Dat wel, maar ik zie op deze foto niet waarom het een verwisselbaar objectief zou moeten zijn. Want dat zou de camera 'out of time' moeten plaatsenquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:09 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
http://licm.org.uk/livingImage/1940Room.html
Het kan best een camera zijn
Of hij is alleen zichtbaar op de foto!quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:12 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Ja, dan zouden alle gezichten toch op hem gericht zijn
Topicdoderquote:Op vrijdag 2 april 2010 17:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Of hij is alleen zichtbaar op de foto!
*neuriet tune van de twilight zone*
Dan nog zie ik het niet. Soms lijkt het (maar dan houd ik mezelf voor de gek) alsof hij een moderne spiegelreflex in zijn handen heeft met de achterkant (met LCD-schermpje) naar boven en lens naar de grond toe vast heeft. Maar dat is misschien omdat ik verwacht te zien dat hij zo'n camera vast heeft.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier hebben ze het uitvergroot: http://www.abovetopsecret.com/forum/thread554765/pg1
(na dat verhaaltje over dat fossiele horloge)
En moet nog een halve eeuw wachten voor-ie bereik heeft!quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Hij heeft een iPhone vast
Met T-mobile nog veel langerquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:20 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
En moet nog een halve eeuw wachten voor-ie bereik heeft!
Er is niemand die beweerd dat die niet bestonden. Het gaat alleen om de modellen en hun beschikbaarheid op de tijdslijn EN hoe 'normaal' de combinatie toen was.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:17 schreef Maanvis het volgende:
http://www.coolsunglasses.nl/history_sunglasses.php
Zonnebrillen zijn al uitgevonden in 1927. In 1937 werden ze al veel verkocht, omdat piloten die toen ook droegen.
Bedrukte T-shirts bestonden in 1940 ook al.
Dus, wat is er tijdreiziger aan deze man?
Nou, in 1937 zijn ze echt heel veel verkocht, toen kwamen ze zegmaar 'in', omdat de piloten van gevechtsvliegtuigen die ook gingen dragenquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er is niemand die beweerd dat die niet bestonden. Het gaat alleen om de modellen en hun beschikbaarheid op de tijdslijn EN hoe 'normaal' de combinatie toen was.
Lijkt me een beetje vreemd om van 1940 naar 1940 te reizen nietwaar?quote:Uiteraard waren ze beschikbaar, want er zullen maar weinig mensen zijn die daadwerkelijk geloven dat dit een tijdreiziger is.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit is de originele foto.
[ afbeelding ]
Het is canada, dat moet je niet vergetenquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:34 schreef bonke het volgende:
volgens mij is het gewoon een soort van oldtimer show waar de meeste mensen ook verkleed gingen als in de jaren 40
als ik zo naar de brillen kijk die de mensen dragen zijn het allemaal moderne brillen en niet van die vlinderbrillen met zwarte monturen zoals normaal in die tijd
en recht achter zie ik toch echt een auto die niet in die tijd thuishoort(Op die foto van intrpidinges dus)
ps:) die auto is gesjopt zie ik aan de schaduw
De man links tegen de auto, heeft ook 'iets' in zijn hand.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat zou de man op de foto eigenlijk in zijn hand moeten hebben?
Ik kan er echt niks in zien.
Wat ikzelf (en de meeste mensen denk ik) het meest in het oog springt is die grote "M" op het shirt van de man. Dat past voor ons beeld in ieder geval niet in die tijd.
Het zou, bijvoorbeeld, wel een sportshirt kunnen zijn ofzo.
Jij bent ook een tijdreiziger he? Dat is al 100x gezegd.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:17 schreef Maanvis het volgende:
http://www.coolsunglasses.nl/history_sunglasses.php
Zonnebrillen zijn al uitgevonden in 1927. In 1937 werden ze al veel verkocht, omdat piloten die toen ook droegen.
Bedrukte T-shirts bestonden in 1940 ook al.
Dus, wat is er tijdreiziger aan deze man?
Jepquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij bent ook een tijdreiziger he? Dat is al 100x gezegd.
Ziet er inderdaad gewoon uit als een meetzoekertje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:04 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij zou een fototoestel met verwisselbaar objectief vast moeten houden. Mjah. Dan heb je wel erg veel fantasie
Godsklere helder licht.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:34 schreef bonke het volgende:
en recht achter zie ik toch echt een auto die niet in die tijd thuishoort(Op die foto van intrpidinges dus)
ps:) die auto is gesjopt zie ik aan de schaduw
Hij komt uit Den Helderquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Godsklere helder licht.
Dat is die auto van Back to the Future. Let toch eens op man![]()
Ik heb daar onlangs nog een schouwspel gezien van Back to the Future. Hadden ze een huifkar voor gebruiktquote:Op zaterdag 3 april 2010 12:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal tijdreizigers. Zo'n tien jaar uit het verleden.
Het is geel en reist terug in de tijd.quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal tijdreizigers. Zo'n tien jaar uit het verleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het is geel en reist terug in de tijd.de wetenschap staat voor niets heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pies on joe toe
Aannames? Ik zie geen aannames?quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:40 schreef dontcare het volgende:
En dit noem je bewijs ?
een foto en een heel hoop aannames
Kijk nou, een tijdsreizigersechtpaarquote:
2011!quote:
Tof!quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:51 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
Aangezien TS toch topics uit abovetopsecret haalt, had hij deze er beter bij kunnen zetten om het punt misschien wat meer 'voer' te geven.
Een 'wrist watch' uit een Chinese Tombe.
Tevens, nee ik denk niet dat tijdrijzen kan, niet op deze manier dat we via foto's erachter komen dat iets niet klopt.
Wrist? Hebben ze in de toekomst zulke kleine polsen?quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:51 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
Aangezien TS toch topics uit abovetopsecret haalt, had hij deze er beter bij kunnen zetten om het punt misschien wat meer 'voer' te geven.
Tevens, nee ik denk niet dat tijdrijzen kan, niet op deze manier dat we via foto's erachter komen dat iets niet klopt.
+1 scherpquote:Op zaterdag 3 april 2010 22:02 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wrist? Hebben ze in de toekomst zulke kleine polsen?
Kom opquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:51 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me qua formaat meer een 'finger watch'.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:51 schreef Ticker het volgende:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |