Ik raad meestal alles wel, maar je moet snel zijn hequote:Op vrijdag 2 april 2010 00:56 schreef Biogarde het volgende:
En dan hou je je iPhone met Shazam erbij en dan weet je alles te raden.
Anders zit ik hier nog een uur, ik ken mezelfquote:
Yay!quote:
Nicequote:Op vrijdag 2 april 2010 01:25 schreef superworm het volgende:
Ik had net al iets van vier keer eerste (met liedje raden), en nu werd ik in de nieuwe ronde tweede, jeeej.
[ afbeelding ]
Ah ik vroeg me al af wie vladimir fok wasquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:1e
[ afbeelding ]
En omdat je op je hoogtepunt moet stoppen, kap ik er voor vandaag voorlopig mee.
Gewoon wachten op de volgende rondequote:
Je krijgt vanzelf een nieuwe ronde en dan begin je allemaal op 0.quote:
Ja dat dacht ik eerst ook, maar ik wist het niet zeker.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:24 schreef naatje_1 het volgende:
ook hier weer een tvp
Moet deze misschien niet naar een ander subforum? GAM ofzo
In topic twee zat er eentje die een team gemaakt had en ik heb gewoon gejoined.quote:
Ah, ben jij Vladimirquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
1e
[ afbeelding ]
En omdat je op je hoogtepunt moet stoppen, kap ik er voor vandaag voorlopig mee.
Eens.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:24 schreef naatje_1 het volgende:
ook hier weer een tvp
Moet deze misschien niet naar een ander subforum? GAM ofzo
Even doorspelen nog dan, waarschijnlijk win je er dan ook een.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:35 schreef Karstman het volgende:
je moet goldmember zijn inderdaad, en da benk nie...
vraag het anders in de FB van GAM, farmville heeft immers daar ook een topicquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook, maar ik wist het niet zeker.
hehehe derdequote:Op vrijdag 2 april 2010 11:45 schreef Karstman het volgende:
hmm 5e nice
behoorlijk irritantquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:52 schreef _evenstar_ het volgende:
ik zit vaak met typfouten e de ene keer corrigeert hij wel de andere keer niet
Daar zijn er dus twee van in het systeem, gisteren had ik er een die mambo 5 heette.quote:
Netjesquote:
Heh, net jou eraf geduwd zag ik.quote:
Ja ik spelde beautifull verkeerd dus liep 4 punten mis... prutserquote:
En ik weet van het bestaan van OneRepublic.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Heh. Door dat spel leer ik Miley Cyrus liedjes nog eens kennen.
Die heb ik gemist. Wel een of andere doos met Oh!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En ik weet van het bestaan van OneRepublic.
Mickey Green.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heb ik gemist. Wel een of andere doos met Oh!
Die jaquote:
Thanks!quote:
Ken jij al die oude nummers wel? Ik heb er al moeite mee en jij bent nog 4 jaar jongerquote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Moet weer aan meatspin denken
Dat leidt af.
We staan gelijkquote:
nee dusquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ken jij al die oude nummers wel? Ik heb er al moeite mee en jij bent nog 4 jaar jonger
Even registreren nuquote:The game is over. You ranked 2 of 43 with 68 points
Daar was ik ookquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Even registreren nu
Zat in een groep met tliciouz en Evenstar, ik was dr(FOK!)
Je was 3dequote:Op vrijdag 2 april 2010 12:37 schreef donroyco het volgende:
[..]
Even registreren nu
Zat in een groep met tliciouz en Evenstar, ik was dr(FOK!)
Metal is echt moeilijk. (En ik faalde, want ik herkende Amorphis, een van m'n favo bands, niet eensquote:
Werd net vijfdequote:
http://en.massivemusicquiz.com/users/show/372783quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:57 schreef donroyco het volgende:
Waar kan ik het aantal punten zien dat ik behaald heb?
Moeilijker dan hits in ieder geval.quote:
behoorlijk jaquote:
Het is een beetje sufquote:
Geen idee, echt heel raarquote:
ik ga meequote:Op vrijdag 2 april 2010 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga weer naar hits, dat weet ik tenminste nog en de liedjes zijn minder eng.
Ik ookquote:
Had ik net bij gorillazquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:35 schreef Karstman het volgende:
met rammstein ging iets mis, ik typte het goed maar hij pakte het niet, tot 4 keer toe...
Pop is ook zoquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga weer naar hits, dat weet ik tenminste nog en de liedjes zijn minder eng.
Had ik net ook bij Smash Mouth - All Starquote:
Meedoen is belangrijker dan winnenquote:
Gewoon volhouden, in de hoop dat ik het ooit zelf ga gelovenquote:
Er was een plaat van REM en die had een hele lange titel, rekende die het niet goed als ik maar een deel had (en dan was het een flink deel)quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Pop is ook zo
[..]
Had ik net ook bij Smash Mouth - All Star
quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:44 schreef Karstman het volgende:
[..]
Gewoon volhouden, in de hoop dat ik het ooit zelf ga geloven
gold member zijn ofzoquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:47 schreef PiRANiA het volgende:
Ik wil bij team FOK!ker, hoe(geen zin om terug te lezen
)
Kan je niet zomaar worden toch? gold?quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:49 schreef jappy-b het volgende:
kan alleen met gold account, en dan lid worden
Dank uquote:
't is dan ook to heavenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dank u
Ik verneuqte Led Zeppelin - Stairway in Heaven (hij pakte 'm niet)
Dat typte ik ookquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
't is dan ook to heaven
nu heb ik geen zin meer
+1quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:19 schreef Karstman het volgende:
Ik ga even iets anders doen, tot strakjes
Ja, en die eer laten we voor de Fok!ker die deze ronde het laagst eindigt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:19 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ook.
Trouwens, moet er nog een uitgebreide OP komen?
Ik wil 'm anders ook best maken dit weekendquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:21 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ja, en die eer laten we voor de Fok!ker die deze ronde het laagst eindigt.
Ah doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik wil 'm anders ook best maken dit weekend
Andere voorbeelden:
Werchter 2010 # 5 De drankbonnen zijn bijna op
De Wereld Draait Door (DWDD) #93
Het Grote House Topic #23: I heard you say, hey hey!
Die black eyed peas / fergie/ britney/ pussycat dolls/ enge gangsterrappers heb ik altijd fout. Maar bij de rest wat je noemt had ik iig de artiest goed.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:39 schreef djkoelkast het volgende:
Sum 41
In Too Deep
Black Eyed Peas
Don't Phunk With My Heart
Evanescence
Going Under
Keane
Somewhere Only We Know
Fergie
London Bridge
Kings Of Leon
Sex On Fire
Hoe moet ik dit allemaal kennen zeg
Radio luisterenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:39 schreef djkoelkast het volgende:
Sum 41
In Too Deep
Black Eyed Peas
Evanescence
Going Under
Keane
Somewhere Only We Know
Fergie
London Bridge
Kings Of Leon
Sex On Fire
Dat dus.quote:
Die verpestte mijn streakquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En laten we Yael Naim niet vergeten.
alweer idd..quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:43 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En laten we Yael Naim niet vergeten.
Spuit13000124quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Moeten we geen FoK! team maken?
Doe eens niet zo lullig, jaquote:
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:47 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer wordt die goldmem aangeboden dan?
en waarom staat er dat ik maar 1 game pop heb gedaan terwijl ik er net 1 hele heb uitgespeeld en nog beter was dus waaorm wordt hij niet geupdate?
en waarom heb ik geen button dat ik 5 games heb gespeeld?
en en ??
Krijg je zo'n account automatisch als je je aanmeldt?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:52 schreef jappy-b het volgende:
ik kap er mee genoeg gespeeld voor nu...
http://en.massivemusicquiz.com/teams/Fokker het Fok! team (alleen voor gold acounts deze krijg je aangeboden)
Je kan toch beidenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als ik dit topic zie moet ik gelijk spelen en ga ik niet lezen
Welke?quote:
Die van Sum 41 had ik gister fout omdat ik In to deep had in plaats van in too deepquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:39 schreef djkoelkast het volgende:
Sum 41
In Too Deep
Black Eyed Peas
Evanescence
Going Under
Keane
Somewhere Only We Know
Fergie
London Bridge
Kings Of Leon
Sex On Fire
Moet je ook niet de rap/hiphop versie doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:58 schreef Dagoduck het volgende:
wat een kutnummers allemaal: [ afbeelding ]
Ik deed rockquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Moet je ook niet de rap/hiphop versie doen
Rock kan heel onvoorspelbaar zijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik deed rocken daar gaat het normaal wel goed
ER zit ook metal tussenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Rock kan heel onvoorspelbaar zijn
Dat dus..quote:
yesquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:35 schreef Wriggles het volgende:
Kun je trouwens artiest en nummer in 1x invullen?
Jepquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:35 schreef Wriggles het volgende:
quote:
Congratzquote:Skylark FOK! beat his/her highscore in Hits with 67 points
artiest/song goed: 1 puntquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:35 schreef Wriggles het volgende:
3 op een rij of meer, +3 puntenquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
artiest/song goed: 1 punt
artiest + song goed: 2 punten
artiest + song goed + een van de snelste: 3 punten
artiest + song goed + een van de snelste + daarvoor ook al een nummer goed: 4 punten
niks goed: -1 punten
Zo werkt het, volgens mij
Komt allemaal in de nieuwe OPquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
artiest/song goed: 1 punt
artiest + song goed: 2 punten
artiest + song goed + een van de snelste: 3 punten
artiest + song goed + een van de snelste + daarvoor ook al een nummer goed: 4 punten
niks goed: -1 punten
Zo werkt het, volgens mij
Hoe werkt dat dan?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Komt allemaal in de nieuwe OP
Trouwens, users die zich geroepen voelen hun account met anderen te delen (vrienden worden), zet ze even hier neer
Aight1, http://en.massivemusicquiz.com/users/show/372018quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Komt allemaal in de nieuwe OP
Trouwens, users die zich geroepen voelen hun account met anderen te delen (vrienden worden), zet ze even hier neer
Ga naar je profiel, en kopieer de URL in een PM-bericht naar mijquote:
Nice!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |