Ben je ongesteld ofzo?quote:Op maandag 5 april 2010 21:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ts, kan ik hier nou uit opmaken dat je hier waardering voor verwachtte?
Ik niet, jij wel?quote:
griekjeee is weer in topvorm.quote:
Oh, je bracht me even in verwarring daar dan.quote:
Daar kom je morgen wel achter. Bedankt nog voor het uitlenen van je chick.quote:
Dat was een opblaaspop mijn liefste.quote:Op maandag 5 april 2010 22:05 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Daar kom je morgen wel achter. Bedankt nog voor het uitlenen van je chick.
Die deed anders leuk mee.quote:Op maandag 5 april 2010 22:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat was een opblaaspop mijn liefste.
Behandel mij niet als een stuk plastic...quote:Op maandag 5 april 2010 22:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
En jij bent?quote:Op maandag 5 april 2010 22:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Behandel mij niet als een stuk plastic...
Beetje respect voor #1.quote:Op maandag 5 april 2010 22:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Uhuh. Groen is een kutkleur. En ze zou je eens moeten horen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zij of ik? Ik bestuurde haar via remotecontrol
Man jouw ogen zijn groen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Uhuh. Groen is een kutkleur. En ze zou je eens moeten horen.Barbaar
![]()
Blauw/groen/grijs.quote:
Ja, dominerend groen met wat vlekjes ja.quote:
Pics?quote:
Niet liegen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, dominerend groen met wat vlekjes ja.
Overwegend blauw maar dat zie je beter bij daglicht. Je hebt niet diep genoeg in mijn ogen gekeken denk ik.quote:
Tis meer niet durven, je kijkt altijd met zo een 'if looks could kill'.quote:Op maandag 5 april 2010 22:20 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Overwegend blauw maar dat zie je beter bij daglicht. Je hebt niet diep genoeg in mijn ogen gekeken denk ik.
Overdrijf, ik ben best lief en je weet het.quote:Op maandag 5 april 2010 22:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tis meer niet durven, je kijkt altijd met zo een 'if looks could kill'.
Maak jij eens een video met de TT dan?quote:Op maandag 5 april 2010 22:25 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Overdrijf, ik ben best lief en je weet het.
Omdat ik niet reageerde op het 'pics'? Ja dan is het niet meer leuk he.quote:
quote:Op maandag 5 april 2010 22:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maak jij eens een video met de TT dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Nee, want dat interesseert me niet. Die leeftijd hebben we wel gehad.quote:Op maandag 5 april 2010 22:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Omdat ik niet reageerde op het 'pics'? Ja dan is het niet meer leuk he.
Waarom er dan eerst zelf aan meedoen?quote:Op maandag 5 april 2010 22:40 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Nee, want dat interesseert me niet. Die leeftijd hebben we wel gehad.
Maar het gaat allang niet meer ontopic.
quote:Op maandag 5 april 2010 19:51 schreef AdvancedPower het volgende:
Na een lange tijd maar weer eens een videotopic van AdvancedPower!
Tags:
- TS bash topic
- Backfire!
Enjoy.![]()
![]()
Er zijn grenzen.quote:Op maandag 5 april 2010 22:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Waarom er dan eerst zelf aan meedoen?
quote:Op maandag 5 april 2010 22:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
AdvancedPower, vat dit niet verkeerd op maar ben jij toevallig een boer?
Z'n accent is vergezeld van bepaalde smilies genoemd, z'n provincie/woonplaats bespot, maar niemand heeft nog echt naar het verhaal van deze wat houterige overkomende jongen gevraagd, nee!quote:
Wat een interesse toon jij in je medemens.quote:Op maandag 5 april 2010 22:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Z'n accent is vergezeld van bepaalde smilies genoemd, z'n provincie/woonplaats bespot, maar niemand heeft nog echt naar het verhaal van deze wat houterige overkomende jongen gevraagd, nee!Vandaar dan ook mijn post!
Dat viel me ook al op.quote:
Ene niels die stuurde dat hij zijn broek moest uitdoen! Toen pakte het meisje van AP de telefoon af las het en werd boos! Toen werd hij gedumpt! En dit was misschien wel een zeldzame kans!quote:Op maandag 5 april 2010 23:15 schreef banaantjeEE het volgende:
Kan iemand mij trouwens vertellen waar de klacht over gaat?
Dank bij voorbaat.
Wees eens liev!quote:Op maandag 5 april 2010 23:21 schreef Haarlotion het volgende:
Wat ben jij een pauper eerste klas zeg! Ongelimiteerde achterlijkheid is wat jij produceert als je je mond opendoet, zelden zo'n vies spugend individu gezien.
De waarheid is hard!quote:Op maandag 5 april 2010 23:21 schreef Haarlotion het volgende:
Wat ben jij een pauper eerste klas zeg! Ongelimiteerde achterlijkheid is wat jij produceert als je je mond opendoet, zelden zo'n vies spugend individu gezien.
quote:Op maandag 5 april 2010 23:18 schreef banaantjeEE het volgende:
Ik vind trouwens dat ze je moderator moeten maken van het toekomstige videotopic gedeelte hier op FOK.
Wie stemt voor?
Handen omhoog graag!
quote:
En ik zei omhoog, niet omlaag.quote:
Ik vind van niet, zou ik rap een topicje openen?quote:Op maandag 5 april 2010 23:30 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Dat idee was toch iets teveel van het goede.
Doe dat.quote:Op maandag 5 april 2010 23:31 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik vind van niet, zou ik rap een topicje openen?
Heb er geen zin inquote:
Godver zeg dan niks.quote:Op maandag 5 april 2010 23:32 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Heb er geen zin in, doe jij ff voor mij?
quote:
Klopt, roken = stoer. Dat weet iedereen.quote:
Nog steeds in het topic waar deze kansarme agrariër zich in een video ontdoet van zijn speeksel.quote:Op dinsdag 6 april 2010 08:10 schreef Paul het volgende:
Waar waren we
Wachten tot hij zijn rijbewijs heeft, dan kan hij direct in zijn Golf 3 (met geblindeerde achterruit/achter-zij-ruiten) kansloos rondjes rijden door de kern van het dorp waar hij woont, om daar vervolgens uitgelachen te worden omdat hij ooit eens advies nodig was over wat hij moest doen in het bos met een meisjequote:
Even uploadenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:16 schreef Visplek het volgende:
Aaaah verdammt!
Het filmpje is weg, nu kan ik niet meelachen![]()
Iemand een backupje?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:23 schreef Penisbaard het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Deze video wordt nog verwerkt. De videokwaliteit is mogelijk beter nadat de verwerking is voltooid.
Held!quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:23 schreef Penisbaard het volgende:
Deze video wordt nog verwerkt. De videokwaliteit is mogelijk beter nadat de verwerking is voltooid.
quote:Op dinsdag 6 april 2010 14:23 schreef Penisbaard het volgende:
Goeie kickquote:Op zondag 16 mei 2010 22:37 schreef 9611Niels het volgende:
Mag het filmpje weer terug?
groetjes Niels
Ik wil ze wel weer uploaden, maar dan moet AdvancedPower dat ook willenquote:Op zondag 16 mei 2010 22:37 schreef 9611Niels het volgende:
Mag het filmpje weer terug?
groetjes Niels
Vindt hij wel goed, hij kent immers geen schaamte.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik wil ze wel weer uploaden, maar dan moet AdvancedPower dat ook willen
Hij wil het vertelde ie me netquote:Op zondag 16 mei 2010 22:42 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik wil ze wel weer uploaden, maar dan moet AdvancedPower dat ook willen
Hier ook, hij wil hetquote:
Hoeveel heb je ervoor overquote:Op zondag 16 mei 2010 22:52 schreef julian6 het volgende:
Heeft iemand link naar het filmpje dat voorheen in de OP stond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |