Mij ook niet.quote:Op maandag 5 april 2010 19:57 schreef Penisbaard het volgende:
Geen emotie-icoon kan mijn emotie na het zien van dit filmpje omschrijven
Nee man dat is een Tukkeraccent. Het accent van TS is van een dooie Friesquote:Op maandag 5 april 2010 20:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je klinkt en ziet er uit als...:
15quote:
"I just havent met you Jet"quote:
Komt deze fotografische afbeelding in de buurt?quote:Op maandag 5 april 2010 19:57 schreef Penisbaard het volgende:
Haha jij luistert Michael Bubléquote:Op maandag 5 april 2010 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"I just havent met you Jet"
Who the FUCK is Jet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
De echt coole fokkers maken geen videotopics.quote:Op maandag 5 april 2010 20:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alle andere videotopics die ik heb gezien waren ook van deze kwaliteit, kan het zijn dat FoKkers niet zo cool zijn als ze zich voordoen...?
Ts leert omgaan met kritiek van andere mensenquote:Op maandag 5 april 2010 20:08 schreef ShevaJB het volgende:
Ts zet zichzelf graag voor paal, Ts ambieert een baan als clown
De videotopics van o.us zijn goddelijkquote:Op maandag 5 april 2010 20:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alle andere videotopics die ik heb gezien waren ook van deze kwaliteit, kan het zijn dat FoKkers niet zo cool zijn als ze zich voordoen...?
Ik heb hetzelfde probleem. Niet te filmen dit.quote:Op maandag 5 april 2010 19:57 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Op maandag 5 april 2010 20:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De videotopics van o.us zijn goddelijk
Nee, want hij heeft eerder zo'n topic gemaakt en heeft dus niet geleerd van de kritiek.quote:Op maandag 5 april 2010 20:10 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Ts leert omgaan met kritiek van andere mensen
Net of ik me iets aantrek van jou kritiek.quote:Op maandag 5 april 2010 20:13 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Nee, want hij heeft eerder zo'n topic gemaakt en heeft dus niet geleerd van de kritiek.
Maak er een videotopic overquote:Op maandag 5 april 2010 20:14 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Net of ik me iets aantrek van jou kritiek.![]()
![]()
Je kan me hol leeg likken.![]()
Ik zeg: /care
Waarom reageer je er dan op als je niet cared.quote:Op maandag 5 april 2010 20:14 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
![]()
Precies, vrijdag deed ik precies hetzelfde.quote:Op maandag 5 april 2010 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar goed, 't is wel knap dat hij zowaar meisjes mee het bos in krijgt.
Ook prima te doen vandaag, 't was niet koud.
Sneu ventjequote:Op maandag 5 april 2010 20:14 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
![]()
Je vraagt eromquote:Op maandag 5 april 2010 20:20 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Gozer, reageer dan gewoon niet in dit topic.
quote:Op maandag 5 april 2010 20:28 schreef 9611Niels het volgende:
Mensen niet zo haten; dit is een bazentopic.
Ik moest lachenquote:Op maandag 5 april 2010 20:29 schreef o.us het volgende:
AdvancedPower is een baas hoor, daar niet van.
Ze is al moeder?quote:Op maandag 5 april 2010 20:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Precies, vrijdag deed ik precies hetzelfde.
En ik had vandaag ook nog de kans om een filmpje te maken van mijn MILF, toen we even naar haar huis gingen.
Maar dat deed ik niet want tja, als dit niet gewaardeerd kan worden dan dat vast ook niet.
flikkerquote:Op maandag 5 april 2010 20:14 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
![]()
Dat dus!quote:Op maandag 5 april 2010 20:41 schreef Fortitude het volgende:
AP trek je niks van deze kneuzen aan. Ze zijn gewoon jaloers. Jij bent nu officieel de held van KLB.
hahaha grappig.quote:Op maandag 5 april 2010 20:41 schreef Fortitude het volgende:
AP trek je niks van deze kneuzen aan. Ze zijn gewoon jaloers. Jij bent nu officieel de held van KLB.
Ja, die emoticon zocht ik.quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 20:57 schreef zovty het volgende:
Godver fucking domme, wat ben jij een faalbaas![]()
.
Kusjes voor 9611niels.
Oh, en trouwens, eerst heb je het over 'een meisje' en vervolgens is het je vriendin.
Je weet dus niet eens wat je met je vriendin op een bankje in een parkje ofzo moet doen.
Echt... ik hoop, en ga er vanuit, dat je eeuwig maagd blijft.
Een perm ip ban is nog te mild voor je. Je verdient schoppen.
Niggas?quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 21:19 schreef griekjeee het volgende:
Die vraag in feedback![]()
![]()
Je wilt alleen een topic open houden als je positieve feedback krijgt? Probeer het buiten KLB dan.
quote:Op maandag 5 april 2010 21:19 schreef griekjeee het volgende:
Die vraag in feedback![]()
![]()
Je wilt alleen een topic open houden als je positieve feedback krijgt? Probeer het buiten KLB dan.
quote:Op maandag 5 april 2010 20:13 schreef AdvancedPower het volgende:
[videotopic] 'DOE JE BROEK UIT!'
Doe hem maar dicht en/of verwijder hem maar.
Was leuk voor hoe lang het duurt.
Niemand kan het waarderen dus is het beter als 'ie dicht is.
quote:Op maandag 5 april 2010 19:57 schreef Penisbaard het volgende:
Hoi Penisbaard waarom heb jij eigenlijk nog nooit een topic geopend?quote:Op maandag 5 april 2010 21:28 schreef Penisbaard het volgende:
Topics openen en er dan een paar minuten later weer spijt van hebben
Nee, die figureren in Ali B's clips.quote:Op maandag 5 april 2010 20:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
De echt coole fokkers maken geen videotopics.
Jij begrijpt het.quote:Op maandag 5 april 2010 21:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nee, die figureren in Ali B's clips.
Ik ben bang voor de meedogenloze opmerkingen en kritiek van KLB'ersquote:Op maandag 5 april 2010 21:30 schreef Splutje het volgende:
[..]
Hoi Penisbaard waarom heb jij eigenlijk nog nooit een topic geopend?
Heeft ie wel.quote:Op maandag 5 april 2010 21:30 schreef Splutje het volgende:
[..]
Omdat hij een vooruitziende blik heeft en weet dat hij spijt zal krijgen?quote:Op maandag 5 april 2010 21:30 schreef Splutje het volgende:
[..]
Zoek zelf maar.quote:
Ts, kan ik hier nou uit opmaken dat je hier waardering voor verwachtte?quote:
Ben je ongesteld ofzo?quote:Op maandag 5 april 2010 21:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ts, kan ik hier nou uit opmaken dat je hier waardering voor verwachtte?
Ik niet, jij wel?quote:
griekjeee is weer in topvorm.quote:
Oh, je bracht me even in verwarring daar dan.quote:
Daar kom je morgen wel achter. Bedankt nog voor het uitlenen van je chick.quote:
Dat was een opblaaspop mijn liefste.quote:Op maandag 5 april 2010 22:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Daar kom je morgen wel achter. Bedankt nog voor het uitlenen van je chick.
Die deed anders leuk mee.quote:Op maandag 5 april 2010 22:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat was een opblaaspop mijn liefste.
Behandel mij niet als een stuk plastic...quote:Op maandag 5 april 2010 22:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En jij bent?quote:Op maandag 5 april 2010 22:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Behandel mij niet als een stuk plastic...
Beetje respect voor #1.quote:Op maandag 5 april 2010 22:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uhuh. Groen is een kutkleur. En ze zou je eens moeten horen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zij of ik? Ik bestuurde haar via remotecontrol
Man jouw ogen zijn groen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Uhuh. Groen is een kutkleur. En ze zou je eens moeten horen.Barbaar
![]()
Blauw/groen/grijs.quote:
Ja, dominerend groen met wat vlekjes ja.quote:
Pics?quote:
Niet liegen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, dominerend groen met wat vlekjes ja.
Overwegend blauw maar dat zie je beter bij daglicht. Je hebt niet diep genoeg in mijn ogen gekeken denk ik.quote:
Tis meer niet durven, je kijkt altijd met zo een 'if looks could kill'.quote:Op maandag 5 april 2010 22:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Overwegend blauw maar dat zie je beter bij daglicht. Je hebt niet diep genoeg in mijn ogen gekeken denk ik.
Overdrijf, ik ben best lief en je weet het.quote:Op maandag 5 april 2010 22:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tis meer niet durven, je kijkt altijd met zo een 'if looks could kill'.
Maak jij eens een video met de TT dan?quote:Op maandag 5 april 2010 22:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Overdrijf, ik ben best lief en je weet het.
Omdat ik niet reageerde op het 'pics'? Ja dan is het niet meer leuk he.quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 22:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maak jij eens een video met de TT dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Nee, want dat interesseert me niet. Die leeftijd hebben we wel gehad.quote:Op maandag 5 april 2010 22:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Omdat ik niet reageerde op het 'pics'? Ja dan is het niet meer leuk he.
Waarom er dan eerst zelf aan meedoen?quote:Op maandag 5 april 2010 22:40 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nee, want dat interesseert me niet. Die leeftijd hebben we wel gehad.
Maar het gaat allang niet meer ontopic.
quote:Op maandag 5 april 2010 19:51 schreef AdvancedPower het volgende:
Na een lange tijd maar weer eens een videotopic van AdvancedPower!
Tags:
- TS bash topic
- Backfire!
Enjoy.![]()
![]()
Er zijn grenzen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom er dan eerst zelf aan meedoen?
quote:Op maandag 5 april 2010 22:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
AdvancedPower, vat dit niet verkeerd op maar ben jij toevallig een boer?
Z'n accent is vergezeld van bepaalde smilies genoemd, z'n provincie/woonplaats bespot, maar niemand heeft nog echt naar het verhaal van deze wat houterige overkomende jongen gevraagd, nee!quote:
Wat een interesse toon jij in je medemens.quote:Op maandag 5 april 2010 22:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Z'n accent is vergezeld van bepaalde smilies genoemd, z'n provincie/woonplaats bespot, maar niemand heeft nog echt naar het verhaal van deze wat houterige overkomende jongen gevraagd, nee!Vandaar dan ook mijn post!
Dat viel me ook al op.quote:
Ene niels die stuurde dat hij zijn broek moest uitdoen! Toen pakte het meisje van AP de telefoon af las het en werd boos! Toen werd hij gedumpt! En dit was misschien wel een zeldzame kans!quote:Op maandag 5 april 2010 23:15 schreef banaantjeEE het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waar de klacht over gaat?
Dank bij voorbaat.
Wees eens liev!quote:Op maandag 5 april 2010 23:21 schreef Haarlotion het volgende:
Wat ben jij een pauper eerste klas zeg! Ongelimiteerde achterlijkheid is wat jij produceert als je je mond opendoet, zelden zo'n vies spugend individu gezien.
De waarheid is hard!quote:Op maandag 5 april 2010 23:21 schreef Haarlotion het volgende:
Wat ben jij een pauper eerste klas zeg! Ongelimiteerde achterlijkheid is wat jij produceert als je je mond opendoet, zelden zo'n vies spugend individu gezien.
quote:Op maandag 5 april 2010 23:18 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik vind trouwens dat ze je moderator moeten maken van het toekomstige videotopic gedeelte hier op FOK.
Wie stemt voor?
Handen omhoog graag!
quote:
En ik zei omhoog, niet omlaag.quote:
Ik vind van niet, zou ik rap een topicje openen?quote:Op maandag 5 april 2010 23:30 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat idee was toch iets teveel van het goede.
Doe dat.quote:Op maandag 5 april 2010 23:31 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik vind van niet, zou ik rap een topicje openen?
Heb er geen zin inquote:
Godver zeg dan niks.quote:Op maandag 5 april 2010 23:32 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Heb er geen zin in, doe jij ff voor mij?
quote:
Klopt, roken = stoer. Dat weet iedereen.quote:
Nog steeds in het topic waar deze kansarme agrariër zich in een video ontdoet van zijn speeksel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:10 schreef Paul het volgende:
Waar waren we
Wachten tot hij zijn rijbewijs heeft, dan kan hij direct in zijn Golf 3 (met geblindeerde achterruit/achter-zij-ruiten) kansloos rondjes rijden door de kern van het dorp waar hij woont, om daar vervolgens uitgelachen te worden omdat hij ooit eens advies nodig was over wat hij moest doen in het bos met een meisjequote:
Even uploadenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:16 schreef Visplek het volgende:
Aaaah verdammt!
Het filmpje is weg, nu kan ik niet meelachen![]()
Iemand een backupje?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:23 schreef Penisbaard het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze video wordt nog verwerkt. De videokwaliteit is mogelijk beter nadat de verwerking is voltooid.
Held!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:23 schreef Penisbaard het volgende:
Deze video wordt nog verwerkt. De videokwaliteit is mogelijk beter nadat de verwerking is voltooid.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:23 schreef Penisbaard het volgende:
Goeie kickquote:Op zondag 16 mei 2010 22:37 schreef 9611Niels het volgende:
Mag het filmpje weer terug?
groetjes Niels
Ik wil ze wel weer uploaden, maar dan moet AdvancedPower dat ook willenquote:Op zondag 16 mei 2010 22:37 schreef 9611Niels het volgende:
Mag het filmpje weer terug?
groetjes Niels
Vindt hij wel goed, hij kent immers geen schaamte.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik wil ze wel weer uploaden, maar dan moet AdvancedPower dat ook willen
Hij wil het vertelde ie me netquote:Op zondag 16 mei 2010 22:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik wil ze wel weer uploaden, maar dan moet AdvancedPower dat ook willen
Hier ook, hij wil hetquote:
Hoeveel heb je ervoor overquote:Op zondag 16 mei 2010 22:52 schreef julian6 het volgende:
Heeft iemand link naar het filmpje dat voorheen in de OP stond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |