Pos. | Rijder | Team | Punten |
1 | Fernando Alonso | Ferrari | 37 |
2 | Felipe Massa | Ferrari | 33 |
3 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 31 |
4 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 23 |
5 | Nico Rosberg | Mercedes GP | 20 |
6 | Robert Kubica | Renault | 18 |
7 | Sebastian Vettel | RBR-Renault | 12 |
8 | Michael Schumacher | Mercedes GP | 9 |
9 | Vitantonio Liuzzi | Force India-Mercedes | 8 |
10 | Mark Webber | RBR-Renault | 6 |
11 | Rubens Barrichello | Williams-Cosworth | 5 |
12 | Jaime Alguersuari | STR-Ferrari | 0 |
13 | Pedro de la Rosa | BMW Sauber-Ferrari | 0 |
14 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 0 |
15 | Heikki Kovalainen | Lotus-Cosworth | 0 |
16 | Nico Hulkenberg | Williams-Cosworth | 0 |
17 | Karun Chandhok | HRT-Cosworth | 0 |
18 | Sebastien Buemi | STR-Ferrari | 0 |
19 | Jarno Trulli | Lotus-Cosworth | 0 |
20 | Timo Glock | Virgin-Cosworth | 0 |
21 | Lucas di Grassi | Virgin-Cosworth | 0 |
22 | Bruno Senna | HRT-Cosworth | 0 |
23 | Vitaly Petrov | Renault | 0 |
24 | Kamui Kobayashi | BMW Sauber-Ferrari | 0 |
Pos. | Team | Punten |
1 | Ferrari | 70 |
2 | McLaren-Mercedes | 54 |
3 | Mercedes GP | 29 |
4 | Renault | 18 |
5 | RBR-Renault | 18 |
6 | Force India-Mercedes | 8 |
7 | Williams-Cosworth | 5 |
8 | STR-Ferrari | 0 |
9 | BMW Sauber-Ferrari | 0 |
10 | Lotus-Cosworth | 0 |
11 | HRT-Cosworth | 0 |
12 | Virgin-Cosworth | 0 |
Datum | Tijd | Programma |
Za 3 april | 09.55-11.15 uur | RTL GP: Formule 1 - Maleisië - Kwalificatie |
Zo 4 april | 09.00-09.55 uur | RTL GP: Formule 1 - Maleisië - Pre-show |
Zo 4 april | 09.55-12.00 uur | RTL GP: Formule 1 - Maleisië - Race |
Zo 4 april | 18.00-19.00 uur | RTL GP: Formule 1 - Maleisië - Samenvatting |
Datum | Tijd | Programma |
Za 3 april | 09.00-11.30 uur | BBC1: Formule 1 - Maleisië - Kwalificatie |
Zo 4 april | 09.00-11.00 uur | BBC1: Formule 1 - Maleisië - Race |
Zo 4 april | 11.00-12.10 uur | BBC2: Formule 1 - Maleisië - Race |
Zo 4 april | 20.00-21.00 uur | BBC3: Formule 1 - Maleisië - Samenvatting |
Dag | Minimum | Maximum | Neerslagkans | Weerbeeld |
Vrijdag | 24 °C | 33 °C | 60 % | buien |
Zaterdag | 25 °C | 33 °C | 60 % | buien |
Zondag | 25 °C | 33 °C | 60 % | buien |
Eindelijk dan toch eens een keer, dit seizoen.......?quote:Op donderdag 1 april 2010 22:23 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Full scale Jacques attack! ..![]()
ohnee...![]()
Dan mag Vettel van mij ook wel eens winnen..
Dat geluid van de wagens ook, zoveel mooierquote:
eenschquote:Op vrijdag 2 april 2010 01:54 schreef Waffle het volgende:
Tvprachtig filmpje van Jos!
quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
http://nl.justin.tv/barbarhan#r=D2MfOx0~
Een van de mooiste races! Ook van Shumi, maar Jos was toen echt vreselijk populair!quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:35 schreef caspervc het volgende:
Hallelujah wat een gaaf filmpje van 2001
Echt de beste race van Verstappen ooit imo.
Nee hoor, LT heeft alle ww's weggegooid. Je kunt ook de passmailer niet gebruiken: geen van de mailadressen wordt herkend.quote:
Wel handig dat ik daar niet even een mailtje over gehad hebquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee hoor, LT heeft alle ww's weggegooid. Je kunt ook de passmailer niet gebruiken: geen van de mailadressen wordt herkend.
Gewoon opnieuw aanmelden, en dit keer mag je je eigen ww kiezen
Een coureur genaamd Mark Webberquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:45 schreef sanger het volgende:
Ik lees her en der dat RB problemen had. Weet iemand wat voor?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Een coureur genaamd Mark Webber
Slechte bougies en remmen voor wat ik begrepen heb.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:45 schreef sanger het volgende:
Ik lees her en der dat RB problemen had. Weet iemand wat voor?
Vettel had problemen met de stuurbekrachtiging en bij Webber lag allemaal olie in de garage.quote:Op vrijdag 2 april 2010 10:01 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Slechte bougies en remmen voor wat ik begrepen heb.
Dat was het geval inderdaad. Is dat nog zoquote:Op vrijdag 2 april 2010 10:01 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Slechte bougies en remmen voor wat ik begrepen heb.
Button kan ook wel met regen omgaan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:53 schreef larry91 het volgende:
Als het gaat regenen, zoals verwacht, dicht ik de grootste kans aan Hamilton. In mijn ogen toch wel de beste regenrijder(misschien dat schumacher dan ook nog voor een stuntje kan zorgen).
Niemandquote:Op vrijdag 2 april 2010 09:44 schreef sanger het volgende:
[..]
Wel handig dat ik daar niet even een mailtje over gehad heb
Wat is dat voor onzin? Dan zeg je dat toch af? Of je maakt er een brunch of lunch van.quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:22 schreef Mikkie het volgende:
Shit, ben bang dat ik de race wederom moet missen. Hoef ik eindelijk niet te werken, krijg je dat gezeik van paasontbijtjes enzo
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | 1 L. Hamilton McLaren 1:34.921 19 2 N. Rosberg Mercedes 1:35.106 +0:00.185 19 3 J. Button McLaren 1:35.207 +0:00.286 25 4 M. Schumacher Mercedes 1:35.225 +0:00.304 14 5 R. Kubica Renault 1:35.402 +0:00.481 22 6 M. Webber Red Bull 1:35.479 +0:00.558 22 7 A. Sutil Force India 1:35.955 +0:01.034 20 8 F. Alonso Ferrari 1:35.959 +0:01.038 20 9 S. Vettel Red Bull 1:36.043 +0:01.122 19 10 S. Buemi Toro Rosso 1:36.100 +0:01.179 20 11 F. Massa Ferrari 1:36.451 +0:01.530 22 12 K. Kobayashi Sauber 1:36.503 +0:01.582 28 13 J. Alguersuari Toro Rosso 1:36.645 +0:01.724 18 14 V. Petrov Renault 1:36.712 +0:01.791 9 15 P. di Resta Force India 1:36.891 +0:01.970 25 16 P. de la Rosa Sauber 1:36.899 +0:01.978 24 17 N. Hülkenberg Williams 1:37.802 +0:02.881 27 18 R. Barrichello Williams 1:38.278 +0:03.357 18 19 J. Trulli Lotus 1:39.460 +0:04.539 21 20 T. Glock Virgin 1:39.755 +0:04.834 17 21 L. di Grassi Virgin 1:40.159 +0:05.238 25 22 F. Fairuz Lotus 1:40.721 +0:05.800 19 23 B. Senna HRT 1:41.832 +0:06.911 27 24 K. Chandhok HRT 1:41.966 +0:07.045 24 |
Ik heb geloof ik vlak voor de race een mailtje gekregen dat ik mijn gegevens opnieuw in moest voeren.quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:47 schreef Sally het volgende:
[..]
NiemandIk vond het ook 'the hard way' uit
Dat was toch over de mobiele site?quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik vlak voor de race een mailtje gekregen dat ik mijn gegevens opnieuw in moest voeren.
quote:To mark the start of the 2010 Formula One season Formula1.com has launched a mobile version of Formula1.com, featuring a free mobile Formula1.com Application, in association with Vodafone.
To download the Application for free and enjoy other premium products and services (see full list below) you need to be registered at Formula1.com.
Your old registration details will not work and the new registration process is quick, free and simple.
The following products and services require registration and are all free to access/download:
* Mobile Formula1.com Application
* Desktop Formula1.com Live Timing
* Video
* Editorial email alerts
* SMS Text Messages
* Image/wallpaper downloads
* Ringtones
So please note - if you were previously registered for our Live Timing and/or email services, you will need to re-register now for the 2010 season. Please click here to register.
Kind regards,
Formula1.com
Het stond er met koeienletters:quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat was toch over de mobiele site?
Ik heb niet direct iets gezien over gegevens opnieuw invullen...
quote:Your old registration details will not work and the new registration process is quick, free and simple.
Zie editquote:Op vrijdag 2 april 2010 15:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het stond er met koeienletters:
[..]
Mja, dat is dus het verschil... zo heilig is het voor mij nietquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:23 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is dat voor onzin? Dan zeg je dat toch af? Of je maakt er een brunch of lunch van.
Ik doe gelukkig niet mee aan dat soort onzin
Is trouwens ook meestal een van de eerste dingen die ik zeg tegen elke nieuwe vriendin.
Luister schat, er kan gebeuren wat gebeurd en ik vind alles prima, maar F1 kijk ik ALTIJD. Live. Period.
Tot dusver eik alleen wat mokkende gezichten gehad, maar ze legde zich er wel bij neer.
En als ze dat niet zouden doen en van mij verwachten dat ik voor een of andere debiele paasontbijt of weet ik het wat dat ik F1 aan de kant schuif, dan schuif ik hen aan de kant
quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Een coureur genaamd Mark Webber
Nouja hoe ik het lees baal je er van dat je het niet kan kijken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, dat is dus het verschil... zo heilig is het voor mij niet. Ik kijk het als ik kan, en helaas zijn de omstandigheden nu zodanig dat ik er niet onderuit kan. Helaas!
tsja tegenwoordig is het risico erg groot dat je naar een treintje auto's zonder inhaalmogelijkheden kijkt dus in dat opzicht zou ik bv wel sneller skippen dan "vroeger"quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja hoe ik het lees baal je er van dat je het niet kan kijken.
Kijk een begrafenis ofzo, ja daar kan je niet onder uit nee, dat snap ik.
Voor de rest kan je overal onderuit zolang je maar wilt. Als mijn broer het in zijn kop krijgt om op een racezondag om 1400 uur te gaan trouwen, veel plezier, ik kom wel na en zoek maar een andere getuige zou ik zeggen
Ik noem maar iets. Je kan overal onderuit (en nu ik er zo over nadenk eik ook onder die begrafenis, het is niet dat de dooie in kwestie er iets van merkt)
Stiekem hoop ik dat "PAYtrov" behoorlijk gaat floppen..quote:Op donderdag 1 april 2010 22:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Eindelijk dan toch eens een keer, dit seizoen.......?![]()
quote:Formula One: Schumacher looks for car uprade
Kuala Lumpur, 2 April (AKI) - Michael Schumacher has downplayed his Mercedes team's chances of catching Formula One leaders until the vehicle is upgraded for the European stretch of the season.
Schumacher was fifth in Friday's practice for this weekend's Malaysian Grand Prix. McLaren driver Lewis Hamilton recorded the fastest times in both sessions while Mercedes' Nico Rosberg was third.
Schumacher said Mercedes are expected to remain off pace until the race in the Spanish city of Barcelona.
In the second practice session for round three of the 2010 Formula One season teams were preparing at the Sepang Circuit .
Just as he was in the first session, Hamilton and his No. 2 McLaren-Mercedes were fastest with a lap of 1:34.175 - about eight tenths quicker than his opening top time.
quote:Schumacher Admits Mercedes W01 Is Aero 'Sensitive' Behind Others
Michael Schumacher on Friday warned that Mercedes is unlikely to be setting the pace in formula one for some time yet.
The W01 is consistently named among the quickest four cars in 2010, and with a big upgrade due at Barcelona next month, the team's optimism about joining the ultimate pace has been high.
But despite the silver single seater looking almost as quick as Lewis Hamilton's pace-setting McLaren at Sepang throughout the initial day of practice, Schumacher said: "It (getting on the pace) might take us a bit longer than we hoped for."
The seven time world champion spent much of the Australian GP behind Toro Rosso's Jaime Alguersuari, and he says the car is "aerodynamically very sensitive".
"We have a problem when we're driving behind the others," Schumacher is quoted as saying by Bild newspaper.
Team boss Ross Brawn replied: "If we soon have more performance, then Nico and Michael will be able to overtake. It's all about the performance.
"I wouldn't say that our car is more sensitive than the others," insisted the Briton.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:01 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat "PAYtrov" behoorlijk gaat floppen..
Sjaak moet gewoon bij Renault.punt uit..
quote:
Nog beter: die zit in m'n managerquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:20 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
![]()
....
Okey.. Rosberg zou ook mooi zijn!
eens, wat een heldquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:01 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Sjaak moet gewoon bij Renault.punt uit..
Doe maar Liuzzi samen met Alguersuari in Q3quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | 1 M. Webber Red Bull 1:33.542 17 2 L. Hamilton McLaren 1:33.559 14 3 S. Vettel Red Bull 1:33.587 17 4 F. Alonso Ferrari 1:33.751 19 5 M. Schumacher Mercedes Grand Prix 1:33.992 15 6 N. Rosberg Mercedes Grand Prix 1:34.090 13 7 J. Button McLaren 1:34.113 16 8 F. Massa Ferrari 1:34.174 15 9 R. Barrichello Williams 1:34.540 13 10 R. Kubica Renault 1:34.549 17 11 A. Sutil Force India F1 1:34.623 11 12 S. Buemi Scuderia Toro Rosso 1:34.673 19 13 N. Hulkenberg Williams 1:34.882 13 14 V. Liuzzi Force India F1 1:34.957 16 15 J. Alguersuari Scuderia Toro Rosso 1:35.026 16 16 V. Petrov Renault 1:35.076 17 17 P. de la Rosa Sauber 1:35.477 18 18 K. Kobayashi Sauber 1:36.404 19 19 T. Glock Virgin Racing 1:37.299 15 20 J. Trulli Lotus F1 1:37.369 16 21 H. Kovalainen Lotus F1 1:38.161 18 22 L. Di Grassi Virgin Racing 1:38.783 13 23 B. Senna HRT F1 Team 1:39.868 19 24 K. Chandhok HRT F1 Team 1:39.895 16 |
Dan had je de OP maar goed moeten lezenquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:27 schreef D. het volgende:
Het was op de BBC al bezig?
Zit ik daar voor niets Tellsell te kijken
Dat doe ik nooitquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:28 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan had je de OP maar goed moeten lezen![]()
nu is er rtlgp retro op, wat best een tof programma isquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:27 schreef D. het volgende:
Het was op de BBC al bezig?
Zit ik daar voor niets Tellsell te kijken
Ik kijk ook BBC, als er reclame is op RTLquote:Op zaterdag 3 april 2010 09:30 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
nu is er rtlgp retro op, wat best een tof programma is![]()
maar ik kijk ook liever naar de bbc nu
quote:07:54 The track surface is becoming damp very quickly. This will send the pitlane into chaos.
07:53 Heavy rain is now falling at Sepang, just minutes before the session.
07:52 The weather is likely to play a major role in the outcome of today's qualifying session, which is all set up to be another Saturday afternoon thriller.
...
En dat andere grote deel natquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:05 schreef Wombcat het volgende:
Het circuit is toch voor een groot deel droog, zo te zien.
Dat filmpje kijk ik denk ik elke maand wel een keerquote:
Inderdaad. Ik had ze daar toch wat slimmer ingeschat.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:12 schreef Trystar het volgende:
Heel slim weer van de top teams om te wachten op meer regen.
Idd.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:12 schreef Trystar het volgende:
Heel slim weer van de top teams om te wachten op meer regen.
Dat dachten ze ook bij Ferrari, McLaren en Mercedes, maar dat blijkt enigszins tegen te vallen.quote:
Die hebben nog net op tijd een tijd gezet.quote:
Ik snap het echt niet. Als het regent moet je imo ALTIJD per direct de baan op. Je kan nooit 100% vertrouwen op de lokale Piet Paulusma als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat dachten ze ook bij Ferrari, McLaren en Mercedes, maar dat blijkt enigszins tegen te vallen.
ik snap het ook niet, dit zag je toch gewoon aankomenquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Als het regent moet je imo ALTIJD per direct de baan op. Je kan nooit 100% vertrouwen op de lokale Piet Paulusma als je het mij vraagt
Eigen domme schuld dus als je het mij vraagt
Inderdaad, behoorlijk lompquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Als het regent moet je imo ALTIJD per direct de baan op. Je kan nooit 100% vertrouwen op de lokale Piet Paulusma als je het mij vraagt
Eigen domme schuld dus als je het mij vraagt
Precies, gewoon je rondjes draaien. Zeker als het in het begin op intermediates gaat.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet. Als het regent moet je imo ALTIJD per direct de baan op. Je kan nooit 100% vertrouwen op de lokale Piet Paulusma als je het mij vraagt
Eigen domme schuld dus als je het mij vraagt
Hehe, vieze oude manquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:22 schreef franklop het volgende:
jordan heeft maar een jas aangetrokkenn
Inderdaad. Er is altijd tijd genoeg om een pitstop te maken en te switchen naar droog mocht dat aan de orde.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Precies, gewoon je rondjes draaien. Zeker als het in het begin op intermediates gaat.
Ze hebben naar je geluisterd hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Er is altijd tijd genoeg om een pitstop te maken en te switchen naar droog mocht dat aan de orde.
Compleet belachelijk dat ze dat niet doen. Ik denk dat het puur de arrogantie is van de grote teams, zovan wacht maar, wij weten dat het dalijk droger gaat worden.
KADENG! DEKSEL OP JULLIE NEUS WHOEHAHAHAA![]()
!!!
En terecht dat er geen excuus is. Werkelijk waar elke idioot kan verzinnen dat je er gelijk uit moet gaan met regen. Maar nee hoor, zo niet bij onder meer Ferrari en McLaren. Ze moeten zichzelf daar echt doodschamen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:25 schreef Sally het volgende:
WAAAROMMM zijn de teams niet naar de fullwets gegaan???
Ook de vraag van Eddie Jordan... Die noemt de teams zelfs arrogant![]()
"There is no excuse!"
Inderdaad.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:26 schreef Kees80 het volgende:
[..]
Ze hebben naar je geluisterd hoor, gelijk een rijtje rijders in de pitstraat
Ze wilden waarschijnlijk banden sparen. Als je dat wilt, kun je beter effe een tijd neerzetten en in de pits gaan wachten (of desnoods je rondjes daarna rustig rijden) dan wachten tot het harder gaat regenen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Er is altijd tijd genoeg om een pitstop te maken en te switchen naar droog mocht dat aan de orde.
Compleet belachelijk dat ze dat niet doen. Ik denk dat het puur de arrogantie is van de grote teams, zovan wacht maar, wij weten dat het dalijk droger gaat worden.
KADENG! DEKSEL OP JULLIE NEUS WHOEHAHAHAA![]()
!!!
die stond er bij Q1 ook alquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:26 schreef Kees80 het volgende:
[..]
Ze hebben naar je geluisterd hoor, gelijk een rijtje rijders in de pitstraat
Dat was net ook al. Alleen vonden Ferrari, McLaren en Mercedes het niet direct nodig.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:26 schreef Kees80 het volgende:
[..]
Ze hebben naar je geluisterd hoor, gelijk een rijtje rijders in de pitstraat
Dat is wel gelukt. Ze hebben nu genoeg setjes over.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:28 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ze wilden waarschijnlijk banden sparen.
daar ging ie al bijnaquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Petrov spint er ook nog wel een paar keer vanaf.
Elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:29 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is wel gelukt. Ze hebben nu genoeg setjes over.
En ze kunnen nu gewoon nieuwe banden gebruiken bij de start van de race. Stiekem hebben we gewoon zitten kijken naar een briljante nieuwe tactiek.quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:35 schreef vosss het volgende:
Russianbrides.com?![]()
Hoop dattie korting heeft gehad
volgens mij welquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Heeft Schumacher nu intermediates?
Als ze morgen op het podium staan weten we het zekerquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En ze kunnen nu gewoon nieuwe banden gebruiken bij de start van de race. Stiekem hebben we gewoon zitten kijken naar een briljante nieuwe tactiek.
Ja, gratis verzendingquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:35 schreef vosss het volgende:
Russianbrides.com?![]()
Hoop dattie korting heeft gehad
Ik hoop voor hem dat het z'n moeder is.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:36 schreef roelofjan het volgende:
Wat ik mij nou afvraag hé.....
Die blonde die bij Petrov altijd in beeld komt... is dat z'n moeder of z'n vrouw?
Ik houd het op zijn moederquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:36 schreef roelofjan het volgende:
Wat ik mij nou afvraag hé.....
Die blonde die bij Petrov altijd in beeld komt... is dat z'n moeder of z'n vrouw?
GMTAquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:38 schreef Schunckelstar het volgende:
ik schrik elke keer opnieuw als er iemand de pits ingaat, lijkt net alsof ze rechtdoor schieten
Ja, het wordt er altijd zo saai van hé.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:38 schreef Kees80 het volgende:
Het is ook gewoon niet handig om deze race aan het einde van de middag te doen.. Altijd gedoe met het weer.
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:38 schreef vosss het volgende:
Het valt me op dat Olav nog niet gezegd heeft OW DAAR SCHIET ER EENTJE AF BOVEN IN BEELD!!!!
Ownee, dat is de pits, het lijkt net of er eentje rechtdoor schiet!
huh.. dit is toch juist prachtig?quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:38 schreef Kees80 het volgende:
Het is ook gewoon niet handig om deze race aan het einde van de middag te doen.. Altijd gedoe met het weer.
Ik ken twee teams waar ze dat niet met je eens zijn.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
huh.. dit is toch juist prachtig?
Daar is een vrij aardige kans op met vijf Duitsers in de top 10.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:45 schreef roelofjan het volgende:
We gaan straks toch geen moffen top 3 krijgen hé.
Laten we dan maar hopen op Webber.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:47 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar is een vrij aardige kans op met vijf Duitsers in de top 10.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:49 schreef vosss het volgende:
Goed hoor van Force India, met zn 2 als eerste
Of Renault.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:49 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Nee, gooi Williams of Force India maar op pole. Veel leuker.
Cheeky, volgens de BBC.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:51 schreef D. het volgende:
Dat voorkruipen van Kubica, mag dat?
Ook goed inderdaad. Met zo'n kwalificatie wil ik nu ook een verrassende polesitter hebben ook.quote:
Denk 't niet. Dat wordt snel kapot gereden in de bochten.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja, volgens de BBC.
Maken ze gebruik van Z.O.A.B. op F1 circuits? Iemand die dat weet?
Rood volgens mijquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Welke kleur?
Ehmz, Senna zat in die andere GP met halve punten te gillen als een klein meisje dat het niet meer te doen wasquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:54 schreef larry91 het volgende:
De extreme lafheidVroeger(jaartje of 10 geleden) bleven ze gewoon doorgaan
Het is nou niet zo dat er iemand crashte ofzoquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:54 schreef larry91 het volgende:
De extreme lafheidVroeger(jaartje of 10 geleden) bleven ze gewoon doorgaan
op een gegeven moment moet je wel, ik was bij die nurburgring race 3 of 4 jaar terug, en toen kwamen ze met een km'tje of 60 per uur voorbij aquaplanen...dat heeft niks meer met rijden te makenquote:Op zaterdag 3 april 2010 10:54 schreef larry91 het volgende:
De extreme lafheidVroeger(jaartje of 10 geleden) bleven ze gewoon doorgaan
rij je 40quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:56 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
op een gegeven moment moet je wel, ik was bij die nurburgring race 3 of 4 jaar terug, en toen kwamen ze met een km'tje of 60 per uur voorbij aquaplanen...dat heeft niks meer met rijden te maken
Ah, 2007. Dat was een lekker buitje.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:56 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
op een gegeven moment moet je wel, ik was bij die nurburgring race 3 of 4 jaar terug, en toen kwamen ze met een km'tje of 60 per uur voorbij aquaplanen...dat heeft niks meer met rijden te maken
ja maar dat heeft niks meer met racen te maken, dan heb ik liever dat zae het stopleggen en doorgaan als ze weer wat snelheid kunnen maken..dat is voor iedereen leukerquote:
Maar kom op, dit was toch niet zo erg. Formule 1 gaat om spektakel, en regen hoort daar nu eenmaal bij. Als ze nu iedere keer (dit is al de 3x in 1.5 jaar tijd, 2x Sepang en 1x brazilie) wanneer er een beetje veel water valt het stop zetten, slaat de betutteling zelfs in de Formule 1 toe.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz, Senna zat in die andere GP met halve punten te gillen als een klein meisje dat het niet meer te doen was
Tuurlijk wel. Als je dan met 70km/u kunt planen win jequote:Op zaterdag 3 april 2010 10:56 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
op een gegeven moment moet je wel, ik was bij die nurburgring race 3 of 4 jaar terug, en toen kwamen ze met een km'tje of 60 per uur voorbij aquaplanen...dat heeft niks meer met rijden te maken
Toen lag 'ie zeker op kop?quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz, Senna zat in die andere GP met halve punten te gillen als een klein meisje dat het niet meer te doen was
Dat heb ik idd ook liever, maar straks hervatten ze niet en pakken ze de volgorde van Q2 ofzo.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:58 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja maar dat heeft niks meer met racen te maken, dan heb ik liever dat zae het stopleggen en doorgaan als ze weer wat snelheid kunnen maken..dat is voor iedereen leuker
Dat was zeg maar een buitje als vorig jaar in Maleisie maar dan op het stratencircuit van Adelaide.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Ehmz, Senna zat in die andere GP met halve punten te gillen als een klein meisje dat het niet meer te doen was
Preciesquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ook liever, maar straks hervatten ze niet en pakken ze de volgorde van Q2 ofzo.
dan heb ik liever rijden met 40 / 45
dat ben ik met je eens, ze moeten nog wel verder rijdenquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:00 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ook liever, maar straks hervatten ze niet en pakken ze de volgorde van Q2 ofzo.
dan heb ik liever rijden met 40 / 45
Er zal heus nog wel verdergegaan worden hoor.quote:
Nee hoor. Vorig jaar schepte de auto's gewoon water met de voorvleugel en dat was in Adelaide echt niet het geval. Kijk joeptjoep er maar op na.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:00 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dat was zeg maar een buitje als vorig jaar in Maleisie maar dan op het stratencircuit van Adelaide.
Ik bedoelde dat ze nog maar 7:17 hebben om een tijd neer te zetten ipv 10 minutenquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Er zal heus nog wel verdergegaan worden hoor.
Ja hij lag op kop geloof ik.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toen lag 'ie zeker op kop?
In een andere GP (Monaco 84) zat 'ie juist te gillen toen de race werd afgebroken, omdat 'ie 2e lag en dichterbij Prost kwam.
in 7:17 kunnen ze vast nog wel een rondje rijdenquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze nog maar 7:17 hebben om een tijd neer te zetten ipv 10 minuten
Dat scheelt maar 3 graden met hier.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:03 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En gewoon 26 graden daar hè.
Het is gewoon opportunisme natuurlijk. Als je op kop ligt en het gaat hard regenen, loop je kans om de race te verliezen. Lig je 2e of 3e, heb je juist kansen om te winnen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja hij lag op kop geloof ik.
Senna mag dan wel de beste rijden genoemd worden door velen, maar het was net zo een jankbal als alle andere WC's en dat hoort er ook gewoon bij imo
quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee hoor. Vorig jaar schepte de auto's gewoon water met de voorvleugel en dat was in Adelaide echt niet het geval. Kijk joeptjoep er maar op na.
OK het regende ja, maar veel erger dan zojuist was het niet hoor
WTFquote:Op zaterdag 3 april 2010 11:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat scheelt maar 3 graden met hier.
Ik heb de CV altijd op 23 staan![]()
Er is natuurlijk een punt dat je geen downforce meer hebt. Bij een kilometer of 70 werken die vleugels niet, ga je iets harder dan heb je weer downforce en dus een beetje grip, ga je langzamer dan ga je dus eerder planen. Dus dan wordt het vrijwel onmogelijk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:59 schreef D. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je dan met 70km/u kunt planen win je
Lekker warmquote:
ik heb hem hier ook altijd op 22 staanquote:
Hij had binnen vijf jaar het pole position record (van Clark?) van 50 poles te pakken terwijl ie maar 2 jaar de beste auto had. Als Mansell Senna niet in Estoril van de baan had gerosd onder zwart en Prost Balestre niet nodig had in Suzuka, was ie 1989 ook WDC geweest.quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het is gewoon opportunisme natuurlijk. Als je op kop ligt en het gaat hard regenen, loop je kans om de race te verliezen. Lig je 2e of 3e, heb je juist kansen om te winnen.
Senna is trouwens de meest overschatte coureur imo, omdat 'ie door zo velen de beste genoemd wordt, terwijl op basis van resultaten er toch een paar nog boven 'm uitsteken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |