quote:Op zondag 16 mei 2010 19:02 schreef Joooo-pi het volgende:
Johan Derksen, Hugo Borst en Marlalala mogen van mij wel in de jury!
Ja, maar Stacey komt bij mij één of andere manier erg onprofessioneel en kinderachtig over.quote:Op zondag 16 mei 2010 15:46 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Dat doet hij wekenlang tijdens de uitzendingen al![]()
Maar dat is trouwens iets wat ze bijna allemaal doen...
alleen Stacey mag weg, de rest mag blijvenquote:Op zondag 16 mei 2010 15:56 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Volgens mij wil iedereen in dit topic een nieuwe jury voor X-Factor. Who's it gonna be?
Komt omdat je haar niet mag, dan komt alles wat ze doet zo over.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:29 schreef Woelli het volgende:
Ja, maar Stacey komt bij mij één of andere manier erg onprofessioneel en kinderachtig over.
Babette Labeij mag haar wel vervangen, al lijkt het mij ook leuk als iemand als Jacqueline Govaert haar vervangt.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alleen Stacey mag weg, de rest mag blijven
QFTquote:Op zondag 16 mei 2010 20:53 schreef UltraR het volgende:
iig Stacey gewoon opzouten. En hoeft niet persé een vrouw te zijn die haar vervangt. Als Stacey maar weg is.
Babs die haar moet vervangen, dat meen je niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Babette Labeij mag haar wel vervangen, al lijkt het mij ook leuk als iemand als Jacqueline Govaert haar vervangt.
Babettequote:Op zondag 16 mei 2010 20:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Babette Labeij mag haar wel vervangen, al lijkt het mij ook leuk als iemand als Jacqueline Govaert haar vervangt.
Babette zal nooit jurylid worden/willen zijnquote:Op zondag 16 mei 2010 20:38 schreef Woelli het volgende:
[..]
Stacey heeft een scherp randje maar ik vind haar ok. Dan zie ik liever Gordon vertrekken en Henkjan Smits terugkomen.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:09 schreef ranja het volgende:
Babette zal onafhankelijk willen blijven inderdaad.
Stacey moet ook niet weg. Er moet toch iemand zijn die een beetje serieus nadenkt over wat een hit kan worden. Angela vindt alles veel te gezellig en de heren, tja. Die gaan voor eigen succes, omgeacht wat voor kneus er dan uiteindelijk wint, als het maar hun pupil is.
Ik heb ook liever die geperoxideerde kanarie dan een bureau-fapper als Gordon. Dus als er dan iemand weg moet, doe mij die maar. Alhoewel hij af en toe wel grappig uit de hoek kan komen.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:35 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Stacey heeft een scherp randje maar ik vind haar ok. Dan zie ik liever Gordon vertrekken en Henkjan Smits terugkomen.
quote:Op zondag 16 mei 2010 21:09 schreef ranja het volgende:
Babette zal onafhankelijk willen blijven inderdaad.
Stacey moet ook niet weg. Er moet toch iemand zijn die een beetje serieus nadenkt over wat een hit kan worden. Angela vindt alles veel te gezellig en de heren, tja. Die gaan voor eigen succes, omgeacht wat voor kneus er dan uiteindelijk wint, als het maar hun pupil is.
Neukallot?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:18 schreef XMarlies het volgende:
Goh, zie nu pas op Wiki: Gordon = Cornelis Willem Heuckeroth
Wow, wat een lange sjieke naam...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |