SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:31 schreef Toky het volgende:
voila hier mijn paint, moest het gewoon effe doen.......
[ afbeelding ]
hahaha leuk gedaan!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:31 schreef Toky het volgende:
voila hier mijn paint, moest het gewoon effe doen.......
[ afbeelding ]
het programma niet kennen ? Schaam je ..quote:Op zaterdag 10 april 2010 07:27 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik ken het programma niet, maar een klacht over Gordon lijkt me (bijna) altijd terecht.
Weleens van gehoord natuurlijk, maar nooit 1 minuut naar gekeken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 07:28 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
het programma niet kennen ? Schaam je ..
quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:02 schreef iBenny het volgende:
Naar het XFactor-forum komen om te klagen over de juryleden, terwijl je heul niet kijkt
..en Angela dan? die stemde ook op hunquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
En Gordon flikt het wéér...
Iedereen met oren aan z'n kop kon horen dat Maaike 100000000x beter zong dan die lulletjes rozenwater en meneer zou dan eerlijk moeten stemmen en niet voor zijn eigen hachje gaan.
Die kende heul de cijfers van het stemmen welquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
..en Angela dan? die stemde ook op hun
Whehehe ik ook!quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:15 schreef ranja het volgende:
GordonIs in no time 2 van z'n 3 zorgvuldig geselecteerde groepen kwijt
Denk dat Intence of een andere (Vogelsisters ofzo) nog wel in hun vuistje lachen. En ik doe mee.
nah, die zijn echt wel populair en brengen tenmiste iets grappigs, ondanks het boutnummerquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:28 schreef muiterij het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang de badboys er nog in blijven.Maken ook wel kans om er uit te gaan, als ze volgende week weer zo'n rampnummer pakken.
Ik vind ze strontirritant, het was na hun auditie al niet meer leuk en ze doen het steeds weer. Van mij mogen ze eruit, het zijn nu de slechtste die er nog in zitten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:29 schreef Re het volgende:
[..]
nah, die zijn echt wel populair en brengen tenmiste iets grappigs, ondanks het boutnummer
Lol, grappenmaker.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind ze strontirritant, het was na hun auditie al niet meer leuk en ze doen het steeds weer. Van mij mogen ze eruit, het zijn nu de slechtste die er nog in zitten.
Vergelijk ze met de rest en ze vallen door de mand, 't is echt niet meer dan gemiddeld wat ze presteren hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:32 schreef UltraR het volgende:
[..]
Lol, grappenmaker.![]()
Het kan je aanstaan of niet, maar slecht zijn ze gewoon niet. punt.
En die geluidjes blijf ik echt elke keer weer om moeten lachen. Geniaal handelsmerk.
Kelvin was gewoon ook beter dan Sarina. Sarina is een prima zangeres, maar daar blijft het ook bij.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:24 schreef UltraR het volgende:
Die hele jury die helemaal niets presterende Kelvin verkiest boven vocaal fantastische Sarina. Dan snap je het gewoon echt niet hoor.
Als je dan blijkbaar gewoon altijd voor jong en standaard gaat dan moet je voortaan maar weer idols gaan doen ipv X-factor. Er is blijkbaar bij de jury gewoon geen behoefte aan 26+ ers of groepjes.
Niet mee eens..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kelvin was gewoon ook beter dan Sarina. Sarina is een prima zangeres, maar daar blijft het ook bij.
Er staat 'ik'.. een mening dus. Jij probeert een feit van te maken..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:04 schreef UltraR het volgende:
Yep, Ik vind Kelvin -de- tegenvaller van de liveshows.
Zie ook het lijstjestopic. Van nr. 1 in de 1e week naar nr. laatst nu.
Dat is dan weer wat overdreven, want hij is natuurlijk wel oneindig veel beter dan Danielle. Maar dat is iedereen, en het geeft wel onweerlegbaar aan dat er heel veel schort aan de prestaties van Kelvin.
1e deel is een mening, 2e deel een feit.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er staat 'ik'.. een mening dus. Jij probeert een feit van te maken..
oh ja, sorry... ik las het inderdaad als 1 geheel. Mijn foutquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:15 schreef UltraR het volgende:
[..]
1e deel is een mening, 2e deel een feit.
Ik ben het met je eens maar... serieus, verbaas jij je hier nog steeds over!?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:17 schreef XMarlies het volgende:
Wat bezield die stemmers toch om aan kwaliteit voorbij te gaan en de valse noten van een aantal overblijvers te negeren?
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:47 schreef mutskebab het volgende:
afgelopen vrijdah zag hij er uit als jan klaassen die met 4 buisjes GHB uit zijn poppenkast was getrokken. die rooie wangetjes en die overvloed aan mascara blaggie blaggie
Je hebt een punt.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:19 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens maar... serieus, verbaas jij je hier nog steeds over!?
Ja, oké, maar die show... wat hebben ze eraan als Xfactor is afgelopen? Moeten ze het toch zelf doen. En die show wordt volgens mij door anderen verzonnen, niet door Gordon. Ik zeg 'volgens mij', maar dat is mss wel omdat ik graag mijn mening bij mezelf laat. Echter... wat een team zit daarachter! Als een kandidaat afvalt, noemt hij/zij dan ook vaak het 'team achter de schermen' het eerst in de bedankjes, Sarina ook weer. Gordon doet niets met de styling, dans, etc. Hij coacht.. ehm, even, als het gefilmd wordt... ehm, denk ik. De rest is voor Babette en meer... achter de schermen vooral...quote:Op zondag 2 mei 2010 13:52 schreef iBenny het volgende:
Ik ben het juist vaak wel eens met Gordon
En die hele show die Gordon samen met Badboyz erom heen bouwt... geniaal
Dat mens praat een uur lang en komt eigenlijk niks fatsoenlijks uit haar bek. Bahquote:
HELEMAAL mee eensquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat mens praat een uur lang en komt eigenlijk niks fatsoenlijks uit haar bek. Bah.
Plus ze heeft een raar hoofd.
Nee geef mij maar Angela.
Ik vind haar commentaar vaak wel redelijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:34 schreef ranja het volgende:
Stacey heeft wel als enige nog 3 kandidaten over, en waarschijnlijk na vanavond nog steeds.
Zo dom is ze dus niet. En ze had vanavond ook meestal gelijk
Sorry hoor, na 8 biertjes ga ik daar echt niet meer op letten. Bij mij gaat het niet automatisch want ben geeneens hier geborenquote:
Ze speelt ook maar een rol, ze moet zich aan het script houden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef chufi het volgende:
Angela valt weinig te verwijten qua sneaky opmerkingen ..
Ja dat hebben we vandaag gezien, dat ze in tranen is omdat Sumera niet door is ... omdat ze voor dr eigen jongetje moet kiezen....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:47 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Ze speelt ook maar een rol, ze moet zich aan het script houden.
Dat hoeft niet perse maar zou wel triest zijn als ze dat niet zou doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:09 schreef chufi het volgende:
Ja dat hebben we vandaag gezien, dat ze in tranen is omdat Sumera niet door is ... omdat ze voor dr eigen jongetje moet kiezen....
Mee eens. Stacey is geen ideale coach, verre van zelfs, maar mijn vertrouwen in Eric en Gordon heeft echt een dieptepunt bereikt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
Stacey is vandaag bij mij omhoog geschoten en Eric en Gordon echt helemaal omlaag. Wow.
Same.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
Stacey is vandaag bij mij omhoog geschoten en Eric en Gordon echt helemaal omlaag. Wow.
Ik heb hier niets aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:35 schreef eightone. het volgende:
[..]
Same.
Hoe hard ik ook moet lachen om Stacey's bonbonverpakkingjurken had ze wel een punt, vandaag was het gewoon sneaky stemmen om Sumera eruit te krijgen.
Compleet onder de maat, had zeker meer van Erik verwacht.
Vond het ook erg sneu voor Angela, die had een verschil kunnen maken door niet op Kelvin te stemmen, maarja - dit was moeilijk te voorspellen.
Stacey en Angela. [ afbeelding ]
Gordon vind ik steeds treuriger worden, voor hem is het meer een wedstrijd tegen de andere juryleden. Op de tafel dansen tijdens een waardeloos optreden en trashtalken over ander kandidaten.
Wat mij betreft schoppen ze hem eruit. En Stacey zou op moeten stappen, uit principe.quote:
Dat kan niet, zou niet fair zijn tegen Maaike.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:19 schreef Joooo-pi het volgende:
En Stacey zou op moeten stappen, uit principe.
Ik denk dat erik zich heeft laten omlullen door Gordon. Erik is gewoon een sulletjequote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:23 schreef Deceit het volgende:
Eric en gordon mogen opfucken
quote:
Ik hoop dat de tv kantine hier een sketch over maakt haha.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:26 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik denk dat erik zich heeft laten omlullen door Gordon. Erik is gewoon een sulletje
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 15:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik hoop dat de tv kantine hier een sketch over maakt haha.
''Ja sorry, ja ik vind Kelvin niet zo goe;''
''GODVERDOMME ERIC''
''Ja, sorry Sumera moet weg, ja sorry, ja. Sorry.''
quote:Op zondag 16 mei 2010 11:26 schreef ClearGreen het volgende:
Kun je nagaan hoe onprofessioneel Eric en Gordon zijn.
Stacey doet moeilijk. Stacey zoekt de pers op.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:26 schreef ClearGreen het volgende:
Kun je nagaan hoe onprofessioneel Eric en Gordon zijn.
Gordon niet?quote:Op zondag 16 mei 2010 11:30 schreef Woelli het volgende:
[..]
Stacey doet moeilijk. Stacey zoekt de pers op.
Ja, maar dat is typisch Gordon. Maar Gordon verteld niet hoe slapeloos nacht hij wel niet heeft gehad en hoe erg het wel niet is en haalt tijdens de interviewen daarna zijn andere juryleden niet onderuit.quote:
Je doelt op dit nieuwsbericht:quote:Op zondag 16 mei 2010 14:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja, maar dat is typisch Gordon. Maar Gordon verteld niet hoe slapeloos nacht hij wel niet heeft gehad en hoe erg het wel niet is en haalt tijdens de interviewen daarna zijn andere juryleden niet onderuit.
Ja en niet alleen op die.quote:Op zondag 16 mei 2010 14:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je doelt op dit nieuwsbericht:
http://www.telegraaf.nl/p(...)Stacey__.html?p=26,1
?
Dat doet hij wekenlang tijdens de uitzendingen alquote:Op zondag 16 mei 2010 14:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
en haalt tijdens de interviewen daarna zijn andere juryleden niet onderuit.
'Het was niet zo goed maarrrrr je bent zo'n leuke jongennnn...je bent doorrr'quote:Op zondag 16 mei 2010 17:41 schreef Toky het volgende:
als het maar iedereen behalve die doos van een paay is...
quote:Op zondag 16 mei 2010 18:13 schreef Marlalala het volgende:
[..]
'Het was niet zo goed maarrrrr je bent zo'n leuke jongennnn...je bent doorrr'
Doe maar niet nee!
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:02 schreef Joooo-pi het volgende:
Johan Derksen, Hugo Borst en Marlalala mogen van mij wel in de jury!
Ja, maar Stacey komt bij mij één of andere manier erg onprofessioneel en kinderachtig over.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Dat doet hij wekenlang tijdens de uitzendingen al![]()
Maar dat is trouwens iets wat ze bijna allemaal doen...
alleen Stacey mag weg, de rest mag blijvenquote:Op zondag 16 mei 2010 15:56 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Volgens mij wil iedereen in dit topic een nieuwe jury voor X-Factor. Who's it gonna be?
Komt omdat je haar niet mag, dan komt alles wat ze doet zo over.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:29 schreef Woelli het volgende:
Ja, maar Stacey komt bij mij één of andere manier erg onprofessioneel en kinderachtig over.
Babette Labeij mag haar wel vervangen, al lijkt het mij ook leuk als iemand als Jacqueline Govaert haar vervangt.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alleen Stacey mag weg, de rest mag blijven
QFTquote:Op zondag 16 mei 2010 20:53 schreef UltraR het volgende:
iig Stacey gewoon opzouten. En hoeft niet persé een vrouw te zijn die haar vervangt. Als Stacey maar weg is.
Babs die haar moet vervangen, dat meen je niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Babette Labeij mag haar wel vervangen, al lijkt het mij ook leuk als iemand als Jacqueline Govaert haar vervangt.
Babettequote:Op zondag 16 mei 2010 20:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Babette Labeij mag haar wel vervangen, al lijkt het mij ook leuk als iemand als Jacqueline Govaert haar vervangt.
Babette zal nooit jurylid worden/willen zijnquote:Op zondag 16 mei 2010 20:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Stacey heeft een scherp randje maar ik vind haar ok. Dan zie ik liever Gordon vertrekken en Henkjan Smits terugkomen.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:09 schreef ranja het volgende:
Babette zal onafhankelijk willen blijven inderdaad.
Stacey moet ook niet weg. Er moet toch iemand zijn die een beetje serieus nadenkt over wat een hit kan worden. Angela vindt alles veel te gezellig en de heren, tja. Die gaan voor eigen succes, omgeacht wat voor kneus er dan uiteindelijk wint, als het maar hun pupil is.
Ik heb ook liever die geperoxideerde kanarie dan een bureau-fapper als Gordon. Dus als er dan iemand weg moet, doe mij die maar. Alhoewel hij af en toe wel grappig uit de hoek kan komen.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:35 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Stacey heeft een scherp randje maar ik vind haar ok. Dan zie ik liever Gordon vertrekken en Henkjan Smits terugkomen.
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:09 schreef ranja het volgende:
Babette zal onafhankelijk willen blijven inderdaad.
Stacey moet ook niet weg. Er moet toch iemand zijn die een beetje serieus nadenkt over wat een hit kan worden. Angela vindt alles veel te gezellig en de heren, tja. Die gaan voor eigen succes, omgeacht wat voor kneus er dan uiteindelijk wint, als het maar hun pupil is.
Neukallot?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:18 schreef XMarlies het volgende:
Goh, zie nu pas op Wiki: Gordon = Cornelis Willem Heuckeroth
Wow, wat een lange sjieke naam...
quote:Op zondag 16 mei 2010 20:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
al lijkt het mij ook leuk als iemand als Jacqueline Govaert haar vervangt.
die zal ook nooit naast Gordon in de jury komen, heb je 2 dezelfde soort mensen met dezelfde smaak er in. Echt zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:41 schreef Kw4Kje het volgende:
Idd ook al dat overdreven trekjes net als gordon.
Popstars, weet alleen niet meer hoe die heet, hij heeft meerdere keren meegedaan, kwam heel "schattig" over maar kon er natuurlijk geen drol van.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:24 schreef Gro251 het volgende:
3 posts dan maar:
Off topic: Ik zag in die reclame voor de Televaag een xfactor of Idols kandidaad. Die dikkere man met dat helium achtige stemmetje. In het begin zegt ie: 'wij zijn ons aan hetv oorbereiden, voor het WK'. Iemand ook gezien ?
Ik eigenlijk ook wel. Behalve zijn slechte smaak.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:56 schreef iBenny het volgende:
Ik miste Gordon en zijn grappen eigenlijk wel
Met het commentaar van Gordon ben ik het eigenlijk ook wel vaak eensquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel. Behalve zijn slechte smaak.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:03 schreef Gro251 het volgende:
haha Gordon in Boulevard:
Ja het is belachelijk dat ze zo persoonlijk over mij praten bla bla bla.
Godverdomme kut sjap, weet je is hoe het is , jij doet niet anders dikke tjap. Wat heb ik een hekel aan die vent. Hypocriet Zwijn;.
ik snap de post niet eensquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:03 schreef Gro251 het volgende:
haha Gordon in Boulevard:
Ja het is belachelijk dat ze zo persoonlijk over mij praten bla bla bla.
Godverdomme kut sjap, weet je is hoe het is , jij doet niet anders dikke tjap. Wat heb ik een hekel aan die vent. Hypocriet Zwijn;.
Ik heb het ff vertaald naar het Nederlandsquote:
quote:Haha, Gordon bij RTL Boulevard:
'Ja, het is belachelijk dat ze zo over mij praten' blabla, enz.
Wat een eikel is het, een dikke zeekoe. Hij doet precies hetzelfde. Wat heb ik een hekel aan die vent. Hypocriet zwijntje.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:47 schreef sbientje het volgende:
ik snap wel wat er staat, maar het punt was me niet helemaal duidelijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |