Ik raad meestal alles wel, maar je moet snel zijn hequote:Op vrijdag 2 april 2010 00:56 schreef Biogarde het volgende:
En dan hou je je iPhone met Shazam erbij en dan weet je alles te raden.
Anders zit ik hier nog een uur, ik ken mezelfquote:
Yay!quote:
Nicequote:Op vrijdag 2 april 2010 01:25 schreef superworm het volgende:
Ik had net al iets van vier keer eerste (met liedje raden), en nu werd ik in de nieuwe ronde tweede, jeeej.
[ afbeelding ]
Ah ik vroeg me al af wie vladimir fok wasquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:1e
[ afbeelding ]
En omdat je op je hoogtepunt moet stoppen, kap ik er voor vandaag voorlopig mee.
Gewoon wachten op de volgende rondequote:
Je krijgt vanzelf een nieuwe ronde en dan begin je allemaal op 0.quote:
Ja dat dacht ik eerst ook, maar ik wist het niet zeker.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:24 schreef naatje_1 het volgende:
ook hier weer een tvp
Moet deze misschien niet naar een ander subforum? GAM ofzo
In topic twee zat er eentje die een team gemaakt had en ik heb gewoon gejoined.quote:
Ah, ben jij Vladimirquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
1e
[ afbeelding ]
En omdat je op je hoogtepunt moet stoppen, kap ik er voor vandaag voorlopig mee.
Eens.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:24 schreef naatje_1 het volgende:
ook hier weer een tvp
Moet deze misschien niet naar een ander subforum? GAM ofzo
Even doorspelen nog dan, waarschijnlijk win je er dan ook een.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:35 schreef Karstman het volgende:
je moet goldmember zijn inderdaad, en da benk nie...
vraag het anders in de FB van GAM, farmville heeft immers daar ook een topicquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook, maar ik wist het niet zeker.
hehehe derdequote:Op vrijdag 2 april 2010 11:45 schreef Karstman het volgende:
hmm 5e nice
behoorlijk irritantquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:52 schreef _evenstar_ het volgende:
ik zit vaak met typfouten e de ene keer corrigeert hij wel de andere keer niet
Daar zijn er dus twee van in het systeem, gisteren had ik er een die mambo 5 heette.quote:
Netjesquote:
Heh, net jou eraf geduwd zag ik.quote:
Ja ik spelde beautifull verkeerd dus liep 4 punten mis... prutserquote:
En ik weet van het bestaan van OneRepublic.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Heh. Door dat spel leer ik Miley Cyrus liedjes nog eens kennen.
Die heb ik gemist. Wel een of andere doos met Oh!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En ik weet van het bestaan van OneRepublic.
Mickey Green.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heb ik gemist. Wel een of andere doos met Oh!
Die jaquote:
Thanks!quote:
Ken jij al die oude nummers wel? Ik heb er al moeite mee en jij bent nog 4 jaar jongerquote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Moet weer aan meatspin denken
Dat leidt af.
We staan gelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |