In topic twee zat er eentje die een team gemaakt had en ik heb gewoon gejoined.quote:
Ah, ben jij Vladimirquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
1e
[ afbeelding ]
En omdat je op je hoogtepunt moet stoppen, kap ik er voor vandaag voorlopig mee.
Eens.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:24 schreef naatje_1 het volgende:
ook hier weer een tvp
Moet deze misschien niet naar een ander subforum? GAM ofzo
Even doorspelen nog dan, waarschijnlijk win je er dan ook een.quote:Op vrijdag 2 april 2010 11:35 schreef Karstman het volgende:
je moet goldmember zijn inderdaad, en da benk nie...
vraag het anders in de FB van GAM, farmville heeft immers daar ook een topicquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik eerst ook, maar ik wist het niet zeker.
hehehe derdequote:Op vrijdag 2 april 2010 11:45 schreef Karstman het volgende:
hmm 5e nice
behoorlijk irritantquote:Op vrijdag 2 april 2010 11:52 schreef _evenstar_ het volgende:
ik zit vaak met typfouten e de ene keer corrigeert hij wel de andere keer niet
Daar zijn er dus twee van in het systeem, gisteren had ik er een die mambo 5 heette.quote:
Netjesquote:
Heh, net jou eraf geduwd zag ik.quote:
Ja ik spelde beautifull verkeerd dus liep 4 punten mis... prutserquote:
En ik weet van het bestaan van OneRepublic.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Heh. Door dat spel leer ik Miley Cyrus liedjes nog eens kennen.
Die heb ik gemist. Wel een of andere doos met Oh!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En ik weet van het bestaan van OneRepublic.
Mickey Green.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heb ik gemist. Wel een of andere doos met Oh!
Die jaquote:
Thanks!quote:
Ken jij al die oude nummers wel? Ik heb er al moeite mee en jij bent nog 4 jaar jongerquote:
Ik ook!quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Moet weer aan meatspin denken
Dat leidt af.
We staan gelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |