Jij bent ook een tijdreiziger he? Dat is al 100x gezegd.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:17 schreef Maanvis het volgende:
http://www.coolsunglasses.nl/history_sunglasses.php
Zonnebrillen zijn al uitgevonden in 1927. In 1937 werden ze al veel verkocht, omdat piloten die toen ook droegen.
Bedrukte T-shirts bestonden in 1940 ook al.
Dus, wat is er tijdreiziger aan deze man?
Jepquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij bent ook een tijdreiziger he? Dat is al 100x gezegd.
Ziet er inderdaad gewoon uit als een meetzoekertje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij zou een fototoestel met verwisselbaar objectief vast moeten houden. Mjah. Dan heb je wel erg veel fantasie
Godsklere helder licht.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:34 schreef bonke het volgende:
en recht achter zie ik toch echt een auto die niet in die tijd thuishoort(Op die foto van intrpidinges dus)
ps:) die auto is gesjopt zie ik aan de schaduw
Hij komt uit Den Helderquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Godsklere helder licht.
Dat is die auto van Back to the Future. Let toch eens op man![]()
Ik heb daar onlangs nog een schouwspel gezien van Back to the Future. Hadden ze een huifkar voor gebruiktquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal tijdreizigers. Zo'n tien jaar uit het verleden.
Het is geel en reist terug in de tijd.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal tijdreizigers. Zo'n tien jaar uit het verleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het is geel en reist terug in de tijd.de wetenschap staat voor niets heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pies on joe toe
Aannames? Ik zie geen aannames?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:40 schreef dontcare het volgende:
En dit noem je bewijs ?
een foto en een heel hoop aannames
Kijk nou, een tijdsreizigersechtpaarquote:
2011!quote:
Tof!quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:51 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
Aangezien TS toch topics uit abovetopsecret haalt, had hij deze er beter bij kunnen zetten om het punt misschien wat meer 'voer' te geven.
Een 'wrist watch' uit een Chinese Tombe.
Tevens, nee ik denk niet dat tijdrijzen kan, niet op deze manier dat we via foto's erachter komen dat iets niet klopt.
Wrist? Hebben ze in de toekomst zulke kleine polsen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:51 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
Aangezien TS toch topics uit abovetopsecret haalt, had hij deze er beter bij kunnen zetten om het punt misschien wat meer 'voer' te geven.
Tevens, nee ik denk niet dat tijdrijzen kan, niet op deze manier dat we via foto's erachter komen dat iets niet klopt.
+1 scherpquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:02 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wrist? Hebben ze in de toekomst zulke kleine polsen?
Kom opquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:51 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me qua formaat meer een 'finger watch'.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:51 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen uit de toekomst zijn nou eenmaal erg klein...quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:02 schreef Montagui het volgende:
[..]
Lijkt me qua formaat meer een 'finger watch'.
Goede opmerking , de meeste mensen vergeten het belang van onder welke voorwaardenquote:Op zondag 4 april 2010 11:19 schreef AllesWatWas het volgende:
Dat laatste is misschien nog wel het interessantste aan dit verhaal: Als wij hier iets ontdekken wat niet klopt, e.g. wat zou bewijzen dat tijdreizen bestaat, dan is dit in de media en kunnen mensen van de toekomst dus terug om het te ‘herstellen’ en kunnen wij er hier niet over praten en daarmee is ieder onderzoek naar foto's sowieso zinloos. Máár! Omdat we dus niet weten als het zou bestaan in welke vorm dit dan zou zijn en onder welke voorwaarden blijft het zeker interessant
Halloooo het was zaterdag hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:07 schreef ChronoVisor het volgende:
[..]
Kom op![]()
Ik wil niet de taalnazi uithangen maar dit is wel heel slecht
Hebben ze all gekeken of er een mechanisme in zat? anders lijkt het mij gewoon een ring met iets wat lijkt op 2 wijzersquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:51 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)ealed-400-years.htmlquote:Op zondag 4 april 2010 14:58 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Hebben ze all gekeken of er een mechanisme in zat? anders lijkt het mij gewoon een ring met iets wat lijkt op 2 wijzers
gaafquote:Op zondag 4 april 2010 16:00 schreef Ticker het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)ealed-400-years.html
in de toekomst zal deze aflevering waarschijnlijk weer te zien zijnquote:Op zondag 4 april 2010 17:31 schreef Cristal het volgende:
Er is NU op National Geographic iets over, over reizen in de tijd. Als je nu gaat kijken kan je t nog zien
Nee, je moet niet meer van dit soort foto's gaan zoeken, dan ben je onzorgvuldig bezig!quote:Op zondag 4 april 2010 11:19 schreef AllesWatWas het volgende:
Interessante topic! Om zo'n theorie wat kracht bij te zetten moet je eigenlijk met een aantal fanatiekelingen archieffoto's induiken en op zoek gaan naar meer van dit soort voorbeelden.
Toentertijd zullen dat soort details (een bepaald soort fotocamera) op foto's of in de omgeving misschien niet opgevallen zijn (of volstond het om te zeggen dat het een hip nieuw model was) en besteedden mensen er verder geen aandacht aan. Maar nú kun je het in een heel ander perspectief plaatsen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat áls ‘het’ bestaat er dan maar één voorbeeld van zou zijn. Mensen maken altijd fouten.
(Al kunnen ze in dit geval misschien verder terug in de tijd en de fout voorkomen—zodat wij hier sowieso nutteloos bezig zijn—als je begrijpt wat ik bedoel)
Dat laatste is misschien nog wel het interessantste aan dit verhaal: Als wij hier iets ontdekken wat niet klopt, e.g. wat zou bewijzen dat tijdreizen bestaat, dan is dit in de media en kunnen mensen van de toekomst dus terug om het te ‘herstellen’ en kunnen wij er hier niet over praten en daarmee is ieder onderzoek naar foto's sowieso zinloos. Máár! Omdat we dus niet weten als het zou bestaan in welke vorm dit dan zou zijn en onder welke voorwaarden blijft het zeker interessant
quote:
De zogenoemde Glacier Glasses gaan al een tijdje mee hoorquote:Op zondag 4 april 2010 20:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
1) Bewijs dat de zonnebril in dat jaar nog niet gemaakt/verkocht werd.
quote:Op zondag 4 april 2010 20:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, je moet niet meer van dit soort foto's gaan zoeken, dan ben je onzorgvuldig bezig!
Je moet eerst deze foto helemaal uitpluizen en alles bewijzen!
Dus:
1) Bewijs dat de zonnebril in dat jaar nog niet gemaakt/verkocht werd.
2) Bewijs dat het t-shirt uit een andere tijd is.
3) Bewijs dat het fototoestel uit een andere tijd is.
(1 van de 3 is voldoende)
Voor de zonnebril heb ik een winkel in vintage zonnebrillen aangeschreven. Hopelijk heb ik snel antwoord!
Kun jij die andere 2 doen dan? Ipv op een 'I want to believe' manier nog meer foto's te gaan zoeken?
Het waren meer wat losse gedachten/tips met betrekking tot dit topic en wat me te binnen schoot. (Ik ben hier zelf namelijk *nogal* sceptisch over.)quote:Op zondag 4 april 2010 20:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, je moet niet meer van dit soort foto's gaan zoeken, dan ben je onzorgvuldig bezig!
Je moet eerst deze foto helemaal uitpluizen en alles bewijzen!
quote:Op zondag 4 april 2010 23:41 schreef Mammietje het volgende:
Geinige foto, de man valt inderdaad uit de toom. Had kennelijk de dresscode niet meegekregen!![]()
Als je de foto sterk vergroot (400%) zie je dat de man helemaal geen bedrukt t-shirt aan heeft, maar een gebreide trui, waarin hoogstwaarschijnlijk een M in een vak gebreid is. Je ziet zelfs nog losse lusjes (bijv. aan de bovenkant van de M). Ook de vest is overduidelijk gebreid. Kennelijk had de man (Martinus) gewoon een moeder die handig was met een bolletje wol en wat breipennen? Ook zijn kapsel lijkt me prima in die tijd passen.
Hetgene waar de man dus het meest door opvalt; zijn uiterlijk en kleding, lijkt me toch niet heel bijzonder voor die tijd. Wel in zijn gezelschap, dat staat buiten kijf!
Toen ik de foto zag vond ik het helemaal niet zo vanzelfsprekend dat die man een bedrukt T-shirt aan heeft. Dat zal wel weer aan mij liggen hoor, ik zie namelijk ook nooit overduidelijk bewijzen van reptilians en ufo's in foto's en filmpjesquote:Op zondag 4 april 2010 23:41 schreef Mammietje het volgende:
zie je dat de man helemaal geen bedrukt t-shirt aan heeft, maar een gebreide trui, waarin hoogstwaarschijnlijk een M in een vak gebreid is.
quote:
THX, vind dit verhaal uit die link veel opmerkelijker.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ging even zoeken naar welding glasses 1940 en toen kwam ik hierop uit
http://www.abovetopsecret.com/forum/thread554765/pg1
Daar staat dit verhaal ook weer
Opmerkelijk en nep natuurlijk.quote:Op maandag 5 april 2010 23:25 schreef Resonancer het volgende:
[..]
THX, vind dit verhaal uit die link veel opmerkelijker.
http://www.dailymail.co.u(...)ealed-400-years.html
tvp voor ik verdwaal.
quote:
Ik ben de man op de foto.quote:Op maandag 5 april 2010 14:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar misschien dat de meneer in kwestie even in dit topic kan reageren, dan weten we het zeker.
Waarom? Leg eens uit?quote:Op dinsdag 6 april 2010 00:39 schreef Demon_Hunter het volgende:
tvp vette pic in op.
quote:
Wrom dan ?quote:
Of je leest het topic natuurlijk.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:06 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Wrom dan ?
Kan er weinig over vinden.
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waarom, leg eens uit? En als misleidend?
Waarom zou het niet zo kunnen zijn dat ze naar álle gebeurtenissen zijn gegaan om te documenteren?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:40 schreef De_Hertog het volgende:
Maar wat we dus eigenlijk willen beweren is dat tijdreizen mogelijk is en van alle historische gebeurtenissen waaruit toekomstige tijdreizgers kunnen kiezen alleen de opening van een brug in Canada daadwerkelijk door een tijdreiziger bezocht werd?
Dat beweren de believers jaquote:Op donderdag 8 april 2010 13:40 schreef De_Hertog het volgende:
Maar wat we dus eigenlijk willen beweren is dat tijdreizen mogelijk is en van alle historische gebeurtenissen waaruit toekomstige tijdreizgers kunnen kiezen alleen de opening van een brug in Canada daadwerkelijk door een tijdreiziger bezocht werd?
Omdat je dan een oneindig aantal mensen nodig hebt en een opening van een brug TOTAAL niet interessant is in vergelijking met een hoop andere dingen.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:41 schreef Skonk het volgende:
[..]
Waarom zou het niet zo kunnen zijn dat ze naar álle gebeurtenissen zijn gegaan om te documenteren?
Maar bij al die andere gebeurtenissen wisten ze wel alle foto te ontwijken, of namen ze wel de moeite historisch passende kledij te dragem?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:41 schreef Skonk het volgende:
[..]
Waarom zou het niet zo kunnen zijn dat ze naar álle gebeurtenissen zijn gegaan om te documenteren?
Dat deden Suske en Wiske toch ook?quote:Op donderdag 8 april 2010 13:46 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Maar bij al die andere gebeurtenissen wisten ze wel alle foto te ontwijken, of namen ze wel de moeite historisch passende kledij te dragem?
Die gast op de foto IS Suske, maar dan een paar jaar ouder!quote:Op donderdag 8 april 2010 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat deden Suske en Wiske toch ook?
Anders klik je eerst op die link in zijn post voordat je begint te blatenquote:Op donderdag 8 april 2010 13:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nummer 2 die de bal probeert te kaatsen
Als je gewoon mijn posts leest dan zul je hetzelfde zien als wat ik nu zeg:
De man LIJKT niet op zijn plaats maar dat is maar schijn. Dat hebben ik en andere al uitgelegd. De bril, het shirt/de gebreide trui(waar ik het mee eens ben) lijken alleen maar modern omdat ze zo afsteken tegen de mannen in pak.
Als je ECHT gelezen had dan had je gezien dat ik die link zelf OOK nog eens tegengekomen ben bij het Googelen.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Anders klik je eerst op die link in zijn post voordat je begint te blaten
Daar gaat het namelijk over een gevonden versteend horloge uit de ming dynastie.. ook knap.
Hoezo dan? Je kan toch tijdreizenquote:Op donderdag 8 april 2010 13:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat je dan een oneindig aantal mensen nodig hebt en een opening van een brug TOTAAL niet interessant is in vergelijking met een hoop andere dingen.
Ervan uitgaande dat dat mogelijk is: het feit dat je zou kunnen tijdreizen betekent NIET dat jijzelf niet ouder wordt, slaap nodig hebt etc. En het gaat hier om ALLE gebeurtenissen toch? Dat zijn er nogal wat he?quote:
Ja, maar niet zó veel dat je oneindig mensen nodig hebt. Denk dat je aan 5 genoeg hebt.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat dat mogelijk is: het feit dat je zou kunnen tijdreizen betekent NIET dat jijzelf niet ouder wordt, slaap nodig hebt etc. En het gaat hier om ALLE gebeurtenissen toch? Dat zijn er nogal wat he?
quote:Op donderdag 8 april 2010 13:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je ECHT gelezen had dan had je gezien dat ik die link zelf OOK nog eens tegengekomen ben bij het Googelen.
Het gaat hier echter om de foto uit de op met die kerel, NIET om dat naar binnen gesmokkelde horlogeringetje.
Wat ben je weer lekker aan het trollen.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:04 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, maar niet zó veel dat je oneindig mensen nodig hebt. Denk dat je aan 5 genoeg hebt.
*zucht* wat hebben we toch een hoop domme mensen op deze aardkloot.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |