quote:Op zondag 16 mei 2010 20:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
al lijkt het mij ook leuk als iemand als Jacqueline Govaert haar vervangt.
die zal ook nooit naast Gordon in de jury komen, heb je 2 dezelfde soort mensen met dezelfde smaak er in. Echt zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:41 schreef Kw4Kje het volgende:
Idd ook al dat overdreven trekjes net als gordon.
Popstars, weet alleen niet meer hoe die heet, hij heeft meerdere keren meegedaan, kwam heel "schattig" over maar kon er natuurlijk geen drol van.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:24 schreef Gro251 het volgende:
3 posts dan maar:
Off topic: Ik zag in die reclame voor de Televaag een xfactor of Idols kandidaad. Die dikkere man met dat helium achtige stemmetje. In het begin zegt ie: 'wij zijn ons aan hetv oorbereiden, voor het WK'. Iemand ook gezien ?
Ik eigenlijk ook wel. Behalve zijn slechte smaak.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:56 schreef iBenny het volgende:
Ik miste Gordon en zijn grappen eigenlijk wel
Met het commentaar van Gordon ben ik het eigenlijk ook wel vaak eensquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel. Behalve zijn slechte smaak.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:03 schreef Gro251 het volgende:
haha Gordon in Boulevard:
Ja het is belachelijk dat ze zo persoonlijk over mij praten bla bla bla.
Godverdomme kut sjap, weet je is hoe het is , jij doet niet anders dikke tjap. Wat heb ik een hekel aan die vent. Hypocriet Zwijn;.
ik snap de post niet eensquote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:03 schreef Gro251 het volgende:
haha Gordon in Boulevard:
Ja het is belachelijk dat ze zo persoonlijk over mij praten bla bla bla.
Godverdomme kut sjap, weet je is hoe het is , jij doet niet anders dikke tjap. Wat heb ik een hekel aan die vent. Hypocriet Zwijn;.
Ik heb het ff vertaald naar het Nederlandsquote:
quote:Haha, Gordon bij RTL Boulevard:
'Ja, het is belachelijk dat ze zo over mij praten' blabla, enz.
Wat een eikel is het, een dikke zeekoe. Hij doet precies hetzelfde. Wat heb ik een hekel aan die vent. Hypocriet zwijntje.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:47 schreef sbientje het volgende:
ik snap wel wat er staat, maar het punt was me niet helemaal duidelijk...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |