SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:31 schreef Toky het volgende:
voila hier mijn paint, moest het gewoon effe doen.......
[ afbeelding ]
hahaha leuk gedaan!quote:Op dinsdag 6 april 2010 17:31 schreef Toky het volgende:
voila hier mijn paint, moest het gewoon effe doen.......
[ afbeelding ]
het programma niet kennen ? Schaam je ..quote:Op zaterdag 10 april 2010 07:27 schreef MaskOfSanity het volgende:
Ik ken het programma niet, maar een klacht over Gordon lijkt me (bijna) altijd terecht.
Weleens van gehoord natuurlijk, maar nooit 1 minuut naar gekeken.quote:Op zaterdag 10 april 2010 07:28 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
het programma niet kennen ? Schaam je ..
quote:Op zaterdag 10 april 2010 14:02 schreef iBenny het volgende:
Naar het XFactor-forum komen om te klagen over de juryleden, terwijl je heul niet kijkt
..en Angela dan? die stemde ook op hunquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
En Gordon flikt het wéér...
Iedereen met oren aan z'n kop kon horen dat Maaike 100000000x beter zong dan die lulletjes rozenwater en meneer zou dan eerlijk moeten stemmen en niet voor zijn eigen hachje gaan.
Die kende heul de cijfers van het stemmen welquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
..en Angela dan? die stemde ook op hun
Whehehe ik ook!quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:15 schreef ranja het volgende:
GordonIs in no time 2 van z'n 3 zorgvuldig geselecteerde groepen kwijt
Denk dat Intence of een andere (Vogelsisters ofzo) nog wel in hun vuistje lachen. En ik doe mee.
nah, die zijn echt wel populair en brengen tenmiste iets grappigs, ondanks het boutnummerquote:Op zaterdag 17 april 2010 11:28 schreef muiterij het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang de badboys er nog in blijven.Maken ook wel kans om er uit te gaan, als ze volgende week weer zo'n rampnummer pakken.
Ik vind ze strontirritant, het was na hun auditie al niet meer leuk en ze doen het steeds weer. Van mij mogen ze eruit, het zijn nu de slechtste die er nog in zitten.quote:Op zaterdag 17 april 2010 11:29 schreef Re het volgende:
[..]
nah, die zijn echt wel populair en brengen tenmiste iets grappigs, ondanks het boutnummer
Lol, grappenmaker.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind ze strontirritant, het was na hun auditie al niet meer leuk en ze doen het steeds weer. Van mij mogen ze eruit, het zijn nu de slechtste die er nog in zitten.
Vergelijk ze met de rest en ze vallen door de mand, 't is echt niet meer dan gemiddeld wat ze presteren hoor.quote:Op zaterdag 17 april 2010 12:32 schreef UltraR het volgende:
[..]
Lol, grappenmaker.![]()
Het kan je aanstaan of niet, maar slecht zijn ze gewoon niet. punt.
En die geluidjes blijf ik echt elke keer weer om moeten lachen. Geniaal handelsmerk.
Kelvin was gewoon ook beter dan Sarina. Sarina is een prima zangeres, maar daar blijft het ook bij.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:24 schreef UltraR het volgende:
Die hele jury die helemaal niets presterende Kelvin verkiest boven vocaal fantastische Sarina. Dan snap je het gewoon echt niet hoor.
Als je dan blijkbaar gewoon altijd voor jong en standaard gaat dan moet je voortaan maar weer idols gaan doen ipv X-factor. Er is blijkbaar bij de jury gewoon geen behoefte aan 26+ ers of groepjes.
Niet mee eens..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:18 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kelvin was gewoon ook beter dan Sarina. Sarina is een prima zangeres, maar daar blijft het ook bij.
Er staat 'ik'.. een mening dus. Jij probeert een feit van te maken..quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:04 schreef UltraR het volgende:
Yep, Ik vind Kelvin -de- tegenvaller van de liveshows.
Zie ook het lijstjestopic. Van nr. 1 in de 1e week naar nr. laatst nu.
Dat is dan weer wat overdreven, want hij is natuurlijk wel oneindig veel beter dan Danielle. Maar dat is iedereen, en het geeft wel onweerlegbaar aan dat er heel veel schort aan de prestaties van Kelvin.
1e deel is een mening, 2e deel een feit.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er staat 'ik'.. een mening dus. Jij probeert een feit van te maken..
oh ja, sorry... ik las het inderdaad als 1 geheel. Mijn foutquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:15 schreef UltraR het volgende:
[..]
1e deel is een mening, 2e deel een feit.
Ik ben het met je eens maar... serieus, verbaas jij je hier nog steeds over!?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:17 schreef XMarlies het volgende:
Wat bezield die stemmers toch om aan kwaliteit voorbij te gaan en de valse noten van een aantal overblijvers te negeren?
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:47 schreef mutskebab het volgende:
afgelopen vrijdah zag hij er uit als jan klaassen die met 4 buisjes GHB uit zijn poppenkast was getrokken. die rooie wangetjes en die overvloed aan mascara blaggie blaggie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |