quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:17 schreef farscapevr7 het volgende:
heb je even de tijd om te kijken hoe een DK sart solood;)
Maraudon corpsewalken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 19:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, je moet in ghostvorm naar de ingang van de dungeon lopen. Als je er dan in loopt, begin je levend weer bij de start en moet je naar de plek lopen waar je doodging, binnen de instance.
Het is alleen wel lastig, sommige dungeons hebben een lange weg er naartoe (deadmines, wailnig caverns enz) en door die teleport to dungeon ken je die meestal niet.
idd, moest het gister nog doenquote:
Ik solo Hoggerquote:Op zaterdag 10 april 2010 22:17 schreef farscapevr7 het volgende:
heb je even de tijd om te kijken hoe een DK sart solood;)
quote:The causes behind our login server outage are being actively investigated, and we are working to resolve this as quickly as possible. We will provide continual updates until this situation is resolved.
quote:
Gek hequote:
Dat zijn character op een andere server staat. Je kunt alleen dingen ruilen met mensen van je eigen server.quote:Op zondag 11 april 2010 00:38 schreef Dibble het volgende:
Ik wou vandaag tijdens een dungeon iemand een potion geven. Dus ik doe trade klikken maar kan het niet geven omdat ie van een andere realm ofzo was. Wat betekent dat?
Je kan niets traden met iemand op een ander realm.quote:Op zondag 11 april 2010 00:38 schreef Dibble het volgende:
Ik wou vandaag tijdens een dungeon iemand een potion geven. Dus ik doe trade klikken maar kan het niet geven omdat ie van een andere realm ofzo was. Wat betekent dat?
zouden ze dat ooit nog aanpassen?quote:Op zondag 11 april 2010 00:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat zijn character op een andere server staat. Je kunt alleen dingen ruilen met mensen van je eigen server.
Je jumpt ook niet van server; de LFG haalt mensen van verschillende servers om in een dungeon samen te werken. Net zoals de battlegrounds dat doen. (beiden halen ook mensen van dezelfde battlegroup)quote:Op zondag 11 april 2010 00:41 schreef Dibble het volgende:
ooowh, ik wist niet dat je van server kon jumpen
Geen idee.quote:Op zondag 11 april 2010 00:40 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
zouden ze dat ooit nog aanpassen?
het is niet echt handig namenlijk
Zeer lastig voor goldsellers idd, zo kunnen ze niet makkelijk cross-server gejatte gold van gehackte accounts traden.quote:Op zondag 11 april 2010 00:40 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
zouden ze dat ooit nog aanpassen?
het is niet echt handig namenlijk
Ah zo dus. Gewoon een matchmaking systeem wat mensen overal vandaan pikt dus. Handig. Zucht, ik heb nog zoveel te lerenquote:Op zondag 11 april 2010 00:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je jumpt ook niet van server; de LFG haalt mensen van verschillende servers om in een dungeon samen te werken. Net zoals de battlegrounds dat doen. (beiden halen ook mensen van dezelfde battlegroup)
Je jumpt wel van server, maar niet van Realm. Een Realm bestaat uit meerdere servers. Dungeon bevinden zich op andere servers dan de gewone speel wereld. Daarom is crossrealm ook mogelijk, want verschil tussen server X en Y is niet mogelijk. Dat is ook de reden waarom je de overige spelers niet ziets als je dood bent.quote:Op zondag 11 april 2010 00:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je jumpt ook niet van server; de LFG haalt mensen van verschillende servers om in een dungeon samen te werken. Net zoals de battlegrounds dat doen. (beiden halen ook mensen van dezelfde battlegroup)
Naar mijn mening is Sindragosa naast The Lich King de enige boss in icc10 waarbij je je hersens moet gebruiken.quote:Op zondag 11 april 2010 12:12 schreef Evertjan het volgende:
gisteren een ICC 10 gedaan tot aan Sindragosa niet slecht voor een pug
Dooie hamsters, wat ik je brom.quote:Op zondag 11 april 2010 13:19 schreef msnk het volgende:
Leuk, denk je weer even WoW te gaan doen kun je 12 uur lang niet inloggen
Heeft Blizzard in de weekenden stagiaires rondlopen ofzo.
Shamans kunnen wel axes gebruiken hoor. En welke class speel je?quote:Op zondag 11 april 2010 12:56 schreef Dibble het volgende:
Sommige mensen in PUG's zijn echte retardsgisteren dropte er een Axe. Pakt een Shaman hem terwijl die het helemaal niet nodig heeft en het is wel m'n primary melee wapen. Terwijl ik items die ik niet kan dragen altijd pass
Voortaan ga ik ook altijd rollen.
kijk anders even welke classes welke wapens allemaal kunnen gebruiken inclusief jijzelf, hunters kunnen toch alles dus alles wat je kan gebruiken gewoon needenquote:Op zondag 11 april 2010 12:56 schreef Dibble het volgende:
Sommige mensen in PUG's zijn echte retardsgisteren dropte er een Axe. Pakt een Shaman hem terwijl die het helemaal niet nodig heeft en het is wel m'n primary melee wapen. Terwijl ik items die ik niet kan dragen altijd pass
Voortaan ga ik ook altijd rollen.
Ik denk dat hij een 2x axe bedoelde.quote:Op zondag 11 april 2010 14:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Shamans kunnen wel axes gebruiken hoor. En welke class speel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |