Ik wist echt niet wat ik zag toen ik hier mensen zag posten na gisteravond voor wie Stacey in hun achting is gestegen...
Ik heb zelden iemand letterlijk zó -dom- zien doen als Stacey gisteren. Ze gooide volledig haar eigen glazen in door Kelvin af te gaan branden. Hierdoor keerde de zaal zich tegen haar, wat Angela vervolgens ook nog eens slim bespeelde door te reageren dat zij niet mee zou gaan doen aan het afbranden van kandidaten, waarmee het publiek definitief achter Kelvin stond. Wat veel invloed had op de keuzes van Erik en Gordon.
Serieus: les 1 bij speech- en debat-trainingen: Nooit negatief naar een ander, altijd positief naar jezelf met respect richting de ander. Mensen willen niet horen waarom de ander slecht is, maar waarom die van jouw goed is. Iemand persoonlijk gaan afbranden is echt dodelijk voor je eigen populariteit. Daar kan Agnes Kant van de SP over mee praten, die haar politieke carrière als sneeuw voor de zon zag verdwijnen nadat ze Geert Wilders in een tv-debat persoonlijk had aangevallen. (Waarbij Wouter Bos vervolgens de rol van Angela Groothuizen innam door daar direct op in te spelen.)
Echt zo ongelooflijk dom die Stacey. Ik dacht niet dat het mogelijk was, maar ze is gisteren -nog- verder in mijn achting gedaald.
Na de stemming ging ze ook nog eens de slechte verliezer lopen uithangen richting Gordon en Erik waarmee ze definitief alle krediet bij het publiek verspeelde.
Ik vrees voor Maaike.
Als je haar als coach krijgt ben je echt de lul.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.