15quote:
"I just havent met you Jet"quote:
Komt deze fotografische afbeelding in de buurt?quote:Op maandag 5 april 2010 19:57 schreef Penisbaard het volgende:
Geen emotie-icoon kan mijn emotie na het zien van dit filmpje omschrijven
Haha jij luistert Michael Bubléquote:Op maandag 5 april 2010 20:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"I just havent met you Jet"
Who the FUCK is Jet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
De echt coole fokkers maken geen videotopics.quote:Op maandag 5 april 2010 20:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alle andere videotopics die ik heb gezien waren ook van deze kwaliteit, kan het zijn dat FoKkers niet zo cool zijn als ze zich voordoen...?
Ts leert omgaan met kritiek van andere mensenquote:Op maandag 5 april 2010 20:08 schreef ShevaJB het volgende:
Ts zet zichzelf graag voor paal, Ts ambieert een baan als clown
De videotopics van o.us zijn goddelijkquote:Op maandag 5 april 2010 20:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alle andere videotopics die ik heb gezien waren ook van deze kwaliteit, kan het zijn dat FoKkers niet zo cool zijn als ze zich voordoen...?
Ik heb hetzelfde probleem. Niet te filmen dit.quote:Op maandag 5 april 2010 19:57 schreef Penisbaard het volgende:
Geen emotie-icoon kan mijn emotie na het zien van dit filmpje omschrijven
quote:Op maandag 5 april 2010 20:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
De videotopics van o.us zijn goddelijk
Nee, want hij heeft eerder zo'n topic gemaakt en heeft dus niet geleerd van de kritiek.quote:Op maandag 5 april 2010 20:10 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Ts leert omgaan met kritiek van andere mensen
Net of ik me iets aantrek van jou kritiek.quote:Op maandag 5 april 2010 20:13 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Nee, want hij heeft eerder zo'n topic gemaakt en heeft dus niet geleerd van de kritiek.
Maak er een videotopic overquote:Op maandag 5 april 2010 20:14 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Net of ik me iets aantrek van jou kritiek.![]()
![]()
Je kan me hol leeg likken.![]()
Ik zeg: /care
Waarom reageer je er dan op als je niet cared.quote:Op maandag 5 april 2010 20:14 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Net of ik me iets aantrek van jou kritiek.![]()
![]()
Je kan me hol leeg likken.![]()
Ik zeg: /care
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |