Sorry hoor, na 8 biertjes ga ik daar echt niet meer op letten. Bij mij gaat het niet automatisch want ben geeneens hier geborenquote:
Ze speelt ook maar een rol, ze moet zich aan het script houden.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 22:16 schreef chufi het volgende:
Angela valt weinig te verwijten qua sneaky opmerkingen ..
Ja dat hebben we vandaag gezien, dat ze in tranen is omdat Sumera niet door is ... omdat ze voor dr eigen jongetje moet kiezen....quote:Op vrijdag 14 mei 2010 23:47 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Ze speelt ook maar een rol, ze moet zich aan het script houden.
Dat hoeft niet perse maar zou wel triest zijn als ze dat niet zou doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:09 schreef chufi het volgende:
Ja dat hebben we vandaag gezien, dat ze in tranen is omdat Sumera niet door is ... omdat ze voor dr eigen jongetje moet kiezen....
Mee eens. Stacey is geen ideale coach, verre van zelfs, maar mijn vertrouwen in Eric en Gordon heeft echt een dieptepunt bereikt.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
Stacey is vandaag bij mij omhoog geschoten en Eric en Gordon echt helemaal omlaag. Wow.
Same.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
Stacey is vandaag bij mij omhoog geschoten en Eric en Gordon echt helemaal omlaag. Wow.
Ik heb hier niets aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 02:35 schreef eightone. het volgende:
[..]
Same.
Hoe hard ik ook moet lachen om Stacey's bonbonverpakkingjurken had ze wel een punt, vandaag was het gewoon sneaky stemmen om Sumera eruit te krijgen.
Compleet onder de maat, had zeker meer van Erik verwacht.
Vond het ook erg sneu voor Angela, die had een verschil kunnen maken door niet op Kelvin te stemmen, maarja - dit was moeilijk te voorspellen.
Stacey en Angela. [ afbeelding ]
Gordon vind ik steeds treuriger worden, voor hem is het meer een wedstrijd tegen de andere juryleden. Op de tafel dansen tijdens een waardeloos optreden en trashtalken over ander kandidaten.
Wat mij betreft schoppen ze hem eruit. En Stacey zou op moeten stappen, uit principe.quote:
Dat kan niet, zou niet fair zijn tegen Maaike.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:19 schreef Joooo-pi het volgende:
En Stacey zou op moeten stappen, uit principe.
Ik denk dat erik zich heeft laten omlullen door Gordon. Erik is gewoon een sulletjequote:Op zaterdag 15 mei 2010 11:23 schreef Deceit het volgende:
Eric en gordon mogen opfucken
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |