan even niet de mitovatie nog opbrengen om een nieuwe te starten. Wellicht laterquote:Op zaterdag 10 april 2010 09:28 schreef leeell het volgende:
[..]
zit je bij vrienden dan op Stormscale?
en is het nog niet te laat om over te stappen?
dan zou ik of iemand anders je wel kunnen helpen, met 50 G beginnen is altijd fijn als je begint
Ze speelt toch wel met haar gezicht hoop ikquote:Op zaterdag 10 april 2010 13:30 schreef Sapstengel het volgende:
Heb gisteren m'n oude dualbox account weer geactiveerd en ben samen met m'n vriendin een level 1 begonnen. Zij had het nog nooit gespeeld, maar het leek haar wel leuk, dus maar wat gaan spelen. Zij een paladin, ik een priest. Werkt prima
, zij valt aan, ik heal en cast wat smites. In het begin was het nog wat moeilijk met lopen, draaien enzo, maar ze leert snel
.
Na een half uurtje en de eerste paar quests en levels zei ze: "Wow, dit is echt een leuk spel man!" Toen dacht ik: "Wat heb ik gedaan?"
We zijn nu allebei level 6. Denk dat op level 10 ik gewoon richting shadow ga, genoeg mogelijkheden om te healen nog. M'n vriendin weet het niet, protection lijkt haar wel cool, maar dat schiet niet echt op tijdens het levellen, dus waarschijnlijk retri. Met een eigen healer blijf je nog steeds wel in leven en je doet iets meer damage + je hoeft niet na elke pack te drinken.
Als in facerollen?quote:Op zaterdag 10 april 2010 17:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ze speelt toch wel met haar gezicht hoop ik
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |