Je hebt een punt.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:19 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens maar... serieus, verbaas jij je hier nog steeds over!?
Ja, oké, maar die show... wat hebben ze eraan als Xfactor is afgelopen? Moeten ze het toch zelf doen. En die show wordt volgens mij door anderen verzonnen, niet door Gordon. Ik zeg 'volgens mij', maar dat is mss wel omdat ik graag mijn mening bij mezelf laat. Echter... wat een team zit daarachter! Als een kandidaat afvalt, noemt hij/zij dan ook vaak het 'team achter de schermen' het eerst in de bedankjes, Sarina ook weer. Gordon doet niets met de styling, dans, etc. Hij coacht.. ehm, even, als het gefilmd wordt... ehm, denk ik. De rest is voor Babette en meer... achter de schermen vooral...quote:Op zondag 2 mei 2010 13:52 schreef iBenny het volgende:
Ik ben het juist vaak wel eens met Gordon
En die hele show die Gordon samen met Badboyz erom heen bouwt... geniaal
Dat mens praat een uur lang en komt eigenlijk niks fatsoenlijks uit haar bek. Bahquote:
HELEMAAL mee eensquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat mens praat een uur lang en komt eigenlijk niks fatsoenlijks uit haar bek. Bah.
Plus ze heeft een raar hoofd.
Nee geef mij maar Angela.
Ik vind haar commentaar vaak wel redelijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:34 schreef ranja het volgende:
Stacey heeft wel als enige nog 3 kandidaten over, en waarschijnlijk na vanavond nog steeds.
Zo dom is ze dus niet. En ze had vanavond ook meestal gelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |